Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 59    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 59  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jenomže je rozdíl, když máme teplotní rozdíl vstřebat ve svetru a bundě oproti tomu, když na sobě máme třeba jenom triko. Z "vedra" se člověk nenachladí. Ze zimy jo.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Ježiši, s tím brněnským "unifikem" je to ještě hnusnější než jsem čekal...

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Last píše:
Teplotní šok zažívám aji v zimě, když například nastoupím do Citelisu, který je přetopený na saunovou teplotu...
Přesně. Poslední dobou mám na takové autobusy opravdu "štěstí" hlavně na lince 52. Takže už jsem kolikrát jel i pouze v tričku. Lidé místo, aby zašli za řidičem, raději otevírají okna. sarcastic
Škoda že nové vozy nemají nějaký termostat nebo alespoň teploměr v interiéru, aby řidič v kabině zhruba věděl, jaký komfort poskytuje.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Bohužel v létě zažíváme větší teplotní šoky nyní než s klimou. V dopravním prostředku bývá i o 10 °C víc než venku. Při použití klimy je to cca o 5 stupňů míň než venku. Takže podle teorie teplotního šoku by lastně klima zachránila mnoho angín. Otevíráním dveří se rozhodně nezmění teplota víc jak o stupeň, a ani to ne, to by musel člověk být přímo ve dveřích. Klimatizace je super a žádné výrazné šoky jsem nezažil (až na jednu Pesu, které evidentně selhal termostat), nicméně je to skutečně příjemná věc. Nikdo nechce nastoupit do lednice, ale všichni by si přáli jet v prostoru, kde je tak jako venku nebo o pár stupňů míň a to, bohužel, autobusy bez klimatizace nikdy nenabídnou.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Teplotní šok zažívám aji v zimě, když například nastoupím do Citelisu, který je přetopený na saunovou teplotu sarcastic Ten teplotní rozdíl v létě by neměl být víc jak 5 stupňů. Potom by to nemělo být tak zdraví škodlivé. Myslím, že když venku bude 30°C a v buse krásných 25°C, tak to většině zdravé populace nemůže ublížit.

K novým busům: na tom videu co se tady objevilo už dřív, ten předek nevypadal tak hrozně. Byl teda zabírán hodně z blízka... Jsem zvědavej, jak budou vypadat v reálu :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM píše:
Právě proto, že cestujícím nejvíce vyhovují sedačky ze Solarisu, tak do nových 88ks plyňáků dostanou ty ze SORu :D

Tak možná by pár mailů něco pohlo. Taky mi přijde škoda, že v nich jsou trochu horší sedadla.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Souhlas s Edou, ten teplotní šok opravdu není nic dobrého. Navíc existují lidé, kterým klima opravdu nedělá dobře (bolesti hlavy...).


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
M: Mně osobně to přišlo jako dobrý nápad - klima nejela zbytečně i při otevřených dveřích. Ale možná je lepší, aby klima jela i při otevřených dveřích, to nedokážu posoudit.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
metroman: tak toto asi nefungovalo moc dobře, a pokud ano, není to dobré řešení. Já jel autobusama s klimou v několika evropských městech kde klima jela pořád a ve voze bylo příjemné klima bez ohledu na to, zda byly v zastávce všechny dveře dokořán, nebo zda byly zavřené při jízdě.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad červený pruh na čele:

Ten plast na čele mezi světly vypadá jako z jednoho kusu. Třeba byla snaha odstranit jeho dvoubarevné lakování? Přece jen při různých nehodách to bude terč častého poškození.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Eda píše:
... Každé 3 minuty teplotní skok. Každý den jezdit takovým busem, tak mám do týdne angínu...

Tohle se ti povedlo. Líp bych to nenapsal (a to to mám vystudované) ;-) Angína by se projevila dřív...


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Eda píše:
Tak to je fakt vynikající. Každé 3 minuty teplotní skok. Každý den jezdit takovým busem, tak mám do týdne angínu... Když už klimu, tak by měla být nastavená tak, aby ten teplitní skok nebyl větší než 3-4 stupně. Jinak je to fakt o zdraví (a stojí to dost energie).

Tak kolik stojí provoz, nevím.
Ale ten teplotní skok nebyl zase tak vysoký, člověk už jenom necítil větrák klimy, ale že je v chladu to cítil. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
metroman píše:
Já jel Crossem v létě v Nice, který měl klimu, ta jela zjevně naplno a v autobuse bylo příjemně. Když se otevřely jakékoliv dveře, klima přestala jet nebo její výkon byl značně snížen (to už nevím), to člověk trochu teplý vzduch cítil, to je pravda. Po zavření všech dveří klima jela zase naplno a do 20 sek. (i dříve) bylo v buse zase příjemně...

Tak to je fakt vynikající. Každé 3 minuty teplotní skok. Každý den jezdit takovým busem, tak mám do týdne angínu... Když už klimu, tak by měla být nastavená tak, aby ten teplitní skok nebyl větší než 3-4 stupně. Jinak je to fakt o zdraví (a stojí to dost energie).

