Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 102 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Eda píše:
15m trolejbus má menší manévrovatelnost než 12m sólo nebo i kloub. Tuším, že když se tu testovala 28Tr, tak tu zaznělo, že touto cestou DP pravděpodobně nepůjde.

Co mám zkušenost s 13m tříosou zájezdovou Bovou (třetí náprava otočná, dělají se i neotočné), otočí se luxusněji než klasika 12m. Tak nevím.

Jinak na 33/31 by se něco většího hodilo, hlavně od odpoledne až do večera to bývá dost plný. Do Šlapanic to taky bývá silně obsazený, z mých zkušeností. Sice sedlo je slabý, ale po zbytek dne je nabídka kapacity spíš pro ostudu.
Pochybuju, že na Olomoucké u školy někdo čeká půl hodinu a podobně. Učni se nacpou do všeho, co dojede, a když ne, tak do toho dalšího už jo.

A k tomu, co nějakej trotl vytvořil na odbočení z Olomoucké na Tržní, se nemá cenu raději ani vyjadřovat.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ráno se jedná o dobu cca 30 min. Mezi 7:15 - 7:45. Velmi přibližně. A i to je nevyzpytatelné. Kolikrát se mi stalo, že jsem čekal narvanej trajf a na zastávce u Grandu bylo pár lidí. Prázdniny nebyly, ale učni měli praxi, a tak nejeli do budovy školy.
To už nesouvisí s tématem Všeobecná trolejbusová diskuze, tak se přesuňme jinam...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proboha jak daleko je to z Černoviček na Olomouckou? :mrgreen:

Ráno by tam klidně mohly regionálky zastavovat pouze pro výstup, odpoledne ale ne, to by bylo zbytečný, protože studenti jsou rozptýleni do většího časového intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
J*M* píše:
V Černovičkách je menší šance na to, že si budou moci sednout ...

Ono jsou to všechno lidé životem unavení, že si musí sednout, že? Pakáž jedna učňovská...

Jinak ohledně zastavování regionálek u Učiliště naprostý souhlas.
Akorát, že cestou z města jedou tak trochu jinudy... Ale řešit se to dá...
Další problém vidím v SPP IDS JMK, který říká, že při cestě z Brna na linkách 100+ je nástup pouze předními dveřmi. Ale i to se řešit dá...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
janatak: Myslel jsem to objíždění vjezdu do garáží toho nového baráku (náhrady za vybuchlý).


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda - co je to horší manévrovatelnost u 15m? Snad jedině v tom, že zadní část příliš vybočuje, ale to mi nepřijde jako zásadní problém. Zásadní problém při pořízení taktou dlouhých strojů je jen přístup dp, řekl bych. Pokud by do patnáctimetrů šel, tak by zase nebyl takovej problém provést úpravy na trase tak, aby nedocházelo ke kolizím. Sóla 15m si umím představit na t-31, 33, 36, 37, možná i na bystrckou linku.

Mogul píše:
Při testování 28Tr na t-31 byl problém s délkou vozu při odbočování z Olomoucké na Tržní. Po rekonstrukci křižovatky tam vznikla taková dopravní specialitka, kterou se "výborně" projíždí...


Máš na mysli to esíčko k zastávce?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
V Černovičkách je menší šance na to, že si budou moci sednout ...


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No, studenti z Olomoucké jsou vůbec zvláštní myšlenková kategorie. Velmi často jsem svědkem toho, jak vystupuje půlka regionálního busu nahoře ve Slatině, aby šli jak stádo kachen přes přechod na zastávku t-33. Nevím, co je tak těžkého na tom, aby pochopili, že můžou vystoupit až na Černovičkách a nemusí nikam přecházet. :mrgreen:


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já myslím , že problém s 15M by byl i třeba na lince 30.Ať již zatáčení na Husitskou z obou směrů , tak i u křižovatky Hlavní x Branka.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Při testování 28Tr na t-31 byl problém s délkou vozu při odbočování z Olomoucké na Tržní. Po rekonstrukci křižovatky tam vznikla taková dopravní specialitka, kterou se "výborně" projíždí...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
MartinV píše:
Ona existuje i délková kategorie 15 metrů. Doufám, že až se budou pořizovat nová sóla, dá se přednost těmto o 3 metry delším vozidlům. Je to dobrý kompromis mezi 12m sólem a kloubem, pokud na lince sólo nestačí, ale kloub je už moc.

