Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 340 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
manil: Prosím nerozviřuj staré téma..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kája píše:
Bylo zde fórum o stížnostech, nechci o tom už mluvit. I do novin jsem říkal, že na podjetí méně jak minutu stížnost nepíšu. Paní Singerová z oddělení stížností může potvrdit. Pokud píšu stížnost, uvádím tam všechny časy ze zaznamenaných zastávek, a tu, na které bylo podjetí největší, zvýrazním tučně. Vojtovou jsem za rok praxe nezvýraznil ani jednou.

viz SZ


Offline
9986
15 led 2005 23:41
za rok praxe :-D :lol:


Offline
76
08 zář 2005 16:45
manil píše:
mh: fajn, tak to bych se do tolerance vlezl i já (mám -1,75), psychotesty udělá zhruba 85% lidí.

Kája: Ty se dáváš na řidiče? Pak mi řekni, kde jezdíš, budu za tebou chodit s hodinkama a bločkem. Prej jsi někdy nedávno poslal na někoho zase stížnost po zast. Křídlovická. Uvědomuješ si, že mezi Křídlovickou a Vojtovou jsou 2 minuty a když řidič z Křídlovické chytí zelenou, tak by na Vojtové musel zbytečně přes minutu stát? Těch 20 sekund, co jsi psal není žádná katasttrofa, kdyby to byly 2 nebo 3 minuty, tak snad...


Bylo zde fórum o stížnostech, nechci o tom už mluvit. I do novin jsem říkal, že na podjetí méně jak minutu stížnost nepíšu. Paní Singerová z oddělení stížností může potvrdit. Pokud píšu stížnost, uvádím tam všechny časy ze zaznamenaných zastávek, a tu, na které bylo podjetí největší, zvýrazním tučně. Vojtovou jsem za rok praxe nezvýraznil ani jednou.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
manil píše:
mh: fajn, tak to bych se do tolerance vlezl i já (mám -1,75), psychotesty udělá zhruba 85% lidí.

Kája: Ty se dáváš na řidiče? Pak mi řekni, kde jezdíš, budu za tebou chodit s hodinkama a bločkem. Prej jsi někdy nedávno poslal na někoho zase stížnost po zast. Křídlovická. Uvědomuješ si, že mezi Křídlovickou a Vojtovou jsou 2 minuty a když řidič z Křídlovické chytí zelenou, tak by na Vojtové musel zbytečně přes minutu stát? Těch 20 sekund, co jsi psal není žádná katasttrofa, kdyby to byly 2 nebo 3 minuty, tak snad...


No jo, třeba se zas kvalita MHD zvedne, když přibude další řidič, co vždycky jezdí na čas! :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh: fajn, tak to bych se do tolerance vlezl i já (mám -1,75), psychotesty udělá zhruba 85% lidí.

Kája: Ty se dáváš na řidiče? Pak mi řekni, kde jezdíš, budu za tebou chodit s hodinkama a bločkem. Prej jsi někdy nedávno poslal na někoho zase stížnost po zast. Křídlovická. Uvědomuješ si, že mezi Křídlovickou a Vojtovou jsou 2 minuty a když řidič z Křídlovické chytí zelenou, tak by na Vojtové musel zbytečně přes minutu stát? Těch 20 sekund, co jsi psal není žádná katasttrofa, kdyby to byly 2 nebo 3 minuty, tak snad...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Myslim ze vzhledem k rozsahu predpokladanych vyluk budou i letos informatori


Ives - o prázdninách byla brigáda jako informátor (nebo něco takového) v informační kanceláři na Novobranské, požadavek tuším byla mj. dobrá znalost angličtiny nebo němčiny. Třeba to bude i příští rok. Dopravní průzkumy už asi dělá jenom Kordis, teď nedávno jeden proběhl, ale to bylo myslím jenom ve vlacích.


