Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 219 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
30T vypadá pěkně. Uvidíme, jak se osvědčí v provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
http://www.novinky.cz/vase-zpravy/plzen ... amvaj.html

Hlavně upozorňuju na větu, že šalina je plně klimatizovaná. Když to jde na prešpurský (pozsonský) úzkorozchod, tak to musí jít i na šalingradský glajze.

Vzkaz pro novou koalici: CHCU vozy MHD s klimou!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Co jsem z toho článku vyčetl a vydedukoval, tak ten IGK po kolejích jel schválně. Asi na silnici bylo plno, tak se rozhodl to vzít zkratkou...
Citace:
Plzeňští tramvajáci ráno jen bezmocně sledovali, jak se ze Sadů Pětatřicátníků k Novému divadlu v centru Plzně snaží projet osobní auto po tramvajových kolejích, nikoli po vedlejší široké silnici.
Po několika desítkách metrů octavie beznadějně uvízla. Šofér se z pasti nedokázal sám dostat, protože právě tady není prostor mezi kolejemi vyplněný panely nebo asfaltem, trať je postavená stejně jako na železnici.

Kolikpak ten ovladač volantu dostal pokuty? Pětistovku nebo mu bylo jen slovně domluveno... ](*,)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jop, byla to legrace. Oceňuju ale, že PMDP prý U Synagogy některé spoje d-1/2 přehodil na d-4 a poslal je na Bory, kam byla takhle ráno poptávka rozhodně největší. Ale je pravda, že po dobu výluky je tohle místo prostě kritický bod, kam když něco vlítne, tak se ty vozy prakticky nemají jak jinak točit. Teoreticky by to asi šlo couváním, ale vzhledem k tomu, že je to jedna z nejrušnějších (ne-li vůbec nejrušnější) křižovatka v Plzni, asi by to bylo docela o držku...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Auto v kolejišti a srážka dvou vozů ráno zastavily tramvaje v Plzni.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Otazníky kolem jízdného v pražské MHD: Kdy zlevní? A na jak dlouho?

Dovolím si vyzdvihnout následující:
Citace:
V roce 2012 vyzkoušel stejný krok dopravní podnik ve Vídni. Celoroční jízdné, které tam původně stálo 449 eur, zlevnil na 365 eur. Zatímco do té doby si ve Vídni kupovalo roční kupon zhruba 400 tisíc cestujících, po zlevnění jich bylo přibližně o sto tisíc více.

Kéž by měla Praha a potažmo i Brno stejnou zkušenost.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Prvá nová električka ForCity Plus v Bratislave!


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Po Ústeckém kraji bude jezdit 241 moderních autobusů z Čech a Polska.

Regionální autobusy budou všechny hlásit zastávky, ale MHD v Mostě stále zastávky nehlásí...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dobrá jsou ta tabla s číslem a cílovou stanicí pro trolejbusy. Tam ani žádné koleje nevedou. :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
30T na cestě do Bratislavy

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Bratislavě bude 6. 11. 2014 představena první tramvaj Škoda 30T.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
MATH píše:
Mimochodem, tak mě napadlo - nevíte někdo, proč na trolejbusech a šalinách mají lanka sběračů přivázány zboku? U šaliny bych to ještě nějak pochopil, ale u trolejbusu byly vzadu vodící oka, a přes to. jak je vidět na fotce, si lana pověsí z boku...???

Myslím, že nebudu moc daleko od pravdy, když napíšu, že stahovák je zbytečně složité zařízení sarcastic

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
18
08 srp 2014 14:48
Miky píše:
Ono ovšem něco takového je o 10-15 let mladší, než některé T3 :wink:

"A v tom je ten průšvih! sarcastic ", chtělo by se zakřičet... Ale, napadá mě, že hodně záleží na velikosti města a s tím i na údržbě a penězích, co do toho město vráží... V Dzeržinsku člověk čekal, kdy se šalina rozpadne na kolejích, v Nižném Novgorodu už taknějak držely vozy pohromadě a nebyly slyšet z kilometru, a v Moskvě se člověk dokonce nebál cestovat :lol:


Zpětně mě mrzí, že mám jen pár těžce dokumentačních fotek místní dopravy (byl jsem tam na výměnném pobytu s tamním gymnáziem a holt vysvětlujte Rusovi, že nechcete večer do kina, ale fotit autobusy :D ). Ale snad se tam ještě v létě dostanu...

