Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 12 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rem: Linka 3 -> 11 ze Staré Osady na Lesnou, je vcelku jedno kudy (doporučoval bych ze Staré osady přes Milady Horákové, Českou, Husovu, hlavas, Maliňák, Cejl na Lesnou).

Souběžně s tím linka x3 v kačenách Tábor - Komenského náměstí nebo Tábor - Stará Osada (první varianta je lepší vzhledem k optimálnosti provozu, druhá je lepší vzhledem k pohodlí cestování, doporučil bych nižší interval první).

O víkendu by pak byla asi ideální linka 3 -> x3 v kačenách v trase Stará Osada - Česká (převléknutí) - Tábor

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Díky kolegovi Fantomas jsem si udělal trochu představu a tak bych zde rád znovu nanesl , jak v případě Dětské nemocnice, problém základní obslužnosti, tj docházkové vzdálenosti na MHD. I v době nevýlukové ani zavedením "soukromé" linky 80 nedokázal DP dodržet max docházkovou vzdálenost v této oblasti na MHD, v době výluky se pravděpodobně ještě situace zhorší. Nebylo by od věci ve světle této skutečnosti uvažovat při vašich návrzích o nutnosti úvraťové linky? Myslím, že v tomto případě budou docházkové vzdálenosti podstatně delší než v oblasti DN a že by určitě stačila jen linka Minská - Komenského nám.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky je otázka jestli by se na jednokolejné Červinkové nějak dokázaly d-11 a d-12 poskládat. A opětovné zprovoznění vnitřní koleje, by znamenalo minimálně nutnost pořízení 2 výhybek, a to taky stojí nezanedbatelné peníze.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Rem: Tak znovu. Ano, d-12 je přetížená, ale řešit to výlukovou linkou na cca. rok není systémové řešení, protože po skončení výluky může být situace ještě horší. Copak se nikdo nepoučil z osudu t-29? Řešení pro d-12 se musí najít nevýlukové a hlavně systémové, což dočasné přetrasování d-11 prostě není.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Peno: Zeptám se takto, kde udělá d-11 více užitku? Obratem centrem, kde poveze pár lidí, nebo tím, že ač si zajede, doveze ráno cca 70 - 80 lidí na Červinkovu a odpoledne je zas pomůže odvézt. Ano ty lidi tam jsou už teď a jezdí d-12 a ta podle toho taky vypadá, kolikrat v ní není hnutí. Takže vést d-11 se prostě nabízí.
Fafner: Trochu to převlékání rozepiš, to zní taky zajímavě.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Stačí se prokousat dokumenty v zadání veřejné zakázky, stručně je něco popsáno i v tom odůvodnění.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Rem píše:
Na jaře by měla začít oprava Minské, takže ...
Mohl by někdo blíže popsat rozsah rekonstrukce, popř napsat odkaz, kde možno zjistit, kterých ulic, či úseků ulic, se stavba dotkne. Díky.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
peno: Pujčím si tvůj argument. Co když si lidi na Lesné zvyknou na víkendovou d-11 a budou ji chtít i pak? Nebudou to o víkendu zbytečné Km provozem d-11. Ta Červinkova se prostě nabízí, že je relativně poblíź vypadlého úseku. Je to podobné jako když se dělal Julec a d-13 jezdívala až na Novolíšeňskou.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
peno: Pujčím si tvůj argument. Co když si lidi na Lesné zvyknou na víkendovou d-11 a budou ji chtít i pak? Nebudou to o víkendu zbytečné Km provozem d-11. Ta Červinkova se prostě nabízí, že je relativně poblíź vypadlého úseku. Je to podobné jako když se dělal Julec a d-13 jezdívala až na Novolíšeňskou.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Co spíš převlíkání 3 za 11 na České, příp. jeden směr přes Husovu/Svoboďák?

Ad PX soupravy: Šotoušsky výborný nápad, ze všech ostatních pohledů naprosto uhozený :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jo, teď se dívám že bys zrušil d-3. Ona ta linka spojující SO - Česká taky má svůj smysl. Je pravda, že ukončení Mendlák vs. Červinkova znamená buď 1,5 km bez většího využití (Česká - Mendlák) nebo 3,5 km využívané linky. Ale v případě předpokladu nižšího využití a nedostatku obousměrných vozů by se tu mohly vyskytnout PX soupravy SO - Komenského nám.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Oprava: Teď jsem si uvědomil, že ta d-11 by byla logičtější obráceně, tedy z Maliňáku na Českou a odtud přes Svoboďák zpátky na Maliňák. Nebyla by to pro lidi z Cejlu na Českou taková vyhlídková jízda.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MartinV: A já snad vedu dvě linky na Mendlák? To jsi, pokud vím, navrhoval ty. A dočasně v tomto případě znamená minimálně rok. To se pak rychle zvyká na posilovou linku. Viz t-29. Kdyby to bylo na měsíc, dva, proč ne, ale rok je moc dlouhá doba na něco takového.