Ad design: Mi to tak strašné nepřijde. Ale je fakt, že Ondrova úprava vypadá na první pohled o dost líp :-) Je ale otázka, jak to bude vypadat v reálu. Fotky jsou jedna věc...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
mh: Zkušenosti z několika cest v klimatizovaném prostředku MHD jsou fajn. Každý se cítí dobře, když v pařáku vleze do chladnějšího autobusu. Je ale otázka, jestli to, co v daném autobusu je, je regulérní klimatiace nebo pouze předimenzované chlazení ;-)
Bohužel je to hodně podobné návštěvě "hyper-super" v letních měsících :-(


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
OndraS píše:
S dovolením jsem si od JKopri vypůjčil tu jednu fotku a dokreslil tomu šuntu ten červenej pruh. Já nevím proč se toho někdo při zadání bál. Vypadá to už ne jako nepovedená ruská úprava, ale už jako povedená ruská úprava. Asi by stálo o hodně víc nalakovat ten přední díl půleným lakem bílá/červená

Po úpravě to tedy vypadá 100x lépe... Asi si budeme muset vždycky, když nějaký Urban uvidíme, červený pruh jen představit. :sad:


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Mogul: to samozřejmě nemám, ale věřím zkušenosti ostatních uživatelů, z jejich návštěv v zahraničí. Nicméně to nejspíš bude vykoupeno energetickou náročností..


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
S dovolením jsem si od JKopri vypůjčil tu jednu fotku a dokreslil tomu šuntu ten červenej pruh. Já nevím proč se toho někdo při zadání bál. Vypadá to už ne jako nepovedená ruská úprava, ale už jako povedená ruská úprava. Asi by stálo o hodně víc nalakovat ten přední díl půleným lakem bílá/červená

Příloha:
02.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ty čela jsou vážně hrozný. Jinak klasika City/Cite.
MartinV : jak ukecáš cestující na zadní pětce, nebo v zadní části vozidla, aby tu klapku neotvírali na sebe, ale naopak? Aby teplo šlo ven? Snaha byla několikrát ale marný, marný, marný, na konečné klapku otočíš a na první zastávce cestující co si sedne dozadu si to otevře na sebe. Přední klapka by měla být otevřená tak, aby nasávala vzduch, problém je že díky vedru je většina řidičů zpocených a díky klapce jim táhne na záda a druhý den se bolestí nepohnou, tak to máš těžký. Často nepomůže ani ručnk přes krk.
mh: jj vím, peníze až na prvním místě jako vždy.


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Mogul píše:
Klima v autě je trošku jiný level. Předpkládám, že v autě s klimou nemáš otevřená okna a každé dvě minuty neotevíráš dveře ;-)

Já jel Crossem v létě v Nice, který měl klimu, ta jela zjevně naplno a v autobuse bylo příjemně. Když se otevřely jakékoliv dveře, klima přestala jet nebo její výkon byl značně snížen (to už nevím), to člověk trochu teplý vzduch cítil, to je pravda. Po zavření všech dveří klima jela zase naplno a do 20 sek. (i dříve) bylo v buse zase příjemně...


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ono by to vypadalo možná o deset procent aspoň zepředu líp, kdyby ten červenej pruh nějak pokračoval na předním nárazníku. Je pravda že třeba celočervený lak pro Bratislavu tak strašně nevypadá. No ačkoliv....

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
439
16 led 2015 11:18
OndraS píše:
Tak já to teda řeknu, jo? To je teda pěkně hnusný. Mě přijde že designéři aut v poslední době buď chlastají moc, nebo vůbec. Nebýt na tom nápis IVECO, myslel bych si takhle zepředu, že se koukám na nějakej ruskej facelift Agory. I zezadu je to nějaký prapodivně nabubřelý, přemíru tvarovaný. Jakoby někdo na východ od nás vzal při generálce hromadu laminátu a "modernizoval" vzhled vozu. Je to fakt odporný a ten obrovitej nápis IVECo to jenom potrhuje, je to v současné době taková móda, hlavně u renaultu, kterej za čím víc větší kosočtverec ty auta stojí, tím větší ten kosočtverec je.


Nejen designeři aut, já bych řekl, že designeři všeho. Čím futurističtější to je, tím to má horší design. Budoucnost je v příšerných tvarech. :-(


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Design je věc názoru. Na fotkách se mi Urbanway líbí. Uvidíme jak bude vypadat v reálu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
mh píše:
..(v autě klimu mám, a bez ní bych už ani auto nekoupil, ale to jsme cenou jaksi jinde, že)..

Klima v autě je trošku jiný level. Předpkládám, že v autě s klimou nemáš otevřená okna a každé dvě minuty neotevíráš dveře ;-)


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
OndraS píše:
Tak já to teda řeknu, jo? To je teda pěkně hnusný. Mě přijde že designéři aut v poslední době buď chlastají moc, nebo vůbec. Nebýt na tom nápis IVECO, myslel bych si takhle zepředu, že se koukám na nějakej ruskej facelift Agory. I zezadu je to nějaký prapodivně nabubřelý, přemíru tvarovaný. Jakoby někdo na východ od nás vzal při generálce hromadu laminátu a "modernizoval" vzhled vozu. Je to fakt odporný a ten obrovitej nápis IVECo to jenom potrhuje, je to v současné době taková móda, hlavně u renaultu, kterej za čím víc větší kosočtverec ty auta stojí, tím větší ten kosočtverec je.


Máš pravdu, je to doslova odporný. Neví někdo, jaké bude zpoždění u SORek?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: je rozdíl, pokud je zadní střešní okno (bus/t-bus) otevřené směrem dopředu, nebo dozadu. :wink:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1451 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 59  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 00:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]