Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 230 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
2819
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Místní to může rušit, je pravda, že ty žlábky drnčí, ale dá se změřit hlukový limit, aby povrch při jízdě auta nevyzařoval tolik decibelů do okolí, pokud by byl hluk nad limit, není nic jednoduššího, než žlábky vyřezat jako celou desku např. o šířce 1 m x šířka vozovky (třeba 6 m) a udělat jinou desku z pryžového materiálu/gummy se stejnýma žlábkama, účel to splní a hluk bude menší. Že se v oblasti nevidomí nevyskytují, je lichý argument, chce se říct skoro blábol, až za místníma přijede někdo známý, kdo podobnou orientační situaci využije, ještě budou rádi. Zrovnatak se tam můž díky tomuhle řešení někdo nastěhovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2819
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Rez: ujasněte si, jestli mi vykáte/onikáte. Článek je normálně z idnesu, takže ho čtu úplně stejně jako celé tohle fórum a spíš než sem by měl dotaz patřit do vlákna Urbanismus města.
Co se týká samotných vodicích lišt, tak se domnívám, že je v článku špatně popsali. Reálně se nejedná o lišty, mělo by jít o žlábky vyřezané v asfaltu/betonu. Věc funguje tak, že při chůzi pouze s orientační holí klouže špička hole se silikonovou, nebo s keramickou kuličkou po povrchu, pokud je povrch rovný, hůl se nezachytí o nic, nevidomý tak může přejít přechod šikmo a jít nežádoucím směrem, kdežto s drsným povrchem např. se žlábky se jde tak, že kulička zachrastí o vpadlou/vystouplou věc, která svým nasměrováním navádí chodce, aby přešel rovně tím směrem, kterým vede onen žlábek/vystouplá lišta.
O lištu se nejedná, protože není nic nalepeného na povrchu, lepení lišt/šroubování kovových pásů se používá pro orientaci uvnitř budov. Pokud píšu nejasně, klidně se ptejte.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
I když nejde o MHD, mám dotaz, především na kolegu Cracatit, co si myslíte o tomto článku?
Doufám, že mu to čtečka (nebo co používá) korektně přečte...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Reportáž ČT o novém depu v Plzni.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/284574-plzen-ma-nejmodernejsi-depo-v-evrope/

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Kód:
    „Myslím si, že by měl být [b]jednotný tarif a jízdní doklad.[/b] Že by měly mít menší obce nárok na víkendové spoje. Stačí se podívat do Rakouska, tam to funguje dobře,“ řekl svůj názor Kratina.


Bože, na Vysočině objevili Ameriku... Aby to nedopadlo jak IREDO :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Na „rozdrobené“ Vysočině se blíží revoluce, komplexní dopravní systém

Citace:
Hejtmanství Vysočiny totiž chystá revoluci ve veřejné dopravě. Pro nový dopravní systém nepoužívá přídomek „integrovaný“, ale „komplexní“. Aby zdůraznil, že zdejší princip, jak mají lidé v budoucnu cestovat, se bude poněkud lišit od toho, jaký znají třeba obyvatelé na jižní Moravě.


Bude to "fungovat" jinak než v jiných krajích. Nedělám si iluze o tom, že by to bylo kdovíjak kvalitní dílo. Hlavně, když nebudou zaintegrovány vlaky, ale jen autobusy. Ve středních Čechách už pochopili, že takto to nejde.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Na stránkách Österreichische Nationalbibliothek lze najít snímek předchůdce našich vozů LF, snímek vozu koňky ve Vídni v 19. století ve verzi LF
Příloha:
pferdewagen_LF.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Výzva Ice Bucket Challenge v podání brněnských strážníků a hasičů,
Štafeta potom předána mimo jiné mluvčí DPMB Lindě Hailichové.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
V Plzni slavnostně otevřeli novou vozovnu Dopravních podniků.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
http://www.novinky.cz/koktejl/346280-ridic-autobusu-kouril-za-volantem-marihuanu-usnul-a-naboural.html Tak tenhle se asi po trávě nesměje.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Rem píše:
Těch Citar ve Szegedu je víc? Já měl za to, že tam jezdí snad jedno nebo dvě, přičemž to jedno bylo po dost slušné nehodě a původně bylo/y dvoudéřové.


Jezdí jich tam víc, potkal jsem tam o víkendu 2 - 3ks. Jak říkám, svezl jsem se a velice dobré. A jak říká M, tak jejich vozidla jsou na velice slušné urovni, 15Tr jak z fabriky, 21AB překopané na trajf též výborné a v neposlední řadě tady ty citara. :wink:


