Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 144 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3983
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dneska drátování na Konečného náměstí pokračuje, vypadá to, že rozbočovací výhybka bude cca v blízkosti zastávky Čápkova. Zatím se povedlo natáhnout převěsy a instalovat úchyty pro trolejové vedení po křižovatku s Veveří.

Příloha:
IMG_6058.JPG

Příloha:
IMG_6070.JPG

Příloha:
IMG_6073.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Mouka: Tak ty nově dosazené sloupy ulici Úvoz (tam kde byl dříve tramvajový triangl) a i v Nerudové tam zřejmě na ozdobu nejsou. No a dnes na tom Úvoze na ty sloupy věšeli nosná lana na troleje + na Nerudce je zas u jednoho ze sloupů chuchvalec drátů čekající na využití. Takže něco se tam asi určitě koná, co z toho bude se uvidí, sám jsem zvědavý jak si poradí s křížením dvou, vlastně čtyř větví tramvajových trolejí které jsou relativně blízko u sebe.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Rem: Pokud je to skutečně tak, tak je to velice pozitivní zpráva. Konečně se postaví něco, o čem se hovoří už tak 5 let.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím sice o jaké minulosti a souvislosti s Vídní je řeč, ale jestli je řeč o roku 1884, tak tehdy mohla být přímější a rychlejší železniční linka vlaku do Řečkovic, ale zároveň bychom neměli tramvaj do Kr. Pole (tj Brno by bylo bez tramvaje a kdoví, zda a kdy by byla obnovena)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Kdyby se bývalo víc přemýšlelo v minulosti tak, jako ve Vídni, mohli jsme tady mít hezkou přímou daleko rychlejší vlakovou linku do Kr. Pole a Řečkovic...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Nechci být 1. pracovní den nového roku přehnaně optimistický, ale zdá se, že se začalo pracovat na trolejovém propojení ulice Úvoz s ulicí Nerudovou, čimž vznikne velká bloková smyčka. Je tam nemálo drátařských aut.

A jinak tak hoďku zpět bylo na Ečerce najetí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
No, neřekl bych. Vlak sice jede o nějakou tu minutku rychleji (S3 o 5'), nicméně se vždy jako cestující musím dobelhat na nástupiště, vyčkat na vlak a po vystoupení zase z nádraží pryč - což určitě není zanedbatelné, troufám si říct, že to bohatě vykompenzuje ušetřený čas. Navíc šalinou si můžu vybrat, kde vystoupím, asi na "miliónu" zastávek jenom v centru. Pro Řečkovičáky by to už mohlo být zajímavější...
V uplynulých 6 letech jsem denně jezdil KPN - Hlavák a vlak jsem využil za celou dobu jednou, když jsem byl v řeči s kamarádkou. Jinak to byla pro mě naprostá ztráta času.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Já tak občas jezdil z práce. Chvilku trvalo než jsem se to naučil (člověk podvědomě ten vlak tak nějak z uvažování o tom, jak se dnes dostane domů vynechá), ale určitě se to vyplatilo.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Vlakové spojení z KPN do centra je super. Využil jsem několikrát, když zrovna vlak navazoval na bus a bylo rychlé, pohodlné...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Naposledy upravil IvanM dne 03 led 2015 11:52, celkově upraveno 1

Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nebo pojedu z KPN vlakem, což bude pravděpodobně rychlejší..?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
331
21 dub 2009 20:30
b1 píše:
A když chcete jet k nádraží?


Přestoupím až u Semilassa? Se započtením času na sfárání a vyfárání to vyjde cca stejně jako na Tylově.

Nebo případně kdekoliv jinde mezi Husitskou a Moravským náměstím?

Fakt neuvěřitelné, v čem všem hned šotouš vidí problém...


