Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 27    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Další
Autor Zpráva
Offline
78
20 led 2014 11:05
to ani není zas až tak o výhledu do zrcátka,tam většinou vidíš dobře,pokud až u okna někdo nená vraženej batoh.je to o výhledu vedle sebe,dávání přednosti na křižovatkách,jízda z pruhu do pruhu,sjíždění z kolejí na silnici....Tam ti nic jinýho nepomůže,než že se podíváš přes dveře ven


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
stuřík píše:
Turniket funguje z jedné strany (zevnitř) jako zábrana, z druhé strany se dá využít i na nějaké příměstské lince a otevřít právě jen přední polovinu prvních dveří a zkontrolovat lidem lístky (škoda, že nemají pokladny).

Jestli tam ty pokladny nejsou i proto, že díky tomu turniketu je to pro nástup prvními dveřmi naprosto nepoužitelné vozidlo. Chtěl bych viděl, jak se nějaká silnější osoba, nebo babička s vozíkem, či kdokoliv s krosnou nebo jiným kufrem bude cpát první polovinou dveří a následně pak 50cm škvírou v turniketu. Nevím, co na tom některé fascinuje, ale takovýto způsob odbavování patří do 70. let minulého století (stejně jako třeba turnikety v pražském metru). Vždyť i u jihlavských 21Tr se odstraňovala velká kabina řidiče z logického důvodu, aby měli cestující k dispozici obě křídla dveří a mohli tak pohodlně a rychle nastupovat. Ale to už tu u autobusů asi neplatí...
Pokud jde o výhled do zrcátka, to šlo určitě řešit i jinak, nějakým trochu předsunutým madlem v přední částí vozu, zhruba jak má ten bratislavský Solaris tu gumu.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K.vojta: sice je velkokapacitní městský, ale to by nemělo být ve prospěch řidičova výhledu.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Ten turniket tam postrádá smysl už jen z toho důvodu, že je to velkokapacitní městský autobus.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Potom tam ten turniket ale postrádá smysl, když tam není pokladna.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ano, od toho tam ty dveře jsou - i první půlka jde otevřít. Turniket funguje z jedné strany (zevnitř) jako zábrana, z druhé strany se dá využít i na nějaké příměstské lince a otevřít právě jen přední polovinu prvních dveří a zkontrolovat lidem lístky (škoda, že nemají pokladny).
Tedy: turniket zevnitř do prostoru dveří neprolomíš, do vozu ale projdeš.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Pořád mi není jasné, jak ten "turniket" funguje. To jde nějak otevřít (lidi můžou chodit první půlkou dveří)? Pod pojmem turniket si představím například trojnožku u šlepru, která reguluje průchod lidí (pouští/nepouští). Nebo toto je prostě napevno namontovaná zábrana?


Offline
86
17 zář 2011 08:58
Kterej designer vymýšlel ty tyče na držení? Vpředu jsou tak blbě zkroucený, že mám loket v hlavě toho co sedí na té čtyřce, pokud se musím držet pravou rukou a stát nad prvníma dvěma sedadly vpředu (když je plný bus), protože nahoře ten kus tam není tyč. Ta svislá je ohnutá směrem od cestujícího, prostě na h....

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jo, celkem hodně.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Já stejně pořád nechápu, jak ten turniket zabrání tomu, když někdo vleze do narvaného busu a zůstane u dveří před turniketem.

Edit: Teď jsem si uvědomil, že vlastně může řidič otevřít jen půlku dveří. Používá se to?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Asi zoufalý počin řidiče, aby měl volný prostor pro bezpečný rozhled u předních dveří, protože s cestujícími je to marný. Dopravní podniky s tímto problémem bohužel nic nedělají, když se něco stane, je to na řidiče, ne na dopravní podnik. Proto patřím k řidičům, kteří turniket u Solarisů chválí, co se týká volného prostoru, funguje na výbornou a je to o mnoho lepší než různý udělátka alá ta Bratislavská Sorka, hlášení, který všichni ignorují či nápisy, které ti DP odlepí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Alanis píše:
Kde to proboha je vyfocený? :lol:

To je v Bratislave. Bastl v jednej z ich kĺbových sorek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Turniket u předních dveří Solarisů je nesmysl. Jediné, k čemu to vede, je prodloužení doby stanicování a ztížení nástupu do předních dveří.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Proč ne, ale švihadlo a gafa? :)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ten turniket v Solarisech by mel byt standart, popravde na tom nevidim nic spatneho.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Kde to proboha je vyfocený? :lol:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Cracatit píše:
Tak jsem se včera svezl prvně Solárkem a už teda vím, co se myslí tou přepážkou ve dveřích u řidiče, pěkně debilně je to udělaný...

Ta plácačka je výmyslem Brna nebo to je Solaris standard?
Už jsem teda viděl elegantnější způsob, jak vyhnat cestující z řidičova výhledu - viz foto 8-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To snad by mělo být normální, ne? Pokud nemají bebínko, nebo si je někdo neobjednal na tajnou spešl extra jízdu mimo iRIS, tak by měly být venku. CNG to stejný...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
Dnes venku 21 solarisů z 22


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Přesně tak. V tomto případě je to plnohodnotná autoklima, výdechy jdou do palubovky. A chladit to umí v celku obstojně!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Karlos píše:
Jak funguje ta Konvekta u Solarisů? Všiml jsem si, že uprostřed nad řidičem žádný výdechy nejsou, tak mě napadá jestli to nefunguje jako celková ventilace interiéru s výdechy podél oken :?:


Někdu tu myslím psal, že to jde do výdechů přístrojové desky.. Interiér by to nevychladilo ani omylem..


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Doporučuji silnější brýle a rukavice:-)


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
A jako bonus to v zimě pěkně studí :-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dnes jsem ocenil nerezové tyče. Napřed jsem si dal hlavou o vodorovnou tyčku (boule to jistí), která na rozdíl od oranžových není vidět. A pak mi přišlo, že ty tyčky dost kloužou (potící se ruce).


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jak funguje ta Konvekta u Solarisů? Všiml jsem si, že uprostřed nad řidičem žádný výdechy nejsou, tak mě napadá jestli to nefunguje jako celková ventilace interiéru s výdechy podél oken :?:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 660 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 18:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]