Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 212 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Právě tu barevnou kombinaci.


Offline
Uživatelský avatar

3095
29 srp 2009 19:30
Myslíš barevnou kombinaci nebo uspořádání interiéru? Protože po stránce uspořádání se neliší (nepletu-li se) od předchozích verzí...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Docela mne zaujal zelený interiér Frýdecko-Místeckých nových Crosswayů. Vypadá to poměrně dobře.
http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/110037#photo


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Nepřipoutaný řidič autobusu při nehodě málem vyletěl ven


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Moje soukromá válka - Cestující z vlaku smrti


Offline
Uživatelský avatar

3095
29 srp 2009 19:30
Taky něco přidám... pro zájemce:
Výroba 26T pro Miškolc v plzeňské Škodovce,
A o tom, jak liberecká EVO2 přestala dělat neplechu (rámus).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Stížnost pomohla. Na trať z okraje Ostravy se vrátí nízkopodlažní tramvaj


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na odlehčení: Autobusová zastávka stojí obráceně, na cestující fouká a prší.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, nájezdový úhly jsou občas pěkný mrchy. sarcastic

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Fyziku neobejdeš!


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Abychom ještě nezjistili, že fanóšské vozy nejsou to nejhorší na našem trhu: Evropa zkouší čínské elektrobusy i taxíky – od Londýna po Ostravu.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Teplice: Změny v dopravě: chce to pevné nervy


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Nový systém autobusové dopravy v Ústeckém kraji rozčiluje cestující na Teplicku


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Praha: V tunelu u Malostranského náměstí vykolejila tramvaj

Podle jiného článku za to údajně mohl cizí předmět v kolejišti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak některé naše jsou taky Euro 6 :-D

Ale vážně, jo, to by mohlo mít určitý vliv.


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Nebude to třeba tím, že naše kloubáky jsou Euro 5 a jejich jsou Euro 6?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Stejně je 2,5 mega navíc moc.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
/rejp: A o jedny dveře víc sarcastic /ende rejp

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
89
24 čer 2011 15:16
Tož mají navíc klímu, kamerový systém, vnější perly i na levé straně... to bude ten cenový rozdíl ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tohle je docela drsné. Jeden SOR NB 18 z poslední dodávky stojí DP Bratislava cca 8,5 milionů korun. Přičemž nás stojí jeden Solaris Urbino 18 cca 6 milionů (nepletu-li se). Docela brutální, jak kluci z J&T Bratislavu ždímají.

http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/14078/P ... NB-18.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Najetí poznaňského tramina S105P do dvojice Konstalů 105Na.

http://epoznan.pl/news-news-54203-Wypad ... byl_pijany

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda:
Myšlenka o zbavení se malokusových sérií je sice pěkná, ale nereálná. Ty vozy ještě zdaleka nejsou odepsané.

MKzB:
Taky nechápu, co se Honzíkovi nelíbí na TV8. Co se týče TV8, po úpravách řízení napájení GTO tyristorů prováděných od roku 2010 prakticky vůbec nedochází k zásadním poruchám výzbroje...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hhoonnzzaa píše:
... Proč se nalily nemalé peníze do vozů T3G jsem naprosto nepochopil. Vzhledem k problémové výzbroji TV8, které se všude jinde zbavili či zbavují, atd.

Nevím, že by byla výzbroj TV8 nějak problémová. Problémy s ní byly akorát v městech s malým počtem zastoupení (2x Praha, 2x Pilsen, 1x Liberec).
Bohužel v současnosti už nejsou na TV8 náhradní díly, proto se čas od času musí nějaká tramvajG vyřadit/zmodernizovat, aby bylo čím spravovat ostatní tramvajeG.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
MartinV píše:
Rem: teoreticky by to neměl být problém, vozy Vario i EVO1 jsou v tomhle směru srovnatelné, protože i Vario jsou čistě nové vozy. Uvidíme, jak se tato mašinka (EVO1) osvědčí v provozu.

No já o tom celkem pochybuju, když ani LF+ se nedá brát jako rekonstrukce, protože používá jiné podvozky.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Eda píše:
Jedna z modernizovaných poznaňských RT6 a její jízda bez řinčení a nezdravých zvuků:
https://www.youtube.com/watch?v=xSh_YOnsaC8


No, ono se skutečně jedná o jízdu bez řinčení a nezdravých zvuků, protože jede ta RT6 po jedné z dokonalých tratí v Poznani. Obecně ty nejhorší tratě v Poznani jsou na úrovni těch výborných nebo "ještě dobrých" v Brně. Tratě tam jsou udržované a v rámci možností bez vlnek, i když samozřejmě občas se najdou i tam. Ona i jízda běžnou RT6 v Brně zněla dost podobně, kdyby nemusela jezdit po těch křivých a vlnkovitých kolejích.

Janatak píše:
RT6 (1/4), K2T (4/4), K3 (2/4), T3R.EV (4/4), vleky (3/4)


No a o to právě jde. Ono papírově v Brně dost vozů je, nicméně reálně se jezdí na doraz. Ony kdyby jezdily alespoň ty 3 RT6, alespoň 3 K3 a všechny T3R.EV s VV60LF, tak by hned bylo veseleji a provozní záloha by byla větší. Ale když prostě náhradní díly nejsou a ani není vůle je objednat, když kompletní 1801 stojí, místo aby prošla dílnami a zase dál plnila svou úlohu kapacitního nízkopodlažního vozidla, místo aby se opravil vlek a K3 se řeší, jak tyto vozy, které jezdí (kromě K2T) na nízkopodlažních pořadích, vyřadit. Proč se nalily nemalé peníze do vozů T3G jsem naprosto nepochopil. Vzhledem k problémové výzbroji TV8, které se všude jinde zbavili či zbavují, atd.

Nicméně souhlasím v tom smyslu, že není dobře vyřazovat něco v kategorii 30 metrů a nahrazovat to vozy 13T. Myslím si, že by dopravnímu podniku nejvíce pomohlo, kdyby zařadil 16 13T a vyřadil tím pádem 16 tramvají K2+modifikace. Zvýšila by se tak přepravní kapacita a samozřejmě i kvalita a úroveň cestování.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 05:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]