Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 96 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cris.ok píše:
Docela by mě zajimalo jestly některé nové kousky budou přiřazeny i do Slatiny. :-k

Ne, 31Tr půjdou jen do Komína a Husovic.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
83
04 říj 2011 22:53
xxx, Eda: Našel jsem dokument, který se týká jak akumulátorových trolejbusů (ano, dělá se to), tak i spotřeby trajfů s dieselagregátem (18metrové vozidlo si během popisovaných testů bralo cca 65 l/100 km). Obecně je to docela zajímavé čtení, i když za pravost informací rozhodně neručím, autora neznám.


Offline
10
09 úno 2015 22:32
Docela by mě zajimalo jestly některé nové kousky budou přiřazeny i do Slatiny. :-k


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
MK: V Hradci takové problémy mají? Nemaloval bych čerta na zeď.

Ad dieselagregáty: Nemyslím si, že pořizovat tohle je pro Brno účelné. Pokud se to bude využívat v pravidelném provozu, je to drahé (údajná spotřeba 100 na 100), pokud se to používat nebude, je to zbytečné. A vozit tunu navíc v každém trolejbusu jenom proto, že dvakrát za rok bude výluka, pří které se to využije, mi moc smysl nedává.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Protože se dá očekávat, že 31Tr budou mít úplně stejné problémy s nápravou jako 25Tr, tak by stálo za úvahu nechat si cca 10 ks 14/15Tr navíc jako provozní zálohu.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A co akumulátorové trolejbusy? Dělá se to vůbec?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To je docela kravina, dávat vozy s agregátem na plně autobusovou linku. Má poněkud vyšší spotřebu.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
MKzB píše:
JPP: Prý se snad chystá výběrko na 10 krátkých vozů, ovšem s diesel-agregátem, nebo pomocným pohonem.

Spíš nevím, proč se neobjednaly s pomocným pohonem ty klouby. V PD by se využily v sedle na 26/46, odpoledne buď na zkrácených 25 s převlekem na 46 (raději bych v té době zkrátil 26, přičemž nazpátek by vozy jely jako 25, ale to je druhá věc), nebo případně na 84 a o víkendu na 50. U krátkých agregátů moc využití nevidím, snad jen na víkendové okružky.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Tohle je hrubý odhad, které vozy by mohly přežít dle data poslední VP a najetých km.:
3216, 3218, 3219, 3220, 3230, 3244, 3245, 3247, 3249, 3250, 3254, 3255, 3256, 3259, 3260, 3267 až 3286
Samozřejmě zcela bez záruky. Ale třeba 3218, 3231, 3259, 3260 s VP z roku 2011 by se určitě rušit neměly.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
LukinT píše:
Vyřadit se mají všechny 14Tr do ev. č. 3262 (pravděpodobně mimo lepších kusů). Ty počty ti nějak nevychází.

Do 3262? To se mi nějak nezdá, protože potom jsou tady ještě vozy do ev. č. 3266, kteří jsou buďto již ostaveny nebo se v nejbližší době odstavit mají (3263, 3264).


Offline
820
25 led 2006 09:46
Zatím nikde nebylo napsaný, že se bude vyřazovat v jiném poměru, než 1 : 1. Kloubové trolejbusy mají navýšit kapacitu na linkách 25, 26, případně 37. Samozřejmě si umím představit, že při 100% výpravě kloubových trolejbusů by na těchto linkách mohl být základní interval zvýšen na 12 min. (tedy linky 25 + 26 4 + 4 + 4 min., linka 37 6 + 6 min - což by zase nekorespondovalo s linkou 50 na Osovou), ovšem úspora by pak byla, řekněme, do 10 vozů. A těch 10 vozů bude potřeba na uvažované prodloužení trolejbusových linek. Takže opravdu předpokládám poměr 1 : 1. V roce 2011 bylo ve stavu 83 trolejbusů 14Tr a 15Tr. Od té doby přišlo 17 vozů 21Tr a očekává se 30 vozů 31Tr. V provozu pak zůstane kolem 35 trolejbusů 14Tr, což je potvrzený údaj. Takže ukončete šotospekulace.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No mluví se, že ideálně všechny kurzy. Takže nějakých +/- 40 vozů.
Takže, pokud počítám 30 SORek a 8 22Tr, potřebuju minimálně dvě provozní 25ky. Což by mohlo, při snaze celé komínské maštale, jít... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Vi se, kolik kloubu je treba na t-25 a t-26, aby byla situace idealni?


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
TMB píše:
... pokud pochopitelně už neběží VŘ na dalších alespoň 30 nových trolejbusů...

