Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 93 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda - tak neřekl bych, že tu panuje ve světle ojetin z HK, ČB a z Jihlavy dogma, že ojetiny jsou špatně, spíš, aby se někdo kompetentní příliš neshlédl v nových 31Tr a následně si neřekl, budou nové vozy, tak na co kupovat ojetiny.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
IvanM: Současné řešení terminálu u Nemocnice Bohunice je výborné. Dost lidí směřuje do nemocnice a takto to mají blíž a navíc zastavující a odstavené autobusy neblokují projíždějící auta. Další plus je, že je to bezpečnější. Kdyby autobusy stály přímo na hlavní silnici, tak by se mezi nimi motali chodci a pro přijíždějící auta by situace mohla místy být docela komplikovaná. Zdržení tím esíčkem je pár sekund a ničemu nevadí. Nechápu, co se ti na tom nelíbí. A slova o debilitě si prosím nech, když evidentně nedovedeš racionálně zvážit všechny aspekty zvoleného dopravního řešení.

Ad 21Tr: Já to říkám pořád. Koupil bych maximum 21Tr, co jde. Je to levné, výhodné, osvědčené a je nesmysl to nekoupit. Jestli ty vozy DPMB nekoupí, lidí se budou oprávněně zlobit, že ještě v roce 2020 tu budeme mít vysokopodlažní trolejbusy. Doufám, že jestli padlo rozhodnutí o stopce na nákup dalších ojetin, někdo se zamyslí a přehodnotí se to. Ono těch 5 dalších potenciálních vozů není tak málo, jak se zdá. A příští rok budou k mání další z Plzně. A ty budou určitě ve výborném stavu, jak už to v Plzni bývá zvykem. Doufám, že zvítězí racionalita a povinnost "řádného hospodáře" nad emocemi (dogma, že koupit ojetinu je z principu špatné; ne, není...).


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Likin: Některé vozy 14tr, jako například 3246 prošli nedávno SP, tudíž jezdíme dál do najetí km do další prohlídky, v tomto případě autogenu.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Ondra: takže nákupy ojetin opravdu zastaveny? Myslel jsem, že se tu psalo jen o čekání na nové rozpočtové období... to by byla vážně škoda..

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, Komín by měl přijít o všechny eMka, což mimojiné znamená že by se mohla například linka 30 prohlásit za plně nízkopodlažní (u 34 a 36 by to šlo taky kdyby tam nezajížděl nějaký kurs z Husovic)

Já neustále docela nechápu (nejen já ale i dost lidí od trolejbusů), proč nedojde k nákupu dalších vyřazených 21Tr. V Jihlavě jsou tři, v Hradci jeden AC, v Bratislavě ten jeden chudák. Ty by byly jisté. I z vyšších míst zní jak je to dobrá koupě, a najednou mi to přijde jakoby se všichni upnuli na SORky, které to tady všechno spasí, a došlo k vyhlášení stopstavu na nákup těchdle secondhandů. I kdybychom připustili že ty SORKy budou leta jezdit spolehlivě (ať zvedne ruku kdo tomu věří), tak furt budou potřeba nějaká sóla a určitě ne vysokopodlažní.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
820
25 led 2006 09:46
Ono záleží spíše na počtu km od poslední VP. Třeba 3246 nějakou dobu stála. Ale ani tento seznam nemusí být dogma, vozy se mají rušit postupně po dojetí km. Takže během doby může být přehodnocen - třeba se u některého z vozů objeví závažná závada apod. Ty 3503 a 3507 jsou celkem jasné a vyřazeny zřejmě budou. Nicméně pořád těch 14Tr, 15Tr zbude 40, takže jsem přesvědčen, že by to další VŘ chtělo vypsat co nejdříve. Zajimavé je, že po vyřazení plánovaných vozů bude opět 147 trolejbusů (jako kolem roku 2011). 34 14Tr + 6 15Tr + 60 21Tr + 8 22Tr + 9 15Tr + 30 31Tr.
Ad ReZ: Asi ví, ale to jsem nezjišťoval. Dříve zaznělo - Komín + 20 31Tr, Husovice + 10 31TR, + 10 21Tr, Slatina + 10 21Tr. Což vypadá reálně, protože Slatina ruší 13 vozů a Husovice 23 vozů. Někam ještě asi půjdou zbylá emka z Komína.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A nesouvisí ten špunt u Campusu tak trochu s plánovanou tramvajovou tratí? Esíčko u špitálu by se mohlo překopat, až tam někdy povedou glajze. Na rozdíl od Jírovcovy, kde je to konečné řešení.
TMB: už se ví i konečné rozdělení do maštalí?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
TMB: docela mě zaráží, že přežije 3246, která má najeto nejvíc km ze všech nyní provozovaných trolejbusů v Brně a poletí např. 3255. 3507 končí taky? :O


