Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
manil píše:
Nejsou ovšem vnitřním nařízením tolerovány soukromá poslouchadla.

Hodně často jezdím s jedním řidičem trolejbusu, který si v kabině (14Tr) poslouchá svoje vlastní rádio. Jinak včera jsem s ním jel zase a vypadá to, že o tom zákazu buď neví, nebo ho ignoruje.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Stoprocentní souhlas s manilem, navíc hudba po ránu probere a naladí mnohem líp, než kecy cestující veřejnosti.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Hlasitá hudba ve sluchátkách v obou dvou uších může být pro řidiče autobusu nebezpečná, protože řidič může přehlédnout mimořádné situace ve voze, kdy na něj cestující nouzově volají atd... To je jediný případ, kdy tento zákaz chápu...
Ovšem zákaz poslechu tiché hudby z rádia nebo vlastního zdroje s paměťovým médiem považuji jen za principiální hloupost zbytečně omezující zaměstnance...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rádio mají třeba i všechny STRATOSy. Protizákonné to není, tak proč by nemohli poslouchat... Nejsou ovšem vnitřním nařízením tolerovány soukromá poslouchadla.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
7485 - možná je ale byl vůz Dispečerů . Na nocích na něm seděli jen Dispečeři . Proto autorádio . Toto vím na 100% -


Naposledy upravil mceza dne 23 zář 2014 09:29, celkově upraveno 1
Na žádost autora příspěvku opraven překlep 7385 -> 7485


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Díky za odpovědi. :D


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pokud si navíc řidič zapojí rádio do elektroinstalace vozu, je to neoprávněný zásah a v podstatě i černý odběr.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
metroman píše:
Muzou ridici DPMB poslouchat radio, pokud je tim vuz vybaven (zrovna ta 7485 radio ma)?

V žádném případě, viz základní směrnice 01 - Organizování MHD - Odstavec 4.1. - základní pravidla pro provoz vozidla - bod 15 - výslovně zakázáno cokoli poslouchat (vyjma radiostanice) včetně sluchátek či libovolného komunikačního zařízení včetně držení telefonu či jiného zařízení v ruce. (A je to velmi pečlivě hlídáno = záporně hodnoceno)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
mili.hami píše:
7485 je veden jako provozní.

Do evidence se umí podívat každý. Je ale možné, že se ke správcům nedostanou ověřené informace hned...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Muzou ridici DPMB poslouchat radio, pokud je tim vuz vybaven (zrovna ta 7485 radio ma)?


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
7485 je veden jako provozní.


Offline
888
21 led 2006 12:26
Může někdo potvrdit informaci, že je 7485 dlouhodobě/definitivně odstavený? Prý kvůli vysokému opotřebení a nějaké vážné závadě?


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Mám takový jeden dotaz. Nevíte někdo přesně, na kterém místě jsou odstavené autobusy na letišti Tuřany? Na konci prázdnin jsem tam byl a ani jeden jsem neviděl.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Mr. Smooth: zatim se to nestalo, nebo nevim o zadnem takovem pripade.
Eda: toto jsem nepochopil ani ja proc se to na ty vozy nemontovalo kdyz v jinych mestech to slo, treba v ramci GO kterou si prosly temer vsechny vozy, kazdopadne nyni je, uz jak rikas, uz pozde.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Nejen na západě. Např. tatranské električky to tak mají.


Offline
27
04 led 2009 18:06
M: A nebude to spíš tím, aby nějaký kaštan nepřišel o ručičku, kdyby to u výklopných dveří bylo jaksi umístěno hned vedle dveří. Jinak alespoň podle toho, že sorky mají vnější tlačítka zásadně na dveřích a u soru je všechno jaksi uděláno nejjednodušeji a nejlevněji, tak si myslím, že dát tlačítko na dveře bude jednodušší.
Bohužel mě mrzí, že v našich končinách se i vnější tlačítka cpou přímo doprostřed dveří, takže se venku kaštani cpou doprostředka a vystupující se pak musí prodírat ven. Alespoň mi tohle hodně vadí v Praze u sorek a 15T. Ten systém, co je často k vidění na západě, že se venkovní tlačítko dává na krajní rám dveří, aby venkovní dav nezavazel veprostřed, k nám asi nikdy nedoputuje a pořád tu budeme sto let za opicema. :-(


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Taky moc nerozumím tomu, proč se od té doby, co se ukázalo, že POD je ta správná cesta, nemontuje poptávka na všechny vozy procházející náročnějšími opravami. Dnes už bychom tak mohli mít vybavené poptávkou všechny trolejbusy i autobusy. Technicky to problém není, stačí se podívat do jiných měst.

Na druhou stranu je otázka, jestli to teď má smysl nějak řešit. Jestli přijde 88 nových plyňáků a dalších 14 Solarisů, všechny sedmistovky a velká část devítistovek půjde pryč. 30 nových trolejbusů zase dost pohne s vyřazováním 14Tr a 15Tr.

Takže dnes to řešit podle mě už smysl nemá...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Morce98: mozna protoze je montaz na dvere slozitejsi?


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Aspoň o něco chytřejší, ale proč to nemají na dveřích? Proč to mají asi T3R nebo T6 na dveřích?


Offline
Uživatelský avatar

357
30 pro 2008 15:29
Proč by to mělo být neproveditelné? V Plzni mají poptávku jak devítistovky tak sedmistovky.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Ty tlačítka by musela být na dveřích a nevím, zda je to u Karos B7/9XX vůbec proveditelné.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Autobusy nejsou úplně moje parketa, tak to možná budou trochu hloupé otázky.

Proč vlastně devítistovky karosy nejsou z výroby vybaveny poptávkovým otevíráním dveří? Vždyť POD měla T3R 1615 už někdy v roce 1995... A druhá věc. Proč se POD nedosazuje na tyto stroje při GO? Dnes je to přece standard, a navíc na tramvaje se POD dosazovalo i při VP.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Mám dotaz ohledně vozu 7438. Co dělá na palubovce řidiče ovládací panel ze staršího typu Ebercoolu (s displejem), když vůz žádným ovhlazovačem vybaven není??? :-o (sorry,píšu ze smartphonu. Chtěl jsem toto napsat do vlákna Karosy řady 900, klepnul jsem vedle a nevím, jak text vyjmout a vložit jinam jak na PC)...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Od 1.9. bude kurs 30061 zrušen a její ranní jízdy pojede 06907.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Ano, je to tak. Je to víc spojů ráno i odpoledne pro zaměstnance Fei Czech Republic (Černovické terasy) zajišťují to kurzy 61,62/300. Kdyby se někdo chtěl svézt, tak upozorním, že se zaměstnanci prokazují průkazy...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 30 zář 2024 00:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]