Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 232 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
http://www.kosice.estranky.sk/clanky/vystavba/projekty---dopravne/rekonstrukcia-elektrickovej-trate-na-stanicnom-namesti.html#block-comments

V Košicích zavřeli 2.8. tramvajovou trať k nádraží (Staničné námestie) z důvodu plánované rekonstrukce, nicméně stavební firma zjistila, že nemá materiál a k žádné stavební činnosti nedošlo. Tramvajová trať bude tedy od září po měsíční výluce opět otevřena, aniž by se na ní cokoliv událo. Rekonstrukce začně asi až příští rok. Opravdu příšerný diletantismus! ](*,)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Mouka: diky za info, asi pojedu na oboje :-)


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
DPB aj tento rok otvorí svoje dvere pre verejnosť

20. září od 10 do 15 hodin bude probíhat DOD ve vozovně Jurajov Dvor v Bratislavě.

11. října by pak měl proběhnout tradiční vídeňský Tramwaytag tentokrát v ústředních dilnách na Simmeringu (Hauptwerkstätte Wiener Linien, Awarenstraße 2, 1110 Vienna, Austria).


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Po zhruba třech letech od zastavení provozu začala oprava točny u hlavního nádraží v Bratislavě.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
mceza píše:
Porovnání s tankem je příklad novinářské debility: "Protože je čtenář idiot a absolutně netuší, co to je 40 t, tak to porovnáme s tankem..." Jenže kolik váží takový tank? Já vím o tanku, který váží necelých 10 t a stejně tak znám tank, který váží 188 t... Tank používaný aktuálně v AČR má hmotnost 48 t...

A to, že se na takové srovnání chytíš, ukazuje na tvůj malý důvtip - zatímco tank rozloží svou váhu na pásy, u tramvaje se o rozložení váhy stará právě trať - to je ostatně princip kolejových vozidel...

PS: ForCity nemá 6 náprav, ale 8. Tedy 16 kol a ne 12. A 2xT3 při stejném počtu kol má hmotnost jen o 6 t nižší...

O.K. nechal jsem se unést...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Zabrousím trochu dál než do Prahé. V iránském Teheránu prý dojezdily trolejbusy (byly zde provozované u nás vyráběné 15Tr) Tuší se o této věci nebo je to světem neproběhlá "novinka"? Například na transphoto jsou teheránské trajfy vedeny stále jako provozní. Místo trolejbusů je ve městě zřízen provoz metrobusů, které mají své vyhrazené pruhy a kvůli ostrovním nástupištím umoženo i levostranné nastupování.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Porovnání s tankem je příklad novinářské debility: "Protože je čtenář idiot a absolutně netuší, co to je 40 t, tak to porovnáme s tankem..." Jenže kolik váží takový tank? Já vím o tanku, který váží necelých 10 t a stejně tak znám tank, který váží 188 t... Tank používaný aktuálně v AČR má hmotnost 48 t...

A to, že se na takové srovnání chytíš, ukazuje na tvůj malý důvtip - zatímco tank rozloží svou váhu na pásy, u tramvaje se o rozložení váhy stará právě trať - to je ostatně princip kolejových vozidel...

PS: ForCity nemá 6 náprav, ale 8. Tedy 16 kol a ne 12. A 2xT3 při stejném počtu kol má hmotnost jen o 6 t nižší...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taková KT8 má pohotovostní hmotnost kolem 38 tun, takže takto těžké tramvaje nejsou nic nového.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Zatěžkávací zkoušky Trojského mostu.
Citace:
Malý postřeh ohledně váhy ForCity Jen pro příklad, nákladní vůz má většinou okolo 20 tun, souprava ForCity váží přes 40 tun. Tank je jen o málo těžší.

Pak se divme nad kvalitou kolejového svršku, když nám tu jezdí obludy těžké jak tank. Možná s tím rozdílem, že tank váhu rozloží do celého pásu, kdežto šalina do pouhého tuctu kol...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
USB nabíječky v busu

Bude to k něčemu, nebo to jen usnadní čórování?


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Umíme jezdit levně, brání se dopravci vyloučení krajem ze soutěže


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
mceza píše:
To vážně potrvá půl hodiny, než dorazí někdo schopný nakuplovat to na tu hajtru za tím?
Asi ano, viz tento příspěvek na zelenožlutém fóru


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Pak by, podle článku, výpadek napájení postihl zhruba 10 cm dlouhý úsek, to se mi nějak nezdá. Samozřejmě můžou noviny psát kraviny, to by nebylo poprvé... ale nezdá se mi, že kdyby v úseku vypadlo napájení, že by ten vůz nemohl projet, zvláště když na fotce hned za tím vozem je další 15T...

