Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
M píše:
Pokud by se to bralo že jsou jen 4, přesněji tři, ikdyž když by se chtělo byly by 4, tak pak se nevyplatí ani K3 ani vleky.

No však ony se zjevně (dle zdejších informací a dle jejich provozuschopnosti) taky nevyplácejí.
mceza píše:
Těchto tramvají se měl DP zbavit už v 90. letech.
Tj. jako je vůbec nekupovat?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Hlavně je rozdíl mezi tím zásobovat náhradními díly 2, 3 vozy, nebo 10. Čím je menší počet vozů pro který je potřeba mít specifické náhradní díly, tím je to dražší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Jenže Poláci tam strkají jinou, vlastní výzbroj..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A kde berou ND poláci ? Protože se zdá, že problém s ND nemají. To se s něma nemůžeme dohodnout? Nebo máme nějakou nevýhodnou smlouvu na ND od nějakého českého výrobce kterému vše trvá měsíce a roky?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
M píše:
...dále těm vozům určitě neprospívá ani fakt, že se pro každou blbost odstaví na měsíc až půl roku, než se najde někdo, kdo se na to podívá. Kdyby se takto přistupovalo ke všem vozům tak tu za chvíli nic nejezdí.


Tak to je pěkná kravina. Jakákoliv závada se řeší okamžitě. Stějně jako u "normálních" vozů. Jediný rozdíl je v dostupnosti ND..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Přesně tak, pokuď se neudělá pořádná oprava aspoň dle vzoru 1802 tak to nikdy pořádně fungovat nebude, dále těm vozům určitě neprospívá ani fakt, že se pro každou blbost odstaví na měsíc až půl roku, než se najde někdo, kdo se na to podívá. Kdyby se takto přistupovalo ke všem vozům tak tu za chvíli nic nejezdí.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
M: Já jsem to myslel obecně, za celou dobu. Na to, kolik se do nich nasypalo peněz toho moc nenajezdily. A pravděpodobně ani nenajezdí, pokud to nezačnou dělat tak, jak to dělají Poláci.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Demon: Však jsem to tak psal a myslel. Problémové věci vyházeny, upraveny nebo nahrazeny neproblémovými, + úprava výzbroje.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
xxx píše:
Je jich škoda, no, ale když se do nich furt jenom sypou peníze a stejně stojí v depu, tak co jiného zbývá?


A kolik se do nich teď nasypalo? vždyť stojí pro nedostat kapacity dílen, nikdo do nich nic nesype, bohužel ne a 1802 jasně ukázala že fungovat může elativně bez problémů. A proč nyní stojí? to by mě taky zajímalo.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
VP zrychlů se pokud vím pár let nedělají, poslední takovej vůz byl tuším 1125.
Nepřekvapilo by mne, kdyby se za pár let DP zbavil vleků a K3. Zatím je to asi jen zbožné přání.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Rem píše:
Nebude to třeba tím, že poznaňské a brněnské RT6 mají společného jen 2 písmena a číslo v názvu a kastli, víc nic? Ta polská překopávka RT6 MFO6AC kdo ví jak tomu dál nadávají, je úplně něco jiného než ta snaha v Brně. Vše co bylo problémové vyházeli nebo vyměnili za jiné, výzbroj je též upravená, prostřední podvozek je snad jen hnanej?

Ve skutečnosti to až zas tak moc překopaný neni, jak píše Ondra K., je jen odstraněná všechna přebytečná předpotopní elektronika pro řízení brzdných účinků dle aktuální zátěže, vyměněna hydraulika brzd a ono to "překvapivě" slušně jezdí.
Faktem je, že zdejší DÚ by se z těch změn neprodleně opupínkoval...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Je jich škoda, no, ale když se do nich furt jenom sypou peníze a stejně stojí v depu, tak co jiného zbývá?


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mě vadí, že se do toho nalilo takových milionů a pak se toho zbaví. Mít tu 4 provozní RT6tky po rekonstrukci by stálo přibližně stejně jako stavba 1xLF2. To je dobrá cena za 4 nízkopodlažní, velkoprostorové tramvaje, ne?

Těchto tramvají se měl DP zbavit už v 90. letech. Když to tenkrát neudělal, nalil do toho peníze, tak teď mi to nepřijde správné (minimálně se neměla vůbec začínat 1802). Reko 1802 jen ukázalo, že nejproblémovější prvek této tramvaje - prostřední podvozek - se může relativně levnou rekonstrukcí stát nejméně poruchovým zařízením (na 1802 se tuším dosud na středním podvozku nic nerozbilo).

