Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 173 z 239    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 239  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

83
24 lis 2014 18:31
Zajímavý mi přijde JR a-65 kde vlastně všechny spoje jedou až do technoparku. To má DPMB asi dostatek autobusů,když jich bude potřeba tak 2x víc. Budou na ni jezdit pořád sanitky? Doufám,že ne!!

_________________________________
T6A5 ty jsou nej.....škoda,že nejsou nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Když se tak koukám na JŘ t-26 od 14.12., tak dopoledne přibude akorát jeden autobusový garant, takže dopoledne budou jezdit pouze 2 garantované kurzy, navíc hned za sebou #-o hlavně, že dorazilo 36 nových jezevčíků, ale stejně se rapidně nenavýší počet garant spojů :roll:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však já nemyslím úpravy jízdních dob atd., to je všechno víceméně OK. Já mám na mysli tu podobu jízdního řádu s hromadou chyb a nevyřešené návaznosti, což je o komunikaci Kordisu s DPMB (asi, nevím). Ale nemám sílu to někam posílat, protože na to evidentně pečou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak mě trochu těší, že se něco udělalo s jízdní dobou, ale zase ne až tak moc. Jírova - Karla IV. mínus minuta OK, Karla IV. - Macháčkova mínus minuta OK, Podolská - Podolí mínus minuta OK, Podolí - Podolí plus minuta OK, ale proboha, Podolí - Bedřichovice, rozc. osobně zvládám za necelou minutu... Na druhou stranu by tím mohlo být lépe vyřešeno čekání na přípoje, které zatím nikdy nečekaly, protože "tam stejně nikdy nikdo nepřitupuje" a "za pět minut jede 702" a pravidelně projížděli rozc. v době, kdy byla 151 pod mostem. Nevím, jestli se vyslyšela moje prosba udělat garantovanou návaznost 151/602, kde občas někdo přestupuje, hlavně ráno a docela pravidelně. Mám ale pocit, že jsou jízdní doby upravené pouze ve směru z Líšně, nikoliv do Líšně. Macháčkova - Karla IV. dvě minuty, to tam budeme všichni zase jak trubky stát minutu do času a blokovat 55. A mám vyzkoušeno, že i při 2cm souvislého ledu to jde zvládnout za minutu, naopak směrem dolů za pět :-D No a ještě Židlochovice - Blučina ZD se za tři minuty fakt stihnout nedá. Jo, a není náhodou zastávka Sokolnice, zámek na znamení? Na označníku jo, tak se podle toho řídím, ale vidím, že v JŘ je vedena jako stálá. Místní to berou taky jako na znamení. I když z logiky věci, když už tím blbým závlekem jedu, zastavit tam klidně můžu...


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Teda ale ta 151 je pořádně odfláknutá. Večerní spoj v PD 19:49 ze Šlapanic má příjezd na Podolskou 20:02 stejně jako a-55, ale na Jírovu přijede oficiálně o minutu později, přestože obě linky mají shodnou trasu. No a díky tomu jaksi není možné garantovat návaznost na a-55 s odjezdem 20:08, následný odjezd 20:20 je jen k Zetoru, takže se musí čekat do 20:28. ](*,)

Totéž o hodinu dřív, navíc návazný řádek na 55 v Mariánským je označen jako "55 -> Brno", jako kdyby měla 55 jezdit do Prahy, a celý je to šitý dost horkou jehlou. Oproti původním návrhům přibyly mapky, třeba i na tu a-202, ale na moji připomínku k debilní Klajdovce se zvysoka vykvákli. Mám sto chutí si počkat v 6:02 na Klajdovce a poslat oficiální stížnost, že a-202 na zastávku nepřijela.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
P. Haluza píše:
Předpokládám, že a-202 bude oběhově provázána s a-78, že? I když je zvláštní, že tam není (až na jednu výjimku) žádný garant.

