Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 15 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, v takovém případě by zase zůstal nepokrytý úsek Heleny Malířové – Haškova. Tedy pokud mi opět něco neuteklo. A ta a-66 jsou zase zbytečné kilometry navíc a poptávka po takovémto spojení by asi nebyla zas tak velká, aby na to ty peníze někdo dal.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a Polyklinika by nepatřila k těm vynechaným, od ní by bus pak stavěl normálně jako teď.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S A-66 jsem pravda nepočítal, A-46 by nebyla okružní, spíš jako bývalá A-45 = Haškova - Filova - Polyklinika - ŠČ - SO - (Pálavák - Novolíšeňská - Mariánské údolí).
A-66 by třeba mohla jezdit z Haškovy na Halasák - OC Červený mlýn - Štefánikova ul. - Šumavská - Klusáčkova - Tábor a zpátky, takhle by to nešlo? Jaká část by v takovém případě zůstala nepokrytá? A-46 by se ve špičkách a v sedle lišila až od ŠČ, to by snad nemuselo tak moc vadit.
A-57: A nepomohlo by teda vypuštění zastávek od Filovy, nebo kde se ten bus napojuje na trasu A-46 až po Polykliniku Lesná a dál teda jako teď s tím, že by končila na ŠČ?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
XXX: Nic ve zlém, ale t-25 a 26 už měly být v kloubech dávno celé. Ta poptávka tam je po celý den více-méně konzistentní, jak napsal Filip Daněk. Ale ono se to chce tam opravdu svézt a to mimo mimo prázdniny. Uznávám, že teď o prázdninách by tam sóla klidně mohla být, stejně jako na a-53 (a moc nechápu, proč nejsou), ale v průběhu školního roku je i sedlová poptávka mezi Lesnickou a Mendlákem taková, že by to uneslo i dvouklouby po pěti minutách sarcastic

Cracatit: Pořád mi není úplně jasné, kudy chceš vest a-46 v Lesné. Jestli tak jak teď, a-57 bude expres a všechno ostatní v současné trase, tak vidím problém, protože a-66 jezdí jen ve špičce a i tak by se neměla kde otáčet, pokud počítáš s protažením a-46 ve špičkách na starou Osadu. Co je ale horší, že úsek Halasovo náměstí – Lesná by zůstal mimo špičku bez obsluhy. S tramvají samozřejmě souhlas, o tom žádná.
A pokud jde o Crosswaye, tak myslím, že až na tu 57 se více-méně shodneme. Jen ta a-57, respektive její část v Lesné, mi přijde jako jedna z ideálních pro čtyřdveřáky :wink:

P. Haluza: Nejvytíženější je to mezi Haškovou a Halasovým náměstím, dál už to je OK, takže ukončení na Poliklinice by ničemu nepomohlo, jen by spoustu lidí naštvalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad 57: V kterém úseku je ta linka přetěžována? Haškova--ŠČ? Není pak jednodušší ukončit a-57 v zastávce Poliklinika Lesná? Tím se odfiltrují ti, co by z Lesné jeli na ŠČ.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi záleží na konkrétním spoji té 26, určitě bude slabší poptávka kolem desáté a silnější kolem poledne a od dvanácti do dvou, kdy už část lidí končí nejen na VŠ (kolem té druhé i někteří středoškoláci).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ano.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
xxx: V kterých místech? Kamenný vrch - Mendlák? Zkusil si jet někdy ještě dál?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A-46: ne okružku, ale v sedle spojení s 26 kvůli absenci trajfové smyčky Provazníkova (za zastávkou Merhautova), mimo sedlo spíš tak, jak dřív jezdila A-45 s tím, že pár spojů by ze SO pokračovalo na Líšeň a Mariánské údolí (1/3).
A-57: Nenapadá mě, jak jinak vyřešit přetěžování původně mimoměstské linky pro obsluhu Útěchova a Vranova, když ne expres, pak teda odlišnou trasou po generála Píky a Provazníkovou? A-53 jsem trochu přehnal, tam je fakt asi lepší ji nechat jako posilu okružek 44/84 jenom na SO ve špičce.
A-41: můj návrh spočíval ve zrušení 310 a prostě pásmově jednou za hodinu KPN - Kuřim žel. st. a jednou za dvě hodiny pokračování 41 z Kuřim žel. st. do Vranova.
A-43: Jak říkám, spíš prodloužit jen do Soběšic do obce někam dál, než jen na Klarisky, a prostě nechat A-41 jako hlavní do Vranova a A-57 jednou za dvě hodiny do Vranova (sudá hodina 41, lichá 57), to by šlo, ne? Nebo je to o moc spojů navíc?
Každopádně na rozdíl od Modřic si stojím za tím, že A-41 a A-57 jsou vhodné pro Cross s kasou, protože nejde o čistě intravilánové linky, podobně i 303 a 75 do Bílovic.
Na A-52, A-49 a A-78 bych mnohem spíš očekával klasický městský bus, některé 78 mnohem spíš kloubový, než Cross.
Každopádně Lesná potřebuje dostavbu šalinové trati, na tom se taky dá shodnout.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
No hádat se nebudu, nicméně ještě se mi nestalo, že bych v dopolední 26 viděl více než cca 30 lidí...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
xxx: Už ti bylo několikrát sděleno, že 26ka v sedlech zas až tak nevýtížená nejezdí. Obsluhuje několik VŠ, kde se začíná/končí v průběhu celého dne, ne jak na SŠ.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad zrušení spojení Vranov--Útěchov: Vranov je v sezóně oblíbeným víkendovým cílem mnoha turistů i z oblasti Lesné, ti by takhle byli nuceni cestovat na KPN a odtud vyhlídkovou jízdou.