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Řádný hospodář nezkontroluje člověka, který jezdí pravidelně MHD jednou za dva měsíce. Kdybych jezdil načerno, tak mne to vyjde cca nastejno a to je špatně. A to jezdím především důležitými linkami, kde je revizorů nejvíce. Potkat revizora na nějaké menší lince je spíše svátek. V noci jsem jel nespočetněkrát (stovky jízd určitě) a na revizora nenarazil (od té doby, co jezdí noční linky). Navíc když je spoj přeplněný na nádraží, tak dále už se to rozmělní a je možné to zkontrolovat. A jak jsem psal, je v zájmu dopravního podniku, aby neměl přeplněné spoje, protože jinak má pokles tržeb, protože si lidé prostě necvaknou. Při troše štěstí až v dalším spoji. Ale to je problém dopravního podniku, že v noci má často kapacitu na hraně. Kdyby se to udělalo trochu chytře, tak na nočním provozu by se dalo docela vydělávat (i bez zdražení). Protože narvaný autobus, kde se za lístek platí 20 Kč na 15 minut. Docela slušné. A v noci využívá lístky daleko více lidí, protože jezdí nimi i ti, kteří normálně jezdí autem. Problém je, že se vyplatí jezdit načerno.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Pavel píše:
Jenže za určitých okolností vůbec o žádnou charitu jít nemusí a na takové akci může dopravní podnik i vydělat. Záleží na počtu lidí, kteří pojedou na lístek. To že lidi jezdí načerno je výhradně problém DPMB, že si to neumí ohlídat.


Aha, a jak si představuješ, že ta revize v tom přeplněným buse (tram) bude probíhat? Asi nijak, když se revizor ani nehne. Jedině nástup prvními dveřmi, ale to asi těžko na takové akci...

Prestiž je sice hezká věc, ale DP se má v první řadě chovat jako řádný hospodář, pokud to nejde, smůla..


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
To je všechno složité. I kdyby to označovač mohl poskytnout, tak se nepozná, jakou jízdenku si dotyčný cvakl. Navíc jde i o lidi, kteří přijíždí na akci normálními spoji. A také si nedělejme iluze, že pokud se pošle málo autobusů a lidi budou cestovat na skle dveří, že si někdo cvakne. Takže se teoreticky se může vyplatit poslat třeba o autobus navíc.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To by se snad dalo zjistit, kolik lidí si v tom daném voze v daném čase cviklo jízdenku, ne? Nebo to cvikače neumí zaznamenat a následně vysledovat množství tisku?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Jenže za určitých okolností vůbec o žádnou charitu jít nemusí a na takové akci může dopravní podnik i vydělat. Záleží na počtu lidí, kteří pojedou na lístek. To že lidi jezdí načerno je výhradně problém DPMB, že si to neumí ohlídat.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A jsme oklikou u meritu věci. DP to dělá ne proto, aby na tom vydělalo, resp. jako veřejná instituce zaplatila náklady, ale proto, že se pak řekne, že Brno je příjemné místo na žití, kde se něco děje a není problém se MHD dostat tam a zpátky.
A ukazuje, že na MHD je spolehnutí, je funkční a třeba ti lidi ji, na úkor IGK, začnou používat víc a víc a stanou se pravidelnými cestujícími.
Stejně jako veřejnoprávní médium vs. soukromí vysilatelé. ČRo/ČT nemusí na každém pořadu okamžitě vydělat, prostě buduje značku a prestiž. Ale to už jsme trochu daleko od původního problému.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
7293
27 úno 2010 07:40
A Brno z toho nic nemá? Daně apod.? Tak proč by to nepodpořilo?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Robert : porada tu akci Brno? nebo je to soukroma akce? zaplatilo Brno Dopravnimu podniku odvozy na techto akcich? ne, tak asi tak


Offline
7293
27 úno 2010 07:40
M píše:
Ano a proto si kazdej vemte svuj bus a jedte si tam stoupnou, odjezdete tyto akce a zaplate si to ze sveho...nevidim zadny duvod, proc by toto mel DP delat. DP ma zaplaceno od magistratu pouze jizdy podle JR nevidim duvod proc by mel slouzit jako charita jak zde bylo napsano.

Komu patří DP? Městu. Má město zájem, aby se tyto akce konaly? Má. Kdo to tedy odveze? DP. Čemu na tom nerozumíš?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
M: Ale pokud kvůli takové akci na pravidelné zastávce autobus 3x po sobě nezastaví, tak už DP ten předem nasmlouvaný JŘ moc neplní... A pokud chce cestující využít pravidelnou linku z pravidelné zastávky a DP mu v tom vynecháním zastávky zabrání, čí je to vina? Když autobus zastaví a člověk se do busu nevleze, je to částečně jeho problém, měl být aktivnější, ale takto?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Ano a proto si kazdej vemte svuj bus a jedte si tam stoupnou, odjezdete tyto akce a zaplate si to ze sveho...nevidim zadny duvod, proc by toto mel DP delat. DP ma zaplaceno od magistratu pouze jizdy podle JR nevidim duvod proc by mel slouzit jako charita jak zde bylo napsano.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Navíc kolik lidí by to dalo? Všichni by svorně čekali na běžný spoj, vždyť si DP platí ze svých šalinkaret. To by na tom byl DP ještě víc bit, řeklo by se, že na tom chce jen vydělat. A novináři (a po právu) by to podniku omlátili o hlavu a byla by z toho docela hezká kauzička, viz ta Blava.
Ohledně takových akcí je na řadě magistrát. Nemáš zajištěn odvoz účastníků, akce se nepovoluje. A basta fidli.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Taky si myslím, že by tomu musela předcházet náročná papírová válka. Navíc by to mělo pramálo společného s "veřejnou službou".


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
No to asi brání. Mají na to povolení?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 17:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]