Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 33    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Další
Autor Zpráva
Offline
410
29 lis 2014 18:06
ReZ píše:
Tak jsem byl po delší době v tom mega nákupáku za Řečkovicemi a cestou a-42 jsem si všiml, že z dvora Fiatu zmizela 7502. Buď je uvnitř v dílně a opravuje se nebo se neopravitelná a nezprovoznitelná vrátila zpět do Slatiny.
Ví se něco oficiálnějšího, co s MAVEčkami bude?

vzhledem k neochotě neustálých investic do MAVEček, dostaly vozy problémy technických rázů, kdy se do nich již nevyplácí investovat. Měla to bejt auta co ušetří, když se spočítají všechny ty investice, plané km na věčné výměny apod, a dožitých slabých 5 let, tak se jejich pořízení zdaleka nedostalo do černých čísel.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak jsem byl po delší době v tom mega nákupáku za Řečkovicemi a cestou a-42 jsem si všiml, že z dvora Fiatu zmizela 7502. Buď je uvnitř v dílně a opravuje se nebo se neopravitelná a nezprovoznitelná vrátila zpět do Slatiny.
Ví se něco oficiálnějšího, co s MAVEčkami bude?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Benedikti už jsou nadobro odepsaní? 7501 odstaven, 7502 stále ve Fiatu v Řečkovicích a místo 7503-7505 se na a-82 pravidelně prohání 7613 a 7614. Nebo se "šetří", aby se, po vyježdění Ciťáků, mohli ve vší slávě na a-82 vrátit?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
7506 nebo 7507. :D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nevíte náhodou někdo s jistotou, který Stratos pro Brno byl v roce 2013 vystaven na Czechbusu?


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
Máte někdo technický výkres Stratosu? Něco na tento styl, můžete i PM. Děkuju


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Arriva Osnado z Královéhradeckého kraje má ve vozovém parku 4 starší Stratosy a doneslo se mi, že taky dost bojují se spolehlivostí těch vozů:
http://seznam-autobusu.cz/seznam?trakce ... RATOS+AUTO

Prý se stane málokdy, aby všechny vozy vůbec dojezdily celou šichtu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A do dočasného působiště (maštal Slatina) dojel?
No a naopak se asi neprobudil 7502, bo dle iRISu je na 1/82 7613.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
7504 se dneska pohybovala vlastní silou po Hradecké směrem od Fiatu.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A nestálo by za to, psát u Benediktů "vozovnu" FIAT natrvalo a jen dočasně Slatina? sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nemyslím, že má cenu evidovat, které MAVE bylo do FIATu převezeno. Mění se to pořád. A oficiálně definitivně odstavená je jen 7501, takže bych to nechal na správci, jak se rozhodne.


Offline
Uživatelský avatar

83
24 lis 2014 18:31
Dnes jsem jel kolem Globusu a ve Fiatu jsou dva benedikti- 7503 a 7505. No a ta 7503 je kompletní, zato 7505 vypadá dost vytěženě ,myslím si, že nemá ani zadní světla.Ta už nevypadá moc na provoz. Neví někdo víc? Možná by bylo záhodno ji v evidenci dát jako definitivně odstavenoua u obou dvou vozů doplnit, že byly převezeny do toho Fiatu.

_________________________________
T6A5 ty jsou nej.....škoda,že nejsou nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Eda píše:
A k Tišnovu: tam sice Stratosy mají, ale teprv od 12/2012, to taky není nijak extra dlouhá doba před tím našim výběrkem. A navíc pochybuju, že probíhá mezi DPMB a ČSAD TIšnov nějaká komunikace v tomto směru. To spíš přes Sdružení DP, ale těžko říct.

Stratosy se v IDS JMK poprvé objevily už v roce 2010, a to LE 37 na linkách BDS-BUSu na Znojemsku (linky 450, 835, 836,...). Ale jde asi o to, že nelze příliš objektivně porovnávat vhodnost těchto vozidel v městské a regionální dopravě.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přesně tak. Dobrý námět :-)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Řekl bych, že omezení třeba na zadní náhon nebo rovnou na koncepci "vše vzadu" není žádné diskriminační kritérium...


Offline
29
21 pro 2014 16:36
Garance spolehlivosti je dle mě lepší nápad, do budoucna nevíš jestli se podobné problémy nezačnou týkat i pravých busů.