Rem: Nepochybuji o tom, že ti lidé na Červinkově jsou, ale to jsou lidé, kteří tam jsou už teď. A já se proto znovu ptám, čemu pomůže linka, která bude jezdit jen rok, během výluky a potom bude opět zrušena?
A dobrá, když uznám tvůj argument, že d-3 na Tábor je zbytečná, co takhle (po výluce M. Horákové):
3 Stará Osada – Dětská nemocnice – Česká – Mendlovo nám. – Rakovecká (dvojčata)
11 polookružně: Lesná – Malinovského nám. – Hl. nádr. – Nám. Svobody – Malinovského nám. Lesná (K2, pouze prac. dny)
+ výlukové autobusy Česká – Komín

Není to takto lepší, než nic neřešící jalové kilometry na Červinkovu?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
Rem: ano, o levé koleji vím. Akorát za poslední dva týdny tam vyrostla "zimní zahrádka" k rychlému občerstvení, kolem které šalina na levé koleji neprojede. Jestli ta stavba je nějak povolená, nebo ne netuším.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Peno: Vedení d-12 s "plonkovou" d-11 bude mít za následek snad mírné odlehčení dvanáctky. Víc tuto linku neřeším.
Ohledně plonkové jedenáctky na Červinkovu: byla by v kloubech a v provozu jen v PD. Po skončení vyučování a práce, minimálně polovina lidí z těch veletlup čekajících na Červinkové jede na Českou. A myslím, že by prázdným vozem co jim dojede pod nos nepohrdli. Tím by se ty "plonkové" Km snad i zaplatily.
Když vemu tvůj návrh, linky 3 a 11 by musely jezdit celotýdeně načež by 11 o vikendu zbytečne zavazela na Lesné, v mém je 11 o víkendu mimo provoz.
V poslední řadě, pokud bude Žabinama vedena náhradní bus, trajf doprava až na Českou, rozhodně nebudou lidi přestupovat už na Táboře a pojedou na čáru. A táhnout KT8 kvůli dvěma zastávkám kde dokupy naleze max. 20 lidí, o víkendu ještě méně, to moc ekonomické asi nebude.

jan.peta: Stačilo by obnovit provoz na levé koleji na Červinkové, případně upravit JŘ aby to sedělo, i když provoz stejně udělá své.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

522
19 zář 2007 08:18
Do plánování výluky nemám v plánu zasahovat. Pouze otázka na ty co chtějí vést d-11 na Červinkovu: Jak vyřešíte potkávání, resp. předjíždění (z důvodu zpožďování) d-11 a d-12 v době špiček?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: kdyby vedla d-11 na Červinkovu, tak v K2 atp. Nicméně myšlenka nepovedeme d-11 na Červinkovu, ještě by ji lidi nedejbože využívali je také z kategorie úžasné myšlení. Když potřebujeme linku někde ukončit a nabízí se Červinkova, proč lidem toto spojení krátkodobě nenabídnout? Určitě lepší, než kdyby jezdila dál na Mendlovo náměstí, kudy nejspíš povede druhá linka do Bystrce


