Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 178 z 239    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 239  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Domis: taky by mi přišlo logičtější zachovat a-59. Důvodem může být méně poznámek v JŘ, ale také možnost mírně odlišných tras. A také ten, cos napsal ty, ten je z nich důležitější.

Edit:
Eda:
předpokládám, že spoje za a-59 bude mít DPMB. Tak snad by to neměl být problém, jen kvůli jedné cifře navíc.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Má to své výhody i nevýhody. Mezi významnou nevýhodu například řadím i nemožnost přepravovat v autobuse kola, což do teď šlo.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Tak tu 59/509 opravdu nechápu. Jaký má smysl, aby převážně vnitroměstskou relaci zajišťovala meziměstská linka? A aby každý 3. spoj linky vyjížděl za hranice města? Lidi z Holásek a Chrlic budou jistě nadšení, že budou muset v Komárově stát frontu u prvních dveří a ukazovat šalinkarty. Už vidím ty články a reportáže. biggrin Nebylo by lepší naopak zrušit 509 a nahradit ji 59 až do Měnína? Obdobně jako u linky 48. Na lince 302 je situace trochu jiná, Kníničky jsou jen první "obcí" na trase z Bystrce do Kuřimi, což u linky 509 o Chrlicích rozhodně neplatí.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
MartinV: nikoli, platí pro všechny trakce bez rozdílu - například pokud noční medlánecký kurz N89 v současnosti stojí 151 minut na Černovičkách, tak za něj v tuto dobu nedostane DP od objednatele ani korunu, ale mzdu řidiče (a nedejbože propálenou naftu) platí. Zatímco kdyby provedl "vložené" kolečko na bývalá spojení 2:30 směr Svratecká a zpět 3:30 na Černovičky, vydělá něco kolem 2.000 (což zaplatí mzdu řidiče, cca 15 litrů nafty a ještě bohatě zbyde). Chat-man to napsal zcela správně.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Chat-maniac: to se týká především elektrických trakcí, ne? Teda jestli se odběr elektřiny platí paušálně, a je to tudíž fixní náklad. Nebo to platí i pro autobusy?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Matematicky krásný oříšek, v případě striktního požadavku pravidelných prokladů (bez jalových kilometrů) v oblasti Kounicových kolejí v obou směrech by se dlouhé spoje linky 81 měly zkřížit "face to face" v zastávce Klusáčkova, leč vzhledem k provázání linek 81+82 v intervalu 120 na České je to nemožné... Všechny dlouhé spoje linky 81 obousměrně obslouží zastávky Klusáčkova, k vynechání zastávky nedojde.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nabízí se možnost, kdy aktuální a-80 má takt 30+30+20+40 (kvůli přejezdům na a-68) a a-81 by to doplnila na takt 30+30+20+20+20. Jen jedním směrem, tím druhým může jednu 30minutovou pauzu rozdělit na 15+15.
Pochopitelně s nutnou úpravou časových poloh "a-80" a a-68, aby se přizpůsobily a-81. Pro spoje mimo klasickou a-81 to pak vyjde nastejno.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Tak mě napadá, že určitým nedostatkem (to jsi možná myslel) budou ty dlouhé spoje, které pojedou v trase náměstí Míru - Klusáčkova jen jedním směrem.

Na to jsem právě narážel...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Ono to navýšení km je spíš z ekonomicky výhodnějšího důvodu pro podnik, protože, alespoň co jsem se dozvěděl na školení od samotného generálního, není pro podnik výhodné, aby vozy zahálely, ale spíše jezdily. Jestli to tedy říkám správně.
Takže s politikou to nemá nic společného...! Zatím se hoši na radnici nijak nepochlapili.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K "a-80": jednou za 2 hodiny bude zajišťována spoji Česká - Lesná a naopak, tudíž buď to bude podobné jako dnes (každou druhou hodinu takt 30+30, zbytek př. 20+40, nebo celou dobu 20+40 - druhá varianta by možná byla lepší, protože při tomto taktu je pro cestujícího zapamatovat si časy odjezdů, než dbát na pravidelný interval).
Tak mě napadá, že určitým nedostatkem (to jsi možná myslel) budou ty dlouhé spoje, které pojedou v trase náměstí Míru - Klusáčkova jen jedním směrem.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Z prosincové Šaliny o chystaných změnách v JŘ