_________________________________
Ano jsem nováček, po víc než čtyřech letech jsem se rozhoupal registrovat


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1)
Neříkám, že je to jednoduchý :-)
Ale tady to není o vyloučení nějakého účastníka, ale o určení, jaký vůz typově chci. To je něco na podobné úrovni jako "chci 12 metr s málo sedačkama", nebo "15 metr s hodně sedačkama". Ano, kapacitu můžou mít stejnou, ale dopravce se prostě ve výběrku rozhodl pro tento typ vozu. A nikdo na to nemůže nic říct.
A ten trik se spojením VŘ na minibusy s dodávkou třeba sólo vozů je naprosto legitimní zcela jistě. A požadovat unifikované díly obou dodávaných typů vozů je taky ok - tím by se teoreticky mělo zajistit, že ty vozy budou podobného typu.
Možnosti zkrátka určitě jsou.

2)
Však říkám, že to vidím spíš na komunikaci v rámci SDP. Čímž jsem myslel s jinými DP, které mají Stratosy (DP Karlovy Vary (od 2010), DP Chomutov (již od 2005), DP Liberec...).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda:
Ono to není tak jednoduchý. Pokud bys chtěl napsat výběrko tak, abys cíleně někoho vyloučil, tak věz, že ten dotyčný se ozve a žádné výběrko neuděláš. :)
Jinak na Sdružení obvykle ČSAĎáci nejezdí.

ad spotřeba SOR:
Ta uváděná spotřeba je teoreticky u BN 12 možná, ale s manuální převodovkou. Matně si pamatuju, že tišnovské SORky jezdící na 41/71 to dávají.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak elektrostratos je za prvé něco úplně jiného, než naftový Stratos. A za druhé byl testován v srpnu 2013 (http://seznam-autobusu.cz/vuz/37747) a to už se asi s výběrkem těžko něco mohlo dělat.
A k Tišnovu: tam sice Stratosy mají, ale teprv od 12/2012, to taky není nijak extra dlouhá doba před tím našim výběrkem. A navíc pochybuju, že probíhá mezi DPMB a ČSAD TIšnov nějaká komunikace v tomto směru. To spíš přes Sdružení DP, ale těžko říct.
Nezbývá, než se poučit a příště prostě vypsat to výběrko kapánek jinak (spolehlivostní kritéria, nebo natvrdo napsat podmínky tak, aby se tam mohly přihlásit jen zkrácené busy, ne tyto paskvily; nebo to spojit s výběrkem na nějaké delší busy, možností je spousta...).


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Nojo, a to je ten problém. Výsledky testování Žuků v regionální dopravě nemohou poskytovat kvalitní podklad pro provoz v městské dopravě, kde jsou poněkud odlišné parametry -- brždění, rozjíždění, proběh km atd...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jeden z Benediktů jsem včera kolem 17h zahlédl na Olomoucké, jak si to v závěsu za Méďou peláší do maštale. Na eviďák jsem, skrze špinavé sklo v 14Tr a padnuvší tmu, neviděl. Asi měl nějaký bebí. Že mě to nepřekvapuje...
Jinak ohledně výběrka. Nikdo nemohl tušit, že se Žuky budou taky potýkat s nechutí pracovat. Vyzkoušeny ale byly, pamatuju zkušebky elektrožuku na a-81 a navíc je mají tišnováci.
Ale do budoucna už by to fakt chtělo bus a ne parodii na něj.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

537
28 črc 2013 14:13
Tady je odkaz na ono výběrové řízení:
http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavate ... 3V00000002


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Problém je, že ty dopředu nevíš, že je to šunt.

A navíc zrušit VŘ je docela problém. Vem si, že už na to jsou vyčleněné nějaké peníze, vše je připravené, a ty tím, že bys to zrušil, podstupuješ riziko, že podnik o ty vyčleněné peníze může přijít a nekoupí se vůbec nic.

Možná by to šlo řešit nějakou podmínkou na garanci provozní spolehlivosti ve VŘ.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P. Haluza píše:
Pří nákupu minibusů se nedělalo výběrové řízení?

To předpokládám proběhlo. Ale pokud mi VŘ vyhraje nějaký šunt, tak si ho nekoupím.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
P. Haluza píše:
No četl jsem, že SOR BN 12 má spotřebu 22 až 26 litrů, tak nevím, co je na tom pravdy.

Může být, ale jedině v manuálu... To zvládá i autoškolácký cross (5331), když s ním zrovna nejezdí žáci ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 806 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 33  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 11:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]