Myslím, že k tomu nedojde. 15m trolejbus má menší manévrovatelnost než 12m sólo nebo i kloub. Tuším, že když se tu testovala 28Tr, tak tu zaznělo, že touto cestou DP pravděpodobně nepůjde.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
ReZ píše:
A pokud jde o tu 30, tak jak chceš dokázat, aby se okružky prostě nezpožďovaly?

Pro začátek třeba prohozením jejich konečných.

ReZ píše:
A malý postřeh ohledně t-31/t-33. Ano nějaký kloub by se tu zcela jistě uživil, ale jen krátkou dobu ráno při návozu učňů na Olomouckou a odpoledne při odjezdu kancelářských z Černovické terasy. Ano povětšinou jezdí a-77, ale přestupují na Spáčilově do trajfů, protože se rychleji dostanou do centra. Pokud by se lehce přetrasovala a-77 tak, aby zastavila u 1.brněnské, kde se dá relativně pohodlně přestoupit do šaliny, trajfům by se výrazně ulevilo.
Víc se můžu o přetrasování a-77 rozepsat ve vhodnějším tématu.

Ono by také hodně pomohlo, kdyby 601, 602, 701, 702, které jezdí ráno z města a odpoledne do města prázdné, zastavovaly v zastávce Olomoucká, u školy. Nezávidím těm studentům, kteří na zastávce čekají třeba půl hodiny, než se narvou do nějakého trolejbusu.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ona existuje i délková kategorie 15 metrů. Doufám, že až se budou pořizovat nová sóla, dá se přednost těmto o 3 metry delším vozidlům. Je to dobrý kompromis mezi 12m sólem a kloubem, pokud na lince sólo nestačí, ale kloub je už moc.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Na 31 by se uživily kloubáky celkem pořád ve špiččce, osobní zkušenost.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Na t-31 by se klouby uživily za předpokladu, že by se osekaly špičkové intervaly třeba na 10 minut. Problém je s provázaností t-31 a t-33, ale řešit by se to určitě dalo.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
xxx píše:
Mluvil jsem o linkách 34/36. Ty by mohly při zavedení kloubů mít celodenně interval 10 minut (společný 5) a nemusely by být trhačky. Ale je to jenom návrh.
A pokud je o tu 30, tak to by se snad mělo vyřešit tak, aby se ty okružky prostě nezpožďovaly, ne?