(Ale je fakt, že do ní takhle drcnout je určitě rychlejší, než rozbalovat kupláky u dvou patnáctek...)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono to z toho "článku" nevyplývá, ale ta 15T nezůstala na sekci, ale v úseku, který postihl výpadek napájení. Takže by to asi bylo na výjezd jeřábu/nakolejovače.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Citace:
Vůz podle dopravního podniku zastavil v úseku, kde není v troleji napětí a sami cestující se rozhodli tramvaj postrčit o kousek dál, kde už napětí je, aby nemuseli půl hodiny čekat, než přijede z vozovny vůz s techniky dopravního podniku.


To vážně potrvá půl hodiny, než dorazí někdo schopný nakuplovat to na tu hajtru za tím?


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
Dva odkazy na metro.cz:
Slyšíte to ticho? Už druhý týden nejezdí hlučné tramvaje 14T. A nikomu nechybí

Dojeli jsme, musíte tlačit. Na Staroměstské čekala na cestující dřina


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
no když se tu tak pěkně rozběhla diskuse o GOPu, tak bych ještě chtěl vyzdvihnout jejich mobilní aplikaci na jízdní řády. Jmenuje se mobileMPK, funguje v celém Polsku a umí zobrazit odjezdy z nejbližších zastávek, linkové jízdní řády, vyhledat spojení atd.
To by samo o sobě nebylo kdovíco, podstatné ale je, že to funguje kompletně offline! Stačí si na začátku vybrat město, přes wifi stáhnout datový balíček (pro GOP cca 1 MB) a následně to bez problémů funguje, s tím že vždy při otevření aplikace (pokud je datové připojení) stáhne aktualizaci.
Tohle mi v Brně chybí, pubtran je sice fajn, ale při kvalitě pokrytí si člověk nenajde spoj třeba v lese na výletě...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
http://sdip.kzkgop.pl/web/ml/map/
A na tejto mape je aj online poloha ale zatiaľ to má iba minimum vozidiel - autobusov (keď si kliknete na nejakú zastávku a tam je odchod spoja vypísaný nie v čase hh:mm ale o koľko min, tak tam v tom okne je možnosť "zobraz premávajúce vozidlá" a vtedy vám ukáže tie vozy online na mape, aj sa dajú sledovať.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
K předchozí debatě:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Je to opravdu řada měst, která jsou administrativně nezávislá.
Katowická aglomerace má několik milionů obyvatel. Některé zdroje uvádí 2,5, jiné 5. Záleží nejspíše na tom, co všechno tam zařadíme. Je to rozsáhlá průmyslová oblast vyhlášená mj. težbou černého uhlí, což souvisí i s rychlostí železniční dopravy, jelikož např. trať Katowice - Krakow je poddolovaná, tudíž zde nelze jezdit příliš rychle.
Stránky tramvajového dopravce
Stránky železničního dopravce
Stránky koordinátora IDS


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zkus Wikipedii :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Tak, ta dlouhá jízdní doba je nejspíš daná stavem tratí a tím, kudy ta linka jede. Už mám takovou vizi, jak bych to řešil já (nejspíš jednou v BAHNu i budu, protože ta síť je úžasná).
Taky bych řekl, že vlaky tam budou…poměrně využitelné.
Jinak, celá ta oblast je několik nezávislých měst, chápu-li to dobře…? Kolik to celé tak má obyvatel?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mr Black: naopak, vlak je až překvapivě využitelný, linka S1 Czestochowa-Gliwice projíždí celou tu aglomeraci 1-2x za hodinu moderními el.jednotkami Pesa, k tomu vzorně zrekonstruované hlavní nádraží v Katowicích...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Velký je slabý slovo...z půlky na jeden z konců se jelo přes dvě hodiny...
Vlak? V Polsku? Spíš ne sarcastic

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Ježiš, místo sever-jih jsem myslel východ-západ. :-D
Jako jo, mají to hodně velký, to zase jo… Nevím, na nějaké to větší spojení by to si chtělo už vlak. :-D A ten tam asi už používají.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 17:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]