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ještěže je nenapadla podobná debilita, jako kdysi vymysleli u nemocnice v Bohunicích... úplně zbytečné zajíždění kamsi, kde se velmi špatně vyhýbá a věčně se musí čekat na průjezd protijedoucích atd.. + ještě k tomu s nástupní zastávkou regionálky a ukončením vybraných spojů trolejbusu, které zde zavazí. Průjezd tímto místem ve špičce = naprosto zbytečné natažení jízdní doby třeba o 2 minuty... jako kdyby nebylo jednodušší, lepší a levnější vybudovat pořádně dlouhé a široké zálivy z obou stran + bezbariérově přístupné přechody k tomu... Ono dokonce i stávající řešení s úplně odděleným přestupním terminálem by šlo udělat lépe. Například kdyby tam nějaký hňup nenaprojektoval hned 4 zatáčky v pravém úhlu a ještě co nejužší...
Čekal jsem, že ti mudrlanti vymyslí to samé i na Jírovcově pro linku 50, ale naštěstí k tomu nedošlo...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
820
25 led 2006 09:46
Takže tohle je potvrzená realita - v provozu zůstane:
3216, 3218, 3231, 3240, 3244, 3245, 3246, 3247, 3249, 3250, 3254, 3256, 3259, 3260, 3267 až 3286, 3501, 3502, 3504 - 3506, 3508.

Jde celkem 34 14Tr a 6 15Tr. Jinak montáž ve Zlineru padla, nedošlo k dohodě a podepsání smlouvy se Škodovkou (pro manila - jde o potvrzený fakt). To jsem zvědav, kdy ty trolejbusy přijdou.


TMB píše:
Tohle je hrubý odhad, které vozy by mohly přežít dle data poslední VP a najetých km.:
3216, 3218, 3219, 3220, 3230, 3244, 3245, 3247, 3249, 3250, 3254, 3255, 3256, 3259, 3260, 3267 až 3286
Samozřejmě zcela bez záruky. Ale třeba 3218, 3231, 3259, 3260 s VP z roku 2011 by se určitě rušit neměly.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1) Sjednocení odjezdových zastávek směrem na Pavlovskou.
2) Bezbariérovost výstupní zastávky pro všechny přijíždějící spoje do smyčky.


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Jaký je vůbec důvod obracet směr?


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Já také jednu z července 2011 :)
PS: 3501 je na komínském kurzu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Přidávám dokumentační fotografii zajímavého setkání ve smyčce Jírovcova.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Thom - v poho, já se omlouvám, nechal jsem se trochu unést.
Eda - současný směr pojíždění smyčky zdokumentován prozatím k dnešku...

