Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Evergreen? Každý má jiný názor a každého názor je správný a takový, který by měl prosazovat i DP?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To je věčnej boj. Mně klimatizace nechybí, otevřu si okýnko a stoupnu si k němu. A naneštěstí pro tebe, v DP je zřejmě víc lidí, co by souhlasilo se mnou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Škodifka dodá do Rigy trolejbusy 27 Tr s diesel agregátem a KLIMATIZACÍ, která je v Brně stále sprostým slovem.


Naposledy upravil chat-maniac dne 07 dub 2015 20:31, celkově upraveno 1
Opraveno prasení. Nepiš jako tvůj avatar!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
31Tr dojde nejdříve v půli měsíce.


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Ve smyčce Jírovcova jsou již nataženy dráty pro průjezd smyčky v opačném směru. Zatím ještě bez napojení na původní dráty.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Tak to určitě ne. Z dálky to tak sice vypadá, ale ve skutečnosti to je pouze odstavený trolejbus 3261 vedle nového SORu. :D


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Nestojí už náhodou za hasičárnou v Komíně už jeden tykadlový SOR? :-)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Pojízdná hromada šrotu píše:
Ale taky záleží na plně automatických sběračích, ne ? A ty ve Štatlu pokud vím nemáme.

Taky tu nemáme trolejbusy s dieselagregátem. #-o


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak přesně takto nějak to funguje i ve Zlíně. Dohledával jsem fotky z loňské návštěvy a něco málo tu mám:
Příloha:
zlín_01.jpg

Příloha:
zlín_02.jpg

Příloha:
zlín_03.jpg

Příloha:
zlín_04.jpg

Příloha:
zlín_05.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Proč spekulovat, stačí se podívat na již dost staré video: https://youtu.be/AyfB606EkKA?t=2m41s


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Aha, díky za osvětu. To jsem před těmi pár roky asi viděl nějakou "starou" ruční verzi, řidič to stahoval ručně z venku. V takovém případě bych si to představit dokázal a proto berte mou předchozí poznámku jako irelevantní.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
V Hradci Králové to funguje jako na videu, akorát že ty faje jdou kolmo vzhůru. Než se nastoupí a vystoupí, jsou nahozené.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Technicky to funguje, je ovšem otázkou nakolik takový systém funguje i ekonomicky. Kdesi jsem zachytil info, že automatické stahováky jsou drahá sranda. Třeba někdo znalý doplní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ale taky záleží na plně automatických sběračích, ne ? A ty ve Štatlu pokud vím nemáme.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
3342
21 led 2011 14:19
M: Myslím, že vystrčit tykadla do strany to většinou neumí, ale jinak z toho co jsem viděl v Plzni to víceméně přesně takhle funguje. Jen tam musí být ty lišty, na kterých to nahodí.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Takhle to běžně fungovalo v německu před x lety, nevidím důvod, proč by to tak dnes nemohlo fungovat v česku a tuším že to tak i funguje
https://www.youtube.com/watch?v=r6-bEbd2ZTc


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Kdyz si zase vzpomenu na Opavu - to stahovani funguje automaticky, je to zalezitost tak dvaceti sekund a ridic ven nemusi. Pokud jsem to ale dobre pochopil, vuz musi stat na konkretnim miste, tzn. obvykle prvni v poradi u oznacniku.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Na krátké závleky (např. zmiňovaná ZOO) mi to přijde jako dost nevhodné. Pokud si ten manévr vybavuji dobře odkudsi ze zahraničí, šofec musí zastavit, vypnout elektromotor, jít shodit tykadla, nastartovat a odjet. V případě ZOO ujet pár metrů a celé si to naopak zopakovat. Myslím, že moc nepřeháním, když takový manévr ohodnotím 2 minutami, to máme 4 minuty navrch (+ jízdní doba závleku) v každé cestě navíc kvůli závleku pár set metrů. Naopak jako prodloužení někam za současnou smyčku se to jeví jako použitelné řešení, tam je časová ztráta na jedné cestě jen poloviční a týká se jen těch cestujících, kteří jedou do daného úseku.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
MKzB píše:
Loni jsem někde četl, že za dva roky (tj. příští rok) plánují v Plzni vyřazovat jejich 21TrACI, které mají dieselagregát.

To by se, čistě teoreticky, k ZOO hodilo.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Je to generátor. Tzn. zdroj elektrické energie není z troleje ale z generátoru. Takže ano, jedná se o elektrický přenos výkonu.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Tin píše:
Jak velkou mají baterie životnost?

Pokud mají svůj chladící okruh a kvalitní BMS, tak po 500.000 km se dá realisticky očekávat asi 85 % původní kapacity...

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Já mám ještě dotaz, ty dieselagregáty mají elektrický přenos výkonu? Nebo je tam ještě převodovka a žene to přímo nápravu? To druhé mi zní jako blbost.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
Já jsem třeba vůbec nepochopil proč ten dieselagregát je mezi 3. a 4. dveřmi a ne vzadu v motorové věži stejně jako autobusy? toto mi hlava nebere.

Jestli to třeba není kvůli tomu, že při vývoji 30Tr se s dieslem nepočítalo, a tudíž původní motorová věž by bez změn v konstrukci pohonu nešla použít.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Co jsem slyšel, tak to žere snad téměř litr na kilometr.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Já jsem třeba vůbec nepochopil proč ten dieselagregát je mezi 3. a 4. dveřmi a ne vzadu v motorové věži stejně jako autobusy? toto mi hlava nebere.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5830 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 17:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]