Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 31 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Krátce před VP na ní byly i zkušebně namontovaný protihlukový kryty. Zhruba na dva dny, pak upadly.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Podívej se třeba na ten "zmizelej" sloup. Na celožluté je zbytek v pantografu, který není vyretušován...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nj, Mrak-provokatér :-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Taky se mi to zdá podezřelý, ale na každé fotce je jiný cíl, to pochybuju, že by ses s tím mauricio patlal :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ale to je fotomontáž, pořádně na to koukni... Jedna a tatáž fotka.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Najdi deset rozdílů: :D
http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/ ... ry=1#photo
http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/ ... 4466#photo
Btw, jak dlouho jezdila 1706 v takovým mezinátěru? Předpokládám, že asi jen těsně před VP

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
michalk píše:
Zatím mi přijde, že v tomhle se nejen DP, ale i část diskutujících tady, snaží akorát hledat důvody, proč by to nešlo, místo toho, jak by to mohlo jít.


Jak psal Janatak, každej má priority jinde. Takže když někdo může hledat důvody proč by to mělo jít, jiní můžou hledat důvody proč ne. Jak jednoduché.... Závěr? Diskuze na toto téma je zde zbytečná, protože je to akorát kolovrátek... lobujte jinde...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
REM: ano, bolelo, nerad vymýšlím urážky.

Dat zámek na okna je přece ten nejmenší problém. Některé busy to mají z výroby, dodat nějaký bastl i jinam, třeba právě do Kacen, přeci nemůže být problém. Stačí zarážka.

Jinak plně souhlasím s Janatakem. Něco se kupuje z dotaci, tam je to hlavně o ceně údržby. Myslím, že cestující by více ocenili, kdyby se koupilo třeba 29 trolejbusů, ale s klimou, než 30 bez ní. Totéž samozřejmě u šalin.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Janatak: Moje řeč, jako bych se slyšel...
Nikdo po nikom nechce, aby se klima instalovala do skororozpadlejch T3, ale spočítejte si, kolik bylo dodaných nebo objednaných nových vozidel za poslední třeba dva roky. Tolik tu klidně mohlo být vozů s klimou, okna tomu uzpůsobená, atd... Jenže to by se muselo chtít. Zatím mi přijde, že v tomhle se nejen DP, ale i část diskutujících tady, snaží akorát hledat důvody, proč by to nešlo, místo toho, jak by to mohlo jít.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
Jo, klimatizace by byla pro cestující přínos, v tom souhlas. Jen si myslím, že momentálně není na důležitější věci. Navíc, aby se klimatizace mohla trochu rozšířit a měla nějaký význam, znamenalo by to nutnost radikálnější obnovy vozového parku moderními vozidly. Zatím jsme v situaci, kdy od dodání poslední nové tramvaje uplynuly už skoro 4 roky, a na nic dalšího to zatím nevypadá. Snad to nedopadne jak se šrákama na, které se čeká už víc jak 5 let...


