Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 106 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
8
18 pro 2014 19:30
Zdá se mi to, nebo je v ÚPMB úvrať? (myslím Líšeň)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Rem píše:
J*M* Pokud by se obnovovala trať do staré Líšně, tak to bude z peněz EU. Nedávno to bylo zmíněno v jednom článku, s odkazem tady na fóru. Náklady odhadují na 220 mil. což je ve srovnání s ostatníma stavbama pakatel.
Je jedno, z kterých to bude peněz, i kdyby z peněz EU, tak část musí být z vlastních (mají je?) a na část si budou muset půjčit (půjčí jím někdo?) s tím, že půjčka bude uhrazena proplacením nákladů z dotace EU. To je jedna věc. Cca před 15 lety TM si nechalo udělat projekt na rekonstrukci trati pro účely TM. Pro účely DP to bude určitě dražší než pro účely TM. Vezmu-li sumu z roku cca 2000, připočtu jen 10% na vícepráce (smyčka, atd), zahrnu-li inflaci do dnešního dne, tak mi vyjde skoro těch 220 miliónu (a to jsem z laciného kraje). Připočtu-li ještě nějakou tu inflaci, než se začne stavět a než se dokončí, tak to zase o něco povyskočí, neviděl jsem projekt, těch 10% se taky může zvednout (třeba nutností postavit měnírnu) a je třeba započítat finance na výkup pozemků (tipl bych to na cca 30 melounu minimálně a to jen za drážní pozemek od SS po horní přejezd nezi Holzovou a Drčkovou, kolik budou stát výkupy pro smyčku a trať k ní těžko říci). Takže oněch 220 miliónu je nějak málo i kdyby se nezapočítávaly náklady na výkupy.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k existenci Rakovecké, a budoucí smyčky někde na Kamechách nemá smysl Ečerovu zachovávat. Navíc je otázka jestli se její existence ve stávající podobě nebude vylučovat s prodloužením trati.

Co se týče toho Lískovce. Ono je hezké plánovat další linky, ale taky na ně musí být volná kapacita, což může být problém zejména kolem hlavasu. Pokud bychom uvažovali, že by jako náhrada za d-8 postačovalo něco v K2 po 10 minutách, tak si myslím, že by se do Lískovce dala přesměrovat d-9, a Lesné by mohla zůstat linka ve stávající trase d-x9. Problémový hlavas se tím o moc víc nezatíží, a zároveň by to řešilo problém s nerovnoměrným využitím bezvýlukové d-9.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Eda píše:
Mechoš: Jak se MČ rozhádala s DP? On DP chtěl nocovat tramvaje linky jedna na Ečerce a MČ to odmítla? A proč to odmítla? A jak to souvisí s tím, že by měla být nová smyčka tříkolejná? Že by jako MČ potrestala DP tím, že to nepovolí? To je ale nesmysl... :-)

Nevím jak to je teď, ale dříve radnice trvala na tom, že po prodloužení se má zrušit Ečerka a na jejím místě udělat parkovací místa. Nevím, jak je to teď aktuální, kdyžtak může někdo jiný objasnit.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
J*M* Pokud by se obnovovala trať do staré Líšně, tak to bude z peněz EU. Nedávno to bylo zmíněno v jednom článku, s odkazem tady na fóru. Náklady odhadují na 220 mil. což je ve srovnání s ostatníma stavbama pakatel.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Rem píše:
... začít s opravou tratě do staré Líšně, ...
DP nemá ani na to, aby vyměnil koleje na Stránskou. Kde by sehnal love na výkup staré trati do staré Líšně od státu? Kalousek sice už z ministerstva je v ..., ale doba, kdy převod státního na obecné proběhl za pusu, je přesně tam, kde Kalousek.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Pánové,nezapomeňte,že spodní část Kamech nepatří pod městskou část Bystrc, ale Žebětín. Takže nějaké hádky o nocování tramvají na Ečerce na polohu a podobu nové smyčky nemají vliv.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Eda: S tou desítkou jsi mne předběhl, moje ŠOTOřešení by bylo širšího měřítka: V době stavby tratě ke kampusu začít s opravou tratě do staré Líšně, kde se také plánuje bytová zástavba. Oba nové úseky zprovoznit ve stejnou dobu s tím, že d-8 povalí ke kampusu, a d-10 ze staré Líšně do Lískovce, v taktu 10 minut, obsazená sarančatama. Ale jak říkam, je to ŠOTOřešení, takže asi nereálné...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Aby to nedopadlo jako v Buhlarsku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Rem píše:
To ale přesunou do Lískovce jinou linku. Jinak předpokládám řev místních že na nádraží musí s přestupem.

O tom dost pochybuju. Leda tam šoupnout ve špičce po deseti minutách K2 z d-10. Ale to by zase bylo dost tramvajových km navíc... No uvidíme.