Částečně s 55.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Předpokládám, že a-202 bude oběhově provázána s a-78, že? I když je zvláštní, že tam není (až na jednu výjimku) žádný garant.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Stratos bude kmenově na 43 jen jeden. A pojede právě vždy 5 minut po "velkém" busu. Ráno tam bude kmitat ješte jeden z 81. Podvečer a večer zůstane na 43 stejný jako je teď.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: třeba zmizí sanitky z a-43. Alespoň v ty dny, kdy zůstane nějaká ve vozovně. Ze "sanitkových" linek je nejvytíženější.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já se tak trochu obávám, že při tom intervalu, který nabízí a-202, to tam je taky mimo špičku zralý na sanitku. Uvidíme, jestli si to najde příznivce.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
A když už se tu mluví o vozech vypravených nad současnost, tak na a65 také přibude vůz. Budou jezdit tedy dva + jedna trhačka. Pokud dobře počítám, tak to je z gM 10 sanitek na 10 vypravovaných kurzů v PD.
Nebo bude něco omezeno? Nevím, co si o tom mám myslet, ale na a43 byla vtipně zkrouhnuta (7-6-7-7-6-7 na pseudointerval 10-5-10-5-10) ranní špička, zatím jsem to podrobněji nezkoumal, ale odhaduji, že budou tedy stačit 3 sanitky místo 4. I tak by to bylo celkem optimistický předpokládat, že vyjede 9 sanitek (co asi zažívá výpravčí, když jsou vypravitelný jen čtyři sanitky a zbytek musí zaplácávat City/Cite, výjimečně vysokopodlažkou)...
Dodatek: Nebudou. Jak se tak koukám do JŘ a43, tak 2+2 špičkový vozy zůstávají, jen zajímavost - je tam jedna NP celodenka + v ranní špičce (pouze) vypomůže další NP, tj. v odpolední špičce jezdí 3 negaranty - zná někdo z povolaných důvod?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přinese to větší využití a-81. Což je dobře. A taky potřebu vozu navíc (3. vůz), jelikož linka bude mít 20minutový takt.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To asi jo. Zatím jsem ten JŘ nestudoval, tak nemůžu soudit. Ale a-80, resp. bus z Kraváku do dolních Žabin své místo má a nikdo neví, co všechno za propojením těchto linek vězí. Uvidíme, jak to bude fungovat a co za úsporu to přinese a jak si na to lidi zvyknou.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V tom případě by bylo na místě tu mít a-80 a a-81. Sám uznej, že mít takovou linku/trasu pod jedním číslem je nepřehledné.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co třeba sjednotit všechny tramvajové linky do jedné, třeba 1 a současným linkám přiřadit písmena... sarcastic
Ne tak takto fakt nee, v JMK je zavedeno číselné označení a ne písmené. Jakákoliv jiná kombinace je mimo systém.
Jediná vyjímka jsou x linky (x3, x9), které jasně naznačují, že je to výluková linka. Myslím, že regionály uplatňují pro výluky stejný systém.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Špilberk je obsluhovaný sezónně, tam to není problém. Je otázka, jestli bude mít a-81 jízdní řád podle DP, nebo IDS. V prvním případě by skoro každý spoj měl poznámku.
Co se týče společných JŘ, tak třeba DPP dává takové k dispozici na stránkách zastávkových JŘ. Jestli je dává i na zastávky, nebo jen k dispozici lidem ke stažení, to nevím.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Aby to nedopadlo tak, že z Úvozu na Starou osadu mohu jet linkami 25A, 25B, 26A, 26B nebo 26C, a nikoli linkou 25C, protože ta na Starou osadou nejede sarcastic
Některé linky jsou opravdu extrém. I na té 80/81 je hodně variant (Pisárky, Náměstí Míru, přes Špilberk, NC Královo Pole). Nepřijde mi to jako šťastné řešení. Někdy bych akorát uvítal sjednocený jízdní řád více linek. Svého času to bylo v Ostopovicích směr Brno, kde byl jízdní řád linky 403, 404 a pak sjednocený ve formátu DPMB. Má to samozřejmě smysl jen někde. Přeci jenom někde studovat několik jízdních řádů není šťastné. Například když jedu od Nemocnice Bohunice na Osovou - linky 25, 37, 50 a 69. Ale zase je to o papír na zastávce navíc.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Například u linky 52 by mi prišlo logické označení linky 52M ve směru Mendlovo nám a 52B ve směru Bystrc. :D Často v Žebětíně lidé přibíhají zezadu a pak na další zastávce vystupují s tím, že jedou špatným směrem. :)

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud je cizinec poprvé ve městě, je pro něj jakékoliv číslo cizí. A vycházím z vlastní zkušenosti, kdy jsem rychle zjistil, ve kterém úseku mají linky _A a _B společný úsek a ve kterém jezdí po vlastní trase. Výhoda je toho, že ve společném úseku mají právě to shodné číslo.
A proč písmena A a B? Je to mezinárodní, nahrazení za čísla. Kód. A=1, B=2,... A protože domy taky nejsou 2l a 2p, ale 2a a 2b.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proboha, jenom to ne. Jak má cizinec vědět, co je dlouhá trasa a co je krátká trasa? Byly by v tom akorát další a další zmatky.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Když už písmenka, tak aspoň D a K, jako dlouhá a krátká trasa... prostě něco, co se dá pomůckou zapamatovat, ne jako náhodně zvolené pořadí abecedy.

Ale jinak mi osobně přijde tohle slučování lïnek podle čísla s několika konečnými jako blbost, akorát to zmate... To, co je logické u páteřních a notoricky známých linek, se prostě nedá 1:1 aplikovat na maličkou okrajovou linku.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Otázka je, jestli by "A" v označení "3A" relevantní bylo. Podle mě je to naprosto ten samý případ.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
MartinV: Rozdíl tam je i není. Například sedlová x3 má trasu Dětská - Komín a 3 jede St. Osada - Rakovec. U šestek by byl rozdíl značení kvůli Švermové, to je fakt a další adepti by mohly být linky 9 a x9
Jinak, dnes jsem měl, dle kaštanstva, jet s x3 dvakrat na Osadu. To "X" prostě není pro některé relevantní.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rem: ve tvých příkladech je to trochu jnié, a taky to má svoji logiku. Zrovna u té a-81 nejen, že existují úseky obsluhované pouze vybranými spoji, ale navíc tu bude bod, z něhož se trasa rozdělí na dvě. Ve směru z Míráku: Vaňkec - Česká a Vaňkec - Pisárky.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Doznačení písmenem u linek s podobnou trasou tu dřív bylo. Proč se od toho upustilo netuším, i mne to příjde jako dobré řešení, např. 3A, 3B nebo 6A, 6B

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176 ... 239  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 11:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]