Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 29 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Aby Vás tam to hučení Ráby nebudilo. :)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
O.K. Já už myslel, že lidem v komínské oblasti (kam jak vychodilovák patřím) se stýská po vysokopodlahách. Vím, jak je synátor šťastný, když na t-34/36 přijede 14ka. sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Patrně to bude z nedostatku provozních vozů ; -). Stojí 3616 a 3617, nejspíše se k nim přidal(y) další vozy... Až dostanou papíry generálkovaný jednadvacítky nebo se zas něco zprovozní, tak by to mohlo být zas lepší.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A víme i důvod tohoto, lehce netradičního (co se směru týče), přesunu?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Kdo si ještě nevšiml, tak 3220 je již od pondělí vypravován z Komína.


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
mili.hami: Akorát se odstraní komponenty, které nebudou na Ukrajině potřebovat.

_________________________________
Obrázek


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Podle informací na Káčku se z 3261 budou těžit náhradní díly, a pak bude prodán na Ukrajinu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vozovna Slatina je stejně jako ostatní areály plnohodnotnou součástí trolejbusové provozovny. Je sice menší a díky svoji velikosti tam funguje i jiné rozvržení směn, než je zvykem a jsou tam věkově starší trolejbusy, než jinde, ale i tak funguje naprosto plnohodnotně. NP trolejbusy tam také jsou, dokáží bez problému pokrýt garantované kurzy...

K zajímavosti a obhajobě starších vozidel zde možno říci, že místní trolejbusy najíždějí v průměru dvojnásobek km oproti husovickým (krátkým) trolejbusům. Proč tedy zbytečně ojíždět nové vozy, když můžeme ojet starší, které bychom stejně museli (příští rok) vyřadit? :)


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Rez: Souhlasím , ale jen podotknu, že slatinské trolejbusy podstupují 90% oprav v Husovicích, výjměčně v Komíně. Takže tam akorát provádějí max. KP nebo si opraví drobnou závadu. SP a výše - Husivice.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Stejně jako v případě busů a tramvají. Co do kvality ustájení a denního ošetření všechny maštale identické. Vím, že se na to dívám "zpoza plotu" a nevidím všechny ekonomické a historické souvislosti, ale připadá mi trolejbusová Slatina jako nechtěné dítě. Vypravuje pouze dvě linky, které jsou de facto odříznuté od zbytku trolejové sítě a vlastně si žijí svým vlastním životem někde na chvostu zájmu. A první na ráně při reorganizaci vynucené shora a zaštítěné zprofanovaným slůvkem úspory...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
LukinT píše:
ReZ: A jak by sis to představoval?

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Můj povzdech přesně pochopil a doplnil Janatak. Bydlím v působnosti Komína a do práce jezdím do slatinské oblasti a ten rozdíl je velmi markantní...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Janatak píše:
LukinT - nechci mluvit za kolegu, ale podle mě jestli neměl na mysli to, co načal celkem trefně Dan.

Dan právě popsal systém, tak jak vypadá aktuálně, s čímž právě ReZ nesouhlasil, resp. jeho názor je vůči aktuální situaci negativní. Souhlasím s Danem, nechtěl jsem opakovat jeho slova.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Omliuvám se, četl jsem 37, moje chyba. Jinak samozřejmě souhlasím :)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Však jsem jí zmínil, ne? :) jeden kurz tam vypravuje Komín, ještě cca 2 by se hodily nízké, ale nevím, jesli je dobrý nápad kvůli tomu předisponovávat pět NP vozů do Husovic...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Fafner: a co linka 27? :D


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ve Slatině ten argument asi dává smysl, v Husovicích ale (krom cca 2 vozů, co by se hodily na t-27) moc ne, protože zbytek linek, které vypravuje, je blíže ke Komínské vozovně, příp. je to prakticky nastejno. A pak nedává moc smysl ty vozy rozdělovat...

A osobně očekávám, že kdyby se náhodou něco nového pořizovalo do té míry, že v Komíně dojdou 14Tr, tak nové nízkopodlažní vozy půjdou do Slatiny, kterou také budou postupně "doplňovat" do 100% NP.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
LukinT píše:
ReZ: A jak by sis to představoval?
Je paradoxní, že právě někteří zájemci o městskou dopravu mají takové neodborné názory, i když by tomu mělo být naopak.


LukinT - nechci mluvit za kolegu, ale podle mě jestli neměl na mysli to, co načal celkem trefně Dan. Tedy to zázemí jednotlivých vozoven. Proč by Husovice a Slatina jako vozovny, ale taky jako oblasti/cestující, kam a ke kterým jsou trolejbusy jednotlivých vozoven posílány, měly být bity na tom, že jejich zázemí, vybavení a podmínky deponie a oprav vozů jsou oproti Komínu na prehistorické úrovni. Ano, proč by měly být nové vozy posílány do těchto provozů, je-li jejich vybavení na takové úrovni, jaké je, ale já bych se zeptal, proč se právě do Slatiny a Husovic neinvestuje mnohem víc? Proč bych já jako cestující využívající slatinských trolejbusů měl cestovat často zasranými vozy, protože ve Slatině není žádná myčka, proč bych měl jezdit se staršímy vozy, protože se nové stroje dají hlavně do Komína, protože provozovna Komín disponuje vybavením hodným brněnskému provozu, ale bohužel, do Slatiny nevypravuje. Ostatně i do Slatiny se dodávaly nové vozy, tedy samozřejmě před zprovozněním komínské vozovny. Tenhle princip by měl fungovat pořád, nové vozy rovnoměrně do VŠECH vozoven, ale zároveň zajistit odpovídající technologické zázemí vozoven.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
ReZ: A jak by sis to představoval?
Je paradoxní, že právě někteří zájemci o městskou dopravu mají takové neodborné názory, i když by tomu mělo být naopak.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
ReZ: ne všechny vozy se přesouvaly, jak píšeš. Navíc, některé se přesouvaly několikrát mezi všemi třemi provozovnami.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Rez: Tato "koncepce" je ale přece vynucena úrovní zázemí jednotlivých vozoven, o které máme díky některým diskutérům velmi dobrý přehled. Přišlo by ti za současné situace logičtější posílat nové vozy do vozovny, kde budou mít zřetelně horší zázemí?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
K tomu mám jen takový malý povzdech. Nelíbí se mi koncepce putování nových vozů mezi vozovnami: Komín -> Husovice -> Slatina -> Remet (alternativně UKR)... :-s

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Jsou plánovány nějaké další přísuny "veteránů" do Slatiny?


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3258 přesunuta do Slatiny, dnes na odpolední 19/33.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jinak kdo ještě nepostřehl, tak 3261 a 3265 už to mají asi spočítaný. 3265 byla na SO u ní se zjistil špatný technický stav a u 3261 se s téměř jistotu nebude dělat nutná GO. Více informací na Káčku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 06:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]