Mimochodem, tak mě napadlo - nevíte někdo, proč na trolejbusech a šalinách mají lanka sběračů přivázány zboku? U šaliny bych to ještě nějak pochopil, ale u trolejbusu byly vzadu vodící oka, a přes to. jak je vidět na fotce, si lana pověsí z boku...???


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
MATH píše:
Když sem MKzB dával to Rusko, tak přihodím jedno fotku z běžného tramvajového provozu ve městě Dzeržinsk (Nižegorodská oblast), je tam malá tramvajová síť (vlastně jen pár linek, jezdících k velkým chemičkám za městem), dále potom několik trolejbusových tras a samozřejmě spousty autobusových linek.
Na fotce je typický zástupce vozového parku. Pro člověka, co byl v Rusku poprvé, bylo nepředstavitelné, že něco takového může ještě jezdit (i když, během týdnu v Dz. jsem viděl třikrát poruchu tramvaje... :D )
Příloha:
IMG_2634.JPG

Ono ovšem něco takového je o 10-15 let mladší, než některé T3 :wink:

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Fafner píše:
Čelní sklo je umyté, nebo žádné? :D
Čelní sklo není zašlé od uhlíku, protože používají hliníkovou lištu (což na snímku je jasně vidět)


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
T3 1586 píše:
V Praze mají ještě v běžném provozu hodně červeno-krémových T3 s cedulemi a některé bez POD, a to většina v soupravě.Dále tam mají T3M taky v soupravě a sola T3R.P. Takže oproti Brnu je v Praze historie na každém kroku...

Mi prosimtě vysvětli, co je historickýho na R.P v sóle? T3M je cca 19 kusů. T3 od roku 2011 nemámě žádnou, všecko to jsou T3SU (7 ks) nebo T3SUCS (121 ks). A jezdí i sólo.
Na druhou stranu máme skoro 120 ks 15T :wink: Celkem ovšem nějak nechápu smysl tohoto postu.

Jinak se všem omlouvám za OT z Cajzlogradu, ale nedalo mi to

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Čelní sklo je umyté, nebo žádné? :D

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
18
08 srp 2014 14:48
Když sem MKzB dával to Rusko, tak přihodím jedno fotku z běžného tramvajového provozu ve městě Dzeržinsk (Nižegorodská oblast), je tam malá tramvajová síť (vlastně jen pár linek, jezdících k velkým chemičkám za městem), dále potom několik trolejbusových tras a samozřejmě spousty autobusových linek.
Na fotce je typický zástupce vozového parku. Pro člověka, co byl v Rusku poprvé, bylo nepředstavitelné, že něco takového může ještě jezdit (i když, během týdnu v Dz. jsem viděl třikrát poruchu tramvaje... :D )
Příloha:
IMG_2634.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Nevím, jak kdo znáte tuto stránku, ale musím doporučit. Tolik návrhů, koncepcí, vizí a šotosnů pohromadě jinde nenajdete. :lol: Kromě trolejbusů jsou na stránce i plánované tramvajové tratě, snad aspoň něčeho z toho se někdy dočkáme.

Trolejbusy v Praze


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Mostem projela 1. listopadu tramvaj smrti. Zabila pět lidí.


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
V Praze mají ještě v běžném provozu hodně červeno-krémových T3 s cedulemi a některé bez POD, a to většina v soupravě.Dále tam mají T3M taky v soupravě a sola T3R.P. Takže oproti Brnu je v Praze historie na každém kroku...


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
To se v Praze řeší místní úpravou, takže parkovat tam smí. Bohužel...
Ale jinak platí co jsem psal níže.


Offline
2825
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No on tam hlavně nemá vůbec co parkovat, protože mezi ním a tramvajovým pásem nezůstanou 3 metry místa, že...


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Tak proto je tam kromě jinýho ta bílá čára. Kdyby jí nepřesahoval, tak nemá problém. Ono je naivní se domnívat, že můžu kdekoliv zaparkovat autobus...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, je vidět, že úplně u obrubníku nestojí. Holt, někteří řidiči úplně na těsno zaparkovat neumí. Už proto si myslím, že by v šířce stání, které sousedí například s tramvajovým pásem, měla být alespoň nějaká rezerva.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 07 říj 2024 01:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]