Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 344 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
DPMB se to týká také, tak to sem napíši. Právě teď na ČT24 ministr dopravy Prachař říkal, že chce omezit používání modrých majáků jen na složky IZS a nejnutnější papaláše, což znamená, že by o majáky měly přijít i dopravní podniky, které Prachař přímo jmenoval, že se mu nelíbí, že by měly majáky používat. Dokážete si to někdo představit? To bude pro DP mnohem těžší dostat se k nehodě a operativně něco řešit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Pakliže toto téma budeme brát jako DPMB v informačních kanálech, tak se to sem zajisté hodí. Zároveň to je nedostatkem ;-):
Na stránkách dpmb.cz se patrně nějakým nedopatřením vytratilo info o výluce Hradecká (a42, a70). Je někdo schopen zajistit nápravu (třeba posunutím požadavku výš)?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
175
23 led 2011 03:17
http://brno.idnes.cz/trolejbus-privrel- ... zpravy_kol
Spíš mě zaráží ten poslední názor v diskuzích.

Hm, vsadím se o co chcete, že ten trolejbus měl překlemované koncáky na dveřích. Ať už tím skrytým tlačítkem pro dojetí, nebo rovnou z údržby.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Myslím, že by bohatě stačila nějaká forma zaslepení silnice. Problém totiž nejsou ti, kteří jedou vyhodit příbuzné s kufry na vlak, ti jsou z mého pohledu naopak žádoucí pro reálnou použitelnost nádraží. Problém jsou ti, kteří místem jen projíždí.

Goldfinger: Přesně tak. Byla zásadní chyba, že šaliny zůstaly na povrchu a lidé měli do podzemí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To tvrdím od začátku, že šaliny musí pod zem. Sice by na povrchu musely zůstat 2 koleje kvůli trati do Masaryčky, ale bylo by to určitě lepší řešení a nabídlo by daleko víc možností rozumně tento exponovaný prostor uspořádat.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
ReZ: Jenže u Teska je pěkných pár set metrů daleko, navíc tak nějak předpokládám, že parkoviště u Teska patří Tesku a nemuselo by se mu moc líbit, že mu tam parkují návštěvníci nádraží. Minimálně ten jeden pruh u nádraží prostě být musí... V případě zachování nádraží ve stávající poloze by možná stálo za to prohodit auta a chodce (auta pod zem, chodce nad zem), příp. všechno pod zem (=i šalinu). Ale to chce řešit buď hned, nebo vůbec.

Z levných změn, které by pomohly, bych spíš zvážil odebrat pruh pro auta před hafburgery (úsek u zastávek ve směru od Grandu na Nové Sady) - mohlo by se odebrat docela dost zábradlí, je to tam o hubu a dá se to bez problémů objet přes Nové sady.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já osobně bych z přednádražního prostoru vyházel auta, zábradlí a obrubníky. Prostě pěší zóna. A kdo bude potřebovat zajet autem (třeba taxi) k roli, tak má parkoviště dole u Tesca. A Jančura se svými Izary bude holt jezdit ke Grandu jinudy. Možná silnici od V. nástupiště k viaduktu přesunout od výpravní budovy k budově ČSA (a tím pádem ji mít obousměrnou). Ano bude to dvakrát křížit glajze, ale snad je prioritou chodec, igk si počká...
A aspoň do jednoho vstupu do podchodu dát jezdící schody. Ono s kočárkem jet přes uzel nádražní je buď pro svalovce nebo si uděláš okružní procházku.
Jinak Kocián (a Onderka taky) se snaží těsně před volbami si v Brně ještě nahonem postavit nějaký pomníček...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To je výbornej nápad. Do toho prostoru, kde už dnes je brutálně málo místa, cpát dalších milion věcí... Strom, "informační centrum" a kdo ví, co ještě. Asi už zapomněli na to, jak se "osvědčily" megavelké betonové květináče se "stromy". Naopak bych se snažil ten prostor nějak vyčistit a zpřehlednit.

To, že se opraví chodníky a přechody udělají bezbariérové, je samozřejmě fajn, proti tomu ani slovo.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přednádraží bude stěžejní ten jeden (časem) vzrostlý strom. A někdy v budoucnu se toho opravdu dočkáme. :wink:


Offline
328
21 dub 2009 20:30
Martan píše:
Podle §35 odst. 1 a §38 zákona 361/2000 ve znění pozdějších předpisů je možné na dálnicích a silnicích pro motorová vozidla procházejících obcí provozovat i vozidla pro veřejnou hromadnou dopravu osob s maximální dovolenou rychlostí 65 km/h.


Ehm, tohle jsem jaksi přehlédl :oops: V mém příspěvku prostřední odstavec škrtněte...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Aaaajo!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Přednádraží čeká zkrášlení. Lidé se dočkají stromu i bezpečnějšího přechodu
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 20141.html

Aneb po volbách bude všechno sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
V tom případě by neměl být s Pisáreckým tunelem problém, ten je přece v obci, ne?