Ad expres na 57: Už jsem tu někde psal, že je to pitomost, protože expres, který jede po stejné trase jako courák, je téměř k ničemu. Časová úspora je tak zanedbatelná, že to nemá smysl rozvádět. Navíc ta silnice ani neumožňuje nějakou svižnější jízdu. Jo, kdyby byla jiná a kratší cesta, pak to smysl samozřejmě má.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Proč pořád všichni trváte na těch kloubech na sedlové 26, když je tak málo vytížená? Klidně tam můžou jezdit sóla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Se spojením 26 a 46 bych do budoucna moc nekalkuloval. Předpokládám, že jakmile bude dostatek trolejbusů, což jistě splní dodávka 31Tr, tak 26 půjde zpět komplet do trolejbusů. Dál tahat autobusy pod drátama nebude důvod.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Stuřík: Já si naopak dokážu představit navýšení počtu spojů z Lelekovic do Vranova. Znamenalo by to trochu upravit oběhy a navýšit počet autobusů na a-41, ale tyto výdaje by se vrátili zrušením poněkud nesystémové a-310, která by se pak stala zbytečnou. A nemyslím si, že by bylo nutné nasadit kapacitnější busy, těch lidí z Vranova zas není tolik. A pokud by to jezdilo častěji a byly návaznosti, tak by možná někdo i přestoupil v České na vlak.

Cracatit: Není mi moc jasné, kudy chceš vést tu 46. To z ní chceš znovu udělat okružní linku, nebo jak? A upřímně, doufám, že stav, kdy na t-26 jezdí mimo špičku, tedy více méně po větší část dne, autobusy, nepotrvá už moc dlouho. A myslím, že úplně utnout dopravu mezi Vranovem a Útěchovem také není nejlepší řešení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vycházím ze stávajícího linkového vedení. Ještě ke 43, prodloužil bych ji kousek do Soběšic, aby nekončila jen na Klariskách, tam mi to přijde tak trochu uprostřed ničeho.
41 bych nechal, jak je, případně bych ji víc provázal s 310 do Vranova, že by 41 jela celou trasu pravidelně třeba co dvě hodiny Vranov, co hodina Kuřim (já vím, že to sem jezdí jako 71, ale furt je to stejný bus, co krouží po převlíkačce jako 41). V takovémhle případě by se dala úplně celá 57 ukončit v Útěchově a šlus, žádné spoje odsud do Vranova s tím, že spoje přes Kuřim to vykryjí a kdo chce jinam přestoupí buď rovnou v Kuřimi na vlak, nebo se sveze na KPN a odsud kamkoli, nevýhodu by to mělo v podobě kroužení jenom pro lidi, co chcou z Útěchova na Vranov, to je jediný minus, jinak by to nemuselo moc bořit stávající linkové vedení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: děkuju za odpověď. Tohle mě, přiznám se, nenapadlo, že by 41 jezdila z Brna přes Českou - Kuřim - Vranov zpátky do Brna, nicméně mi to nepřijde jako šťastné řešení. Já bych to udělal jinak: 57 expres = ŠČ (výchozí stávající zastávka směr Lesná) - Polyklinika Lesná - Halasovo nám. [zbytek vynechat] - Soběšice - Vranov ponechat stávající a zpět, interval jednou za půl hodiny s Crossem a kasou,
ostatní A-46 na Haškovu, dopoledne spojené 26+46 na ŠČ převlíkačka. Odpoledne posílené A-53 KPN - Halasák - ŠČ - SO (vybrané spoje do Mariánského údolí jako dříve A-45). A-55 zrušit.

