Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 27    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Další
Autor Zpráva
Offline
78
20 led 2014 11:05
Kterou provozoval Tourbus,ostatně ten měl několik 3-dveřových 700,jen už si nemůžu vybavit kde měli místa pro kočárek
Karlos píše:
Jediná B732 v Brně o které vím, že měla prostor pro kočárek uprostřed je tato od OVD Hranice na lince NC KrPole


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Dnes jsem se projel 7273 na 06907. Musím říct, perfektní svezení. Na teoretické historické lince H69 bych se projel i 3 kolečka... :)
Nadšenci jsou ovšem jediní, kdo se tady z toho mohou zaradovat.
Samozřejmě si ale dál stojím za tím, že cestujícího-nešotouše na tohle nalákat je vyloučeno. Stejně tak toto vypravovat na běžné linky a očekávat od běžných cestujících kladné ohlasy je absurdní.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jediná B732 v Brně o které vím, že měla prostor pro kočárek uprostřed je tato od OVD Hranice na lince NC KrPole

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Nevím ani o jedné jediné sedmistovce která by měla prostor pro kočárek uprostřed a také všechny měli vzadu jen dvě sedadla.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jsem úplně blbý, a nebo si jen nevzpomínám, že by brněnské B732 měly vzadu trojsedadlo? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Nejezdilo! Která e.č. to teda podle tebe byla?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ReZ píše:
Když se tak dívám na ty fotky interiéru, tak pražáci měli místo pro kočárek u prostředních dveří. Viz. naše 9xx. Je to jejich rarita (předělávka) nebo se interiéry už tehdy dělaly pro každý podnik jinak (na přání)?

Pravdepodobne pujde o predelavku behem GO v ramci sjednoceni se zbytkem. Novejsi vozy B73x "s kulatym zadkem" dodavane do Prahy meli z vyroby prostor na kocarek u poslednich dveri (spolehlivost informace na 95%).

V Brne ale taky jezdilo nekolik malo B73x, kde po rekonstrukci byl prostor na kocarek u prostrednich dveri.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
metroman v tématu Zajímavé postřehy odjinud píše:

Když se tak dívám na ty fotky interiéru, tak pražáci měli místo pro kočárek u prostředních dveří. Viz. naše 9xx. Je to jejich rarita (předělávka) nebo se interiéry už tehdy dělaly pro každý podnik jinak (na přání)?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Upřímně řečeno, i v 21. století je pořád lepší letitá B732, která již svou spolehlivost prokázala, než bastl typu Mave, který většinu času prostojí na opravě. A když byla loni v březnu sněhová kalamita, tak zrovna 7273 byla jedna z mála strojů, které neměly problém.


Offline
13
06 čer 2014 15:54
IvanM: ano, jako bývalý příslušník jsem občas hrubý. Ale teď vážně, o tom, že sedmikila jsou dávno za zenitem víme snad všichni. Takže neustálé poznámky tvého typu jsou zbytečné. Pořád to meleš dokola. Pokud tě to tak štve, tak MHD nepoužívej, resp. nepoužívej sedmikila a voz se tvými oblíbenými typy vozů. Já nechci kvedlačky nějak obhajovat, sám jsem se na nich vždy rád svezl, ale taky nejsem z těch, kteří mají problém, že je nahrazují novými vozy.

Takže asi takhle, náhrada v DP probíhá, postupně se to vyřadí. To že ještě jezdí v běžném provozu má spoustu věcí, co možná ani ty ani většina běžných lidí nevidí....Tak se tomu pořád nedivte a nenadávajte, jak Vás to strašně obtěžuje, že ty "šroty" ještě vozí cestující. Dočkáte se. Ostatně pak zase budou nářky, jaká je to škoda, že už to skončilo. To si člověk nevybere.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
mceza: Třeba takto


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
b1 píše:
Vídeň má všechny vozy metra nízkopodlažní


Jak vypadá vysokopodlažní souprava metra?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Srovnávejme srovnatelné.

Vídeň má mnohonásobně větší vozový park, takže je logické, že nebude obnovován zas tak rychle.
Ale když chcete, Vídeň má všechny vozy metra nízkopodlažní, všechny městské autobusy nízkopodlažní, 50% tramvají nízkopodlažních a ve všech trakcích stále chodí nové 100% nízkopodlažní plně klimatizované vozy, a jenom těch ULFů už tam je 280. A jen letos bylo zařazeno 80 autobusů splňujících normu Euro 6. A ty vysokopodlažní tramvaje jsou například co do hluku nebo tepelného pohodlí v létě daleko lepší než naše K2 a T3.