Offline
76
08 zář 2005 16:45
mh píše:
Manil: Mě bylo řečeno, že max počet dioptrií může být 3?
jinak psychotesty jsou hodně náročný... z 10-ti lidí ho udělají prům. 2... a pak samozřejmě zdravotní prohlídka (CT atd..) je pravda, že řidiči jsou v podstatě jednou (ne-li oběma) nohou v kriminále...


Dioptrií určitě max. do 3 (nikoli max. 1), cenu kurzu udávali na osobním oddělení na 70 tisíc korun, trvání kurzu 6 týdnů. Psychologické vyšetření bylo vcelku jednoduché, kdo je dobrým řidičem v autě a trochu mu to i myslí, tak to bezproblémů zvládne. A kdo je zdravý, tak by snad taky neměl mít větší problém - prověřuje Železniční poliklinika.

Na psychol. testech bylo se mnou 5 lidí, 2 poslala p. psycholožka po inteligenčním testu domů. Jinak hromada otázek (asi 500?) na zjištění osobnosti (lži skóre), jeden inteligenční test asi 30 otázek průměrné náročnosti, test krátkodobé paměti (zapamatování obrázků), pak taková dračka - strojové sekvenční zpracování obrázků symbolů (zjišťuje se rychlost a chybovost), pak osobní pohovor "proč chceš být řidičem" a taky sada reakčních testů - mačkáš tlačítka podle barev příp. zvuků. Docela zábava. Za 4 hodiny jdeš domů.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Anonymní píše:
Jo, v Brně to bylo taky, ale brigádníci vysokoškoláci byli zrušeni, kvůli jejich nespolehlivosti při nástupu služeb. Existují pouze brigádníci, kteří běžně pracují v DP jako mechoši, výpravčí, technici apod. kteří mají řidičák na tramvaj. Můžou si dát požadavek a ve většině případů je jim vyhověno...
Když už jsme u těch brigád, co všechno může student VŠ pro DP dělat jako brigádu? Kdysi sem se ptal na dopravní průzkumy, ale nějak se na mě vys***i.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Manil: Mě bylo řečeno, že max počet dioptrií může být 3?
jinak psychotesty jsou hodně náročný... z 10-ti lidí ho udělají prům. 2... a pak samozřejmě zdravotní prohlídka (CT atd..) je pravda, že řidiči jsou v podstatě jednou (ne-li oběma) nohou v kriminále...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tak jsem se konečně zaregistroval a skončil s anonymitou


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
Tak s tím platem, to je docela rozdíl. 17 000 to už je celkem pěkný, ale 10 000 při takové zodpovědnosti, to je docela hrůza. To už člověk může jít někam do skladu přehazovat palety za 8-9 000 a nebude mít žádnou zodpovědnost

mno, když jezdíš v turnusu 5+2, kde jezdíš každý pracovní den zhruba od 5ti do 14ti, nemáš žádné příplatky, tak těch 10 tisíc můžeš mít. Zatímco, když seš ve 4+2, která má dlouhé služby, jezdí se o víkendu i ve svátky a ještě si občas napíšeš něco z volna, tak 17 klidně můžeš mít.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
Jo, v Brně to bylo taky, ale brigádníci vysokoškoláci byli zrušeni, kvůli jejich nespolehlivosti při nástupu služeb. Existují pouze brigádníci, kteří běžně pracují v DP jako mechoši, výpravčí, technici apod. kteří mají řidičák na tramvaj. Můžou si dát požadavek a ve většině případů je jim vyhověno...

Zase samo dohlášeno...můj příspěvek :roll:


Jo, v Brně to bylo taky, ale brigádníci vysokoškoláci byli zrušeni, kvůli jejich nespolehlivosti při nástupu služeb. Existují pouze brigádníci, kteří běžně pracují v DP jako mechoši, výpravčí, technici apod. kteří mají řidičák na tramvaj. Můžou si dát požadavek a ve většině případů je jim vyhověno...


