Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
1591
18 led 2009 10:06
Robert píše:
Jojo, řidiči na 720004 začali vyžadovat průkazy zaměstnanců průmyslové zóny a tamní obyvatelé mají po bezplatné dopravě do centra...

Ale vždyť směrem z Modřic se stejně nesmí nastupovat jinde než v areálu CTP parku, pak už řidiči zastavují dokonce schálně mimo zastávky... Tak kdy toho mohli využívat? (stávalo se to opačným směrem, to jo).
Nicméně, dělal jsem tam a žádnou průkazku jsem rozhodně neměl, jenom kartičku na čip pro vstup do frimy, která byla celá bílá... :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V pořádku. A v tu ránu je možné omezit počet spojů, aniž by to způsobilo kapacitní problém, že? :mrgreen:


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Jojo, řidiči na 720004 začali vyžadovat průkazy zaměstnanců průmyslové zóny a tamní obyvatelé mají po bezplatné dopravě do centra...


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Město Modřice si hodlá objednat nové spoje na lince 511, které budou jezdit od nádraží do nové zástavby zvané Bobrava. Tato čtvrť se nachází jižně od průmyslové zóny. Když vystoupíte z vlaku v Popovicích a přejdete pod R52, tak jste tam.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ofiko jsou převedeny všechny 4.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
A časem doufám i 2602 a 2603. Tedy až se opraví.
(pouze "logická spekulace")


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Tak podle evidence 2601 a 2604 převedeny od dnešního dne do Medlánek....


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Určitě se budu muset začít vyřazovat a začít s nějakým přesunem, jelikož už není kde ty vraky odstavovat, Řečkovice ani letiště nejsou nafukovací

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Chci se zeptat , zda dojde k přeřazení některých vozů ze Slatiny do Medlánek , po dodávce prvních letošních plyňáků (do 20.ledna ??), nebo se ty vozy přeřadí až po dodávce všech plynů?


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, souhlas, to je to jediné, co na tom úplně nechápu.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
no, na druhou stranu já fakt nevidím úplně logiku v tom, že se to jmenuje 509. Protože jakou logikou jezdí přes Dvorska do Kobylnic městská linka 48, když na chlup stejný model o kousek vedle je linka 509...

Pokud by to bylo stejnou logikou, tak by místo 40 a 48 měly být linky 603 a 604 s ukončením v Komárově, nebo ještě lépe, měla být městská linka 59 prodloužena do Měnína a hotovo :). Takhle Chrličtí mají nevýhodu jednak v tom, že nemůžou přepravovat autobusem kolo (OK, to by se dalo přežít), ale hlavně nemůžou používat SMS jízdenky.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
IvanM: Problém je v tom, že charakter dopravy z Chrlic (a jiných okrajových částí) je de facto regionální. Většina cestujících nastoupí v Chrlicích a jela by co nejdál do centra, jen minimum vystupuje někde po trase. To, co vzniklo spojením 59 a 509, není nic jiného, než "městská" linka s některými prodlouženými spoji a pravidly regionální linky. Což ale v kontextu výše uvedeného přece není problém. Jinými slovy, skutečně se vlastně nic nezměnilo a nevidím důvod, proč by někdo měl spouštět protestní akci kvůli pouhému přečíslování linky. Jasně, nějaký trouba vyplodí článek "chudáci Chrličtí, omezili jim dopravu zrušením jedné linky", ale o tom si každý pomyslí svoje.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
IvanM: Většina obyvatelů Chrlic, kteří chtějí do centra, využívají linku S2.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Miky píše:
Spoje vedené pouze do Chrlic by měly otevírat všechny dveře, spoje vedené za město první. V opačném směru je to jasné, mimo Brno první, v Brně všechny. Na co bych ale moc nespoléhoal, jsou informace na zastávkách - například na konečné v Měníně jsou vylepené nové jízdní řády linky 151 a staré jízdní řády linky 509 a na označníku je původní trasa linky 509 a pod ní trasa linky 151, ovšem opět s číslem 509. Mají v tom na Kordisu, potažmo u Vydosu (nebo kdo se o to stará) pěknej bordel...


V Měníně jsou jízdní řády linky 509 platné od 14.12.2014 vylepeny v přístřešku a linky 151 na označníku. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Dle mého názoru by regionální doprava neměla v žádném případě nahrazovat žádný ze spojů pravidelného časového taktu spojení v zónách 100 a 101. Mohla by sloužit pouze jako doplňková alternativa, což by přineslo vítané zkrácení intervalu... Ideální je to například v PD v Bosonohách. Tam se striktně dodržuje takt linky 69 a linky 401 a 402 pouze tento takt doplňují (I když, je docela diskutabilní, jestli je pro ty obyvatele vesnic příjemné, když se jim do jejich spoje s mizernými intervaly nahrne dalších 150 hlučných učňů, kteří jim cestu akorát znepříjemňují. V Bosonohách jsou to jen 2 zastávky, pohoda. Ale tohle když se stane v Úseku z centra Brna až po např. Tuřany, tak jde o většinovou část trasy).

