Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Před chvílí se podemnou na Vídeňské směr město, prohnala napucovaná T6. Zřejmě tedy 1201 venku na ZJ po GO.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1215+1216 -> GO

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Fafner píše:
Předpokládám, že nehody jako vykolejení Samar nebo kuželky T6 se šrákem si nějaké ty Sécherony vezmou...


Co si pamatuju (u T6), tak zatím vždy špřáhlo (resp. hlava) přežilo, odnesla to především kabeláž..


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Takže 1667+1668 budou první?

Dostanou ty vozy zásuvku na obě strany (bez ohledu na její zbytečnost), nebo se vymění pouze ta automatická spřáhla?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Není, ta spřáhla jsou opravdu zdrojem problémů, odstavení a provozních nedokonalostí (např. níže jmenovaný problém, že se signál otevření dveří občas nepřenese do Bčka. Nemám-li kamery, ani přes tu změť otevřených výklopek nepoznám, že je Bčko zavřený, do té doby, než cestující začnou vystupovat oknem nebo mačkat všemožná ostatní tlačítka.)

T3R by se měly měnit při VP.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jak bude ta výměna probíhat?
1. Nárazová akce jako u Varií.
2. Během nějaké SP/VP/GO.
3. Vymění se např. dvě soupravy, ESW se nechají na ND a až dojdou ND, tak se vymění další.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Není to zbytečný?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Úplně stejně. A i u nich bude docházet k náhradě zaspřáhlo s pražskou hlavou a zásuvkami vzor Vario.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
ESW spřáhla mají taky T3R. Jak je to u nich?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Spřáhlo Scharfenberg nebo dle dokumentace správně spřáhlo ESW je dost nespolehlivé při komunikaci mezi vozy. Docela často dochází např. k neotevření dveří na "B" voze z důvodu špatného kontaktu nebo signalizování roztržení soupravy. Spřáhlo vyžaduje zvláštní údržbu a navíc je prostě atypické. Klasické spřáhlo se zásuvkami Harting je zatím nejspolehlivější řešení, které existuje.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Spřáhla Sécheron mají na T6 pražáci. Naše T6 mají mezi sebou spřáhla Scharfenberg. :wink: Jinak těch rozdílů mezi předními a zadními T6 je více.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
OK, o zrušení Sécheronů jsem nevěděl, jestli to tak půjde udělat, proč ne. Ale důvodů, proč ty soupravy nerozpojovat, se určitě najde mnohem více, zejména ten, že B vozy jsou v dnešní době mnohem více "očesané" - vybavení typu RIS, klima, čelní BUSE apod. určitě taky není za hubičku, navíc, pokud se nepletu, tak je tam rozdíl i v jiných částech (ale to zas nechci šířit fámu). Dovedl bych si ale představit, že by se zunifikovaly A vozy a B vozy, aby pak bylo možné je spojit s jinými v případě nehody či poruchy. Ale proti tomu zase mluví ty důvody, co tu uvedl mh...

chat-maniac: Ten nejzásadnější důvod bych viděl ve vysoké ceně Sécheronu. Jeho sundání je naopak ekonomické, protože se při nehodách ušetří, navíc bude nějaké to spřáhlo rovnou v záloze. Předpokládám, že nehody jako vykolejení Samar nebo kuželky T6 se šrákem si nějaké ty Sécherony vezmou...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Pokud budou ty vozy plně identické a připravené, tak by to samozřejmě problém nebyl, ale to je utopie...

A unikající peníze? V tom bych začal úplně jinde v podniku..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Proč? Kvůli snazší manipulaci s vozama v dílnách? Zase tak často se to snad neděje, aby se do toho muselo tolik investovat. Spolehlivost? Neslyšel jsem o jediném problému, způsobeném tímto zařízením. A to jsou podle mě přesně ty utíkající peníze, na což si generální neustále stěžuje.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Z toho všemožného přepojování vznikají jen problémy (ať už rozjeté km, či (ne)kompatibilita vyžadující neustálé opravy), takže je jedině dobře, že to zůstane tak jak je.. teda až na ty spřáhla, ty opravdu budou vzor Vario..


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Fafner: Já jsem ve svém příspěvku právě vycházel z toho, že se ta atypická spřáhla nyní zruší.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Mít dostatek sól určitě nebude problém, jelikož všechna nová Varia jsou provozovatelná v jakémkoliv spojení, navíc jsou tu i další vozy (1620,1589,1517,1558,1657,1658, myslím že i 1595+1564). Až se jedna z T6 dostane do stavu nepojízdnosti, asi by dávalo smysl její "dodatkový" kus upravit tak, aby se dal spojit s ostatními T6, ať už jako A, nebo jako B... ale nemyslím si, že je potřeba to hrotit teď. Ta automatická spřáhla jsou poměrně drahá sranda na to, aby se zničila.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ale to budou i tak, když A i B jsou opačně nespřažitelný.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
121
01 úno 2009 22:40
A vy víte co bude za 2, za 3, za 5 let? Opravdu by nebylo dobré mít vozy univerzální? Nejde jen o provoz sól, ale jde o provoz souprav v libovolném řazení. V současné situaci se místo 1 vozu odstavují rovnou 2.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Možnost provozu T6A5 sólo mi přijde jako zbytečná. Vypravení sólo vozů je minimální a na to co se vypravuje stačí těch pár sólo vozů co máme.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Eda píše:
Osobně to považuji za špatné rozhodnutí. Mohli jsme tak získat další drahocenný prostor v interiéru vozu, který se obzvlášť u předních dveří velmi hodí. Bohužel k tomu nedojde a dál budeme v soupravách T6 zbytečně vozit další kabinu s plnou výbavou.


Souhlas, že zrušení kabiny by přineslo pouze výhody. Neznám jediný pádný argument, který by měl podpořit zachování kabiny. Nicméně v T6 se bude vozit kabina s plnou výbavou? Pokud se podaří zamýšlené zrušení propojovacích spřáhel a nahrazení klasickými, tak by pak mohly jezdit T6A5 jako sólo. V takovém případě by mělo smysl kabinu zachovávat a rozhodně by to byl velmi dobrý nápad (ve spojení s umožněním spřahování vozů jako A i B). Pokud však je myšlena současná kabina jako kabina s plnou výbavou, tak to je špatný vtip. Tam toho víc není než je...

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Kdo ještě nepostřehl, tak 1201 naběhla do dílen.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, uvažovalo se o tom, ale realizováno to nebude.

Osobně to považuji za špatné rozhodnutí. Mohli jsme tak získat další drahocenný prostor v interiéru vozu, který se obzvlášť u předních dveří velmi hodí. Bohužel k tomu nedojde a dál budeme v soupravách T6 zbytečně vozit další kabinu s plnou výbavou.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Fáma.

(Tedy přemýšlelo se nad tím jako jednou z variant, ale naštěstí se dospělo k logickému závěru, že je to blbost)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Kdysi se tu nekdo zminil o zruseni kabin u sudych vozu, bude se tak dit, ci to byla jen fama?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 18:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]