Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na d-3 by zřejmě udělala více užitku (díky bystrcké trati). :-)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Proti RT6 hovoří i jízdní vlastnosti. Jeli jste někdo s ní na dnešní x9? Na Jugoslávské má co dělat, aby se rozjela ze zastávky. Podle řidičů se ta linka díky nutným pomalejším rozjezdům nedá stíhat. Když se přidá víc, tak na těch vozech začnou hrát skluzy. Štěstí, že jí dostávají řidiči, kteří hodně věcí neřeší a říkají si, že to, jak jede, je vlastnost toho vozu. Jiní řidiči by z těch vozů vyrostly.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
MKzB píše:
Myslím, že by stálo za úvahu udělat na ní vzorovou modernizaci - výzbroj TV Europulse, měniče Cegelec, motory TAM1004.

Tohle je přesně příklad věci, ke které nikdy nedojde.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
MKzB píše:
RT6 by se tak aspoň po elektrické stránce sjednotila s Varii.

MKzB mi vnuknul kacířskou myšlenku. Šlo by na papíry 1804 postavit vario jako rekonstrukci RT6? Třeba na LF3... to by pak stálo za to zauvažovat nad rekonstrukcí té zbylé trojice :twisted:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
1804 je v podstatě jen kastle na kolech, chybějící komponenty jsou atypické, dlouho se na ně čeká.
Myslím, že by stálo za úvahu udělat na ní vzorovou modernizaci - výzbroj TV Europulse, měniče Cegelec, motory TAM1004. RT6 by se tak aspoň po elektrické stránce sjednotila s Varii. Tím by odpadl problém s čekáním na atypické ND.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Kolik by poláci za 1804 zaplatili? Milion? Možná ani to ne. Spíš cenu šrotu. Kolik by se do 1804 muselo vrazit, aby byla na úrovni 1802? Tak 12-20 mil? Pořád to vyjde lépe než Vario.

Pokud se to nevyplatí rekonstruovat Brnu, tak i když ji budou Poláci chtít, tak za to dají směšné peníze...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Otázkou pak je, co by byl "pořádnej balík" - pokud by oprava vozu a vylepšení na "běžnou" poruchovost vyšlo na cenu dlouhého Varia, nebylo by úplně ekonomicky zodpovědné ten vůz prodat za cenu šrotu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Všichni ne :D U té 1804 jsem pro prodej do Polska. Tam dle mého názoru udělá větší parádu, než tady. A hlavně, tady by to stálo pořádnej balík (v tom voze už skoro nic není), takto by z toho aspoň "něco" káplo...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Takže, ctím-li název tématu, se všichni shodneme, že 1801 a 1804 by měly být zprovozněny. V Brně!
Ohledně wanizace K2 a jejích klonů, je to do jiného tématu...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
další věc je třeba pomalé zavírání dveří a krátká signalizace oproti K2.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tož to vrzání v kloubu (pokud je o kloubu řeč) v K2R je jedna věc a dejme tomu, oproti tomu stavím kravál od pojezdu na křivějších kolejích a křížení u K2. K2R jsou řekl bych pojezdově tišší.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
Tak třeba to vrzání v K2R a K2 je tichá.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
T3 1586 píše:
A z pohledu cestujícího je ta K2 pohodlnější než K2R nebo K2R03.



A to z pohledu kterého cestujícího? Typ K2 už by tu neměl co dělat, K2Rxx mají aspoň tu výhodu, že se z nich dá vzadu aspoň v pohodě čumět ven a nekrčit se jak v kádvojkách.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
No, tak určitě by bylo lepší zprovoznit RT6 než koupit wanu a vyřadit K2. A bylo by lepší zwanizovat K2R nebo K2R03 než zrychl. A z pohledu cestujícího je ta K2 pohodlnější než K2R nebo K2R03.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
k.ondra89 píše:
Rez: Pod pojmem "vyšší level optimismu" bych si představoval spíš konec wanizace a konečně nákup moderních vozidel. :-)


Třeba 13T sarcastic

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak držet ND pro 4 vozy místo pro 2 asi výhodnější bude. Ovšem nabízí se otázka jestli je to až tak výhodné, aby se vyplatilo do 1801 a 1804 investovat.

Rez: Pod pojmem "vyšší level optimismu" bych si představoval spíš konec wanizace a konečně nákup moderních vozidel. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
K2R nebo K2R.03 resp. Kotasky, prostě K2 bez původního čela a zadku

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jasně už mi to docvaklo. Už mám po obědě a víc mi to myslí... Myslel jsem, že má být K2P. Že wanizování není "jen" vložení středního dílu, ale reinkarnace přes Remet...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ano, to hovoří. Ale Máme tu nyní dvě provozní RT6, jednu, která od toho nemá daleko. Ty dvě provozní tu nějakou dobu budou. Co se vyplatí více? Udržovat na skladu ND pro 3-4 vozy nebo pro 1-2? Navíc to může být často řešeno jako u 13T - jeden je odstaven na nějakou závadu, čeká se na díl, tak se z něj vezme díl v případě poruchy nějaké jiné. A co je lepší? Když 3 jezdí a jedna stojí nebo jedna jezdí a jedna stojí?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mám obavu, že proti RT6 hovoří jejich celková atypičnost, a cena a dostupnost náhradních dílů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Wanizací se běžně označuje rekonstrukce K2 na VarioLF2, nikoliv na K3.

Ad místo v dílnách: Osobně si myslím, že víc místa tam bude po dodělání letošních LF2. Příští rok bude zase čtyři roky do voleb, takže už není důvod dělat 12 Varií, osobně hádám, že tak čtyři budou stačit. Navíc pak také skončí rekonstrukce současných LF a LF2 na vzájemný provoz.

Osobně doufám, že se na 1801 dostane, a že přibyde náhradních dílů - ty vozy fakt začínají jezdit celkem spolehlivě :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Co na tom nechápeš? Mi to přijde jednoznačné a srozumitelné :-)

Ad RT6: Taky je mi líto, že RT6 nejsou v žebříčku priorit o něco výš. Spolehlivost už konečně začíná být na dobré úrovni. Je škoda to zrovna v tuto dobu vzdát.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Karlos píše:
K2R ale mají stále původní skříň (např. 1003 z roku 1967) takže tam by byl problém s životností kastle, proto se uvažuje spíše o wanizaci K2R, jen by mě zajímalo jestli se stihne ještě alespoň jedna VP nebo se bude prodlužovat SP jako u zrychlů?

Prosím upřesnit nebo opravit. Nepochopil jsem to. Dík.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
K2R ale mají stále původní skříň (např. 1003 z roku 1967) takže tam by byl problém s životností kastle, proto se uvažuje spíše o wanizaci K2R, jen by mě zajímalo jestli se stihne ještě alespoň jedna VP nebo se bude prodlužovat SP jako u zrychlů?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A to já optimista jsem. Ano bratr 1804 je jen kastle, ale má papíry a pokud by zprovoznění stála tolik, co wana, tak za ty prachy dostanu podstatně kapacitnější vozidlo.
A ještě vyšší level optimismu je wanizace K2R na K3 po vzoru wanizace kačen (ano po vyřešení spojení kloubů).
A všiml si někdo, že dnes mají ertéšestky výročí?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 05:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]