Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jen malá poznámka: zrovna třeba rodiče s kočárky jsou nuceni rozlišovat B700 od ostatních autobusů, protože v 700 jsou místa pro kočárek vzadu, zatímco u ostatních autobusů u 2. dveří.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V kvílení vede řada 900, ale zrovna u burácení motoru si myslím, že navrch mají sedmistovky.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Už jsem se dlouho nesvezl nějakým sedmikilem, subjektivně mi přijde, že devítistovky nějak víc burácí od motoru a to je asi jediná věc, která mi na nich tak nějak vadí, přijde mi u sedmistovek prostě takový plynulejší zvuk a vůbec ten motor třeba při rozjezdu tak nekvílí, ale to je možná i převodovkou. Neví někdo, jaká bude výpravá v pondělí? Že bych se ještě nějakým sedmikilem povozil jen tak. :)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ds: to je jen nereprezentativní vzorek respondentů. :D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Eda: zkus do té tvé miniankety zařadit nějaké rodiče s kočárkem a můžu tě ubezpečit, že začneš hodně rychle rozlišovat vozy MHD jen na NP a neNP :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já jsem si dělal takovou soukromou minianketu, a když jsem se ptal, co lidi rozlišují na autobusu, velká část z nich řekla, že jim záleží hlavně na tom (pominu-li věci, nesouvisející s typem vozu), jestli se tam dá dobře sedět. A v tom Karosy oproti třeba Citelisům zkrátka vedou.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Ne vždy je nízkopodlažní vůz výhra, šplhat na vyvýšené místo k sezení dělá plno lidem taky problém a počet sedaček na které se nemusí šplhat není nijak závratný... a většinou to sezení (např. v případě Citelisů) není zrovna dvakrát pohodlné... Jinak nevidím problém, proč by sedmistovky nemohly dojezdit kilometry, nových vozů si užijeme až až


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
U novějších Karos mám naopak pocit (konkrétně druhé dveře u kloubů), že je vchod pěkně široký, a schody nejsou příliš vysoké. Ale týká se to jen novějších kousků, a rozhodně ne dveří u řidiče a posledních.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
FD píše:
Je velká část cestujících, která vůbec nerozlišuje, co jim přijelo a nastoupili by i do Pragy RND.
Rozdíl mezi vysokou a nízkou podlahou (jak napsal Jakub S.) teda rozlišují určitě snad všichni, ještě zvlášť když do Karos ty schody mají stoupání jak na Mt. Everest. (Já jsem mladý a zdravý, mi to až tak nevadí, ale lituju lidi v důchodovém věku nebo se zdravotními obtížemi, kteří musejí cestovat takovýmhle autobusem -- anebo ještě hůř vlakem, kde se v některých stanicích bez horolezeckého náčiní člověk neobejde.)

Pozn.: Já chápu, že podnik potřebuje ty vozy nechat dojezdit, neměl co jiného nasadit nebo prostě byl jiný objektivní důvod. Ironicky jsem komentoval spíš to, že by se stroje ražení B732 měly nasazovat na přání řidičů cestujícím navzdory. To bych si tak nějak asi platit nechtěl...


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak jsou to dva pohledy, z nichž každý by si přál něco jinýho - pohled DP říká (efektivně) využít vozidla, dokud nejsou odepsaná. Pohled cestujícího je, jak tu napsal IvanM. A pokud tu máme ještě řadu 700, těžko budou obě skupiny zaráz spokojené.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
IvanM píše:
Ať si v letní sezóně vyberou jednu linku

MartinV...tady se o tom IvanM zmínil. Ale bych byl taky pro. :wink:
Ikdyž osobně zastávám názor, že když mají B7xx dojezdit km,tak ať je teď pravidelně dojezdí.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: je to sice detail, ale když už takovou linku pro autobusy, pak ne pod drátama, ale spíš někam, kam se trolejbus nedostane. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak koneckonců, proč si nedělat ostudu s hromadou harampádí na kolech, když máme plnou garáž nových nablýskaných vozů, že? :) O něčem podobném, jak píše Eda, bychom se zcela vážně mohli bavit možná v případě Citelisů z první várky v roce 2006 či u generálkovaných devítikil. Ale pardon, teda u sedmistovek je toto podle mě k smíchu... Ale co člověk, to názor, já to beru...

