Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Jistily by to zálohy...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To nemůže fungovat, já měl dnes na 84 sekeru jen 20 minut .... a nebyl jsem sám, Ucpaná komplet Gajdošova, ze Škroupovy jsem odbočil na Ostravskou a ani jsem nesjel z mostu dolu a už jsem stál, kolonu jsem si odstál až k Opuštěné, pak už to bylo ok ale jen po Merhautovu, pak pěkně kolona až na Starou Osadu. Tyto problémy jsou tam na denním pořádku.Nějaké skákání z busu na bus je uplně nereálné, bylo by to uplně mimo jízdní řády, byl by to chaos.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Na je okružkách tenhle systém naprosto nemyslitelný. Stačí pravidelná zácpa na Zvonařce a u kasáren a celý to jde do kytek.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jedna věc je vyrovnávačka, druhá čas na střídání, "zabydlení" se a vypsání výkazu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
MartinV: Přesně tak. Spiš mám strach, jestli by ty 4 minuty nebyly naopak málo; i když mimo špičku a o víkendu by to asi stačilo.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: to by spravila vyrovnávačka - v sedle lidi přestupují a čekají, takto by jenom čekali. No a ve špičce je stjně kratší interval, tzn. by nebyl problém určit odjezdy podle příjezdu busu z minulého kolečka.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
Napadlo mě, že by se dalo udělat to stejné i u 44/84, a konečné by se mohly zrušit. Prostě že by lidi nemuseli přestupovat mezi dvěma autobusy téže linky.
Ještě bys musel zařídit, aby jízdní doba byla násobkem intervalu.
IvanM píše:
Snad je to jen dočasné řešení, které s případnou stavbou moderní smyčky na Kamechy zmizí...
Naopak toto by měl být dlouhodobý trend v moderní MHD. Důvody tady již padly.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Demon: Díky za doplnění a uvedení na pravou míru. Ostatním se omlouvám za mystifikaci.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Ondra K. píše:
Navíc se během služby střídají i různé linky.
To zase ne, nepočítam-li ranní a odpolední část směny (šejdru), která může být jiná.
Jinak jezdí řidič i svačinář stále jednu linku.
manil píše:
V Praze to funguje poněkud lepším způsobem - řidiči se po pauze vrací zase na stejný vůz. Odpočinkové místnosti jsou situovány někde kousek před smyčkama (např. Nádražní Braník, Palmovka...) a "svačinář" vždy tramvaj v podstatě doveze do smyčky a zpět.
Jak kde, třeba linky 9 (Motol a Žižkov) a 22 (IPP) mají střídání s přechodem na jiný vůz a časté je i střídání do centra i z centra.
Možná i 11 takhle na IPP střídá, ale tu nejezdim, tak nevim jistě. Na ostatních linkách fungují svačiny jak popisuješ a pak je ještě pár mohykánů, co čerpají přestávky na konečných (10).


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ivane, já to naopak vítám. To střídání řidičů na vozech. Sice, když máš vůz přidělený, tak se s ním pomazlíš a vyladíš k obrazu svému, ale naopak po čase začneš přehlížet chybky, které při dlouhodobějším provozu přestaneš vnímat. Jiný řidič je vnímá a okamžitě napíše do desek a dílna opraví. Navíc se řidiči navzájem hlídají. Pokud to do hlášení nenapíšeš Ty, tak ten po Tobě třeba jo a pak je to na Tobě, žes to nenapsal. A to nemyslím jako bonz.
Vím, že to funguje. Když jsem dělal v jednom nejmenovaném zubatém zeleném rádiu, tak jsme si takto hlídali služební Twinga. Jo a ve výrobní fabrice se tomu říká mezioperační kontrola.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Taky to ale nejde donekonečna. Po nějaké době (4 hodiny?) musí i ten bus nějakou dobu odpočívat.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kroužící okružky by byly fajn a vytvořila by se momentálně neexistující přímá spojení (u a84 za SO, u 44 za MN). Ta Novobranská je logická, ale trošku z ruky. Jestli by nestálo za úvahu zřídit u ní zastávky. Obsloužil by se díky tomu lépe terminál u grandu.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakub S.: v dnešní době by řidičům okružek stačila jedna místnost s RIS, aby mohli sledovat, kdy daný vůz přijede.

A upravit jízdní řád, aby na sebe spoje navazovaly, by už nebyl velký problém.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Bylo to provozováno v 90. letech nějakou dobu i u trolejbusů. Když ještě byla služební místnost na Brandlově ulici, tak přišel na jedno/dvě kola jiný řidič (Špejbl nebo Laďa - znalí ví) a řidič po přestávce nasedl zase do původního vozu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari:
V Praze to funguje poněkud lepším způsobem - řidiči se po pauze vrací zase na stejný vůz. Odpočinkové místnosti jsou situovány někde kousek před smyčkama (např. Nádražní Braník, Palmovka...) a "svačinář" vždy tramvaj v podstatě doveze do smyčky a zpět.

