Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 345 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
titlis píše:
Dnes ráno nemilé překvapení na d1 (odjezd ze zast. Jungmannova 7.11. Přijela K2 a až na Moravák měla být nafukovací. To už nejsou KT8 a 2xT3 ani na nejdůležitější linku?

Jsou, ale rozbity ...
Jedna se prevazne o T3G - dostal se snih do elektroinstalace. Porad je ale situace radove lepsi, nez v Ostrave, kde byli pred tydnem (s velkymui problemy) vypraveny namisto dvojic alespon sola.


Od té doby co dělám v DP a dívám se na problematiku z jinéhu úhlu, vždycky když dojdu na zastávku, řeknu si:
"Koleje tu jsou, asfalt taky, troleje jsou natažený, tak to vono něco možná i pojede."


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Buďte rádi, že vám jelo alespoň něco, my dnes ráno čekali na t-27 s odjezdem z Pálavského nám. v 6.09 která nejela vůbec a ta v 6.16 už potom na Vlčnovské nemohla pomalu ani zavřít dveře... :(


Dnes ráno nemilé překvapení na d1 (odjezd ze zast. Jungmannova 7.11. Přijela K2 a až na Moravák měla být nafukovací. To už nejsou KT8 a 2xT3 ani na nejdůležitější linku?


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Fixi: tak to je dobře
Verusha: až zas tak často se to nemění, snad jen 1 - 2krát ročně, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Podklady jsou, formulář taky, v dohledné době to na BMHD bude


No, a není to tak trochu zbytečný, když se to každou chvíli mění? 8-[


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Koukám, že se tady hodně lidí vyzná kolik každá linka má kurzů, kolik přejezdů, z jakých sou vozoven.. Nechtělo by se někomu tyto info zkompletovat a hodit na web? Třeba na bmhd by se to vyjímalo pěkně.. :-) :-) Nebo FD na ty svoje nové stránky..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
manil - líbí se mi to, že udělá dvě kola na d-10, na kterou pak přejde a jezdí tam :)

dík, upraveno


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil - líbí se mi to, že udělá dvě kola na d-10, na kterou pak přejde a jezdí tam :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
b1 píše:
Radek Havlík píše:
Neví někdo kolik se denně vypravuje vozů na těchto linkách
8 a 10 děkují moc

na d-10 v pracovni dny 2 sola z medlanek a 2 K2 z Pisarek, odpoledne jeste jedna K2 jako prejezd z d-9, o vikendu 1 solo z Medlanek

Ten přejezd není přejezd, ale výjezd z vozovny. Je to 00905, která udělá 2 kola na d-10 a pak přejede na d-9, kde jezdí až do šesti. Ranní i odpolední 00905 jezdí každej den úplně stejnej borec (trhačka). Bývá tam dost často Anitra.


Naposledy upravil manil dne 07 led 2006 23:36, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Protoze to ani zdaleka nevyhovuje dnesnim normam . Jak kdysi bylo napsani na k-repu , tak upravy tak aby T3R.EVN vyhovela dnesnim normam by zvedla cenu minimalne na 15 milionu za kus . Pac zatim nejni zajem. Nac vyrabet novy vozy, kdyz DP chteji levny modernizace ? A navic RT6 nema typovy sschvaleni.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
a proč to nejde jako nový vůz? a proč teba pars nevyrábí nové rt6?


A na d-8 je v prac. dny 20 KT8, z toho dvě jezdí jenom ráno. O víkendech 13, z toho v neděli jich 6 vyjíždí až odpoledne.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Radek Havlík píše:
Neví někdo kolik se denně vypravuje vozů na těchto linkách
8 a 10 děkují moc

na d-10 v pracovni dny 2 sola z medlanek a 2 K2 z Pisarek, odpoledne jeste jedna K2 jako prejezd z d-9, o vikendu 1 solo z Medlanek


Pvvs "je to jednotný" <<-- což zcela protiřečí firemní strategii mít každý vůz jiný :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Neví někdo kolik se denně vypravuje vozů na těchto linkách

8 a 10 děkují moc


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Co se tyce presunu. Sledujte trochu co kam jde. Skoro to vypada jako kdyby DP chtel (konecne) mit vsechny CKD vyzbroje deleny podle vozoven.Trochu bordel v tom dela 1615 a souprava T3RF. Jeste par presunu a je to jednotny.

Zapoměl jsi na 1610+12


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Jen menší úprava Medlánky mají 2xT 3xd-9 a Pisárky obvykle 1xd-9.

Na d-9 jsou 4 medlánecké kurzy, z toho dva předurčené pro vlek. Když není vlek, tak jede K2P, většinou. Na d-9 by tedy měly být zhruba 2 dvojčata.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Co se tyce presunu. Sledujte trochu co kam jde. Skoro to vypada jako kdyby DP chtel (konecne) mit vsechny CKD vyzbroje deleny podle vozoven.Trochu bordel v tom dela 1615 a souprava T3RF. Jeste par presunu a je to jednotny.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já bych řekl, že nejpůvodnější je 1068 (akorát není provozní :( ) a 1095 (t je aspoň v muzeu), i když je to MM


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Nemohl by mi čistě ze zvědavosti někdo povědět, která z provozních K2 je vlastně tak nějak "nejpůvodnější", tj. která prošla z technického hlediska za dobu svého provozu nejméně úpravami?


U vozů 1061, 1067, 1082, 1096, 1112, 1128 nebyla dělána ani úprava na MM, ani jiná modernizace či rekonstrukce. Takže asi některá z těchto :)


Nemohl by mi čistě ze zvědavosti někdo povědět, která z provozních K2 je vlastně tak nějak "nejpůvodnější", tj. která prošla z technického hlediska za dobu svého provozu nejméně úpravami?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jen menší úprava Medlánky mají 2xT 3xd-9 a Pisárky obvykle 1xd-9.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
M3 píše:
Je fakt že šroty typu 1539 - 1598, 1497 - 1511, 1551 - 1549, 1525 - ?, 1523 - ? by mnoho řidičů z Medlánek určitě oželelo... A k tomu jako bonus mohou přihodit 1615...

A co by s 1615 v Pisárkách dělali? Sólo je jim na nic. To, že jsem navrhl na přesun zrovna zrychly je proto, že T3M Pisárky nemají, T3T a T6 je nesmysl přesouvat, T3P by medlánky nikdy nepustily z ruky a zrychly je jediný, co z toho v Pisárkách mají...(kromě T3P)...a myslím, že se jich rádi zbaví...


Samozřejmě vím, že 1615 je Pisárkám na nic. To byla pouze narážka na kvalitu tohoto vozu...
A co se týká přesunů vozů - tady to asi nevyřešíme - od toho jsou v DP jiní...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 16:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]