Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 76    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 76  Další
Autor Zpráva
Offline
117
26 čer 2014 22:31
Já proti ranní procházce nic nemám, většinou mi ani nic jinýho nezbyde sarcastic Ale jezdit šalinou je pro mě nesmysl, zbytečně bych si to cestování prodlužoval a nakonec bych stejně šel větší kus pěšky než ze Záhřebské. U mě to závisí na tom jaký má zpoždění 84, podle toho se buď vejdu nebo jdu pěšky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Za mých mladých, studentských, let žádná a-53 nejezdila. Na strojárnu se chodilo z Červinkovy pěšky přes most, kdo potřeboval na koleje Pod Palečák, tak na Střelnici a pak pěkně po svých. Úžasné to bylo v zimě po tmě a ve sněhu, kdy tou džunglí ybl problém se prodrat. Taková stezka odvahy.
Připadá mi, že současné studenstvo je lehce zdechlé. Ano chápu, že tam roste celý technologický park, přestěhoval se tam kus VUT, ale až dozadu k Meoptě se pohodlně dostaneš šalinou a teď tam udělali krásnou rovnou OSVĚTLENOU silnici s chodníky de facto po rovině...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Před osmou je to ještě posílený sólem, takže se nastoupit dá, ale dostat se ze Záhřebské nahoru před devátou, to je o štěstí sarcastic A nemyslím si, že nějaký sólo co má 4 dveře to zlepší, o víkendech jezdí a-53 stejně prázdná, ty čtyři dveře se nejlíp hodí na a-67+víkendy na 84, 44.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Určitě nestačilo, tam je to před osmou ranní tak na ekvivalent 2xLF2. biggrin A to ještě stovky až tisíce lidí radši chodí pěšky z Červinkovy/Záhřebské, než by se pokoušeli nacpat do a-53.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Na a-53, 44 a 84 se to hodí maximálně o víkendech. A-53 ve špičce nemůže bez kloubáků fungovat, zkuste nastupovat ráno před osmou hodinou do autobusu na Palačák, přeju hodně štěstí abyste se tam vůbec vešli... Jedině, že by se zkrátil interval a jelo místo toho sólo, ale nemyslím si, že by to kapacitně stačilo...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zkus se zeptat ještě jednou a trochu líp, a bez překlepů a chyb, zformuluj svoje myšlenky.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1
07 říj 2014 10:49
Nevím, jestli se to tady už neřešilo, ale nebyl by problém, kdyby chtěl autobusy dodávat samotný SOR, v tom, že dodal málo plynových autobusů a tím by už nesplnil vstupní kritérium?
Je však možné že bi se to splňilo.Já evím to uš nezáleží na nás. ;)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co třeba busy do větších sídlišť? A není třeba tak nasazení kloubu jen kvůli dveřním proudům? Napadá mě a-53. A pokud mám čtyřdvéřák a kapacitou stačí 12m, tak SOR je to pravé ořechové...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Mne by spíše zajímalo, na které linky v Brně je vhodnější autobus s více dveřními proudy. Dle výběrového řízení tyto autobusy budou obsluhovat především centrální části města, ale přes centrum jezdí snad pouze linka 67. Aby tento autobus měl smysl, tak to není o linkách, kde se nastoupí na jedné zastávce a pak vždy vystoupí pár lidí. Tam by měl být velký obrat cestujících i na více zastávkách. Pak to má samozřejmě vliv. Pokud to bude na nevhodných linkách, tak je to spíše neefektivní, protože v zimě bude daleko více unikat teplo a samozřejmě údržba více dveří stojí více peněz.
Mne tedy napadají linky 44, 53, 67 a 84. Ale v sólech v pracovní dny jezdí jen linka 67, která má ale část trasy na okraji Brna, kde čtyři dveře nejsou ideál. Tam se spíše hodí místa k sezení navíc. Dá se říci, kde je velký obrat cestujících a kde má smysl mít více dveří, tak jezdí stejně klouby.