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
A když chcete jet k nádraží?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Přesně tak, jak píše Stuřík... Navíc moc výhodný přestup na jedničku se mi při výluce nezdá. Tylova je na přestupování mizerná, to se ani nedá chápat jako přestupní uzel. Od Semilassa je to k tramvaji daleko a stejně vždycky ujede.
Na KPN je to nejen časově výhodnější, ale i snadný přechod k tramvajím. A o víkendu tam mají dobře vychytaný přestup ze 42/70 na šestku, která jede vždy 2 minuty po příjezdu busu. Při výluce se tato navazující tramvaj často nestíhá ani u Semilassa...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Až nato, že "vyhlídková" jízda po Sportovní je časově výhodnější než dnešní výluková trasa. Polookružní zakončení je kvůli lepší přestupním vazbám v Krpoli.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno...protože linky 42,70 jsou vázané hlavně na linku 6 , nikoliv 1.A teď to většinou je tak , že když 42,70 přijíždí na Semál , tak linka 6 už z něho odjíždí.Lidé v Řečkách se již celkem těší na to , až se ty linky vrátí do starých kolejí , co jsem tak slyšel.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jaký rozumný důvod má vůbec polookružní ukončení a-42 a 70? Mě připadá současné výlukové vedení paradoxně lepší, protože ten, kdo chce přestoupit na d-1 nemusí absolvovat vyhlídkovou jízdu přes Semilasso, Tak proč s nimi vůbec jezdit polookružně?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Reálně existují i jiné možnosti. O špatném stavu mostu se ví (musí, protože periodické prohlídky), ale na rekonstrukci nejsou prostředky, takže se zavede opatření při kterém je možno most dál používat i bez rekonstrukce. Tím samozřejmě nechci tvrdit, tohle je ten případ.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
65
19 úno 2013 13:02
Já tam tu vyluku vidím....na webu depecu.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
To neznám, nicméně děkuji za info.
Jsem přesvědčen, že z hlediska reálné funkčnosti existují jen 2 možnosti. 1) most je funkční a může se používat 2) most není bezpečný a je potřeba jej uzavřít. Všechno ostatní je zbytečná byrokracie...
Četnost kontrol stavu by měla být navržena tak, aby za běžných podmínek mezi kontrolami nemohlo dojít k zásadní změně stavu a končící životnost některých částí byla vždy s dostatečným předstihem odhalena, aby se dalo v klidu ještě za provozu vypsat výběrko.
Jak jsem už psal, tady se nic moc nestalo. Ale v jiném případě by to znamenalo půl roku nepříjemností pro lidi, a to jen kvůli neschopné organizaci na vyšších místech... V případě lepší organizace z vyšších míst by tomu šlo předejít určitě lépe...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Patrně neznáš oficiální kontext...
Most měl jít do oprav později, nicméně byl zjištěn jeho (údajný) havarijní stav, takže došlo na omezení provozu ještě před plánovanými opravami. Dodavatel prací se kvůli tomu musel (mohl) vybírat až za běhu omezení ve zjednodušeném řízení, takže proto tam byl ze začátku ten odklad prací (a prostor pro manipulaci). Pokud to vše mimo závorky byla pravda, tak zajisté uznáš, že se tomu moc nedalo předejít (max. častější kontroly) a počáteční nicnedělání bylo čistě z legislativních důvodů.
Ale (!) vzhledem k nestandardnostem při zadávání zakázky bych tomu nevěřil, smrdí to. Ale nejsem odborník, ani politik, abych dělal závěry.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Těch 14 dnů plus-mínus už je jedno. Horší na tom je, že prvního půl roku od zahájení výluky se tam dle mého pozorování vůbec nic nedělo. U téhle výluky to zrovna nevadí, horší je, že přesně tohle se děje u horších výluk, které znepříjemňují lidem život o několik měsíců navíc, zbytečně...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Já vím, že se to tu řešilo, ale tak snad by oficiální stránky dopravce nemusely mlžit.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Zmizela již vícekrát a autobusy jezdí stále výlukově. Jak jsem tu už psal, 15. ledna...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Z stránek DPMB zmizela výluka Hradecká, ale nové JŘ tam nejsou. Ať žije chaos.


Offline
89
24 čer 2011 15:16
Několikaminutový výpadek proudu dnes kolem půl osmé zastavil (mimo jiné) vozy el.trakce. Důvodem byla porucha na rozvodně Čebín.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 lis 2024 21:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]