Tak s tím platem, to je docela rozdíl. 17 000 to už je celkem pěkný, ale 10 000 při takové zodpovědnosti, to je docela hrůza. To už člověk může jít někam do skladu přehazovat palety za 8-9 000 a nebude mít žádnou zodpovědnost


No to jsem taky slyšel, že to v některých městech šlo brigádně. Ale nedovedu si představit, že si třeba přes prázdniny posadí nějaký ucho vysokou školou povinné "za volant". Tak s tím provozem člověk musí počítat, když do toho jde. Akorák je fakt, že stačí málo a člověk se ještě může objevit v kriminále za nějaký obecný ohrožení,....?

PS: Kdyby se vám někomu zdálo, že s tím tady otravuju a nepatří to sem, stačí říct. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V současné době chybí v obou provozovnách zhruba 80 řidičů. Kurzy budou probíhat zhruba po 1/2 roce cirka po 20ti lidech, z nichž ne všichni ho dokončí. Kurz jinak stojí 50 tisíc, 4 roky musíš jezdit.
Máš tolik, kolik odjezdíš. Záleží, v jakým seš turnusu a jak jsi služebně starý. Ze začátku se platí myslím něco kolem 75kč/hod. Za noci (tj. do 5ti ráno a od 22 večer je na hodinu +6 korun), o víkendech 30% navíc, služby z volna jsou 30% navíc, svátky 100% navíc. Procenta se navzájem sčítají. Za každý rok, který si odjezdíš se ti plat od hodiny zvedne. Dále závisí na turnuse, jakém jezdíš.
Plat může dosahovat výše mezi 10ti až 17ti tisíci.


Jo a ještě k tomu upsání se a placení "řidičáku".
Co třeba čistě teoreticky , když se tím řidičem stanu, bude mě to bavit, budu to chtít dělat, ale třeba nebudu to zvládat (jezdit na čas,....) a dostanu výpověď ze strany zaměstnavatele? Taky si ten řidičák zaplatím? Nebo tomu se právě vyhnou tím přísným výběrem?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jeden kurz ted tusim skoncil. Chce se to zeptat na osobnim oddeleneni v DP.

Vcelku hodne lidi odradi nejen testy , skoleni, ale dalsi narocnost. Ono jezdit v dnesnim provozu po brne nejni zadna sranda. Kde osobak zabrzdi na 5 metrech , tam salina ma minimalne 20m a navic se pomlati ve voze 100-200 lidi. Osobne bych ridica nesel delat ani brigadne (dokud to slo)


A dá se "přijít kdykoliv" a nebo se nabírá řekněme jednou za x let?


Tak to je jasný, že to nemůže dělat nějakej "dement" nebo slepej člověk.
Řidičák na "B" to je jasný. Na 4 roky? To je celkem dlouhá doba. Na jednu stranu utrpení, když člověk zjistí, že to "není ono", na druhou stranu 4 roky jistoty výdělku a práce. Platit řidičák na šalinu, to by se člověk prohnul.
Kolik tak v Brně činí plat "normálního" řidiče tramvaje? Si myslím, že to zas tak hrozný být nemůže (jak se třeba Pražáci dohadovali), ale na druhou stranu hafo zodpovědnosti, stres to může být asi taky kvalitní.
Asi to nebude (jak jednou někdo řekl) jak jízda na horské dráze -žádnej volant, jen brzda -plyn.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Především řidičský průkaz skupiny B, náročné zdravotní testy (max+-1 dioptrie apod.) a psychotesty (postřeh, inteligence, reakce v krizových situacích...), úspěšné složení kurzu zkoušek (pravidla silničního provozu, jízdy se všemi typy vozidel a výzbrojí).

Podobné podmínky jsou i pro řízení trolejbusu, ale na trolejbus je třeba skupina D (náklaďáky) a ještě osvědčení pro řízení drážního vozidla...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Psychotesty, testy z pravidel silničního provozu, smlouva na 4 roky pokud nechceš platit kurz...


Jednoduchá otázka: Je těžké stát se tramvajákem? Co to obnáší?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 20:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]