Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 8 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: zbytečně to komplikuješ. Dokument vznikl v době, kdy existovala a-80, a tudíž výlukovou minibusovou linku označili jako a-80. Dnes by tedy zřejmě nesla označení a-81.


Offline
28
08 črc 2008 16:49
ReZ píše:
Doufám, že Žuky budou provozní a na a-80 se nebudou objevovat 12M. Ono projet starými Žabinami (Šmejkalova, Čajkovského, Fanderlíkova, Haasova) bude s, třeba Crossem, žůžo. Parkujících IGK je tam docela dost.

Standardní 12m autobusy se na výlukovou a-80 určitě nepodívají, jelikož by neprojely podjezdem pod VMO na Fanderlíkově ulici. Parkování bude i s ohledem na provoz busů dost omezené, z cca 600 parkovacích míst v oblasti jich bude v různých fázích zrušeno 190 - 250.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ: Trochu si protiřečís. Nechceš posílat dvanáctimetry do Žabin na a-80, ale chceš je tam posílat na a-89.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
No já bych tipl, že si to nebudou moc komplikovat a 92 pojede ...Tábor - Spojovací - Makovského nám. - Přívrat - Rosického nám...

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak jsem se s výlukovým linkovým vedením docela trefil, heuréka... sarcastic
Osobně si myslím, že trajf bude t-x11 a ne x30. Kéž by v kloubech... Což však asi nehrozí.
A nevím, jak se rozmotá gordičák ohledně trojlinky a-68, a-80 a a-81. Možná dojde k rozdělení na dvojlinku a-68 a a-80 a a-81 zůstane v dřívějších intencích. Do 1/4 roku uvidíme.
Doufám, že Žuky budou provozní a na a-80 se nebudou objevovat 12M. Ono projet starými Žabinami (Šmejkalova, Čajkovského, Fanderlíkova, Haasova) bude s, třeba Crossem, žůžo. Parkujících IGK je tam docela dost.
Ještě přemýšlím nad nočkami. Asi se prohodí a-89 a a-92, tj. a-89 pojede z Tábora po trase a-80 a z Rosičáku po Štursově na Hlavní a dál po své trase a a-92 z Tábora po trase trajfů na Přívrat a Královopolskou na Rosičák a dál po své trase. Je tak?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak to označení linek v dokumentu bylo (doufám) pouze orientační, protože šlo o vedení ND. Jaké číslo to ve výsledku bude mít je pro stavební firmu nedůležité.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky si myslím, že označení náhradní trolejbusové linky x30 není úplně šťastné. Navíc zůstává i linka 30, takže z toho bude podobný guláš jako v případě současné 3 a x3. Podle mého názoru by ten trolejbus mohl být třeba x11. Dávalo by to větší smysl, a mělo větší vypovídající hodnotu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U trolejbusu bych si dokázal představit i jiné číslo, než x30, aby z toho víc vyplývala náhradní doprava za šalinu. A-81 by mohla fungovat tak, že u spojů jezdících dnes NM - K - NM se budou dva spoje potkávat na Klusáčkově tak, jako se dneska děje u spojů k NCKP a do ŠČ. Ale z toho, co se tam píše vyplývá, že ne všechny tyto spoje pojedou až na náměstí Míru, tzn. jen obslouží Žabiny a vyhodí lidi na šalinu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přikládám plánek vyfocený z PDF pro ty, kterým se to nechce stahovat.

Bude docela zajímavé sledovat, jak se situace změní s vědomím toho, že původní linka a-80 zanikla a byla včleněna do a-81.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Linky d-3, d-11 a t-x30 jsou jasné.
Linka a-80 pojede podle toho asi po trase Náměstí Míru - Kaunicovy koleje - Tábor - Spojovací - Jindřichova - Burianovo nám. - Bráfova (Fanderlíkova x Bráfova) - Stránského (Stránského x Haasova) - Rosického nám.


Offline
28
08 črc 2008 16:49
Snad nevyzradím žádné tajemství, když sem hodím odkaz na pár dokumentů z projektové dokumentace, které se týkají organizace výluky Minská - Horova:

Návrh organizace dopravy při výluce Minská - Horova
Vyjádření DPMB k plánu organizace výstavby

Je samozřejmě možné, že ještě dojde k nějakým změnám. Dokumenty jsou víc než rok staré, jsou totiž součástí podkladů soutěže na zhotovitele stavby, která probíhá už téměř 14 měsíců (a stále není podepsaná smlouva).

