Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 198 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Praha se zaručí za závazky dopravního podniku


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Olomouc: MHD bude při Euru dvojjazyčná. Lístek z parkoviště zaplatí i tramvaj
Rychlostí 160 km/h pojedou i vlaky v regionu. Na trati Uničov - Olomouc
Konec odříkání, SŽDC dokončí elektrizaci litvínovské trati


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Náklaďák na Petřinách zavadil o trolej, ta strhla pantograf z tramvaje


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
V Budapešti jednají o prodloužení tramvajové trati (linka 1).


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Elektrobus svezl první Plzeňany, baterie dobíjí ve Škodovce


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
13T5 by na víkendové d-1 stačily, stejně jako je pro starší 13T ideální o víkendu d-6 a d-12. V PD pak d-6 a d-11 (v bezvýlukovém stavu; starší kousky).


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Jakub S. píše:
Mohl by někdo znalý obrysově popsat v čem oprava /bez interiéru/ spočívá (ne komponenty, ale jednotlivé kroky), respektive jakého je rozsahu? Jestli se kvůli tomu musí odstrojit celý lichý článek, nebo se vyvážou podvozky, 14T se zvedne, zavaří a zpátky na koleje.

Zhruba - vyvázání, rozčlánkování, demontáž bočního obložení, vyříznutí problémového příčníku, navaření nového...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak dávat 13T na jedničku v PD je nesmysl, ale o víkendu by tam být klidně mohly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
43
20 kvě 2014 17:25
Mohli by to přeskládat tak, aby mohly jezdit na více vytížených linkách a to teda zejména na lince 1. Ale vím, že toto zrealizované nikdy nebude, protože to všechno závisí na penězích.

_________________________________
Začátek je vždy těžký...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
No, s tím interiérem bych to dřív jak při GO neviděl. Navíc, pokud by se po dodání zbylých vozů nasazovaly 13T se starým interiérem pouze na méně vytížené linky, nabízí se otázka, zda by ta změna interiéru byla vůbec potřeba. Přece jen zadarmo to přeskládání interiéru rozhodně nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Online
Uživatelský avatar

3095
29 srp 2009 19:30
Protože hádej... Úpravy v interiréru se vyplatí jedině za předpokladu nějaké větší opravy tramvaje. Děje se v Brně něco takového jako v Praze? Naštěstí ne...
O přeskládání interiéru v brněnských Poršácích se uvažuje/uvažovalo v rámci větších oprav (VP/GO). Možná se situace již změnila, ale určitě bych nepočítal s tím, co se nyní děje v DPP (troufám si tvrdit, že nebýt úprav interiéru, tak jde o poměrně malý zásah - ale možná se pletu), jehož opravy a strategie bývají oproti DPMB velkorysejší (GO KT8, prodávání NP vozů a mohl bych pokračovat).
Mohl by někdo znalý obrysově popsat v čem oprava /bez interiéru/ spočívá (ne komponenty, ale jednotlivé kroky), respektive jakého je rozsahu? Jestli se kvůli tomu musí odstrojit celý lichý článek, nebo se vyvážou podvozky, 14T se zvedne, zavaří a zpátky na koleje.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Proč to nejde i v Brně?
http://www.novinky.cz/ekonomika/364744- ... ezeni.html


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Demon píše:
Nevhodné odpružení, i po úpravách vysoké boční kmity podvozků.

A nemůže být mezní cyklus způsobený spíš nevhodným profilem kol a kolejnic než konstrukcí podvozku?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
mceza píše:
Co je na podvozcích T6 technicky a provozně nekomfortní? Může někdo upřesnit?

Nevhodné odpružení, i po úpravách vysoké boční kmity podvozků.
mceza píše:
Rozdílem je, že (v některých případech - pokud je odběr) může energii z elektrodynamických brzd odebrat jiný vůz.

Odběr je vždy. Minimálně rekuperace pokryje potřeby toho konkrétního vozu, třeba na provoz chlazení měničů nebo topení...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hhoonnzzaa: Kdo těm tomu článku z novin tady věří? Já myslím, že nikdo. Od začátku je jasné, že smysl toho článku byl jen pošpinit DP před veřejností, která ničemu nerozumí.