Tady tvrdím, že stále prodrbávají šance, jak to změnit. Šaliny se nové dodávají, co Varia? Jak krátká, tak i dlouhá, o kolik by se zvedla cena vozu, pokud by měly klimu? Dodá se víc jak stovka busů, bez klimy, trolejbusy to stejný. Pokud by právě někdo kompetentní rozhodl o vybavení klimy do těchto vozidel, už se jedná o podstatnou část takto vybavených strojů. A argument, že nejsou prachy na důležitější věci je zavádějící, každej má ty priority někde jinde a navíc tohle je věc, která by se měla řešit koncepčně a ne zrovna podle toho, jakej je rozpočet.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jak už jsem zde několikrát psal, jel jsem v tramvajích i autobusech kde klima běžela - nebylo to v ČR, a ikdyž byla některá okna otevřená, ikdyž se na zastávkávh otvíraly všechny dveře, nic nikam neunikalo a klima žádný smysl neztratila, nevidím důvod, když to všude ve světě funguje, proč by to nemohlo fungovat v Brně. Finanční stránka je věc druhá. V Brně se vždy najde kompetentní osoba která řekne, že klima při otevírání dveří nemá smysl, toto je největší žvást, když budu hodně slušnej, co jsem kdy slyšel. Toto může říci opravdu jen člověk, který klimatizovanou MHD snad nikdy nejel. Kdyby radši řekli pravdu, že jsme socky, že na nic nemáme a můžeme být rádi za to co tu máme, udělali by lépe než pořád jen lhát.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, klimatizace by byla pro cestující přínos, v tom souhlas. Jen si myslím, že momentálně není na důležitější věci. Navíc, aby se klimatizace mohla trochu rozšířit a měla nějaký význam, znamenalo by to nutnost radikálnější obnovy vozového parku moderními vozidly. Zatím jsme v situaci, kdy od dodání poslední nové tramvaje uplynuly už skoro 4 roky, a na nic dalšího to zatím nevypadá. Snad to nedopadne jak se šrákama na, které se čeká už víc jak 5 let...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Rem: Ono nejde jen o tramvaje. Pokud vím, tak tu nedávno šla informace, že při klesnutí pod určitou teplotu (10 °C nebo tak nějak) začnou Solarisy topit a to bez možnosti zásahu až na 22 °C...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Utnu to takto: Pokud klima, tak leda s možností okna "zamknout" aby její účinnost nešla vniveč. Pak by to mělo smysl... ende šmytec a čau.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
marecek.00: Něco svého jsi vymyslet nemohl že, to by bolelo...

Vezmu to postupně. Proti klimatizaci pro cestující nic nemám, už vůbec ne ty miliardy co by ta klimatizace (v nových vozech) stála. Pokud by ovšem klimatizace měla smysl, bylo by dobré na sezonu zapečetit okna, aby se nedala otevřít a tak nebyl do vozu vpuštěn suchy horký vzduch z venku čímž by klimatizace postrádala smysl a byly by to vyhozené peníze. Pečetit okna proto, protože se bohužel najdou jedinci co i přes klimatizaci ve voze budou snažit okna otevřít, je otevřou a klimatizace bude postrádat smysl. To je celá moje myšlenka. Prostě a jasně, pokud klima, tak dočasně zašprajcovat okna. Ještě čekám kdo namítne to, že se přece otevírají dveře takže by se měly též zašprajcnout. Ano otevřené dveře jsou to nevyhnutelné zlo co by eliminovat nešlo, respektive šlo, používáním POD.

MartinV: Mícháš tak trochu dvě různé věci. Tydýty označuji ty výše zmíněné, co by v takovém klimatizovaném voze byli schopni otevřít okno, protože je jim to jedno že vůz má nějakou klimatizaci, jim je prostě vedro, chcou čumět z okna nebo na sebe pouštět fukejř a tak si to okno otevřou ať je léto nebo zima. Že tím do vozu pouští teplej dusnej vzduch nebo naopak kosu, to neřeší. Pokud jedeš bez klimatizace, ano otevřené okno je asi jediná možnost tam udělat nějaký luft, a logicky nebudu v létě v parné mašině okna zavírat, když jsou jediným přísunem nějakého luftu.

P. Haluza: Přetopenou tramvají bych se někdy rád svezl. Když se zadaří, rozpálené jsou T6 (taky záleží na kolik se topí) Pokud Ti moc vadí přetopenost prostředků, můžeš dát na DP podnět aby se netopilo :))) Nebo jen říct řidiči že je ve voze moc teplo, ať to ztlumí. Zatím se mi ale nestalo, aby někdo v zimě došel s tím že je ve voze přetopeno a mám to vypnout, ba naopak "Topíte? Je to studené..."

Janatak: Koukám na to tak, že klima pro mne za mne klidně, ale ať je využívána tak, aby byla prospěšná, ne aby byla prostředkem plýtvání.