Pro zájemce kompletní dokumentace zakázky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Stejně tak by se tam mohla točit ta výluková linka (t-x11) Česká - Bystrc. A aby se nepletla běžná t-36 s tou posilovou, ta posilová by mohla dostat jiné číslo. Třeba t-29.
No ale už vidím snahy o budoucím zachování, resp. protažení, třebas na Mendlák. ](*,)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Návrhů ohledně vedení dopravy v době reko Minské je tu tolik, že se v nich už neorientuju, tak snad se nebudu moc opakovat. Byl tu návrh zhuštění intervalu t-36 napadlo mne, že by každý druhý spoj, ten posilový, jel na Konečného náměstí objel blok a Nerudovou zpět do Komína, načež do linek projících Konečného náměstí by se nahrálo hlášení že je tam možný přestup na posilové spoje linky t-36 směr Žabiny a Komín.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
O.K. Když je to nepsaná konvence, tak nebudu do toho zavádět svoje novo- a pa-tvary a od nyní se budu držet zažitého.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tato konvence se používá už dlouho a nejen na tomto fóru.

Motivací je i to, aby se orientoval i člověk, který nezná přesně lokální situaci a třeba nemusí vědět, jaká linka je které trakce.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Možná by bylo řešením vykašlat se na označení linek společně s vyznačením druhu dopravy a používat jenom standardní provozní označení linek.
Pokud je používán druh dopravy, tak jen jeden druh dopravy máš prakticky jen u tramvají a busů. U "trolejbusových" linek máš pak linku t-25 a a-25, t-33 a a-33 a jistě další případy.
Osobně používám výhradně provozní označení linek bez označení druhu.
Jak to tady vůbec vzniklo takové značení linek včetně druhu dopravy?

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To je přesně to, co říkám, akorát trochu konkrétněji řečeno.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Mozna to je i kvuli tomu, ze, co si pamatuju, nekteri tady meli problem s rozpoznanim trakce u vylukovuch linek (tramvajova linka x5 apod).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ReZ: Logické to právě není, protože to míchá dohromady dvě sémanticky naprosto nesouvisející věci - označení linky a její trakci. Oddělení těchto dvou věcí je jediný důvod, proč tato notace vznikla. Tzn. pokud to používáš takto blbě, tak to vůbec nemá smysl používat. X zkrátka není písmeno pro žádnou trakci.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Morce98 píše:
Jako jezdila před výlukou, z české jela na maliňák a přes cejl. Přes dětskou nemocnici jezdila před výlukou d-9.

Jasně. Vrátí se beze zbytku předvýlukový stav. Aspoň si myslím. Není důvod.
Pro komfortnější obsluhu Lesné není řešení tahat do centra další bus linku, ale KONEČNĚ protáhnout šalinu nahoru na Haškovu.
Jo a označení x- používám pro výlukovou linku taky a vynechávám písmenko označující trakci, připadá mi to logické, byť nesprávné.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Aladin píše:
No to je teda fakt nesnesitelné :pray: ... na konečných tramvají čekáš o víkendu (třeba na Staré osadě, směr na Vinohrady) i 10 min.

Úvodem se omlouvám za nepřesné označení linky, určitě jsem neměl zájem sem psát nějakou rovnici :-)
No každopádně ten stav před výlukou byl skutečně takový, jaký popisuji - díky pomalé jízdě po Milady Horákové musela tramvaj přijet cirka dvě minuty po odjezdu a-46 a a-57. Takže prostě doufám, že po výluce už to bude lepší.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Vzhledem k tomu, že je brněnská MHD postavená na páteřních šalinách a busy zajišťují především jen spád ze sídlišť k těmto tramvajovým.trasám, tak si myslím, že přestup mezi těmito druhy dopravy na konečných (jako Ečerova,St.Osada,Š.Čtvrť,Kr.Pole,Novolíšeňská...) by neměl být víc jak 4 minuty, poté to jen razantně snižuje kvalitu cestování.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
není, ale pokud pokud tady padají návrhy, jak je potřeba pozvednou dopravu na Lesnou, tak jsem chtěl poukázat na to, že podobných požadavků a mnohdy i podstatně více oprávněných, je v Brně možno řešit více... a to by pak nestačilo ani 200 nových plyňáků geek


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
A tak je to podle tebe správné?


Offline
200
27 pro 2004 12:45
miropiro píše:
... snad už po výluce bude lepší jízdní řád o víkendu - tj. že nepřijedu pětkou na Štěfánikovu čtvrť a budu skoro 7-8 minut čekat na autobus na Lesnou (to bylo před výlukou bohužel normálka)...

No to je teda fakt nesnesitelné :pray: ... na konečných tramvají čekáš o víkendu (třeba na Staré osadě, směr na Vinohrady) i 10 min.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 22:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]