Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 227 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
Zlaťák píše:
[
Ne? A co na tom není pravda? Možná ten Lidl, u toho jsem napsal údajně. Jinak to všechno bohužel pravda je. Bydlím (rodina) přímo na té ulici na té smyčce.


Keď tam bývaš tak by si mohol vedieť, že trolejbusy sa pravidelne odstavujú hlavne v priestore pri sociálnom zariadení (tá búda), lebo hneď za tým je rozraďovacia výhybka doľava a doprava, takže tam sa môžu 207 a 209 obehnúť. Vodiči to teda z trolejbusov majú k záchodu do 10 metrov.
http://imhd.zoznam.sk/ba/galeria-media/ ... vej-doline
alebo tu
http://imhd.zoznam.sk/ba/galeria-media/ ... -207-a-212
(tá 212, ktorá tam končila počas výluky tam robí max. 1 voz naviac..)
http://imhd.zoznam.sk/ba/galeria-media/ ... ova-dolina

atď..
(Odstavovanie v priestore výstupišťa bolo oveľa zriedkavejšie, iba počas prestávok a aj to hlavne preto, aby trolejbus linky 207 mohla obehnúť 209ina, lebo zbiehacia výhybka bola až za výstupišťom.)

To, že pred objektom sociálneho zariadenia je aj automat, máš pravdu. A tiež sa tam mohli ukryť cestujúci pod strechou, ale ako plnohodnotný prístrešok mi to nepripadá. A hlavne, prístrešok JCDecaux je už aj teraz na nástupišti a je tam minimálne rok (aj keď je fakt že v júni 2012 - snímkovanie pre google streetview, tam nebol.)

A tá zastávka Ružová Dolina nevznikla tak celkom presunutím tej pôvodnej, ktorú si ukázal na tej fotke. Oni tam totiž boli zastávky 2: nástupište Ružová Dolia, ako si ukázal, ale hneď potom pred križovatkou s Milietičovou, asi tu:
https://www.google.com/maps/@48.1515149 ... e0!6m1!1e1
bola ďalšia zastávka Trenčianska (teda vzdialenosť medzi nimi bola 140-150 metrov) a tá nikdy nemala prístrešok. Takže ich zjednotili do jednej, ktorú dali cca uprostred tých pôvodných dvoch.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Mike:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
mike píše:
Skoro nič z toho, čo si tu napísal, nie je pravda.


Ne? A co na tom není pravda? Možná ten Lidl, u toho jsem napsal údajně. Jinak to všechno bohužel pravda je. Bydlím (rodina) přímo na té ulici na té smyčce.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Bacha na optický klam! biggrin novější interiér od roku 2011 má individuální výdechy schovaný v liště mezi oknem a košem na zavazadla, jsou to jen překlápěcí mřížky a nelze s nimi otáčet ;-)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Karlos: Central/fuky je určitě jedna z věcí na přání zákazníka, viz:

http://seznam-autobusu.cz/vuz/38349
http://www.kad.cz/getFile/case:show/id: ... brazek.jpg

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Napsal jsem to nešťastně #-o oproti Crosswayům, když už ma Arway klimu, tak s jednotlivymi vydechy, nikoliv pouze central a vydechy na zadní pětce

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Karlos píše:
Zejména výbavou, Arway má v interiéru odlišné zástěny u dveří a vždy vybavenou klimou s individuálním výdechy pro každé sedadlo, mírně odlišný "úsměv" na čele a zadek stejný jako Crossway LE


Každý Arway klimu nemá, v IDSku nám jezdí dost Arwayů bez klímy a bez výdechů. A zadek i čelo je stejný jak u novějších Crosswayů.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Karlos: Díky moc. Právě ten stejný zadek mě zmátl.
Miky : Neboj, Google používat umím. Potřeboval jsem odpověď, jak napsal Karlos.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Zejména výbavou, Arway má v interiéru odlišné zástěny u dveří a vždy vybavenou klimou s individuálním výdechy pro každé sedadlo, mírně odlišný "úsměv" na čele a zadek stejný jako Crossway LE

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
http://cs.wikipedia.org/wiki/Irisbus_Arway
http://cs.wikipedia.org/wiki/Irisbus_Crossway

Přibližně 5 sekund používání Googlu.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Miky píše:
Až na to, že to není Cross...


