Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 319 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1591
18 led 2009 10:06
Přesně, třicítka do Kénigu je hafo důležitá, ne nadarmo je i na síti s vyobrazením zón, je to taková páteřní....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že t-30 vedená do Kr. pole je dost důležitá. Okružky takovou volnou kapacitu nemají. Ne nadarmo jezdí v ranní špičce t-30 v intervalu 5 minut.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Spíš bych čekal přesměrování stávající d30 na Čáru. Se snahami o její zachování po výluce bych to neviděl dramaticky, šalina je výrazně rychlejší, protože se nemusí motat po Zborovské a přestup je docela komfortní.
Spíš mi vadí zabití jednosměrné Veveří (a Kounicovy). Který zákon zakazuje zjednosměrnění "významné" ulice a jak se taková ulice definuje? Cajzli by v tom případě měli okamžitě zobousměrnit Legerovu a Mezibranskou.


Naposledy upravil Fafner dne 11 bře 2015 12:21, celkově upraveno 2
Smazána neodprasitelná část příspěvku


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dovolím si z článku vypichnout vedení ND:
deník píše:
V tomto případě už je podoba výluk známa. „Tramvaj ve směru od centra skončí takzvanou úvratí před kinem Lucerna. Náhradou posílíme kapacitu tramvají z Bystrce přes Pisárky do centra a trolejbusů z Komína přes Žabovřesky na Českou," uvedla mluvčí Hailichová.
Dodala, že podnik zavede i náhradní dočasnou trolejbusovou linku z Bystrce přes Žabovřesky na Českou. A obsluhu v oblasti Burianova náměstí zajistí minibusy.

Takže se dá, po vzoru x-25 -> t-29 a nověji x-5 -> (a-46?), očekávat snahy výlukovou šrákolinku Bastr -> Žabiny -> Čára zachovat i po skončení oprav.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
V červnu začnou opravy Minské a Horovy. Co po nich? Bagry rozkopou ulici Veveří


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Stejné téma, jiné periodikum: Brnem jezdí tramvaj plná vzkazů. Dá se v ní vyznat láska i popřát k svátku.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
OBRAZEM: Vyznat lásku mohou Brňané ve speciální tramvaji.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Ta Štefánikova nebude jednoduchá, stačí si vzpomenout na problémy při opravě úseku Semilasso - Husitská nebo Husitská - Jungmannova. Úsek od Kotlářské po Reissigovu je docela dlouhý, myslím, že jednokolejka by to ve špičce kapacitně nepobrala, možná tak o víkendech. Navíc tam jsou dvě zastávky (Hrnčířská, Šumavská).
Částečně by to mohl vyřešit odklon d1 přes VM a TP a ponechání d6 ve stávající trase.


Naposledy upravil Fafner dne 04 bře 2015 13:34, celkově upraveno 1
Humanizace


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
je nekde k najiti planek te rekonstrukce v Julianove?

jake budou dusledky z hlediska kapacity smycky? budou moci napr. KT8 na pravou kolej? cim je vlastne ten zakaz zpusobeny? matne si vybavuju ze takovych 15 let zpatky tam teoreticky jezdit mohly...?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Projekt Tram Café na funkcionalistické zastávce Obilní trh padl. Kvůli toaletám.
Další opravy v Brně: Rekonstrukce se dočká Štefánikova ulice.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Bez bariér vystoupí cestující z tramvaje v Juliánově za rok


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dovolím si doplnit skeny videí ze stránek o VMO:
Příloha:
Varianta_1.jpg

Příloha:
Varianta_2.jpg

Příloha:
Varianta_3.jpg

BTW: přesuňme debatu o VMO do jiného tématu...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
O zrušení mostu přes Horovu teda slyším poprvé. Jak by teda VMO jinak mohlo Horovu křížit, podjezdem? To by asi moc nevycházelo výškově.
Taky dost nerozumím variantě 2 - šalina a VMO na terénu. To by znamenalo, že by VMO úrovňově křížil šalinu, to snad ne?!!!
Dále nechápu, jak vůbec někoho mohla napadnout výměna mostů. Výhodná by byla akorát pro IGK, protože rampa ze Žabovřeské na Kníničskou vychází pod lepším poloměrem, než současné uspořádání. Šalina by se ale posunem ještě více zpomalila a přiblížila k zástavbě se všemi negativními důsledky (hluk).

Ta křižovatka je ale totálně zmršená - původně jela šalina po terénu a oblouk byl na návrhovou rychlost 60 km/h. Nějakou dutou hlavu napadlo současné uspořádání, které je proti logice, vyplývající z konfigurace terénu. VMO měla překřížit šalinu vrchem. Teď už fakt asi pozdě bycha honit.

Další chuťovkou je kolizní místo na připojení Bráfovy a chybějící rampa pro odbočení do Žabin ve směru od tunelu.


Naposledy upravil Fafner dne 25 úno 2015 15:07, celkově upraveno 1
upraveny zprzněné výrazy


Offline
42
02 čer 2012 19:24
ReZ píše:
Varianta 1 je současný stav s opravou vozovek, zrušením garáží a rozšířením v místě napojení Kníničské.
Varianta 2 je zrušení tramvajového mostu, převedení na terén, vybudování mostu pro Kníničskou radiálu a VMO na terénu.
Varianta 3 je VMO na estakádě, pod ní kruhová mega křižovatka a tramvaj na terénu.
Osobně si myslím, že zvítězí nulová varianta 1. kvůli penězům.


Varianta 3 padla tím, že se opravil most přes Horovu - někdo z ŘSD si prosadil, že "jeho" most se bourat nebude. Pokud by to bylo podle této varianty, tak by se jezdilo z Horovy právě pod mostem v trase současné silnice a Bráfova by byla pouze pro místní (podle vizualizace by byla slepá). No každopádně toto padlo.

