Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
U nás je možné při otevření dveří uzamčít uličku, takže opravdu nikdo nevyleze.

Leda že by je podlezl sarcastic

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
mili.hami píše:
No tak u 14T. Nevím jestli s tím jezdí teď, ale v minulosti určitě.
k.Ondra správně popisoval brněnský systém kabiny u vozu 13T. Praha má dveře do kabiny z interiéru jinak. A ještě k tomu tam má řidič dveře z ulice do kabiny svoje, které cestující nevyužívají viz např.: http://www.k-report.net/foto/i005058.jpg

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Naposledy upravil Jenda dne 01 zář 2014 12:43, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To je něco jinýho. Praha má úplně oddělenou kabinu a cestující předníma dveřma nechodí. U nás je možné při otevření dveří uzamčít uličku, takže opravdu nikdo nevyleze.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
No tak u 14T. Nevím jestli s tím jezdí teď, ale v minulosti určitě.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mili.hami: takhle to nemají v Praze. V Praze ani nemají vozy 13T :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
k.ondra89: Takhle to mají v Praze.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
ReZ píše:
... V tomto případě je označení "blbka" na místě.

Bylo, ale až po doplňující informaci od Zlaťáka, který doplňující informaci dodal jako reakci na můj příspěvek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V tomto ohledu jsou ideální 13T, kde lze dveře od kabiny zamknout i přes uličku, čímž je zamezen přístup k 1. dveřím.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ono je to běžný nešvar, vystupovat mimo zastávku, když šofc cvičí na vexli s klackem...
Lidi, i když nejsou znalci MHD, snad vidí, že řidič si oblékl reflexní vestu a šel přehazovat výhybku, takže se asi o zastavení v zastávce nejedná. Navíc jsou otevřeny pouze první dveře, někdy jen jedna jejich polovina.
V tomto případě je označení "blbka" na místě.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
mh píše:
Jenže v podobné situaci jaksi ani ten mikrofon nefunguje, že...

Zlaťák: předpokládám, že řidič si mobilem, či přes jiný vůz požádal o výměnu. Je pořád lepší jet takto, než se odstavit a nechat za sebe vyjet bus..


Jistě, autobus s polovičními náklady na jízdu a srovnatelným komfortem by při včasném přistavení bych hotovým peklem pro lidi i podnik


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Jenže v podobné situaci jaksi ani ten mikrofon nefunguje, že...

Zlaťák: předpokládám, že řidič si mobilem, či přes jiný vůz požádal o výměnu. Je pořád lepší jet takto, než se odstavit a nechat za sebe vyjet bus..


Offline
2844
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Právě proto říkám, že je v podobné situaci dobré se nerozpakovat použít ten palubní mikrofon a říct lidem, že nemají vystupovat, protože zastávka trojky je jinde a vůz tam teprv bude pokračovat, až si borec přehodí výhybku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Nepřipadá mi normální hnát se přes celou tramvaj k prvním dveřím, vystrčit už nastupujícího řidiče ven, abych mohl vystoupit o 30 sekund dřív.
Ale spíš mi šlo o to, že taková šalina vůbec byla na lince. Představa, že na každé výhybce lezu ven (třeba i v dešti), že mi nefunguje preference na světlech,...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Když někdo není šotouš tak je blb? Tramvaj zastavila u označníku zastávky, dveře se otevřely, tak paní, která nejezdí častěji MHD, vyhodnotila situaci tak, že tramvaj stojí v regulérní zastávce a proto začala vystupovat. Až paní si bude vozit pozadí tramvají této linky třeba 10x denně, tak určitě to příště už neudělá, protože bude vidět, že tam není zastávka. Ale takhle nevidím důvod ji titulovat blbka


