Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 93 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To jela sólo? A když, tak o co zastavila?


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak třeba docela nedávno na Slovensku strhlo rychlobrzdu na gorile ETCS a vzhledem k horším adhezním podmínkám měla mašinka po zastavení místo koleček čtverečky.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Mouka píše:
Jako cestující už jsem několikrát poznal, jak vypadá rychločinné brzdění. To vymrštění mi přijde už hodně přehnané.

Kubo, stačí kolik škody nadělá nedržící se cestující v prostředcích MHD jen při malém přibrzdění při rozjíždění vozidla, kdy může svým nekontrolovatelně se pohybujícím tělem způsobit škodu na majetku, ale i těžkou újmu na zdraví cestujících. Ten strojvedoucí nemusí sedět na zadku za jízdy jak v prostředcích MHD, ale může se pohybovat po celé kabině, nebo i v motorovém prostoru (to pak může vycestovat i předním oknem a vlastní lokomotiva ho může přejet)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Úplně snadno se dá poškodit, je toho mnoho, co se může stát, např vymrštěné tělo strojvedoucího poškodí cokoli v kabině, nebo rozlitá káva zlikviduje přístroje v palubní desce, nebo ..., atd ...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Může mi někdo vysvětlit, proč by se při použití záchranné brzdy měla poškodit lokomotiva? Vždyť to je nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Opilec zatáhl záchrannou brzdu v rychlíku, 150 lidí muselo do autobusů


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, teoreticky si dokážu představit integraci EC mezi Brnem a Břeclaví a dokázalo by to i ulevit Sp a R mezi těmito stanicemi, což by, vzhledem k plánovanému nasazení Panterů s nižší kapacitou, než mají současné soupravy, bylo asi i žádoucí. Ale reálné to asi není. Ta EC v Plzeňském kraji jsou v Německu REx, reálně něco, jako naše Sp. A tak nějak se k nim asi přistupuje i u nás. EC (a RJ) na Břeclav jsou určené pro rychlou mezinárodní přepravu a asi není úplně žádoucí, aby byly v nějakém regionálním integrovaném systému.
A integrace EC do Hodonína už nemá vůbec smysl, tam by to ničemu nepomohlo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
R objednává taky stát.
Samozřejmě, že se pohybujeme v jiné kategorii, ale vše to vzniklo v návaznosti na to, že v Plzeňském kraji jsou EC integrované.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A nejsme tak trochu v jiné kategorii? Os, Sp a R objednává a platí kraje a jejich krajští organizátoři dopravy a EC stát. Trošku mícháme jablka a hrušky. Jen ten ranní spoj je po Třebovou braný jako rychlík, jak zmínil Mouka, a je tudíž zaintegrovaný. A že tam dráhy nasazují RJ, asi kvůli nějakým oběhům vozidel apod., tak je jen plus.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
EC zastavují v Hodoníně. Ale zase jiné EC než ty, co jezdí Brno - Břeclav.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Rez: Proč by se rušily Sp a R na lince R5, když slouží zejména jako rychlé spojení s Hodonínem, kam EC nejezdí? EC by taky určitě kvůli návaznostím na busy nezastavovali v Šakvicích, Zaječí a Podivíně, sloužily by jen jako expresní spojení Brno - Břeclav

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Kdysi se to jmenoval Brněnský drak, pak Viktor Kaplan, možná to vystřídalo více jmen. Zkrátka to odjíždělo v posledních letech v rozmezí 4.25 - 4.35 z Brna do Prahy. Z Brna do Třebové staví jako běžný rychlík (kromě Březové), pak už jen jako expres.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Samozřejmě jsem myslel ty EC vlaky zaintegrovat do linky R5 a mohlo by to být psaný jako R5 Express Břeclav, jako třeba expresní spoje na licne 108.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nebýval ten ranní vlak kdysi Brněnský drak, co staví i v Blansku a Letovicích? A od nového JŘ tam nasazují RJ a tím pádem zůstal integrovaný.
Pokud by se měly integrovat EC mezi BM a BV určitě by byla snaha zrušit R5 (BM - OL) a docela brutálně by to ničilo návaznosti v Šakvicích, Zaječí a Podivíně.
Jsem radši pro zachování R5 a neintegraci EC. To bychom se pak musel k tchýni do Podivína trmácet hodinu plecháčem a honeckerama. A to nee. [-X

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Když se ministerstvu dostatečně zaplatí, tak proč by nekývlo? Podle mě je to čistě o penězích.
A pokud se plánuje výhledově zaintegrování osobáků Břeclav - Kúty (prodloužení S53), tak by se to pak mohlo vzít i s EC.
Ale pojďme zpátky na zem, toho se jen tak nedožijeme.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nojo, jenže případ integrace EC a Ex na Plzeňsku je velmi podobný, jako integrace toho jednoho railjetu do Letovic. Jsou to vlaky stejné linky, jako ostatní rychlíky, před pár lety to rychlíky dokonce byly. Spíš nechápu, proč se ČD rozhodly takto ty vlaky označit (Teda chápu, do Německa by béčka neskousli, takže tam jezdí lepší vozy, což se musí marketingově prodat). Zaintegrování EC Brno - Břeclav by sice možná stálo za zvážení, bál bych se trochu přeplňování těch vlaků. To by se ale musel plácnout přes kapsu kraj, a to ještě za předpokladu, že by na to MD (jako objednatel) kývlo...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Prosím tě, ještě bys chtěl po našem nejlepším hatemanovi, aby dal místo na svou propagaci peníze na vlaky. :D


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
No jo, u nás se musí platit propagace kraje (hejtmana) v televizi, že?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: a nebo má lepší finanční schopnosti (možnosti).


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Když můžou být integrované EC v úseku Rokycany - Plzeň, kde v podstatě plní funkci denní dojížďky do Plzně, tak proč ne.
Nebo, že by Plzeňský kraj měl lepší vyjednávací schopnosti?


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
Zajímavý nápad.. ale to se asi nestane

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
A ve Vídni EC... Zajímalo by mě, jestli se někdy dočkáme integrace EC do Břeclavi...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Když můžou mít v Plzeňským kraji v IDS expresy a Eurocity, tak proč ne?


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Richie píše:
Mimochodem, všimli jste si, že od nového GVD budeme mít v IDS i Railjet?
Že by měl Kordis víc síly na vyjednávání, než Oredo? Nebo se na to Oredo prostě vybodlo?

Ona to totiž není zase taková novinka. V letošním JŘ (2014) jezdily na vlaku 876 -mz vozy, čili nekvalitnější souprava v IDS. V nadcházejícím JŘ tedy bude jezdit railjet a to díky tomu, že ze strany Kordis JMK došlo k připomínkování nezahrnutí tohoto vlaku (v této časové poloze) do tarifu IDS JMK, přestože v JŘ 2014 zahrnut do IDS JMK je a jsou na něj navázány IDS přípoje ve Skalici a Letovicích.
OREDO se na to zřejmě vykašlalo, čemu bych se ani nedivil.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Jenom tenhle jeden spoj v tak šílenou hodinu? :sad: škoda :sad:
Pokud jde o Iredo... :D Potřeboval jsem jednou jet do jedné vesnice kus od Třebové, tak volám na Oredo, jestli je tam garantovaná návaznost z toho vlaku na ten bus. No a ten borec hlásí "No, to by ten ridič musel vylézt na perón a to on asi neudělá... No takže když to pojede na čas, tak to stihnete...." Aneb važme se IDS JMK! :idsjmk1:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 21:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]