Ale když už srovnávame nesrovnatelné, tak se můžem srovnat třeba s Jihlavou, kde celý vozový park čítá asi 60 strojů, nejstarší autobus je B951 a nejstarší trolejbus je 21Tr, tj. celý vozový park trolejbusů je nízkopodlažní.

Jak jsou na tom města srovnatelné velikosti, to se ani nikomu moc do krámu nehodí, co?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tommy: máš na mysli Karosu B952? Tak pokud tuším správně, tak jediný rozdíl oproti B951 je v převodovce... Takový vůz by našel uplatnění na delších trasách, které mají svou velkou část mimo město nebo na okraji města a s malou četností zastávek. Kdyby DPMB měl víc přejezdů na regionálky, tak proč ne... (např. kdyby se z linky 69 jezdilo na 401-404 atd.. - např. před vznikem IDS JMK se jezdilo na okruh i mimo rámec závodů, pak do Otmarova atd...). Nebo na 303ce, proč ne... Ale dle mého na klasických městských linkách nemá manuál co dělat...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Velká část diskutujících (včetně mě) se tady shodne na tom, že prostě sedmikila jsou již morálně zastaralá, ale z různých důvodů prostě zatím vyřadit nejdou.
A že ostatní cestující nezajímá, co jede? Si pište, že jo. Poznámky typu "Co to zas jede za starej křáp" nejsou zas až tak vyjímečné. Doprava je mozaika a všechno zapadá do všeho. Pokud potenciální cestující uvidí, že mu kolem baráku jezdí autobus, ve kterém jezdil jako děcko (A dokonce to ani nemusí být pravda, stačí, když si to bude jen myslet!), tak ho z toho auta do MHD nedostanem, nebude to pro něj atraktivní. A pokud se mu poštěstí potkat takovou karosu, kterou jsem jel minulý týden (a to si nemyslím, že by byla neschopná provozu - i na kole se dá jet bez blatníků, když prší :D), na své první jízdě MHD, tak by to mohla být zárověň i jízda poslední. My to tady nevyřešíme, DP se v rámci možností asi snaží, ale bohužel pořád je to málo, chybí větší podpora z vyšších míst.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tommy: E1 jsou na úplně jiné úrovni. Jsou modernizované, ale aby se zachoval historický vzhled vozu. Myslím, že tohle se vídeňákům podařilo.


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Rakouskem bych se vůbec neoháněl ;) Nelze poměřovat investice do dopravy např. ve Vídni a v Brně. Ale co třeba nejstarší vídeňské E1 z šedesátých let? Taky nad nimi někdo lamentuje? No a jaký je názor IvanaM na řadu 952 ?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Asi osmdesátiletý pan Josef byl asi za dob vlády KSČ velký drsňák, že rád používá hrubé výrazy :) Bachař, příslušník či jen běžný nad míru vznětlivý občan? :)

Také má pan Josef na fóru 8 příspěvků, z toho všechny k tématu “Karosy řady 700“. Pokud tak milujete tenhle šrot, tak si, dědo, můžete na stará kolena udělat řidičák D a jeden takový vyřazený kousek odkoupit od Prahy, prý tam ten šrot nabízejí k odkupu za 10 tisíc :) Pokud déčko ještě nemáte, tak rychle pospíchejte, než bude pozdě! Na dnešní nákup v Lídlu se vykašlete a radši upalujte do autoškoly! :)

Pozn.: to už i já jsem extrém, protože mám nejradši B951/961. I za devítky z nás mají v Rakousku smích. Ale kdo dokáže v roce 2014 obhajovat kvedlačky, to opravdu nepoberu. Jednou do roka muzejní jízdy, suprová záležitost, to bych se taky rád svezl. Ale potkávat tohle na běžných linkách a ještě i o víkendu, trapné...