Mně se osobně ani nelíbí ukončování linek z “venkovských částí Brna“ na konečných tramvají. (Tento systém by byl ideální pouze za předpokladu zařazení posilových tramvajových spojů, které by na výše zmíněné linky navazovaly) Prostě není možné, aby tramvaj měla určitý interval a po této úpravě tento interval zůstal stejný. Toto přináší značné výkyvy v obsazenosti, což je nežádoucí. V Lískovci si často všímám toho, že přijede narvaná 401 a za ní narvaná 69. Všichni cestující z autobusů téměř naplní přistavenou osmičku. Čekáním na jejich nástup vznikne zpoždění 2 minuty, na Běloruské už je tramvaj tak plná, že se další cestující nevejdou. V tuto chvíli je zpoždění už kolem 3 minut. Po příjezdu na Nové Sady je zpoždění téměř 5 minut a necelou minutu po této po střechu přecpané osmičce přijíždí další, poloprázdná. Pak až do Líšně jedou 2 tramvaje za sebou. Běžná věc a podle mě velmi špatný jev z velké části způsobený totálním nedomyšlením a nepochopením celé situace. Zoufalá snaha ušetřit vlastně podnik potápí a potápí, přináší stále víc rozzlobených lidí...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ale notak. Kromě toho, že u několika spojů je nutno nastupovat předem, se prakticky nic nemění. Neříkejte mi, že ještě před měsícem si obyvatelé Chrlic raději v Komárově nechali ujet 509 a čekali na 59, i když je zavezla tamtéž...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Hmm, upřímnou soustrast obyvatelům Chrlic. Hrozně by se mi líbilo bydlet v okrajové části Brna a přitom čekat ve frontě na vidlácký autobus (i když toto neplatí u každého spoje), abych mohl milostivě pokaždé ukazovat šalinkartu.... Dobře to udělali, no. Nejdřív těm chudákům zrušili 63ku, teď jim zavedou tohle. Ještě zbývá prodloužit interval a Chrlicím přidělit číslo zóny 510 a historická událost jménem “chrlický masakr“ bude dokonána...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spoje vedené pouze do Chrlic by měly otevírat všechny dveře, spoje vedené za město první. V opačném směru je to jasné, mimo Brno první, v Brně všechny. Na co bych ale moc nespoléhoal, jsou informace na zastávkách - například na konečné v Měníně jsou vylepené nové jízdní řády linky 151 a staré jízdní řády linky 509 a na označníku je původní trasa linky 509 a pod ní trasa linky 151, ovšem opět s číslem 509. Mají v tom na Kordisu, potažmo u Vydosu (nebo kdo se o to stará) pěknej bordel...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Jak je to v praxi s linkou 509? Má někdo zkušenosti? (nástup směrem z Brna, kontrola jízdenek, vybavení pokladnami). Díky


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
https://www.youtube.com/watch?v=prEVzshXY6A

(Zde: viewtopic.php?f=7&t=444)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
DPMB prodává busy: http://www.dpmb.cz/?seo=prodej-bus


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Těžko říci jako fungovalo dálkové ovládání převodovky, to může být teoreticky i lanko nebo podobný mechanismus.
http://www.citybus.cz/praha/ik280/ik280_tu.htm


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ad TMB - nepopírám, že vozy měly mechanickou převodovku, jen mám matnou vzpomínku, že šofér místo ruky na šaltrpáce měl ruku na tlačítku, když řadil. Ikarusy nejsou můj obor, ale je potřeba si uvědomit, že první Ikarusy měly jiný slabší motor a i jinou převodovku, později i se slabším motorem měly převodovku mechanickou šestistupňovou typu CSEPEL. V chytré knize se píše -
Převodovka byla mechanická šestistupňová typu CSEPEL, dálkově ovládaná.
Nevím, co si představit pod pojmem "dálkově ovládaná", mně k tomu pojmu šaltrpáka nesedí (i když dnes v době pc je možné, ale tehdy?)


Offline
809
25 led 2006 09:46
Ad J*M*: Většina Ikarusů byla s mechanickou převodovkou a normálním řazením, vč. nejstarších od. č. 2005 - to si zase přesně pamatuji já (v záplavě ŠM to bylo něco nevídaného). Automatická převodovka byla jen u jedné série, jak píše M.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Já si taky pamatuju jen šaltrpáku a jak johnny05 píše, pořád jen řadil a nejel a za náma kouř jako hrom, na lince 72 do těch kopců to sotva jelo, jezdil jsem s tím ze školy. Automat ale měli pokud se nepletu vozy 2049-2058 a 2058 měl jako jediný jiný dveře, co se otvírali jako u trolejbusu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 20:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]