Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 167 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

85
13 kvě 2014 16:53
ReZ píše:
Což se, dle iRISu, neděje. Busy X stále jezdí po Zborovské. Za chvíli tudy půjdu, tak se mrknu jak jsou s uvratí daleko...

Úvrať tam už je, ale podle webu DPMB je místo stále neprůjezdné pro autobusy.

Citace:
Místo havárie je stále neprůjezdné pro autobusy, proto u linky X nadále trvá odklon v úseku Tábor - Mozolky oběma směry ulicemi Tábor a Zborovská


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
M: význam pendlu by byl, že by nebyla třeba a-X.
A jak bych se z České dostal na Mozolky?


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
X3 už jezdí po Minské, akorát se směrem na Burianovo náměstí nezobrazuje na Irisu podobně, jako se nezobrazovala zpočátku směrem k Dětské nemocnici.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Martin V: tak to by se asi nevyplatilo, stavet dalsi pevnou vyhybku, pro cestujici dalsi prestup navic a to nemluvim o sichte toho ridice co by jezdil ty dve zastavky sem a tam, zrejme by dle tebe mel navazovat na vsechny X3, to by se z toho zblaznil a navic by nesly delat povinne prestavky, je to sice varianta, sotovarianta, ale jinak blbost.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Což se, dle iRISu, neděje. Busy X stále jezdí po Zborovské. Za chvíli tudy půjdu, tak se mrknu jak jsou s uvratí daleko...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
Šaškec to je, protože šalina jede jinudy, než NAD, navíc NAD se potýká s nepropustností križovatky Zboroffská-Tábor...

Po vložení úvraťové výhybky by dle DP měly (snad už teď jezdí) jezdit tramvaj i NAD stejně, tj po Minské


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: význam pendlu by byl, že by nebyla třeba a-X.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
K.ondra: presne tak, kdyz jsem tama jezdil, bylo ocividne ze tam bude pevna vyhybka.
pdbrno: jaky smysl by mel pendl z komina na Burianovo namesti a zpet?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle fotek z tohoto článku se zdá, že tam nebude kolejový přejezd povrchový, ale klasický. Což je nakonec vlastně zcela logické, protože obě povrchové spojky budou na jednokolejce v ulici Jana Babáka.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
175
23 led 2011 03:17
M píše:
Goldfffffinger : to moc nejde, je to rozkopany na obou stranach od provizorni zastavby Burianovo namesti a obe koleje.

Ale předchozí příspěvek mluvi o tom ze by nebylo špatného udělat i druhou ubrat a to za mistem havárie. Což znamenalo ze by kácení mohli jezdit i ze směru vozovna komín.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
goldfinger : to moc nejde, je to rozkopany na obou stranach od provizorni zastavby Burianovo namesti a obe koleje.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Šaškec to je, protože šalina jede jinudy, než NAD, navíc NAD se potýká s nepropustností križovatky Zboroffská-Tábor. Asi by bylo lepší vložit californiana i z druhé strany a mezi Kozákem a vozovnou Komín by mohla pendlovat jedna kačena.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
pdbrno píše:
Jinak v okolí co jsem dnes vysledoval se tvorí pěkné kolony z důvodu uzavření ul.Horovy.Hlavně na křižovatce Zborovská -Tábor.

Takže lze očekávat zpoždění, a to značná, na linkách t-34, t-36 a a-80. A potažmo X (chceme-li a-x11).

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
MKzB píše:
Pozor, neplést pojmy. Zákon o veřejných zakázkách nařizuje vybrat nejvýhodnější nabídku. Bohužel lidi si vše zjednodušují a myslí si, že nejvýhodnější = nejlevnější.
Nejvyhodnejsi podle kriterii, ktere jsou uvedeny v zadani a ty musi byt jednoznacne. Takze pokud je cena 100%, tak plati to, co jsem napsal. Diky za doplneni.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
adam_r píše:
* zadavatel pak musi vybrat nejlevnejsi nabidku, ktera obsahuje to, co "pozadoval a napsal na papir"


Pozor, neplést pojmy. Zákon o veřejných zakázkách nařizuje vybrat nejvýhodnější nabídku. Bohužel lidi si vše zjednodušují a myslí si, že nejvýhodnější = nejlevnější.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Rem píše:
marecek.00: Jo bylo to nadneseně napsane. Prostě firma, co to teď flikuje, by se využila pro přípravné práce (odstranění kolejí, nějaké výkopy...) mezitím by proběhlo výběrko a firma, která by ho vyhrála by pokračovala v pracech. Ale to je asi také sci-fi že? Neorientuju se v tom zas tolik, takže by mne zajímalo, jak by se postupovalo kdybychom: Měli trať v havarijním stavu, měli dokonce peníze na opravu, ale neměli vybranou firmu. Načez by se na trati stal takovej prúser, ze by byla nebezpečná pro další provoz a ani flikování by nepomohlo. To by se ta trať prosté zavřela a čekalo by se, až se vybere firma? Nebo by se vyběrko nějak urychlilo?