Offline
18
08 srp 2014 14:48
Nevím, jestli se to tady už neřešilo, ale nebyl by problém, kdyby chtěl autobusy dodávat samotný SOR, v tom, že dodal málo plynových autobusů a tím by už nesplnil vstupní kritérium?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Robert: ...a tomu se říká kartel, který je trestný. Proto spíše nezbývá než doufat, že tohle neproběhlo.


Offline
7377
27 úno 2010 07:40
Mě to až tak nezaráží. Vůbec bych se nedivil, kdyby existovala dohoda mezi Ivecem a SORem se Zlinerem. Zliner vyhraje, zakázku dá oběma a spokojení jsou všichni tři. Při nekoordinovaném postupu by nebylo jisté, že někdo z těch tří něco oblízne, takto mají skoro jistotu.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Karlos píše:
Mě jenom zaráží, že se SOR nepřihlásil do výběrka sám za sebe s tří i čtyřdveřovou varinatou NBG12, možná by dokázali s cenou porazit i ZLINER :-k


To mě taky zaráží. Na 100% by vyhráli a Zliner s tím svým Ivecem by mohl jít do kytiček(myslím v tomto výběrku). Kdyby si někdo stěžoval adminům na moje nevhodné chování na tomto příspěvku a požadoval upozornění, tak se dopředu omlouvám. Je to prostě tak, jak jsem napsal


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2500
28 lis 2007 23:00
Brno
tvojemama345 píše:
Tvoje máma je tak tlustá, že když si prdne na admina tak odletí do jungle za baronem


Asi brácha, ten taky nepobral moc inteligence.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1
06 říj 2014 09:46
Tvoje máma je tak tlustá, že když si prdne na admina tak odletí do jungle za baronem


Offline
1
06 říj 2014 08:14
Milé forum,
tvoje máma je tak tlustá, že když si sedne na autobus tak ho rozmění



// tento uživatel byl zabanován a jsou podstupovány další kroky. Příspěvek tu nechávám jako důkaz pro Policii České republiky a vedení jeho školy. Oba orgány budou upozorněny a budou přijata pro něj velmi nemilá opatření. Mceza


Offline
Uživatelský avatar

3770
08 čer 2005 23:12
Jezour píše:
ve výběrku požadováno během posledních 36 měsíců výroba a dodání alespoň 40 autobusů takového typu, které by chtěli dodat i nám
Platí to i pro ty 3dveřové autobusy? Protože by mě zajímalo, kam Zliner v posledních 3 letech dodal 40 urbanwayů.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
peno píše:
Nejsem právník, ale pokud vím, tak odvolat se může jen účastník výběrového řízení a to až po vyhlášení výsledků. V průběhu VŘ jen pokud byl účastník vyřazen. Je to divné, ale takto je nastaven zákon pokud vím právě proto, aby se nemohl každý jeden komu se nelíbí podmínky VŘ odvolávat a VŘ zdržovat.

Ne, námitky může podávat každý potenciální dodavatel ve lhůtě 15 dnů od provedení úkonu (zadavatelem), jehož se námitka týká. Zdržování je řešeno až v případě podnětu k ÚOHS, a to pomocí kauce. Jak jinak by se taky řešily situace, kdy diskriminační podmínky vylučují účast stěžovatele.

Cracatit píše:
Takže Solaris se může právem odvolávat, protože jednak byl účastníkem řízení, prohrál a řízení bylo ukončené podepsáním smlouvy, respektive byly vyhlášené výsledky, takže teprve po výsledcích se může soutěžící odvolávat k Antimonopolnímu úřadu.

