Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 321 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Údaje o výstavbě přivaděče mám jako tehdejší zástupce investora (stavební dozor) tohoto komplexu staveb, údaje o vyplácených dotacích pro vystěhované etnikum ve východoslovenském kraji mám z osobního sdělení tehdejšího východoslovenského krajského zastupitele (ředitele jednoho lesního závodu, inženýra vystudovaného v Brně) a údaje o sídlišti Vinohrady jsem získal při výstavbě přivaděče (při získávání náhradních bytů pro obyvatele vykoupených domů), tyto informace mi byly potvrzeny osobním sdělením jednoho tehdejšího krajského zastupitele (bylo to tehdy tzv veřejné tajemství, všichni ho znali a na papíře nikdo neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Mouka píše:
To je hodně nešikovně napsaný. Bude v délce tři sta metrů pod zemí. Takhle to zní, jakoby byla zahloubena tři sta metrů pod úrovní terénu.

Teď to hlásili na zubatém brněnském rádiu a taky zahlásili tunel 300 m pod zemí... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
J*M*: to předání sídliště Vinohrady pro potřeby převýchovu tohoto etnika máte něčím podloženo?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zajímavé, velmi zajímavé. S dotací pražáků souhlas. Kdyby toto nebylo, resp. se všechny peníze, podložené prací socialistického lidu, nelily svého, neblahého, času do cajzlovskýho krtka, tak i na venkov zbude a brňák má novou rolu... :-(
No ono i dnes se R1 vesele staví a VMO stojí. A to doslova...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
ReZ píše:
Jak už jsem reagoval pod článkem v novinách, tak to růžově s brzkou realizací nevidím....
Přeložení tramvaje (tehdy jen trati na SS) nazpět přes bývalé černovické nádraží Líšeňky a výstavbu parkoviště (tehdy nazývané záchytné) se připravovalo projekčně již na sklonku 70. let min. století v rámci staveb Východní přivaděč. Utrum tomu dalo utažení kohoutků finančních toků počátkem 80. let Cajzlíky (Ono těch peněz bylo potřeba více v Praze a v Bratislavě. A hlavně se přesunuly ze škatulky na dopravní infrastrukturu do škatulky na sociální výdaje, nebo-li, aby východoslovenský kraj mohl vyplácet 200 000 kčs pro cigána vystěhovaného z tohoto kraje, když JMK zatrhl předání sídliště Vinohrady pro potřeby převýchovy tohoto etnika) Takže východní přivaděč byl ukončen dlouhodobým provizoriem napojením přivaděče do podmiňující stavby Klíčová-objížďka, kde se nyní míchá místní doprava s tranzitní (čemuž měla výstavba přivaděče a jeho pokračování k ÜANu zamezit) a přeložka tramvaje se záchytným parkovištěm se přesunula do krajiny snů. Z pohledu uplynulých 30 let už to provizórium mladí berou jako výdobytek komunismu a on je to jen výdobytek pragocentralismu (a slovakocentralismu). Pozemky tehdy vykoupené pro přeložku tramvaje a parkovíště již určitě zprivatizovali naši povedení zastupitelé a namazali si kapsu. Dnes díky (Edo, budíček) tomu se trasa tramvaje na uvedené mapce kroutí jako had a stavba tak brzo nebude, ne že není projekt, ale nejsou finance na zpětný odkup pozemků. Takže jak píše ReZ, realizace se mnozí nedočkáme