Bohuzel zakon o vyberovych rizenich neumoznuje nejake rychle vybrani firmy. V pripade stavby typu Minska je zahajeni stavby do 1 roku od vyhlaseni vyberka rovno zazraku. Duvodu jsou v podstate nasledujici:
* z pohledu zadavatele je skoro nemozne pripravit podklady pro zakazku tak, aby obsahovala presne vsechny technicke parametry toho, co se ma postavit
* seriozni firma by behem projektu mela na chybejici veci prijit a zanest je do kalkulace
* neseriozni (eventuelne nezkusena) firma naopak veci, ktere nejsou presne specifikovane nezahrne do kalkulace ceny a tim ziska nejnizsi nabidku, za kterou se to ale neda postavit (ty chybejici veci se budou muset stejne doplnit jako viceprace)
* zadavatel pak musi vybrat nejlevnejsi nabidku, ktera obsahuje to, co "pozadoval a napsal na papir"

Priklad: v zadavaci dokumentaci na kompletni rekonstrukci nejake ulice je rekonstrukce kanalizace, ale neni explicitne uvedeno, ze do nove kanalizace maji byt napojeny kanaly ze vsech bocnich ulic (to je prece logicke a nikoho vubec nenapadlo, ze by to tak nemelo byt). Firma "A" zpracuje nabicku za 100M, ktera obsahuje vse a firma "B" zpracuje nabidku za 99M, kde napojeni kanalizace z bocnich ulic chybi. A protoze napojeni nebylo v zadani pozadovano, tak zadavatel ma jen nasledujici 2 moznosti:
* vybrat firmu "B" a nasledne objednat viceprace za 10M, cimz se cilova castka zvedne (rychla moznost - musim se pripravit na to, ze budu v novinach propiran za to, ze jsem vybral firmu, ktera je ve vysledku drazsi)
* zrusit vyberove rizeni, upravit podminky a zacit znovu a doufat, ze se tam opet nenajde nejaka jina "dira" (ztraceno min. 6 mesicu)
* dat firme "B" uplatek 5M aby svou nabidku stahla (rychle reseni - nutne v pripade, ze mam napr. 105M z operacniho programu, ktery je treba vycerpat do 1 roku.)
Jakakoliv jina moznost je o hubu s pohledu tahanic u UHOS (eventuelne u soudu) a rozhodne neprispeje k rychlosti dokonceni zakazky.

-----------------------------
Co se tyce stavu nebezpeci, tak v takovychto pripadech mohu bez vyberka provest "nutne opravy". Kompletni oprava tech 50m Horovy ulice okolo te kaverny by se tam mozna vesla. Cokoliv nad ramec tohoto je velmi velmi problematicke a muze skoncit u UHOS a ulice muze byt treba 1 rok rozkopana a nic se tam nebude delat (jama bude oplocena, takze tam nikdo nebude moct spadnout = nebezpeci nehrozi)


Offline
175
23 led 2011 03:17
Jinak v okolí co jsem dnes vysledoval se tvorí pěkné kolony z důvodu uzavření ul.Horovy.Hlavně na křižovatce Zborovská -Tábor.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já osobně bych taky byl pro ukončit x-3 na Komeňáku, ale dívám se na to z čistě šotoušského hlediska. Nevidím do pozadí, počet vozidel, oběhy, kapacity apod. Takže když odpovědní navrhli toto řešení a bylo schváleno, tak O.K. Jen by se linka X mohla označovat x-11. protože předpokládám, až to u nás v Žabinách vypukne naplno, bude NAD číslována a-x11.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger: proč šaškec - x3 po 10 minutách a X po 10 minutách, to je stejný rozsah provozu jak doteď...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Takže od úvratě bude nadále z čáry do žabin jezdit jak šalina x3, tak NAD. To je teda pěkné šaškec.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
ReZ píše:
Jestli to nesouvisí s montáží úvratě...

Dovolím si se doplnit. Opravdu to vedení linky X ulicí Zborovskou souvisí se stavbou úvratě, viz. výluky DPMB. Plánky ke stažení zde a zde.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Aha, prvně musej být mrtví, zranění a materiální škody, aby se to možná urychlilo. Jako neříkejte mi že kaverna pod kolejištěm se nedá brát jako nebezpečí. Propadnout tam šalina s lidma, vesele to nebude.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ale ono kdyby se chtělo, tak by to podle mě i šlo... Jde to u dálnice do Německa, proč by to nešlo u šaliny na Komín?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Stav_nebezpe%C4%8D%C3%AD

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Rem: Přesně tak. Vítej v České republice.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
marecek.00: Jo bylo to nadneseně napsane. Prostě firma, co to teď flikuje, by se využila pro přípravné práce (odstranění kolejí, nějaké výkopy...) mezitím by proběhlo výběrko a firma, která by ho vyhrála by pokračovala v pracech. Ale to je asi také sci-fi že? Neorientuju se v tom zas tolik, takže by mne zajímalo, jak by se postupovalo kdybychom: Měli trať v havarijním stavu, měli dokonce peníze na opravu, ale neměli vybranou firmu. Načez by se na trati stal takovej prúser, ze by byla nebezpečná pro další provoz a ani flikování by nepomohlo. To by se ta trať prosté zavřela a čekalo by se, až se vybere firma? Nebo by se vyběrko nějak urychlilo?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 21:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]