JPP: Prý se snad chystá výběrko na 10 krátkých vozů, ovšem s diesel-agregátem, nebo pomocným pohonem.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak, ono není nikde napsaný, že se nutně bude vyřazovat 1:1. Předpokládal bych, že plným obsazením t-25/26 klouby dojde k adekvátnímu prodloužení intervalů a tím ke snížení počtu potřebných vozů. Navíc je taky otázka kolik vozů zbývá vyřadit za nově zprovozněné 21Tr, případně s kolika dalšími 21Tr se pro příští rok počítá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
LukinT: jenže za 30 kloubů bys tak vyřadil daleko více vozů, navíc by měla být snaha pokrýt trolejbusy celodenně a-25/26. Takže tě budu citovat, Ty počty ti nějak nevychází.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
TMB píše:
pořád těch 30 -35 14Tr zůstane.

Vyřadit se mají všechny 14Tr do ev. č. 3262 (pravděpodobně mimo lepších kusů). Ty počty ti nějak nevychází.

_________________________________
Obrázek


Offline
820
25 led 2006 09:46
To, že 31Tr nahradí i 14Tr je zřejmě jasné i Edovi. Ale 14Tr nyní není 30, ale cca 70 - a k tomu ještě 8 15Tr. Takže po vyřazení odpovídajícího počtu vozů pořád těch 30 -35 14Tr zůstane. A mají nejlepší léta zasebou. Takže jakákoliv 21Tr navíc může situaci jen prospět, pokud pochopitelně už neběží VŘ na dalších alespoň 30 nových trolejbusů. Je li ta cena za bratislavskou 21Tr odpovídající jejímu stavu (a zdá se, že je), tak po vynaložení potřebných investic do zprovoznění v řádu nějaké stovky tísíc může opravdu bez GO jezdit několik let. A obhajovat proč to, či ono nejde, je jednodušší. Já jsem třeba od obeznámených pracovníků DP nedávno dostal odpověď, že v programu pořizování ojetých 21Tr se bude pokračovat. Ale situace se v DPMB zřejmě stále vyvíjí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda šotospekulant. 8-)

Za 31Tr budou vyřazovány nejen postupně dojíždějící 15Tr, ale i dojíždějící sóla.

ad bratislavská 21Tr:
I když stojí "jen dva miliony" a "je údajně v dobrém stavu", tak to neznamená, že se do provozu nedostane bez jakékoli další investice. A generální oprava tím bude odstunuta jen o pár měsíců, možná let...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
"Proděláš, když nekoupíš."
Všichni to vidí, tak snad se tím bude řídit i DP.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Eda: Ok, to jsem nevěděl. Díky za info.

Nákup dalších ojetých 21Tr bych považoval za vhodný už jen kvůli tomu, že se tím získá spolehlivé nízkopodlažní vozidlo s relativně nižšími provozními náklady. Navíc díky jeho konstrukci skříně karoserie s výhledem na dlouhý provozní život.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Už loni se říkalo, že žádné secondhandy nebudou a nakonec byly 4+1.
Spíš si myslím, že je tato myšlenka pouze u ledu, protože to teď není politicky vhodné. (Ano soudruzi, myslete tak trochu politicky.)
Ovšem ještě se na ně bude hodně vzpomínat, až bude osm až deset vozů z třiceti 31Tr vypadat takto.

Co se 6401 týče, z diskusí jsem pochopil, že snad na Slovensku mají administrativně politický problém s předčasným vyřazením vozidla. Nikomu nevadí, že roky stojí bez užitku, ale jakmile ho chce někdo prodat, tak je oheň na střeše. Přitom ten vůz je opravdu jako nový, jen má kaput nějaký měnič, ještě k tomu atypický. V Brně měl být pouze opraven (výměnou za standart) a hurá do provozu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Údajně za to chtějí 2 mega, ale ten vůz je "jako nový". Staré 21Tr + GO vycházely celkem na 2,5 mega. Tzn. drahé to není.

Hlavně když to porovnám s novým vozem - 10 mega.

Až opadne ta euforie z toho, že máme 30 nových vozů, zjistí se, že je tu ještě 30 dalších 14Tr, které budou potřeba něčím nahradit. Pak si to možná někdo začne vyčítat, ale to už bude pozdě.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli ono to taky není trochu o tom, že ten bratislavský stroj vyjde dost draho, a nějaká víc jetá 21Tr + GO vyjde levněji.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přesně tak. Údajně by tohle špatně řešené zrcátko měl mít jen první vůz.

Jinak: Na k-repu se spekuluje o tom, že nákup bratislavské jednadváci šel k ledu. To bych považoval za dost špatné rozhodnutí. To, že teď v krátké dobé dostaneme 30 nových vozů, neznamená, že bychom neměli využít každou příležitost jak dopravu v Brně zlepšit. A nákup dalšího osvědčeného nízkopodlažního vozu by tím zlepšením bezesporu byl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5831 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 19:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]