Mechoš: Jak se MČ rozhádala s DP? On DP chtěl nocovat tramvaje linky jedna na Ečerce a MČ to odmítla? A proč to odmítla? A jak to souvisí s tím, že by měla být nová smyčka tříkolejná? Že by jako MČ potrestala DP tím, že to nepovolí? To je ale nesmysl... :-)


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Bóže, to tu budou už 4 Alberty. Trochu už to přehání, aby byla prodejna na každým rohu.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
J*M* píše:
To by si tu zastávku musel Ahold postavit sám, nevěřím že Brno začne stavět prodloužení před tím, než se bude stavět Albert. Ono dodělávat zastávku pod Alberta, bude-li trasa mělce založena je z hlediska financí téměř nemožné


Jak to mají Aholďaci ošefované nevím. Ale požádané o to mají. Jak to nakonec bude ví bůh. Albert se má začít stavět teď na jaře. Což ovšem neznamená že už teď se nemůže udělat příprava a za dva roky až se začne stavět trať se to jen zrealizuje. Ale jak píšu nevím jak to mají ošefované.

Každopádně kamechy a celej ten kopec tady je mix jílu a pískovce a ja známu je to celkem pevná kombinace.

Vím že 3 kolejná smyčka je váš šotosen, ale nebude! A po té co se rozhádala MČ s dopravním podnikem ohledně nocování 1 ve smyčce ečerova bych nevěřil prodloužení 3 a 11 až na kamechy ....


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
To ale přesunou do Lískovce jinou linku. Jinak předpokládám řev místních že na nádraží musí s přestupem.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No hlavně v Lískovci se zátěž o dost zmenší s tím, když se osmička přesměruje ke Kampusu, což bude mnohem dřív než stavba tramvaje do Bosonoh (ta, si myslím, nebude nikdy).


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Zástavbu ke smyčce, nebo její docházkové blízkosti plánuje i Žebětín, takže to nebude jen pro "Kamešáky" :D ony tři koleje ve smyčce bych si dovedl představit i v Lískovci, ovšem tam se výhledově, někdy za sto let, plánuje prodloužení do Bosonoh. Je otázka, jestli stávajíci konečná zanikne, nebo zůstane jako nacestná.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rem: přesně tak, protože s prodloužením trati se lokalita stane trochu atraktivnější a půjde to ruku v ruce s tempem zástavby. A tři koleje nejsou tolik. Kolik by taková třetí vnitřní kolej mohla stát navíc (v nominální hodnotě)?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Plechošu, tři koleje by se na Kamechy vlezly, ono to tolik místa nesežere. Jak píšeš, že ta nová smyčka bude rozměrově stejně velká jak Ečerka, tam by se též ještě jedna vnitřní kolej dala napasovat. Je mi ale jasný že realita bude chudší, leda bys rozbil prasátko a přispěl. Treba by pak podle tebe pojmenovali zastávku pod Albertem na "Mechošova nora" sarcastic Navíc pokud by se s prodloužením na Kamechy zrušila a-54 a protáhla se d-3 nebo d-11, smyčka s třemi odstavnými kolejemi by se uživila.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
mechoš píše:
... hypermarketu Albert, který by se tu měl začít letos stavět a s požadavkem společnosti Ahold na podzemní zastávku přímo pod Albertem ;-). Což málo kdo ví je skutečnodt, že tunel povede přímo pod Albertem ;-). ...
To by si tu zastávku musel Ahold postavit sám, nevěřím že Brno začne stavět prodloužení před tím, než se bude stavět Albert. Ono dodělávat zastávku pod Alberta, bude-li trasa mělce založena je z hlediska financí téměř nemožné


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pánové sednětě si prosím nohama pevně na zem a přestaňte spekulovat o nereálných scenářích ... (byť jsou to opravdu šotózní návrhy žel zcele nereálné)

Smyčka na kamechách bude dvoukolejná a rozměrově +/- stejná jak ečerová.

Spíš bych se ptal jak je to s propojením nové trati na kamechy a hypermarketu Albert, který by se tu měl začít letos stavět a s požadavkem společnosti Ahold na podzemní zastávku přímo pod Albertem ;-). Což málo kdo ví je skutečnodt, že tunel povede přímo pod Albertem ;-). Takže bych to zas tak úplně nereálné neviděl ;-)
Pokud by se to opravdu uskutečnilo mohla by tu být druhá Jírova ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Ve špičce by asi lidi řvali, nicméně se divím, že v rámci předešlých úsporných opatření se v sedle nesáhlo právě na tento úsek, kde by zajisté bohatě stačil interval 10 min. v sedle, ale problémem může být neobsluhování přestupní zastávky Hudcova spoji, které jedou do vozovny :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Do Řečkovic se dvě soupravy snad vejdou, tak je to na 10minutovou pauzu. Samozřejmě to neznamená, že nemá nedostatečnou kapacitu, v tom souhlasím. To by se dalo (částečně) řešit právě kapacitní smyčkou na Kamechách, kde by měl řidič jednu dlouhou pauzu. A nebo menší smyčka se zázemím, kde by se šofci střídali podobně, jako na Jírově.
Tady nevím, jak jsou tomuto způsobu řidiči nakloněni.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Nemám moc přehled o obsazenosti linky 1 v úseku Vozovna Medlánky a Řečkovice, nestačilo by tam ve špičku kdyby do Řečkovic nahoru jezdila jen každá druhá souprava? zbytek by se točil ve vozovně?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ovšem toto nevyřeší problém minismyčky Řečkovice.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xcav8: aneb kolik místa ušetří 3. kolej. Uvidíme, na Kamechách "by se uživily".


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Akorát Vario má výzbroj v jiném provedení, než která se montovala do rekonstruovaných T3, nebo K2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 00:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]