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Já jsem naprosto šokovaný. Evidentně nepravdivým a úmyslně útočným zprávám z pochybných médií se věří a oficiální zprávy od DPP se zpochybňují... ](*,)

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Proboha, hlavně sem nechtějte tahat další vysokopodlažní šaliny, a to odnikud... Jedině že by to vzali přes Krnov (nebo odkud se ty kostry vozí) a přijela místo toho Varia (ale to by ta cena byla asi trochu jinde). Pevně doufám, že DP má rozum a tohle je ani nenapadne.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
No já bych si s těma T6 klidně do Šalingradu nechal říct.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To jsi shrnul pěkně a přesně. Ale takto to neshrnul autor toho textu :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mceza: Jestli myslíš tu nehodu 14T vs. T6 na Kotlářce, tak tam šlo do šrotu všechno.

Eda píše:
Nějaké zvěsti o tom, že Praha se chce tramvají T6 v poměrné krátkém časovém horizontu zbavit, už jsem zaznamenal. Ale ty důvody mi taky nepřijdou moc relevantní.

Podle mě jsou důvody celkem jasné. DPP dostane ještě 125 15T, což znamená 250 vozů T na zrušení. Zrychlovače a T3M dají dohromady cca 150 kusů, takže někde se bude muset vzít ještě stovka. Se 14T se nadále počítá, takže v úvahu přichází pouze T6, nebo T3R.P, a tady je volba asi jasná. T3R.P mají modernější výzbroj, a i kdyby byly karosářsky ve stejném stavu jako T6, pořád jsou snáz a levněji opravitelné. Řekl bych, že svoje sehrají i laminátová čela T3, která jsou při nehodách snáz opravitelná, či vyměnitelná, než plech na T6. T6 mají horší výzbroj, a jejich další provoz by vyžadoval generální opravu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Takové zástupné/falešné argumenty (a teď to myslím obecně) používá docela hodně lidí. Naneštěstí svému názoru věří.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nějaké zvěsti o tom, že Praha se chce tramvají T6 v poměrné krátkém časovém horizontu zbavit, už jsem zaznamenal. Ale ty důvody mi taky nepřijdou moc relevantní.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
pozitkar: Až na poslední body všechno beru. Ale ten poslední se mi nezdá:

Citace:
DPP rozhodně neuvažuje o modernizaci tramvají T6A5, jak je uváděno ve článcích. Oprava těchto vozů je naprosto nevýhodná. Vůz T6A5 má nevyhovující konstrukci rámu vozu, který je velmi náchylný na poškození např. při dopravní nehodě a oprava je pak v takových případech nerentabilní. Podvozky těchto tramvají jsou technicky a provozně nekomfortní. DPP vynaložil úsilí na zlepšení tohoto komponentu již v minulosti, ale náklady na úpravu nebyly finančně únosné, proto od této změny upustil. Navíc tento typ tramvaje nerekuperuje, je tedy energeticky náročný. Z toho vyplývá, že oprava není pro DPP výhodná technicky ani ekonomicky.


"Rám vozu je velmi náchylný na poškození." Proto, když bylo to najetí T6 do 14T, tak 14T čekala šrotace a T6 opravili? :D
Co je na podvozcích T6 technicky a provozně nekomfortní? Může někdo upřesnit?
"Navíc tento typ tramvaje nerekuperuje, je tedy energeticky náročný." - velmi nešťastně formulováno. Vypadá to, jako kdyby 14/15T nebyly energeticky náročné. Náročné jsou (a dle hmotnosti, a výbavy si troufám tvrdit, že mnohem mnohem více než TV3 v T6A5). Rozdílem je, že (v některých případech - pokud je odběr) může energii z elektrodynamických brzd odebrat jiný vůz.

Takže tvrzení, že je T6A5 energeticky náročný je lživé. Celkové provozní náklady může rekuperace ovlivnit, ale samotný vůz žere furt stejně.


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Ad 15T: Reakce Dopravního podniku na články v deníku MF DNES ze dne 5. března 2015


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Skvrna Českého ráje zmizí. Dráhy opraví zašlé turnovské nádraží.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 15:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]