Jak často těmito linkami (t-34/36) v různou denní dobu, ve špičkách, o víkendech v různých částech trati jezdíš, že jsi přesvědčen o potřebě kloubů zde? Poněvadž bydlím na Vychodilce a jezdí mi to pod okny, jsem plně přesvědčen, že osazení linek t-34/t-36 kloubovými busy by bylo čisté plýtvání a dojde k tomu jedině v případě, že v Brně nebude jediný sólo trolejbus.
A pokud jde o tu 30, tak jak chceš dokázat, aby se okružky prostě nezpožďovaly?
A malý postřeh ohledně t-31/t-33. Ano nějaký kloub by se tu zcela jistě uživil, ale jen krátkou dobu ráno při návozu učňů na Olomouckou a odpoledne při odjezdu kancelářských z Černovické terasy. Ano povětšinou jezdí a-77, ale přestupují na Spáčilově do trajfů, protože se rychleji dostanou do centra. Pokud by se lehce přetrasovala a-77 tak, aby zastavila u 1.brněnské, kde se dá relativně pohodlně přestoupit do šaliny, trajfům by se výrazně ulevilo.
Víc se můžu o přetrasování a-77 rozepsat ve vhodnějším tématu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
30 kloubů je velkej počet. Linky 25 a 26 je potřebujou jako sůl. Na 37 by klidně taky nějakej jít mohl :wink: Dal bych je tam aji o víkendech ať si lidi užijou dvaceti minutovej interval jako z Lískovce sarcastic
15Tr ještě službu udělaj :wink: a navíc je naprostej nesmysl vyřazovat vozy po generálce. Přece jenom jsou pojízdný všechny na rozdíl od 25Tr sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
xxx píše:
Na co proboha sólo vozy, když je akutní nedostatek kloubů? Na linkách 25, 26, 34, 36, 37 jsou potřeba jako sůl. O situaci na slatinských linkách nemám přehled, ale předpokládám, že tam by se klouby hodily taky. Navíc se neustále skupují nějaké 21Tr.

No, 30 vozů je celkem solidní injekce, nemyslíš?

Jinak v návaznosti na nové klouby nebudou žádné 15Tr cíleně vyřazovány. Až dojezdí km, pak ano.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Kde berete jistotu, že se hned vyřadí všechny 15Tr? Brzo to schytá max. 3503 a 3507, ostatní se zachovají určitě aspoň na trhačky, třeba 3504 a 3505 prodělaly GO v 2012/2013, což by byla blbost vyřazovat

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
T-30, 34, 36: pokud by na těchto linkách byly klouby (jakože nebudou), tak pochopitelně s, byť malým, prodloužením intervalu. A na t-30 by nebyly od věci.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Řešíte blbosti ;-). Stejně pokud budou přebývat kloubáky (tj. budou-li obsazeny linky 25 a 26), tak první linka, kam půjdou dál bude t37... Žádná 30/34/36.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
MtM píše:
No já nevím , ale linka 30 má v ranní špičce interval 5 minut (nikoliv 3-4 minuty) a stačí , když se zaseknou 44 a 53 , což se stává dost často a veškerou dopravu ze Semálu na Skácelku přebírá jen 30.V druhém směru to platí v případě zpoždění linky 84 v úseku Přívrat-Husitská.Ale i tak si myslím , že kloub jsou zde stejně nereálné , jako u linek 34,36 v budoucnu , protože prioritu budou mít 25,26 a 37 , což je logické , vzhledem k jejich vytížení.

Mluvil jsem o linkách 34/36. Ty by mohly při zavedení kloubů mít celodenně interval 10 minut (společný 5) a nemusely by být trhačky. Ale je to jenom návrh.
A pokud je o tu 30, tak to by se snad mělo vyřešit tak, aby se ty okružky prostě nezpožďovaly, ne?


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Až na to, že jediný, co má trolejbusová a autobusová vozovna společný, je název...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Až přijde třicet kloubáků, je jasný konec všech osmi 15Tr, a 14Tr bych čekal, že se vyřadí tak 26-30 kusů, to zhruba 22 kloubům odpovídá(s rezervou). Skoro by mě nepřekvapilo, kdyby poté Citelisy šly do Slatiny - jednodušší profil trati by mohl více svědčit nápravám. A mají tam Citelisy bez fají, tak by aspoň část dílů a zkušeností mohla být trochu podobná...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx - proč sóla? Protože tu máš 14Tr 3214 - 3286, z nichž nemalá skupina vozidel už dnes je zralá na šrot. Pokud přijde třicet nových kloubáků, z fleku by mohly nahradit všechny 15Tr, ideálně nějakou tu 25Tr. A zároveň, kolik sól se dá novými klouby nahradit (viz linky 25/26), a kolik nových sól by obměnilo zbývající vozový park 14Tr?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5832 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2024 00:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]