Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Od pondělka vídávám z autobusu ráno (kolem 7:15) autobus na kursu 30061 na Ečerově. Přijede od města a jezdívá se otočit do míst, kde se točí náhradní busy za šalinu. Nevíte někdo, co je to za spoj, příp. za jakým účelem? Předpokládám že by to mohla být nějaká neveřejná objednaná smluvní doprava, nebo tak něco.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
mh píše:
Že tohle není obechcávání? Zase tak blbí ti úředníci a kontroloři nejsou ](*,)


Já nevím, na tom by nemuselo být nic špatnho, pokud se nedomluvilo vyřazení konkrétních vozů. Díky naprosto hloupým pravidlům se podobné věci dělají často. Už jen například Brněnská Varia - fyzicky úplně nové vozy, oficiálně rekonstrukce. Stát to ví, město to ví, DÚ to ví, DPMB to ví. A přes to je to v pořádku a o miliony levnější než kdyby to nemělo papíry vyřazeného vozu...


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Můžu se jenom zeptat jak to funguje, či fungovalo v Ostravě. A to především s busy a jejich vyřazování. Masové nákupy solarisů atd.. Je tu nějaká souvislost s Brnem?

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Že tohle není obechcávání? Zase tak blbí ti úředníci a kontroloři nejsou ](*,)


Offline
2836
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na vzájemném přeprodeji busů starý na výměnu za bus k likvidaci a nějaké peníze, na tm není nic trestného, obchod jako každý jiný. Takže by tohle řešení bylo. Navíc by tak DPMB dostal pár peněz. Jak by to pak bylo s vracením dotací, to úplně nevím, ale myslím si, že by nastat nemuselo, protože by ty peníze dostal podnik za jiný majetek a až ten by nakonec určil ke šrotaci a co do emisí by se vlk nažral a koza zůstala celá. Obechcávání je něco jinýho, takže klid. :D

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nejde o nářky pro staré busy. Jde o ekologii a efektivitu. Která zde v globálu prostě nenastane v takové míře, jak by mohla.

Jen pro pořádek: Za tohle DP nemůže, ten se jen přizpůsobí. Za tohle může ten, kdo stanovil podmínky dotace.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nerozumím tomu, proč tolik lkáte nad starými busy? A vymýšlíte, jak obch.cát (jinak to říct nejde) podmínky dotace. Můžeme být rádi, že se vozový park (konečně) obnovuje a ne vymýšlet kličky, jak na tom vytřískat co nejvíc. Holt naše národní povaha.
A myslím, že vedení DP jsou rozumní lidi a hospodáři a nebude se vyřazovat to, co nutně do kopru jít nemusí.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Musí odjezdit min. 500 000 km. Ale jak je to přesně specifikováno, nevím.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mouka: to nevím, ale přece si před obdržením dotovaných autobusů může DP se svými vozidly dělat, co chce, ne? Nemyslím si, že je nějaký dodatek k dotaci, který hlídá autobusy, u jakého majitele byly v posledních X letech. :-k


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Mouka: Je v podmínkách dotací, že vyřazené vozidlo musí mít u DP něco odslouženo? Pokud ne, tak by mělo být jedno jaký bus DP vyřadí...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Podle mě je vyřazování a následný šrot autobusů co měli GO v roce 2009 úplný nesmysl. O tyto autobusy by byl podle mě velký zájem. Zase na druhou stranu, co DP zbývá - domluvené podmínky musí splnit. Zase je, ale lepší jezdit v nové plynové SORce (nebo v jiném typu autobusu, který vyběrko vyhraje) než v "herce " typu 7273 a jemu podobné.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
MartinV: Nápad dobrý, ale nejedná se náhodou o trestný čin?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Což by šlo vyřešit tak, že se DP domluví s potenciálním kupcem, který by zpět DP poslal kromě peněz i vozidlo určené k vyřazení. To by potom DP vyřadil za plyny. Ale věřím, že by to úředníkovi v Bruselu mohlo vadit.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Obávám se, že je potřeba získat doklad o ekologické likvidaci od příslušného zařízení, které k tomu má oprávnění.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Určitě je tam podmínka, že se nesmí prodat? Není to tak, že se sice prodat smí, ale zisk z prodeje musí být vrácen zpět do dotačního programu?


Offline
2836
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen jestli to nejsou spíš čeští úředníci papežštější než sám papež v Bruseli.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Je to dost špatnej kšeft ve srovnání s tím, jakej kšeft by to být mohl. Tato podmínka je totiž úplně nesmyslná. Nechápu, jaký chytrák ji vymyslel. Motivací možná bylo, aby si mohli do tabulek napsat, kolik zplodin přesně ušetřili, ale pokud by tam tato podmínka nebyla, ušetřilo by to ovzduší mnohem víc. Část autobusů by se totiž jistě prodala soukromníkům, kteří by mohli vyřadit řádově horší a neekologičtější autobusy, než jsou například ty devítikila a citybusy, které kvůli tomu budeme vyřazovat. Navíc se budou muset vyřazovat busy, které před pár lety prošly GO a jejichž stav je velmi dobrý. V souvislosti s tím, že se v dnešní době snaží všichni fungovat maximálně efektivně, tohle podmínka, která způsobí vyřazení provozuschopných vozů v dobrém stavu, působí dost nešťastně.

Ale ať žijí dotace, nesmyslné podmínky a evropští úředníci. Hurá.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
tak vo tym ani nedéché...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
ReZ píše:
....kvedla za plyňák, kus za kus...


Však to je dobrej kšeft, ne? :D

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To je, jestli se nepletu, součástí podmínek dotace EU. Oko za oko, zub za zub, kvedla za plyňák, kus za kus...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Za CNG se budou odepisovat zejména sóla ;-)


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
mili.hami píše:
Jinak ohledně 2342 jsem si všiml, že byla převezena na letiště Tuřany. Je tam jenom odstavená a potom ji čeká šrot? Nebo proč tam vlastně stojí?


Podle mě to tam stojí, aby se to mohlo v dalším roce odepsat za 88ks CNG busů.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Tak to je otázka... Ale myslím si, že pro výluku Minská nebude potřeba nějak extra moc autobusů. Vlastně zařídit ND jen za linky 3 a 11 v úseku Konečného nám. - Vozovna Komín. Současně s tím posílit 12ku kvůli úseku Česká - Konečného náměstí a 1ku kvůli úseku VK - Rakovecká.

No, každopádně, ať je to, jak chce, nejlepší řešení je podle mě VŠECHNY sedmičky prostě kopnout do zádele a vozy 2337, 38, 40, 43, 62, 63 nechat odstavené, ale provozuschopné pro případ nedostatku vozů na linky x...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
IvanM píše:
Tak jsem si všiml, že 2342 finíto. Někdo znalejší, prosím, mrkněte na to. Pravděpodobně nebude sama. 2301, 2302, 2315, 2335 už delší dobu nebyly venku... KONEČNĚ se snad začnou vyřazovat především krámy s kvedlačkou a hned po nich popelnice s otevřenou kabinou řidiče...

No podle mě záleží kolik mají nalítaný a kolik kiláků jim ještě chybí k metě autogen a jestli se náhodou letos nezačne Minská a ND plně pokryjí City a Solárka.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jinak ohledně 2342 jsem si všiml, že byla převezena na letiště Tuřany. Je tam jenom odstavená a potom ji čeká šrot? Nebo proč tam vlastně stojí?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 19:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]