U varianty 2 se předpokládala "výměna" mostů, kdy po současném tramvajovém by jezdila auta a tam, kde teď jezdí auta, by jezdila šalina.

Podle územního rozhodnutí je povolena varianta 1, takže zbytek je historie a vize, jak to mohlo vypadat...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jezour píše:

Odkaz tu dával už včera Kóža5. Akorát to v tom přehršli mých fotek a plácanců okolo VMO zapadlo.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Už mi to nedovolilo edit (moderátoři oba příspěvky můžou sloučit dohromady).
Takže konkrétně:
Varianta 1 je současný stav s opravou vozovek, zrušením garáží a rozšířením v místě napojení Kníničské.
Varianta 2 je zrušení tramvajového mostu, převedení na terén, vybudování mostu pro Kníničskou radiálu a VMO na terénu.
Varianta 3 je VMO na estakádě, pod ní kruhová mega křižovatka a tramvaj na terénu.
Osobně si myslím, že zvítězí nulová varianta 1. kvůli penězům.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Na Jírovu trolejbusem v roce 2022 hahaha


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Loni v létě se opravoval tramvajový most a to nejen svršek, ale hlavně odvodnění a celková oprava vnějšího pláště, viz obr.
Příloha:
DSCN7201.jpg

Úsek Žabovřeská II. Konkrétně záložka Animace a tady jedna ze tří variant MÚK Kníničská.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Přesně tak, ten most se důkladně opravoval loni v létě celé prázdniny právě proto, aby byl v cajku pro vedení linek, odkloněných z Horovy a Minské. Jestli se bude opravovat nějaký most na křižovatce, tak v úvahu přichází buď větev od Komína, na Žabiny, nebo rampa Šrajbec - Komín. Těžko říct, které komplikace by byly větší. Samotného provozu na VMO by se to však přímo dotknout nemuselo.


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
A neopravoval se ten most v nedávné době nebo to se dělaly jen koleje? Mám takový pocit, že když jsem tou dobou podjížděl pod zmíněným mostem, tak byl obestavěn lešením a opravoval se. Nebo to byl jiný?
Nicméně si myslím, že pokud se bude chtít, tak se zvládnou obě stavby zároveň, respektive se bude dělat Minská + Horova a v průběhu toho se začne razit tunel, což není na krátkou dobu, takže stav kdy budou tramvajím neprůjezdné jak Žabiny, tak i trať přes Pisárky je hodně nepravděpodobný. A stejně, než se získá stavební povolení na VMO, tak bude v Žabinách hotovo...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
V tom dokumentu k VMO Žabovřeská píšou:
Citace:
V rámci projektu dojde také k opravě tramvajového mostu v prostoru MÚK Kníničská radiála a jednoho silničního mostu na větvi této kžižovatky.


Takže s tím provozem d-1 to nebude tak jednoduché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
xcav8 píše:
V neděli jsem se tam byl projít a několik navrtaných děr do skály ve mně budí naději, že se příští rok opravdu začne razit.

Já taky. I s foťákem.
Příloha:
DSCN7244.jpg

Příloha:
DSCN7246.jpg

Příloha:
DSCN7256.jpg

Příloha:
DSCN7264.jpg

Příloha:
DSCN7267.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Podmínku dodělání Horovy a Minské pro zahájení stavby Žabovřeská I bych rozhodně nepovažoval za nepřekročitelnou. D1 může jezdit po celou dobu ražby tunelu po stávající trase (na tunel snad není třeba vykupovat pozemky) a IAD má k dispozici luxusní úsek VMO.


Offline
42
02 čer 2012 19:24
xcav8 píše:
V neděli jsem se tam byl projít a několik navrtaných děr do skály ve mně budí naději, že se příští rok opravdu začne razit.


Tak velkým optimistou bych nebyl. Zaprvé byla dána podmínka, že se Žabovřeská I může dělat, až skončí výluka Minská - Horova. A vzhledem k tomu, že tam je problém s veřejnou zakázkou, tak se mluví o podzimu 2015 (nejdřívější možné zahájení), podle mě začnou až na jaře/v létě 2016 (ještě někdo napadne výběr zhotovitele atd.). Stavba bude trvat rok minimálně, takže skončí cca v polovině roku 2017.

Zadruhé Žabovřeská I nemá stavební povolení, má jen územní rozhodnutí, není ani hotová dokumentace pro stavební povolení. To, že se bourá na tom nic nemění. Podle ŘDS z 11/2014: Nyní se dokončuje dokumentace pro stavební povolení. Jakmile bude zpracována DSP, bude vypsáno výběrové řízení na zhotovitele stavby, zhotovitele ZDS, PDPS a na zajištění inženýrské činnosti pro získání stavebního povolení. Vykoupeno je 81% pozemků potřebných pro stavbu. (zdroj:http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/B53F235766DF39D0C1257C3F004C5EBC/$file/s42-vmo-zabovreska.pdf).

Nejprve tedy veřejná zakázka na někoho, kdo vyřídí stavební povolení, pak samostatně zhotovitel, lhůty, odvolání k ÚOHS atd. Stavba má trvat 3 - 4 roky, nejprve samozřejmě ražba tunelu, pak až komunikace.

Obávám se, že dříve jak 2020 to hotové nebude, byť bych si to samozřejmě přál.


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Výměna stožárů padá na TSB, tedy akciovku města Brna. O tom, že by opravy veřejného osvětlení na tak významných komunikacích zajišťovala MČ, jsem ještě nikdy neslyšel.
Jak to tak už bývá, tak to o ničem jiném než openězích nebývá... Ale 5 let?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 04:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]