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ale to se motáme pořád ve stejném kruhu. O kolik víc lidí bude jezdit d-12 jenom kvůli výluce? Myslím že tak maximálně o jednotky cestujících. A kvůli nim se prostě ty jalové kilometry – které navíc chceš ve dvojčatech – nevyplatí. Nemluvě o tom, že ti, co dnes cestují d-12 pak mohou chtít tu posilovou linku zachovat i po výluce, a to si myslím, že není žádoucí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Přesně tak! Ony ty "plonkové" kilometry by byly +/- od Klusáčkové na Červinkovu a zpět na Klusáčkovu, ale nebojím se, že by se nezaplatily a nevyužily, díky školám a fabrikám v okolí Červinkové. O víkendech bych nechal d-11 mimo provoz, jako je to nyní. Trojka s úvratí na Táboře by sice "plonkové" kilometry neměla, ale rozhodně by tolik využita nejezdila což při nasazení KT8 celotýdeně beru jako plýtvání. Dnes jezdím přes žabiny, a jestli tudy vozím 15, 20 lidí, tak je to moc.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Rem: Ano, po ukončení výluky M. Horákové by d-3 jezdila v kačenách Tábor – M. Horákové – Stará Osada. A trvám si na tom, že je to lepší, než jalové kilometry na Červinkovu, které by ničemu nepomohly, protože kdo chce na hlavní nádraží, ten už dnes dojde na d-12 a kdo chce na Českou, tomu postačí výlukový autobus nebo trolejbusy. To už mi lepší přijdou ty trolejbusové posily, co navrhoval MartinV, ale to zas naráží na problém kde vzít ty trolejbusy. A pokud někam vracet soupravy, tak raději na linku do Bystrce přes Pisárky a Českou, tedy v mém návrhu d-11, ale myslím si, že je to vcelku zbytečné. A ano, s tou d-11 jsi mě dostal, to jsem popletl. Samozřejmě d-11 na M. Horákovou nepatří.
Takže opravuji svůj návrh:
Po dobu výluky M. Horákové:
x3: Dětská nemocnice – Česká – Tábor (KT8)
3 zrušena, náhradou dvojčata na každé druhé d-2 sebrané z d-5
11 Lesná – Česká – Mendlovo nám. – Rakovecká (K2)
+ výlukové autobusy (Česká) – Tábor – Vozovna Komín

Po výluce M. Horákové:
3 Stará Osada – Dětská Nemocnice – Česká – Tábor (KT8)
11 Lesná – Malinovského nám. – Česká – Mendlovo nám. – Rakovecká (dvojčata)
+ výlukové autobusy (Česká) – Tábor – Vozovna Komín
Určitý problém vidím o víkendu, kdy bude nutné vést jak d-9 tak i d-11, což ve výsledku mé řešení o něco prodražuje, ale není problém, aby o víkendu končila d-11 už na Zemědělské.

MartinV: Takže lidi během výluky namlsáme linkou navíc a pak ji budou chtít i po výluce? Úžasné myšlení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rem: a taky d-11 v takové trase uleví dost značně lince 12, kdyby vedla na Červinkovu. V této oblasti není k zahození.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Peno: To přečíslování x3 na 3 po skončení Milady mě nějak neštymuje. Ona by se sice vrátila trojka na Miladu, ale stejně by jezdila výlukově kvůli Žabinám, ty se budou kopat odhadem ještě tak rok po otevření Milady. Tam bych pak vrátil soupravy, jako to bylo před výlukou. Ohledně d-11 ta přes Miladu před výlukou nejezdila, to zaprvé a za druhé to "jalové" vedení na Červinkovu jsem navrhl kvůli obsloužení části Tábora, z Klusáčkové je to tam tak pět minut pěšky, nehledě na to, že lidi z okolí Tábora, co chcou jet na hlavas již teď dojdou na 12 než aby se drkotali s přestupy.
Ohledně KT8 si prostě stojím za tím že kvůli dvema zastávkám je zbytečné dělat úvrať, pár kačen bude v dílnách, pár se jich porouchá, a co včíl?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
moje varianta je X3 z dětské nem. na Tábor a 11 přes Pisárky na Rakoveckou. 3 ze Staré osady se dá otočit nějakým kolečkem v centru nebo tak něco.

Jako náhradní doprava by mohlo zafungovat prodloužení 54 z Bystrce na Tábor a současně nějaký bus z České do vozovny Komín.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Rem: Je otázka, co je v tomto směru větší zlo, jestli nutnost kačeních záloh na Tábor nebo jalové kilometry na Červinkovu (nebo Mendlák, jak navrhuje MartinV) a při vší úctě si myslím, že to druhé je větší plýtvání. A Stará Osada bez d-3 je problém čtvrt roku, během kterého by se dala část d-2 řešit dvojčaty, sebranými z d-5, kde jsou stejně zbytečná.

MartinV: Upřímně, nenapadlo mě, že by někdo mohl vážně navrhovat vedení obou linek do Bystrce. To se nedělalo nikdy v minulosti, vždy stačila d-1 a jedna z linek d-3 nebo 11 a podle mě by ta linka měla stačit i v K2.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mluvilo se o náhradní trolejbusové dopravě + minibusech v okolí (bylo to v jakémsi novinovém článku). Teoreticky by do Bystrce měla stačit jedna za dvou linek d-3/11, za předpokladu kapacitních souprav na dané jedné lince a náhradní dopravy až do oblasti horního Bystrce. Druhá by mohla končit na Mendláku - není podstatné, jestli d-3 nebo d-11.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 07:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]