V roce 2013 bylo průměrné stáří vozového parku 21,6 let. Letos je to pravděpodobně maličko více (stávající vozy stárnou, nových moc nepřibylo). A v době, kdy se dělají VP zrychlů a udržují se nehorázné klumpry, tak se budeme zbavovat nízkopodlažních 26m tramvají, z roku 1997?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Proč "díky"? Uznávám, že to nejsou zrovna nejlepší tramvaje, ale když už se za tolik milionů nakoupily, tak mi nepřijde zrovna poděkování hodné, že se musely odstavit.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Pokud by se to bralo že jsou jen 4, přesněji tři, ikdyž když by se chtělo byly by 4, tak pak se nevyplatí ani K3 ani vleky. Proč se naši neporadí s polákama, vždyť oni náhradní díly musí mít, asi si je dělají samy, nevěřím, že se jim absolutně nic nekazí, a je přeci jedno jestli to kupuju draho v Čr nebo v Polsku - pokud by to bylo možné. A s Poršákama to fakt nevyhrajeme, je to časovaná bomba, pořád čekám kdy se u nich projevý problémy díky kterým byly v Praze ztaženy z provozu, to potom bude sranda.


Offline
29
21 pro 2014 16:36
Tin: +1803 na duchy v eletrice. Ale hlavně jde o kapacitu dílen, a relativně nově taky bezdůvodnost bo náš čeká dodávka 30m ze ŠT.

_________________________________
Ano jsem nováček, po víc než čtyřech letech jsem se rozhoupal registrovat


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono je dost velký rozdíl jestli člověk provozuje 3 atypické vozy, nebo 10 jako v Poznani. I kdyby se ty naše sebelíp rekonstruovaly, pořád to, v rámci vozového parku, budou atypy.

Odlišnost v předpisech bude minimálně v minimálních hodnotách brzdného zpomalení a maximálních délek zábrzdných vzdáleností. Předpokládám, že Demon narážel hlavně na původní úpravu brzd středního podvozku kdy Poláci eliminovali veškerou nezbytně nepotřebnou elektroniku, čímž se zlepšila spolehlivost, ale znatelně poklesla účinnost brzd. Takto upravená RT6 by minimálně z hlediska ČSN 28 1300 byla neprovozovatelná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
M píše:
...Zajímalo by mě na jaké závady teď všechny stojí.

Pokud si dobře pamatuju starší příspěvky, tak na nedostatek kapacity v dílnách a žádné náhradní díly.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To nevím jaké mají předpisy a jak se liší od našich,ale všechny generálkované mají stejné brzdy jako naše 1802 u které snad problémy s brzdama žádné nejsou, myslím si, že kdyby se naše opravili pořádně,fungovaly by uplně stejně,ale naše opravy jsou pořád jen takovým levným a malým flikováním, žádná pořádná oprava se nekonala krom právě výměny brzd na 1802. Poznaňské mají už i jinou výzbroj. Zajímalo by mě na jaké závady teď všechny stojí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Nebude to třeba tím, že poznaňské a brněnské RT6 mají společného jen 2 písmena a číslo v názvu a kastli, víc nic? Ta polská překopávka RT6 MFO6AC kdo ví jak tomu dál nadávají, je úplně něco jiného než ta snaha v Brně. Vše co bylo problémové vyházeli nebo vyměnili za jiné, výzbroj je též upravená, prostřední podvozek je snad jen hnanej?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil Rem dne 26 led 2015 18:06, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
To rozhodně není o dílenských pracovnících, ale o rozdílech v předpisech platných tam a tady. [-X


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Vidím to jako rozumný krok. Nabízí se však otázka, jak to, že v Poznani RT6 jezdí a u nás (téměř) nejezdí. Jsou snad poznaňští dílenští pracovníci šikovnější než naši?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jednání probíhají, tak asi už se to někam hnulo.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
MF na Tram-fóru v sekci Historické vozy + ostatní píše:
Brno se zbavuje RT6. 1804, která je vybrakovana jde jako první do Polska. Tři zbylé sice jsou funkční, ale tusim že z1801 má sjeta kola, takže je ostavena a asi taky brzy papa. Stalo jim to za to?

Co je na tom pravdy?


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Hezká fotka ;) No pokud by jednoho krásného dnes odjela alespoň část směr Poznaň, tak proč ne. Pokud Remet, pak by byla škoda dlouholetých investic. Ale za několik dekád bude takhle třeba někdo fotit poslední čtyři mohykány 13t ;)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 02:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]