Ok ;-)

Můžeš mi, prosím vysvětlit, jaký je mezi Arwayem a Crossem rozdíl?


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
Zlaťák píše:
To prodloužení trolejbusu v Bratislavě má údajně na svědomí Lidl.
Ta původní konečná tam byla otřesná. Původní nástupní zastávka byla zrušená, zůstal tam po ní super celonočně nasvícený přístřešek s toaletami pro řidiče a s automaty na jízdenky. Trolejbusy "odpočívají" na protější straně (objízdná trolej,...), takže řidiči musí na záchod přebíhat na druhou stranu přes čtyři pruhy silnice. Nástupní zastávka byla asi o 200 metrů dál, samozřejmě bez přístřešku, bez lavičky, neosvětlená, bez automatu na jízdenky.


Skoro nič z toho, čo si tu napísal, nie je pravda.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Je to Arway 12M, viz http://seznam-autobusu.cz/vuz/21580


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Až na to, že to není Cross...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Další (tentokrát vážná) nehoda Crosu: http://www.lidovky.cz/pri-nehode-autobu ... _domov_mct


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
To prodloužení trolejbusu v Bratislavě má údajně na svědomí Lidl.
Ta původní konečná tam byla otřesná. Původní nástupní zastávka byla zrušená, zůstal tam po ní super celonočně nasvícený přístřešek s toaletami pro řidiče a s automaty na jízdenky. Trolejbusy "odpočívají" na protější straně (objízdná trolej,...), takže řidiči musí na záchod přebíhat na druhou stranu přes čtyři pruhy silnice. Nástupní zastávka byla asi o 200 metrů dál, samozřejmě bez přístřešku, bez lavičky, neosvětlená, bez automatu na jízdenky.


Offline
Uživatelský avatar

3095
29 srp 2009 19:30
[quote="ds"]MKzB: 10000 za Euro 0, 5000 za Euro 1, 3000 za Euro 2, novější bez poplatku. Tohle ale platí pro osobáky (kategorie M1), u nákladních aut a autobusů je to jinak.[/qu
Za Euro3 se určitě také platí. Minulý rok jsme za přepis auta dávali také 3000,- jako u Euro2.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Co bychom za to v Brně dali :)


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Není to nic extra dlouhýho, má to cca 0,5 km, ale tak každej metr se počítá.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Já bych to nazval prodloužení stávající tratě o jednu zastávku na pseudo konečnou Mliekárenská.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Nová trolejbusová trať v Bratislavě.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
MKzB: 10000 za Euro 0, 5000 za Euro 1, 3000 za Euro 2, novější bez poplatku. Tohle ale platí pro osobáky (kategorie M1), u nákladních aut a autobusů je to jinak.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Podotknul bych, že výše ekopoplatku je různá a to podle toho, jakou normu EURO vozidlo splňuje. Ségra si na jaře koupila starou Feldu, která má už EURO1 a ekopoplatek byl cca 3000,- Kč.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
b1 píše:
Toto bylo před pár lety zrušeno. Teď se platí při každém převodu vozidla.


Tak to ovšem rozhodně ne. Ekologický poplatek se platí pouze při první registraci od té doby, co zákon vstoupil v platnost (tuším, že 2009)

(Nebudu tu vypisovat různé výjimky a opatření pro dědictví, veteránskou testavi, ZTP apod., ale pro běžného smrtelníka, který koupí auto od běžného smrtelníka platí povinnost zaplatit tuhle vyděračskou daň jen jednou za každý vehikl)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nevím přesně, ale nebylo tam jen vsunuto ustanovení, které brání předprodeji přes ZTP a tím uniknutí poplatku?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 19:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]