MartinV (druhý příspěvek): Asi tak bych to býval byl napsal i já, kdybys to tu nenapsal dřív ty. Jeden rok tropických méně, druhý více ale rozhodně jich není tolik aby se to nedalo vydržet i s luftem otevřeného okna.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
Podle mě nejsou v našem provozu klimy potřeba. Ano, na pár dní v roce by se hodily. Nicméně, a to už jsem tu psal, stačí si otevřít okna a rázem je ve voze chladněji. Když člověk jede v létě na kole, taky ho proudící vzduch ochlazuje. V prostředku MHD jde tedy jen o to vytvořit vhodné proudění vzduchu.


K tomu bych dodal, že přesně kvůli takovému přístupu brněnská mhd, resp. vozy vypadají, tak jak vypadají. Já si myslím, že vybavení vozů klimou by byl výraznej krok kupředu v tom nabídnout něco dalšího potenciálním cestujícím, uživatelům mhd.

Dneska jsem vezl přítelkyni z práce autem, a tak nějak jsem si kladl v koloně na Kolišti a kolem Moraváku otázku, proč vlastně ti lidi v autech (drtivá většina aut obsazená pouze řidičem) chtějí pořád čekat v kolonách, dyť to je ztráta času...No jedna z odpovědí projela okolo v podobě porejpaných skel na jedné z poloprázdných kačen (brněnské lowcost reko)...další odpověď domlácené koleje na Olomoucké mezi Křenkou a Životského, kde to s šalinou taky začíná házet jak sviňa. Na stejným místě odpudivě vypadající zasrané slatinské trolejbusy. Já se těm lidem v autech nedivím. Co jim vlastně dpmb, potažmo město nabízí?

Když se začneme bavit o klimách, a že by se v létě sakra hodily, že by se úroveň přepravy o něco zvedla, pravidelně to tu někdo z šotoušů nebo pracovníků v dp shodí s tím, že to není vlastně potřeba, náklady, bla bla. Ale jo, udělalo by to dost.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
PH: Naprostý souhlas. Naprosto nejhorší v tomto byly právě staré KT8, které topily zbytkovým teplem. Když se rozjely například dolů směrem z Bělohorské a brzdily před křížení s trasou na Stránskou, bylo to jako když se otevřou dvířka od trouby. Dlouho nic a pak facka horkého vzduchu.

Ale ostatně i tomu by mohla klima pomoci, umí-li topit. Údajně se sice slabá na vytopení celého vozu (teď je otázkou, zda to, co je tam teď, není moc silné), ale aspoň by se to teplo při troše snahy dalo nějak rovnoměrně rozvést po voze.