Osobně se mi líbí devítky, Cross, Solaris a teď ta nová SORka.... City/Cite těžce nesnáším. Ale to je nepodstatné, protože běžnému cestujícímu City/Cite nevadí. Pro cestujícího-nešotouše je podstatné 1) jede to 2) je to nízkopodlažní 3) nemá to design jako z dob, kdy se Husákovy děti vozily v kočárku... Téměř nic dalšího běžný cestující nesleduje. A právě ten běžný cestující je největším pilířem zisků DP... těch 0,5% přihlouplých šotoušů, kteří milují kvedlačky jako pan Josef nebo milují devítky jako já, ten rozpočet DP nezachrání... A o to tady jde...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
13
06 čer 2014 15:54
No, normální lidi mají jiné starosti, než řešit tyhle kraviny, co vy! Spousta lidí ani nepozná, jestli jede sedmikilo, nebo devítka, nebo nízkej. Vy máte starosti! #### se na to! DP to obnoví a časem sedmičku nepotkáte. Pokud s tím máte takový strašný problém tak choďte pěšky, nikdo vás nenutí používat MHD a když má jet sedmikilo, čekat na jiný spoj, tyhle názory jsou zralé na chocholouška, nezlobte se na mě!!

PS: co kdyby jste si poznámky stylu, že sedmikila jsou to nejhorší, jsou to ####, hrůza, kdy už to vyřadí, obtěžují mě, vadí mi, že jezdí na lince odpustili??? Nikoho tyhle kecy tady nezajímají!


Naposledy upravil mceza dne 15 zář 2014 23:59, celkově upraveno 1
Uživateli bylo za hrubé vyjadřování uděleno varování. První a poslední!


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
michalk: A ještě k té technické stránce, pokud je vůz ve špatném stavu, věř, že by ho neměli poslat na linku. Ono aji v průběhu služby se ti může projevit plno závad. No a když něco nastane, tak se vůz odstaví a řeší se. To že ti připadala jízda v nějáké B732 hrozná, mohlo mít víc faktorů (ať už technické nebo prostě vůz nesedl řidiči apod...). Taky co vůz, to unikát, zdejší řidiči ti to můžou potvrdit. Názor, že B732 už tu nemá co dělat, uznávám, ale v této chvíly ti mohu říct, že rozhoduje tecnický stav vozidla. Ale dočkáš se vyřazení, toho s neboj.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
MartinV: DPP má stále i B741 a pokud se nepletu, tak počtově kolem 20-ti? Takže i místní DPP má stále sedmičky.

michalk: Tak s Ukrajinou jsem zas tak moc nemyslel, ale zase nemůžeme se srovnávat zemím jako je Německo či Rakousko. Ale stále si stojím za svým, pokud není peníz nebude nové vozidlo. V jiných městech se holt mohlo vyřazovat dřív, tady to prostě nešlo - je potřeba obsadit tolik kurzů, mít záložní vozidla, výluky apod... Podívej se na trolejbusový provoz, jezdí tu vozy 14Tr a proč? No protože by nebylo s čím jezdit, když holt není na nové. Jako nevím už jak to říct, ale prostě odepsat vozidlo (samozřejmě ve stavu bezpečném v případě B700) a nemít náhradu jaksi nejde z hlediska zajištění provozu, že jo.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
No v Praze ještě nějakou dobu sedmikila jezdit budou. Nebo si to myslím, bo Hotliner jich má dost. A že to není DPP je vedlejší. Výluky se vždycky nějaké najdou.


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Tento: http://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=29857
Ten se do běžného provozu nikdy nedostane...


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Snad se nechceme srovnávat s Ukrajinou... I v té Praze prý sedmikila dojezdila. V Ostravě jsem při poslední návštěvě sedmikilo taky neviděl (čímž ale netrvdím, že tam nejsou). To už by za srovnání stálo, ne? Vysokopodlahy mě osobně taky neuráží, devítikila jsou dobré vozy, akorát některá sedmikila se tváří, že se každou chvíli musí rozpadnout. Se 7273 a dalšími slatinskými vozy zkušenosti nemám, ale medlánecká sedmikila, zvláště řady B732, nejsou z hlediska cestujících žádné terno. Upřímně, docela se těším na ty nové SORky (či co to bude za busy), až se konečně sedmikila odeberou na zasloužilý odpočinek.
Jinak jsem se koukal do vypravenosti, a popsaná příhoda by mohla být ještě s vozem 7365, už si nepamatuji, který den to bylo, přece jen už to je zhruba týden a když nějakým sedmikilem jezdím obden, je těžké si to zapamatovat, který to zrovna byl :roll:
Čekání na jiný spoj, kde nepojede sedmikilo, sice jde praktikovat, ale krapet se tím prodlužuje cestovní doba, což většina cestujících moc neocení, takže radši zkousnou zuby a budou nadávat, co to zas jede za šrot.


Naposledy upravil michalk dne 15 zář 2014 22:18, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
metroman píše:
2 vozy

Vím jen o jednom Citelisu 7651, jaký je ten 2.?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 668 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 20:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]