Příloha:
IMG_8980.JPG

Příloha:
IMG_8982.JPG

Příloha:
IMG_8987.JPG

Příloha:
IMG_8990.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Směr pojíždění Jírovcovy by se měl otočit pravděpodobně v noci z 24. na 25. 4.
Doporučuju ještě na poslední chvíli zdokumentovat současný směr pojíždění :-)


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Ok, omlouvám se, myslel jsem ty, co jsou na fotkách, ale ani o těch jsem tu neviděl žádnou zmíňku. Že nejsou ve smyčce jsem netušil, v autě jsem se musel věnovat řízení a nemohl jsem koukat podrobně. Nenapadlo mě, že by ve smyčce nebylo nic natáhlýho, ale dává to smysl.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Thom píše:
Ve smyčce Jírovcova jsou již nataženy dráty pro průjezd smyčky v opačném směru. Zatím ještě bez napojení na původní dráty.


Plácáš nesmysly kolego, ve smyčce Jírovcova k dnešku nataženy dráty pro průjezd smyčkou v opačném směru nejsou. Stále jsou zde, stejně jako posledně, pověšeny dva fragmenty trolejové stopy - a sice na budoucím vjezdu do smyčky a na budoucím výjezdu. S těmito kousky se nijak nehýbalo, viz moje fotodokumentace ze dne 27.3. na káčku: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3312949

Jedinou změnou je posunutí stávající rozbočovací výhybky více do smyčky, v podstatě za směrový levý oblouk.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Poruchovosti se předchází pravidelnou údržbou. Ovšem v případě takto výkoných mašin (celovozových klim) jsme už jinde, než na obligátním "stačí jednou do roka".. Ono by se taky mohlo stát, že by pak výrobce při reklamaci řekl "neservisovali jste, padá záruka".. A že se takto chová většina uživatelů, aby snížili náklady na provoz klimatizace..


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To ale ani topení (bavíme-li se o čistě městské dopravě), hlášení zastávek, vnitřní infopanely a vnější transparenty. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Okej, špatně jsem to napsal - chápu DP, že hledí i na ekonomickou stránku (nejen provoz, ale také ta poruchovost). Osobně bych klimy uvítal, ale nejsou nezbytné.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Doporučuji si přečíst poslední vydání Československého dopraváku, je tm článek o nových vozech a klimatizací a doprvce tam popisuje výhody i nevýhody, hlavně zvýšenou spotřebu o které se často mluví a údržbu a náklady navíc jsou podle vyjádření DP zanedbatelné a tak se rozhodli, že všechny nové vozy již klimu mít budou. V DPMB si myslím, že jde jen o peníze, ty jsou až na prvním místě.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tyto názory je třeba vnucovat přímo DP, tady je to jen kolovrátek.. A jelikož tady o tom argumentujeme pořád ti stejní, tak si (proti)argumenty můžete přečíst v historii, ať tu není zase ffffflame..


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak jasně, Zlín spousta měst a další města v ČR taky objednávají s klimatizací - a ať má MartinV názor jakýkoliv, je jisté, že v červenci ve třicítce to cestující ocení. Ale to jen poznámka, na toto DPMB průzkum neudělá. A kdyby udělal, tak to dopadne jak se sedačkama. Cestující by se vyslovilo velkou většinou pro klimatizaci (nebo ne, to je jen můj názor) a nainstalovali by se třeba nějaké větrací vrtule, s tím, že přece cestující si vybrali klimatizaci, jen objednali jiný typ.
Nicméně chci reagovat na goldfingera: Jen pro zajímavost, v ČR není možné mít v 27Tr současně klimu i diselagregát. Protoře dle českých norem je pak překoročeno maximální zarížení náprav...
No jo, co k tomu dodat.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
To je věčnej boj. Mně klimatizace nechybí, otevřu si okýnko a stoupnu si k němu. A naneštěstí pro tebe, v DP je zřejmě víc lidí, co by souhlasilo se mnou.


Fajn a jak si okýnko otevřeš a stoupneš k němu, pokud je vozeň narván, odpolední špička, červencových třicet ve stínu...a ty někde u dveří. Ona ta klima rozhodně smysl má i v naší zeměpisné šířce. Názor dp je dle mého soudu spíš takovej, že je to další krám, kterej může bejt poruchovej, kdo se o to má starat a podobně...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5831 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Ondrah98 a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 18:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]