Naposledy upravil marecek.00 dne 11 pro 2014 23:35, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podle mě nejsou v našem provozu klimy potřeba. Ano, na pár dní v roce by se hodily. Nicméně, a to už jsem tu psal, stačí si otevřít okna a rázem je ve voze chladněji. Když člověk jede v létě na kole, taky ho proudící vzduch ochlazuje. V prostředku MHD jde tedy jen o to vytvořit vhodné proudění vzduchu.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Vážení, to je pořád dokola. V létě chcete rozdíl maximálně pět stupňů. Fajn, souhlas. Tak proč sakra v zimě je venku -10 °C a ve vozidle přetopeno na 22 °C? To je 32 stupňů rozdíl! To nikomu nevadí? A je to daleko nebezpečnější než letní klima, kdy po krátkém pobytu v chladnu vyjdu zpět do tepla. Krátkodobý pobyt v přetopeném voze totiž způsobí, že se orosíte až mezi půlkami a když pak vylezete do zimy, tak máte o zábavu postaráno. Sundávání kabátů a bundy nemá v MHD totiž moc smysl, když není kam je dát.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rem: nevím, jestli jsem tydýt, ale okno ve voze otevírám nehledě na teplotu tehdy, pokud je ve voze naprosto nedýchatelno a dusno. V takovém případě je vhodné dovnitř pustit trochu čerstvého vzduchu, i když je venku -10 nebo +40.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ale to je přeci přesně ta klima, o kterou bychom stáli. Problém je, že v šalině se dělá skleník, je tam tepleji než venku. Naprosto by stačilo, kdyby klima ten rozdíl vyrovnala a pokud možno ještě teplotu v dopravním prostředku o nějaký ten stupínek snížila. Ale nikdo neříká, že má být v šalině jako v mrazícím voze!
Pochopeno? Jiskří se v hlavě? Pokud ne mohu to vysvětlit osobně ještě podrobněji (jako někomu kdo potřebuje přístup zvláštní školy) avšak za každé započaté půl hodiny si účtuji 750 Kč.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ještě by mne zajímalo, kolik z Vás si pod pojmem "klimatizace prostoru pro cestující" představuje, že venku bude +35 a ve voze +23 stupňů. Takový přechod je pro slabší jedince o mrtvici a pro ostatní o chřipku. Předpokládám, že teplota ve voze by byla maximálně o pět stupňů nižší, než teplota venku. No a to opět naráží na níže napsané, pokud někdo otevře okno, klima bude naprd.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Aha, opoměl jsem zdejší slabomyslnější jedince, kteří nemají dost inteligence vymyslet vlastní urážku, a tak převrátí dotyčného text k tomu, aby něco jako urážka vzniklo. Navíc zde uvádí jako příklad Slovensko, kde do roku 2011 neměli žádnou nízkopodlažní šalinu, načež v hlavním městě mají první nízkopodlažní šalinu od letošního listopadu... No co k dotyčnému dodat...
Jako inteligentnější to tedy napíšu jinak. Z provozu vím, že existují tydýti, kteří okno otevřou ať je -10 nebo +40 stupňů. Při otevřeném okně klima ztrácí účinek a je zbytečná, tedy zbytečně vynaložené náklady.
Závěrem mohu všechny utěšit, že se za takového tydýta nepovažuji a cestovat MHD se snažím co nejméně zvlášť v létě a dusnu. Pochopeno? Jiskří se v hlavě? Pokud ne mohu to vysvětlit osobně ještě podrobněji (jako někomu kdo potřebuje přístup zvláštní školy) avšak za každé započaté půl hodiny si účtuji 750 Kč.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To by bylo hezké. Jen ty miliardy Kč na kompletní výměnu vozového parku za vozidla, která by něco takového vůbec umožňovala nějak nemáme. O financování následné údržby a provozu nemluvě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já jsem měl na mysli klimy pro řidiče. Aspoň řidiči už budou mít u DPMB kulturní pracoviště relativně hodno nynějšího století. No, pokud pominu ty 3 poslední ostudy 1046, 1085 a 1701, tak nejpozději do 2 let by veškeré brněnské tramvaje mohly být opatřeny klimou pro řidiče.
A pro cestující je to celkově ubohé.... To se netýká jen chlazení v létě, ale také vytápění v zimě. Ve 21. století? V této moderní době? Kdyby cestování MHD mělo odpovídat úrovni 21.století, tak vytápění by fungovalo na principu teplovzdušné klimatizace, tj. odvádění starého vzduchu pryč a přivádění nového, předehřátého, s upravenou vlhkostí a přečištěného bakteriálním filtrem. A toto všechno taky způsobem, aby cestující nevnímali žádné větší foukání a podobné věci... + k tomu na každých dveřích něco jako malý konvektor, který by se při otevření aktivoval a významně zpomalil vnikání chladu dovnitř vozidla... Místo toho ale máme přitroublá topná tělesa, která jen ohřívají to všechno, co tam ta nechutná banda neandrtálských opic provádí (kýchá, prdí, kašle na celé kolo, plive, žere, zvrací a podobně...). A aby toho nebylo málo, tak je to velice často seřízeno tak “úžasně“, že vám horký vzduch jde přímo do obličeje (mně osobně to třeba dělá zle, když mi po celou cestu jde horkost přímo na hlavu)... A v létě samozřejmě to samé. 50 stupňů, smrad, nedýchatelno....

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 14:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]