Místnosti by měly být: Mendlovo nám., Novobranská, Vozovna Komín (pracovní verze).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Spíš mě překvapuje, že IvanM tu tlumočí věc podezřele podobnou té, kterou jsem viděl v nejméně pět let starém videu na Youtube, jako horkou novinku a zní to na mě jako "příklad, jak to typicky vypadá". Celkem by mě zajímalo, jestli něco takového nějaký řidič fakt zažil, nebo to je neustále omílané jednorázové diletantství na jednom voze trvající sotva pár dní, u kterého by bylo řidičů tak moc, že se to dá spočítat na jedné ruce.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Okružky v tomto režimu fungovaly od září 1995 (průjezdné konečnè se střídacím místem v obou směrech MN) Po pár měsících vyhodnoceno jako nevhodné a vráceno do podoby s konečnou stanicí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ivan: Dobrá, takže když přesednu mezi jakýmikoliv automobily, tak bych se měl snad rozbrečet? Každý má také odlišné ovládání, jinde jsou tlačítka, jinde povinné vybavení jinak se chová... Nevšiml jsem si, že by s tím měl kdejaký automobilista problém. Dobrý šofér odjede s lecčím. Kór, když střídá různé vozy pravidelně.
xxx: U okružek bych to ještě promyslel. Přeci jen nejezdí nejpravidelněji (jednou příjezd na konečnou +/- včas a druhý den ve stejnou denní dobu klidně +20), takže stav, kdy by se zpoždění neustále nabalovalo, by nebyl ideální.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Střídání by mělo být na hlavasu, u linek nejedoucích přes nádraží asi na České. Vyrovnávací časy na konečných minimální, tudíž nehrozí, že by se něco nevlezlo na konečnou (=navýšení souprav LF2+LF1 na jedničce).
Bezpečnostní přestávky se budou vybírat právě střídáním. Odpočinková místnost bude na Novobranské. Řidič bude mít pauzu 30 minut + nějaký čas na dojití. Někdo půjde tam, někdo půjde někam za stravenky na meníčko.
Výhoda - ušetřené peníze, pro řidiče pravidelná teplá strava
Nevýhoda - bordel při nějaké mimořádné události, když se zasekne někdo, kdo jede zrovna na přestávku a do budoucna možné neproplacení BP řidičům.

Jak už někdo tady napsal, stejný model se provozuje v Praze.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Napadlo mě, že by se dalo udělat to stejné i u 44/84, a konečné by se mohly zrušit. Prostě že by lidi nemuseli přestupovat mezi dvěma autobusy téže linky.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Rem: To sice ano, za určitých podmínek by to bylo v pohodě a pěkné. Ale... Co vůz to různé jízdní vlastnosti (i u naprosto stejných typů stejné modifikace). Každý vůz je jinak seřízený. Každý má (bohužel) jinak řešená tlačítka na palubovce. Každý má nějakou specifickou debilní úpravu nebo vadu, na kterou se dlouhodobě kašle - prohození tlačítek, různé barevné označení, smazané či nečitelné popisky a schémata (není to tak dávno, co jezdil zrychl 1109, který měl oproti ostatním vozům obráceně “otevření dveří“ a “otevření pouze předních dveří“. Toto je i nebezpečné.). Takže asi tak.
Kvůli tomu je podle mě lepší mít 1 přidělený vůz.

A je teda fajn, že se najdou i řidiči, kterým toto vyhovuje.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
IvanM píše:
Chudáci tramvajáci. Zlatý autobus...
Už to, že nemají přidělené vozy, je nepříjemné. Jeden den jet s 50m soupravou Varií, druhý den s cedulovým zrychlem, pak zase s Anitrou.... A teď ještě toto. Přeskakování z vozu na vůz.
Snad je to jen dočasné řešení, které s případnou stavbou moderní smyčky na Kamechy zmizí...


Tohle je finální řešení. A co jsem zaslechl bude to časem na všech linkách (spekulace)
A třeba já jsem s tou 8 kdy za den vystřídáš třeba i 3 vozy celkem spokojený ;-) A to střídání vozu mi nepřinde nějak hrozný ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
IvanM píše:
Už to, že nemají přidělené vozy, je nepříjemné. Jeden den jet s 50m soupravou Varií, druhý den s cedulovým zrychlem, pak zase s Anitrou.... A teď ještě toto. Přeskakování z vozu na vůz. Snad je to jen dočasné řešení, které s případnou stavbou moderní smyčky na Kamechy zmizí...


Přesně tohle je jeden z důvodů, proč jsem k DP šel. Žádný stereotyp a denní rutina, někde sedět třeba v kanclu a papírovat. Jeden den jedna linka a vůz, druhý den jiná linka a vůz, obměna a pestrost. Každej to ale v oblibě nemá, chápu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Chudáci tramvajáci. Zlatý autobus...
Už to, že nemají přidělené vozy, je nepříjemné. Jeden den jet s 50m soupravou Varií, druhý den s cedulovým zrychlem, pak zase s Anitrou.... A teď ještě toto. Přeskakování z vozu na vůz.
Snad je to jen dočasné řešení, které s případnou stavbou moderní smyčky na Kamechy zmizí...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Edo: se šetřením souhlas. Ale myslím, že v Pisárkách (ty se na d-1 přímo nabízejí) jsou patřičné prostory blíž, než na hlavasu Novobranská.
Kari: už je jasné, že budou pauzy na hlavase?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 lis 2024 04:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]