Zajímavé... Na to že je po volbách, tak se celkově změny nesou pouze v úpravách dnešního stavu, spíš s mírným navýšením km :applause:. Zaujalo mě protáhnutí spojů a65 do Technoparku, i když jen několik spojů (...má to vůbec smysl těch odhadem 5 párů?). Taky ta a80+81=a81. Pro mě překvapující - parně snaha o alespoň částečné zproduktivnění současné a81. Nedokážu si ale představit podobu jízdního řádu, konkrétně jak budou provázány spoje obou linek (hledám způsob, jak zajistit nějakou pravidelnost v intervalu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Jízdní řády regionálních autobusů jsou již na Portálu IDOS.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z prosincové Šaliny o chystaných změnách v JŘ:
d-3,x3 a 5 mají prodloužený provoz v celé trase (Rakovecká, ÚH) do cca 20:00
t-37 bude mít v sedle nově interval 6-7 minut místo 10minutového taktu
a-53 a N99 budou mít novou zastávku mezí Kolejní a TP (Vědeckotechnický park), a-53 bude rozšířen časový rozsah provozu do Štefánikovy čtvrti (tam bude většina spojů končit, což mi přijde škoda - právě na SO mělo prodloužení význam a bylo využívané)
a-59 a a-509 se sloučí pod a-509 (to už tu někdo kdysi navrhoval), a-59 se zruší
Většina spojů a-61 pojede jen v úseku Zvonařka - Nemocnice Bohunice
Vybrané spoje a-65 budou od vozovny Medlánky pokračovat až do Technologického parku
a-78 se sjednotí špičkový interval na 10 minut, ale více spojů pojede v trase Židenice, nádraží - Slatina, závod -> náhrada v podobě spojů a-202 v PD 6-19 SO - Líšeň, Jírova, všechny spoje a-202 navíc obslouží Vlčnovskou, Pruš., Miku., Strnad., Elpl. a Horníkovu
a-81 nově mezi Úvozem a Klusáčkovou: Úvoz - Žlutý kopec - náměstí Míru - Tábor - Klusáčkova; navíc doplněná o spoje dnešní a-80, která bude zrušena (přečíslována), klasické spoje a-81 pojedou až do Štefánikovy čtvrti (Kohoutova)

Novinka u výluky v Barvičově ulici, stejný zdroj:
oproti infu z minulé Šaliny má být v trolejbusech pouze t-38; t-35 a 39 pojedou obě na Barvičovu, v autobusech; všechny tyto linky i N95 budou obsluhovat zastávku Vaňkovo náměstí (ale je otázka, zda i výlukové a-35,39).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Jasně, jízdní řád je pouze orientační.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: rychlému sjezdu po Kalvodově a Hroznové brání jen to, že zastávka Pisárky je před křižovatkou. Ale přes Lipovou to může být tak na 3-4 minuty, žádné drama. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
2/80 má dnes mimořádně přejezdy na a-38, 39, jak jsem se již zmiňoval. Ovšem příjezd jako a-38 na Preslovu v 19:19 a následně odjezd z Pisárek jako a-68 v 19:20 se nestíhá úplně nejlíp. Ale beztak tam téměř nikdo na Myslivnu nejezdí, tak by to nemuselo tolik vadit.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mimo výluku radši nechat všechny tři linky. Má to přece jen důvod v odlišné poptávce na Preslovu a na Barvičovu. Jen škoda těch víkendů, kdy by i mimo výluku mohly být v provozu t-35,38.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
MartinV: Souhlasím s tebou, akorát bych to takto nechal aji to výluce. Stačilo by možná akorát mírně posílit 35 a 39 a tím by se "ušetřila" jedna linka. Pochopitelně by byla mezi 35 a 39 nějaká návaznost a to nejspíše na Žlutém kopci, prostě jak to teď je mezi 35 a 38. (Vím, že se mnou mnozí nebudou souhlasit, ale je to pouze můj názor.)


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mch. napadla mě varianta (v reálu nejspíš nebude), že by se prozatím zrušila t-38 a jezdila by po dobu výluky t-35 Preslova-Mendlovo náměstí a a-39 Barvičova-Komenského náměstí. Po zprůjezdnění Barvičovy by se jezdilo v dnešním stavu.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
A kde budou pauzy? Nejsou teď všechny na Barvičově?


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pochopitelně ještě nikde není nic potvrzené, ale předpokládám, že provozně propojené budou jen t-35 a t-38, každá s delšími intervaly než dnes. Naopak a-39 s kratšími intervaly, bo bude jezdit na Barvičovu sama. Přestup na Žluťáku mezi a-39 a t-35.
O víkendu budou buď 38+39 v autobusech, nebo by se nabízelo t-35 a a-39.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No tak bude víc prostojů, jalových přejezdů apod... sarcastic
Ne, teď vážně. Myslím, že odd. jízdních řádů to má zmáklé. Anebo, když se o t-38 nezmiňují, tak možná taky bude ještě chvíli v busech.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Myslel jsem tím, že pokud budou na 38 trolejbusy tak už 38 nepůjde provozně propojit s 39 kde budou autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

6965
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ze Šaliny: t-35 a t-38 na Preslovu, a-39 na Barvičovu.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Však 38 nejezdí po Barvičově...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5952 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 239  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 06:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]