A jak už jsem někdy zmiňoval, jsem plně pro muzejní víkendové jízdy po vzoru trolejbusů - linka 32. Ať si v letní sezóně vyberou jednu linku a tam pravidelně na jeden kurz nasazují opravenou sedmistovku v původním provedení. S poznámkou v JŘ “Spoj zajištěn historickým vozidlem“. Tohle bych uvítal. Ale v roce 2015 vypravovat B732 na běžné kurzy, to je zoufalství...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jde taky o určitou efektivitu využití vozů. Když ještě mají technickou a jsou v pořádku, proč je ještě nevyužít, než půjdou do šrotu? Nízkopodlažních autobusů je už více jak polovina, takže s těmi nízkopodlažními spojit to nebude dle mého tak horké.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Třeba rozdíl mezi trolejbusem i autobusem je pro některé maminky (většinou je to tato skupina cestujících) těžko pochopitelný. Ale zase chápu, že odpovídat svým dětem na všetečné i nemožné otázky je někdy příliš velké sousto.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
PavelS: Je velká část cestujících, která vůbec nerozlišuje, co jim přijelo a nastoupili by i do Pragy RND.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Jakub S. píše:
Já být obyčejným cestujícím, tak rozlišuju pouze "vysoké a nízké" vozy. Takže by u mě "prohrály i všechny Karosy řady 900...
O tom, že s šikovným řidičem je lepší svezení s kvedlou než s automatikou 3-kvaltem nemluvě.

Výše citované jsem chtěl zrovna napsat, díky za názor. :) Mám to vypozorováno na okolí či známých, se kterými někdy jedu.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Naposledy upravil Jenda dne 26 úno 2015 22:48, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Já být obyčejným cestujícím, tak rozlišuju pouze "vysoké a nízké" vozy. Takže by u mě "prohrály i všechny Karosy řady 900...
O tom, že s šikovným řidičem je lepší svezení s kvedlou než s automatikou 3-kvaltem nemluvě.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Vida, jsem si až doteď myslel, že MHD slouží cestujícím k pohodlnému transportu, ne aby se řidiči projeli, ale asi je to naopak, protože bych řekl, že opravdu jen málokterý cestující zajásá, že mu na zastávku přiburácí sedmistovka...


Offline
410
29 lis 2014 18:06
v podniku jsou řidiči, pro který je to fakt srdcovka, anebo si chcou ještě zakvedlat, ač to roky odsuzovali. a sobota deadline pro 700 nebude. Furt nejsou zařazené sorky.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: pro někoho to může být srdcovka, nebo si jen chce tento vůz ještě užít, než sedne do UW.

Edit: Jezour: no jak už člověk není nějakej ten pátek na střední, tak na prázdniny zapomene.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Děkuji za info. To se tedy divím, že s tímhle ještě někdo chce jet...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
410
29 lis 2014 18:06
IvanM: budeš se divit, ale jsou i řidiči, co ty 700 chcou a proto ten den vyjede. 700 se už vypravují spíš na přání, než že by nebyly vozy. Alespoň ve Slatině.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ve Slatině mají 12 fungl vozů a oni ti pitomci vypraví 7380... Protože oni to prostě chtějí, oni si zuby-nehty chtějí dělat ostudu, oni ten šrot vypraví i kdyby měli 200 nových vozů... :D

Následující diskuze přesunuta z vypravenosti sem do všeobecné autobusové. Ondra

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
xxx má sice pravdu v tom, kde devítky koncepčně jsou, ale nydros to napsal úplně přesně! Buďme rádi, že je máme. Pořád je berme jako jistotu, která nezklame. Domnívám se, že už při koupi by se měla důsledně řešit kvalita a provedení konstrukce vozu, míra obtížnost a nákladnosti případných GO a podobně. Protože nikdy nemůžeme vědět, jestli nepřijde nějaká hluboká finanční krize, kdy bude DPMB jen tak tak zvládat pouhé udržování v provozu 12 a více let starých vozů...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 18:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]