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nechci jako nestavař polemizovat nad zářezem vs. tunel, ale tunel zcela jistě musí splňovat jiné, a to přísnější, bezpečnostní podmínky. Zabezpečení, evakuační plán v případě havárie, odvodnění apod. V tomto případě je zážez podstatně levnější.
Asi ze stejného důvodu není v Bohunicích mezi Krematoriem a Běloruskou taky jenom zářez.
Líšeň je trochu něco jiného, tam to vzniklé údolí je lehce širší. Navíc se to stavělo v době, kdy se kvůli jedné silnici dokázala zbourat celá čtvrť. (namátkově Bubeníčkova, Gajdošova, Otakara Ševčíka) :sad:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M jasně, tunel by téhle části dal zcela jinou povahu (velký park) -> ale i několik malých lávek by tomuto prostoru pomohlo.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
To je něco podobného jako Kotlanova - Jírova. Tram vede v hlubokém zářezu a vlastně rozpůlili Líšeň na půl, můsí se to hodně zdlouhavě obcházet, vůbec nechápu proč se tam neudělal tunel.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Teoreticky je to zbytečné, protože by to sice zvětšilo zatravněnou plochu, ale vedle bude silnice, a tu je potřeba také nějak překonat (např. pokud jde člověk na výlet k Priglu).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nebylo by lepší udělat místo zářezu umělý tunel? Stejně ty stěny bude nutné nějak zajistit, pak už je to jen otázka stropu.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: to je začátek stavby brněnského metra. :-$

Mch. doufám, že se snad alespoň tato stavba posune dopředu.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Citace:
„Skoro v celém úseku bude trať v zářezu, v polovině trasy pak tři sta metrů pod zemí. Vznikne jako rychlodráha, kde pojedou tramvaje rychlostí šedesát kilometrů v hodině,"


To je hodně nešikovně napsaný. Bude v délce tři sta metrů pod zemí. Takhle to zní, jakoby byla zahloubena tři sta metrů pod úrovní terénu.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
..opět šalina na Kamechy


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jak už jsem reagoval pod článkem v novinách, tak to růžově s brzkou realizací nevidím. Kdo ten prostor mezi 1. brněnskou a sběrným dvorem u Žiďáku trochu zná, tak mi dá za pravdu, že je to hezká vize.
Někde jsem stáhl plánek, jak by to mělo vypadat. Tak ho sem, pro ilustraci, dám. I s vědomím potenciálního porušení duševního vlastnictví toho plánku.
Příloha:
P&R-Ostravska.jpg

Jen tak na okraj, pokud by se to podařilo realizovat, byl bych pro přesunout trolejí z Tržní do nově vybudovaného terminálku, aby kaštani ze spodních Šimic (okolí Karáskova nám.) měli inteligentní přestup na trajfy směr Slatina (Černovická terasa). Popř. přetrasovat tudy, a to obousměrně, i a-77.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
chat-maniac píše:
...Nemělo být P+R náhodou nahoře ve Slatině u kruháče?...

Tenhle nápad tu prý kdysi byl s tím, že se k tomu dotáhne šalina (asi 10 ze Stránské skály). Ale při dnešním tempu výstavby bude tahle varianta aktuální kolem roku 2150 :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Bože, to jsou žvásty.
Bude jim trvat minimálně 7 let, aby postavili parkoviště, který tam tak nějak už stejně je, ještě k tomu jenom pro 130 aut (co to je proboha za směšný počet) a k tomu další kancle a obchody (máme jich tady fakt ještě pořád málo). A ten mega počet míst bude kde?
Nemělo být P+R náhodou nahoře ve Slatině u kruháče?
Paní, zcela evidentně ze Židenic, bude mít rychlejší dopravu tím, že ji tam zruší linku 8, která pojede jinudy, a bude muset jet 9, která určitě nebude mít menší interval a jízdní doba se, snad přes zázrak, nezmenší. Aaaajo!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Nové dopravní uzly v Židenicích: záchytné parkoviště a rychlé spojení do centra Sci-fi :D


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Nové informace ohledně prodloužení tramvajové trati v Bystrci:
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/dopr ... mechy.html


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
I před půlnočním spojením ještě stála na místě.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MKzB píše:
Zdá se mi to, nebo opravdu odjela 1662 vlastní silou?

Jo, odjela.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pokud má papuče, předpokládám, že se čeká na utlumení tramvajového provozu a odtah v pozdních nočních hodinách.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

107
29 říj 2006 21:13
Brno-Řečkovice
1662 stála ještě kolem 21. hodiny na Moravském náměstí na koleji z Milady Horákové.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zdá se mi to, nebo opravdu odjela 1662 vlastní silou?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, dnes už je to standardní úprava.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Na fotkách lze spatřit 1662 po VP se standardním spřáhlem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 04:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]