Offline
2844
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Řidič mohl zastávky hlásit ručně mikrofonem na palubě, taky mohl zahlásit, že nemají lidi vystupovat, že ještě není v zastávce a jen si přehodí výhybky. Jednou jsem v dvanáctce směrem z Konečňáku na Technopark stiskl poptávku po vyjetí ze zastávky Nerudova v té zatáčce u Rohlíku, kde vyjíždí šaliny na Kounicovu a řidič místo toho, aby si mě nevšímal a otevřel dveře na Klusáčkové, dal automatickou hlášku: "Nevystupujte za jízdy." Jsem se tomu docela zasmál. Tak to jenom na okraj, jinak ta ženská byla pěkná blbka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
61
28 lis 2011 23:25
nedaleko od linek 8,78,N98 a 202
Zlaťák: hold s některýma lidma je to hold těžké


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dneska jsem jel nějakou K2 na trojce a nefungovalo jí vnitřní buse, hlášení zastávek, nestavěly se výhybky. Na venkovních tablech bylo číslo a cíl správně. Docela radost s něčím takovým jezdit. Na České řidič (opět) přestavoval ručně výhybku a rvala se mu ze šaliny na zastávce dvanáctky nějaká baba. Ona vystoupila, dvě celkem velké děti zůstaly vevnitř. Sotva se zavřely dveře, děcka začla hystericky řvát, matka řvala venku. Pak se cítila ještě dotčená a děti uklidňovala, že by je nenechala odjet, že by si stoupla před šalinu. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
K2P ev. č. 1080 dnes na zkušebkách po VP. Janozu 100% nepotvrdím ale unifik, jo ten má.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ať žije unifikace. IMHO nejlepší rozměry dveří jsou uvedeny u K2. Dostatečně široké… Nejlepší by bylo ale, kdyby všechny ty dveře u všech typů měly prostě jednotnou šířku. Případně jen nakloněné na vnějších. Jsem zastánce pestrosti, ale tohle nechápu. Proč…?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
J*M* : díky, hodně zajímavé.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak to čumím, zvlášť na ty rozdílné šířky krajních dveří T3/K2. Proboha proč? Aspoň už znám další rozdíl mezi plzeňskými a našimi K3, good to know.

Jak jsou na tom dveře u LF1 a LF2? Tam už je to snad stejné ne?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím, jak náročné pro výrobce, ale pro provozovatele po skončení tehdejší zákonné lhůty na dodávky ND na výrobek jistě téměř neřešitelné. Nezaručím se za přesnost, ale dle Atlasu tramvají

T1 (i prototypy) - vnější 1363 mm, vnitřní 1003 mm
T2 (prototyp 6001) - první 1400 mm, vnitřní 1150 mm, zadní 1500 mm
T2 (prototyp 6002) - vnější 1354 mm, vnitřní 1002 mm
T2 - vnější 1354 mm, vnitřní 1002 mm
T3 (prototyp 6101) - vnější 1300 mm, vnitřní 1060 mm
T3 - 1343 mm
K1 (prototypy) - vnější 1460 mm, vnitřní 1200 mm
K2 (prototypy) - vnější 1470 mm, vnitřní 1630 mm
K2 - vnější 1470 mm, vnitřní 1630 mm
T5 (prototyp 8000) - 1300 mm

Takže každý pes, jiná ves


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
No to jsem si myslel i já, že T3 má stejné dveře jako krajní u K2 a že K2 má prostřední dveře tejné jako krajní T2 a nejmenší má T2 prostřední, to je jasný, pokud by byla každý dveře jiný, bylo by to docela nepraktické i z pohledu výrobce i z pohledu provozovatele.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
J*M*: Je to možné, já měl za to, že krajní dveře T3 jsou stejné jako na K2.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Šířka dveří T2,T3 a K2 je každá rozdílná, jedině T3 na voze všechny stejně široké. U T2 a K2 jiná šířka venkovních a vnitřních otvorů, nemám po ruce plánky z ČKD, tak nechci házet numery, ale u K2 největší otvory, pak vnější T2, pak T3 a nakonec vnitřní u T2


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 27 lis 2024 04:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]