Odvolávat se může ve lhůtě 15 dnů od doručení rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. V této době nesmí zadavatel uzavřít smlouvu. Pokud je tedy smlouva uzavřená, odvolávat se už nemůže.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Jezour: Neboj se, vím, jak přibližně toto vyhodnocování probíhá. Ne teda přesnej výpočet, za ten díky. :-)
Ale mně jde už o to zohlednění dveřních proudů. Dávat tomu kritériu 15% je podle mého názoru moc, a je pak tedy jasné, že 4dvéřový bus, tedy v našich podmínkách Sor, bude ve výhodě.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Vím, ale OK, nenapsal jsem to zrovna šťastně - existuje jiný vůz, který by měl zároveň čtveřici dveří a přitom splňoval ostatní podmínky, zejména na CNG a na počty vyrobených kusů?


Offline
1111
21 zář 2009 15:23
Podmínka nebyla "čtyři dveře"! Podmínka zněla - ze 75% zohledněte cenu vozu v požadované výbavě, z 10% cenu náhradních dílů a z 15% počet dveřních proudů. Každou podmínku oklasifikujte známkou 100 u nejvýhodnější nabídky a procentem výhodnosti u nabídek horších. Ze všech těchto čísel udělejte vážený průměr, který matematicky vynormujete tak, aby nejvýhodnější nabídka po váženém průměrování byla 100. Zbylé nabídky tak budou vyjádřeny číslem, které lze zhodnotit jako "procento (ne)výhodnosti" oproti nejlepší nabídce. Tak se stalo.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Nemyslím si, že by to bylo zjevně diskriminační kritérium, Dveřní proudy jsou sice pochopitelné a pro potřeby VŘ zdůvodnitelné kritérium, o praktickém významu při našem provozu lze ale pochybovat.

Nicméně DP musel vědět, že tímto zvýhodní Sor. Pokud by si tu DP přál Solaris, nastavil by kritéria jinak. Proto se teď nedivme, jak VŘ dopadlo. Mrzí mě, že DP, ač to není úplně v duchu zákona, nezkusil nastavit kritéria pro co nejkvalitnější produkt, nevyslyšel názory z podniku nebo nezohlednil zkušenosti jiných dopravců. Tradiční vazby na Zliner či Iveco jsou asi silnější...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně se domnívám, že diskriminační ustanovení (resp. diskriminační v dostatečné intenzitě) by to bylo pouze za předpokladu, kdy by na trhu nebyl jiný autobus splňující podmínku (tj. 4 dveře, CNG a zkušenost z výroby x kusů), přičemž jako trhem myslím i jiné výrobce než SOR, Iveco a Solaris. Tedy, jde spíše o otázku - vyrábí něco takového někdo jiný v EU?


Offline
2875
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nesouhlasím s tvrzením, že takto zadané vyběrko je v pořádku. Je diskriminační, protože dopředu vím, že daný výrobek dělá jediný výrobce, navíc je diskriminační ta podmínka o už dodaných vozidlech a jejich počtech v určité době. Kdyby bylo pravidlo a podmínka nastavená tak, že kterýkoli výrobce, který dodal jakékoli městské busy v uplynulém roce nad číslo 30 např. pak je daná podmínka už v pořádku, protože je napsaná obecně a ne na míru. S tímhle je bohužel problém v hodně výběrkách u nás i na Slovensku. Kritérium ceny je v pořádku, kritérium třeba počtu dodaných busů napsané obecně by bylo taky v pořádku, ale dveřní proudy jsou prostě účelové kritérium napsané na míru Soru, to mi nikdo nevymluví.
Takže Solaris se může právem odvolávat, protože jednak byl účastníkem řízení, prohrál a řízení bylo ukončené podepsáním smlouvy, respektive byly vyhlášené výsledky, takže teprve po výsledcích se může soutěžící odvolávat k Antimonopolnímu úřadu.
Snad jsem odpověděl dostatečně srozumitelně a k věci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mě jenom zaráží, že se SOR nepřihlásil do výběrka sám za sebe s tří i čtyřdveřovou varinatou NBG12, možná by dokázali s cenou porazit i ZLINER :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1896 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 76  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 pro 2024 04:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]