Online
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Je jedno, jaká tam je rychlost, důležité je, jestli R/D prochází obcí nebo ne. I v obci může být rychlost R/D zvýšena na 100 a víc, přičemž vozy MHD (s konstr. rych. >65 km/h) tam mohou, naopak na R/D mimo obec i kdyby byla omezena rychlost na 80 km/h, tak tam vozy MHD (s konstr. rych. <80 km/h) nemohou.
Tedy:
    V době provozu x35 a x37 se to na R23 (tzn. Pražská radiála) řešilo tuším dodatkovou tabulkou (výjimkou).
    Na D2 k Avionu je výjimka.
    Po D2 k Olympii jezdí autobusy splňující podmínku konstrukční rychlosti mimo obec.
    Na R50 (Ostravská do centra) je podle streetview z 4/2012 problém, pokud se ale nepletu, tak to bylo vyřešeno v nedávné době sundáním cedule konec obce na vjezdu z Bělohorské/povolením výjimky. Směr z centra OK.
    R43 u KPN je též bez problému (Rko v obci).
Žádná jiná "potenciálně riziková" místa v Brně již (snad) nejsou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
http://www.mpb.cz/infocentrum/tiskove-zpravy/prehled-udalosti-ze-dne-6-rijna-2014/

Citace:
Devítileté dívce sražené autobusem strážníci přivolali lékaře
Strážníci dnes o půl osmé ráno poskytovali pomoc devítileté dívce, kterou při přecházení na Staré osadě srazil přijíždějící linkový autobus. Dívka sice nebyla nijak viditelně zraněná a ke střetu podle svědků došlo v relativně nízké rychlosti, hlídka však kvůli obavám z možných vnitřních poranění okamžitě přivolala záchrannou službu. Sanitka dorazila k přestupnímu uzlu během okamžiku a zdravotníci převezli dítě do nemocnice. Šetření nehody si následně od strážníků převzala hlídka státní policie.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
adam_r píše:
- tedy se pravdepodobne jedna o useky, kde je max. rychlost 80 km/h. Coz D2 do Olympie ani D1 na okruh neni.


Do Olympie ne, ale skrz Pisárecký tunel ta 80 je..


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Rozjezdy? Jde o život, tvrdí řidič


Offline
1591
18 led 2009 10:06
A co linka x35, která tama při výluce Antonína Procházky jezdila? A to byly i hodně B741!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Martan píše:
Podle §35 odst. 1 a §38 zákona 361/2000 ve znění pozdějších předpisů je možné na dálnicích a silnicích pro motorová vozidla procházejících obcí provozovat i vozidla pro veřejnou hromadnou dopravu osob s maximální dovolenou rychlostí 65 km/h.

- tedy se pravdepodobne jedna o useky, kde je max. rychlost 80 km/h. Coz D2 do Olympie ani D1 na okruh neni.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Podle §35 odst. 1 a §38 zákona 361/2000 ve znění pozdějších předpisů je možné na dálnicích a silnicích pro motorová vozidla procházejících obcí provozovat i vozidla pro veřejnou hromadnou dopravu osob s maximální dovolenou rychlostí 65 km/h.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Fafner píše:
Jenže ona právě ta novější vozidla tu vyšší konstrukční rychlost nemají... Viz např. http://www.bmhd.cz/vypravenost/vypraven ... urz=&dny=0 kdy posily na Masarykův okruh jezdily po dálnici. Dle komentáře zde jsem pochopil, že ze současných (nebo aspoň tehdejších) vozů měly konstrukční rychlost 80 pouze Crossy a B732.

Janatak: "Něco jako avion linka" sice k Olympii jezdí, ale není to obstaráváno DPMB, takže tam nejezdí městské autobusy.

Zrovna na tuto linku nakupuje Adosa Crosswaye v provedení městském dvoudveřovém. Ale jak jsi napsal, i městské Crosswaye mají správnou rychlost, takže by neměl být problém.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Citace:
Brno Autobusy v Brně už na obsluhu některých míst nestačí.


Mmm... nevím co si mám o tom článku myslet, protože hned v první větě jim chybí dvojtečka.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak, je to taková každopředvolební pohádka. Nicméně, pokud to alespoň částečně zácaluje EU, tak bych některé projekty tak zabitě neviděl.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnský deník: Tramvaj na Kamechy? Za 830 milionů. Kde jsem už tuhle pohádku četl? :mrgreen:


Offline
83
04 říj 2011 22:53
405/6 není úplně nejpraktičtější spojení - v dopoledním sedle, kdy je poptávka stále docela slušná, jezdí v intervalu 1 hodiny, což je pro účely expresu Kampus - Mendlák jen plácnutí do vody. Ve špičkách pak atraktivita směru na Mendlák klesá kvůli časté neprůjezdnosti D1, čímž se jízdní řády změní na neužitečný cár papíru a faktický interval bývá i 30 minut, po kterých přijedou 2-3 autobusy současně. Ve směru z Mendláku je zase nástup pouze předními dveřmi, který při špičkové obsazenosti zabere několik minut, tím pádem je to expresní spojení opět pomalejší než trolejbus. Výše zmíněný "tunelový expres" v rozumném taktu a městském režimu by si podle mě získal okamžitou oblibu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 říj 2024 12:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]