Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
mili.hami píše:
Co se týče K3, tak ty dvě provozní jsou spolehlivé a jezdí den co den.


Spolehlivé asi jako ty RT6. Rozdíl je ale v tom, že jsou lépe opravitelné, proto jsou více vidět...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
J*M* píše:
Nevím, kde na to IvanM přišel, že RT6 jsou od základu špatné, v Poznani si to nemyslí.


V Poznani si to myslí určitě také, RT6 byly poruchové i tam. Bohužel/bohudík, styl jejich "opravy" u nás v ČR aplikovat nelze.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To je pravda, politika skladu je uplne mimo misu, ale zase, jde jen o penize.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
U nás je problém v tom, že ekonomovi vadí, když má peníze v náhradních dílech na skladě. Ale to, že potom kvůli tomu tramvaj nejezdí, mu nevadí.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
IvanM píše:
... Každopádně říkám, že prostě nemá cenu pořád dokola opravovat vozy, které jsou evidentně od základu vadné. ...

Nevím, kde na to IvanM přišel, že RT6 jsou od základu špatné, v Poznani si to nemyslí. Odstřihali elektroniku, která nebyla k úžitku, a jezdí. Po ošoupání udělali GO s výzbrojí s dostupnými ND a jezdí dál. U nás je snaha udržovat, aby to stálo co nejméně, a tak se čeká na ND, které nejsou na skladě, protože jsou potřeba jednou za uherský rok. K3 jsou po stránce výzbroje tuctová věc, která by měla být vyzkoušené a s typickými ND. A přesto víc prostály (a možná ještě prostojí) ve vozovně, než projely po tratích.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
IvanM: Souhlasím s tebou. Co se týče K3, tak ty dvě provozní jsou spolehlivé a jezdí den co den. Ty se vyplatí mít. Zato RT6 jsou nespolehlivé a mají pořád nějaké závady. Ty se mít nevyplatí. Nechápu co si od nich DP slibuje. Jestli je baví pořád do nich investovat tak to je Velká chyba.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nevím, jak to přesně bylo a je. Více-méně jsem svůj názor na tyto vozy podal vtipně, nevázaně... (taky jsem narážel na to, jak před nějakou dobu přetahovali nějaké odstavené vozy kvůli místu z jedné vozovny do druhé)...
Každopádně říkám, že prostě nemá cenu pořád dokola opravovat vozy, které jsou evidentně od základu vadné. To přece nemůže být pořád jedna a ta samá závada, když jsou odstaveny už asi po dvacáté... To už musí být vyměněna nadpoloviční většina důležitých dílů. Což pravděpodobně je finančně nevýhodné. Za tu cenu už mohli mít přinejmenším novou LF2ku...

Někdo se tu oháněl tím, že jedna z RT6 jezdila nějakou dobu bez jediné závady. To je sice úžasné, že každou směnu dojezdila bez výměny po dobu např. 2 měsíců. Ale k čemu je to platné, když jezdí 2 měsíce sice v pohodě, ale potom je rok a půl odstavena. Potom dalšího půl roku poletuje na zkušebních jízdách, které taky něco stojí (proud, řidič apod.). A takhle je to pořád dokola. Já osobně jsem ji potkal na zkušebce celkem víckrát než na lince s cestujícími....

Nejsem těmto vozům přátelsky nakloněn... Je to prostě vadný krám. Navíc, jakýsi divný chaotický interiér. Pro cestujícího-nešotouše žádné extra kvalitní svezení.. To mnohem víc fandím K3kám. Sice taky značně nespolehlivé vozy, ale na druhou stranu perfektní pro cestující. Komfortní, krásně prostorné, poměrně tiché. Systematicky a sympaticky poskládaný interiér. Za sebe říkám, poslední šance pro RT6 měla padnout v roce 2009, kdy byly zprovozněny po 10leté odstávce. Pokud vykazovaly i po opravě poruchovost, měly být ihned prodány všechny 4. Poté bych pozornost věnoval už jen vyřešení problému s K3. Pokud by i po vyřešení problému s kloubem vykazovaly poruchovost, naložil bych s nimi stejně jako s RT6. Prostě vynakládat úsilí a finance pořád dokola na opravy jedněch a samých vozů je tak trochu jak nošení dříví do lesa...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ivane, tvůj popis jak to bude s odůvodněném, že se to tak děje pořád je špatný. Tak, jak to píšeš se to ještě nikdy nestalo.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Není důvod, aby byla přetahována. Až dorazí díl, tak se opraví a vyjede. Jen to oproti jiným vozům s podobnou závadou trvá..


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nečekaně závada. :D Tak teď bude rok a půl stát a hnít na vozovně. Pak bude přemístěna do Pisárek, pak zase do Medlánek, pak zase do Pisárek, pak zase do Medlánek, potom do ní koupí díl za cenu 3/4 milionu, pak bude 25 dní den co den lítat na zkušební jízdě. Mezitím se ještě porouchá 1803 a bude ji čekat stejný koloběh jako 1802 + navíc k tomu dostane nový díl za milion. Sečteno-podtrženo, finančně tyto excesy dosáhnou 1/5 ceny nové tramvaje. A když si spočítáte, kolikrát toto už bylo, tak za to tu novou tramvaj mohli zakoupit už 5x :D Dobře, jakožto exponát mají tento krám nechat stát někde v muzeu. Jednou do roka mají uspořádat vyhlídkovou jízdu - zážitek pro šotouše. Snažit se ale o zapojování do provozu na linky evidentně nemá cenu :) Vždyť i ty 50 let staré zrychlovače sežrané korozí jezdí spolehlivěji :D

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
závada..


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Nevíte někdo proč 1802 už skoro měsíc nevyjela? Poslední výjezd má z 18.8..


Offline
820
25 led 2006 09:46
Chyba byla, že se koupil neschválený typ. Kdyby se nekupoval zajíc v pytli a počkalo se, až úspěšně proběhnou všechny zkoušky a vůz bude schválen DÚ, tak tu dnes RT6 buď vůbec nejsou nebo třeba 15 let všechny spolehlivě jezdí. Ale když se musely koupit hned, protože volby (1996). A stejně to ČKD nestihlo.
To je proti 14Tr zásadní rozdíl. 14Tr lze srovnat se 14T (13T), ovšem v případě trolejbusů měl výrobce snahu problémy vyřešit - ono si to už strana a vláda pohlídala.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Jak vypadala třeba první série tolik oblíbených 14Tr... byla to chyba, že se po první sérii nakoupily další?
Bohužel ČKD nedostalo příležitost vyrobit další sérii RT6.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Co není politické oko na voliče? Praha takto koupila tramvají 260...


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mceza - mno, on i ten nákup brněnských RT6 za dob primátorky Lastovecké byl v duchu blejsknutí se před volbami pokud vím. A to v době, jak je obecně známo, kdy tyto šaliny nebyly odladěné, odzkoušené, jednalo se v podstatě o politické oko na voliče se před volbami. Ač mám tyhle šaliny rád, jsou sympatické, tak si myslím, že za normální situace by k jejich nákupu nedošlo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Duši, kdybychom se tu bavili o nákupu RT6 a DPMB tu žádné neměl a tedy do nich už neinvestoval miliony, tak s tebou plně souhlasím. Jenže určitě sám uznáš, že tohle je úplně jiná situace.


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Až si budu kupovat nový auto, tak si koupím stejně spolehlivý model co nemá rád kopce a furt pláče po servisu, pak se nechám přesvědčovat, že je to sice tak, ale přesto jsem udělal dobře! Vaše šotopohádky o TV Europulse by ještě chtělo doplnit o pohádku o hydraulice běžného podvozku ....


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Mne se zamlouvá d-12, tam by byla kapacitně využitá osazenstvem. A v případě poruchy je to na trati vedoucí k maštali. Ideální řešení sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Řekl bych, že z hlediska profilu tratě je pro RT6 nejlepší d2 - lautr rovina a rovné rychlé úseky do Blaukecu. Nevhodná je Pekařská i Jugoslávská kvůli rozjezdu do kopce.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
Na d-3 by zřejmě udělala více užitku... :-)


...a i víc parády...

Příloha:
1803_110531zoo.JPG


foto ze dne 31.5.2011


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
MartinV píše:
Na d-3 by zřejmě udělala více užitku (díky bystrcké trati). :-)

A co na d-1, když na d-3 jsou vypravovány K2 (Varia LF2) a Anitry?


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
Nebo třeba na d-9 společně se soupravami T3+VV


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Kapacitně by mohla odpovídat i na d-5 :wink: párkrát už se tam při výlukách podívala

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ne všechny linky jsou vhodné pro všechny vozy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 04:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]