Naxashi: To je fakt hodně silný hulení, čtyři linky je zbytečně moc. mnohem spíš bych prostě vedl stávající pětku na Halasák, pak k Dusíkové a někde kousek dál bych ji ukončil a ten kolejový trojúhelník bych nechal s tím, že by se pak dál trať nevětvila, ale prostě ten cancour na Čertovu rokli by šel sundat pryč. ŠČ bych nerušil, protože se hodí pro výlukové a nehodové účely asi jako smyčka Zemědělská. Spíš bych ji uvedl do použitelného stavu, aby nevypadala jako debilní provizorium na jeden furt.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Údajně kdysi pár let zpět někoho na DPMB napadlo zavést okružní linky a-43/83 v trase KPN - Medlánky - Řečkovice - Ivanovice - Česká - Lelekovice - Vranov - Útěchov - Soběšice - KPN resp. opačně, ale jak moc to byla fantzaie už netuším :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Je ale důležité poznamenat, že zatímco a43/a57 jezdí do Vranova pravidelně co hodinu, tak a41 zcela nepravidelně a pouze 4x denně. Záměnu četnosti spojů na větvi Řečkovice vs. Krpole/Lesná si nedokážu dost dobře představit (klouby na a41?)...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ve vlákně o Citybusech se mě Cracatit zeptal, jak bych řešil obsluhu Soběšic, Útěchova a Vranova. Nejlepším řešením by nepochybně bylo opětovné protažení a-43 do Útěchova a Vranova a zkrácení a-57 do Soběšic, ale to z (ne)pochopitelných důvodů není na programu dne. Proto bych Soběšicím jejich a-57 nechal, ale obsluhu Vranova bych řešil pouze a-41 protaženou z Vranova zpět do Soběšic s garantovaným přestupem na 57. Je to sice zajímavý paskvil v podobě linky jedoucí z Brna přes mimo-brněnskou oblast zpět do Brna, ale je to lepší, než mít kvůli jednomu spoji za hodinu jedoucímu do Vranova na 57 pokladny. Co myslíte vy?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Ajo, jasný. Sorry, jdu na to. :-)
Můj návrh je především šílená megalomanie, to tady ostatní členové mají pravdu. Zároveň to je ale něco jako definitivní řešení, aspoň myslím. Po lesné by pak nebylo potřeba tolik autobusových linek, lidi by se dostali daleko dál bez přestupu. Vlastně, ta busová linka by tam mohla být jediná. To je vše…
Ten návrh je v podstatě na 2 části. Začínám tam, kde je dnešní smyčka linky 5, kterou bych nejspíš zrušil, koleje vedou v podstatě podle územního plánu Brna (jj, odtam jsem okoukal spoustu věcí. :D ). Ulicí Merhaoutovou pokračuji přes oba mosty. V místě, kde je dnešní kruhový objezd, bych udělal, opět v souladu s územním plánem, křížení, byla by tam odbočka směrem na Okružní. Za tímhle křížením pokračuji Seifertovou, až do ulice Barvy, kam ta trať zabočuje a na konci ulice je smyčka. Tohle v ÚP není, tam to jde dál, ale tohle jsem vyřešil jinak.
Jak je ta odbočka na Okružní, tak ta trať nakonec potká současnou na Čertovu rokli. S tou se také kříží, opět dle ÚP, opět A-čkové křížení, jde jet odevšud kamkoliv (nevím, jak líp to popsat, tuším, že se tomu říká i trojúhelník…
Teď ale přichází to pravé. Jak trať zabočuje mezi baráky ke smyčce, tak v tom oblouku je odbočka , aby trat mohla pokračovat dál, vedle Okružní, té silnice. Místo tam je, párkrát jsem tam šel. A kopíruje tu silnici v celé délce, až po křižovatku se Seifertovou a Dusíkovou. A právě na Dusíkovu trať zabočuje. Smyčka je kousek za dnešní zastávkou Kupkova.
Linky bych viděl asi takhle (protože nevím, jaké by měly čísla, dám jim písmena):
Linka A, co by jela z Kupkové, po Okružní, až na Merhautovu a dále do centra. Linka B by jela opět z Kupkové, ale tentokrát by odbočila na Generála Píky. Linka C by jela z Barvy, smyčka (to je ta, kde by končila prodloužená linie 5), odbočovala by na okružní a opět Generála Píky. Linka D by z Barvy, smyčka jela na Merhaoutovu.
Kam by dál linky pokračovaly, to je už věc další.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: byl by slovní popis toho plánku s Lesnou? Já jenom, abych si to dovedl představit podle uliční sítě. A koleje přes Slovaňák? Člověče, co to hulíš za silnou čáru? To už je lepší udělat šalinou okruh přes VM, která je od Slovaňáku jenom nějaký tři zastávky jak jedničkou, tak dvanáctkou = fakt utopie. Spíš bych si dokázal reálně představit, že by se projíždělo vozovnou s lidma bez zastavení, aby mohla být posilová linka od nádraží do Technoparku a v nevytíženým směru pak byla vytížená jednička po Moravák, kde to prostě chce posilu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Tak, tady se člověk dozví zajímavý věci. Většinou jen čtu všechny možný vlákna, pak mám přehled. Obvykle se nevyjadřuju, protože nemám co říct.
Jmenovaná fóra mě nezajímají. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Proč vlastně jako odpůrce reality chodíš na fórum o městské hromadné dopravě? Doporučil bych Star Wars, Akta-X, Star Trek a podobná fóra...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Problém je v tom, že o provokace taky nikdo moc nestojí. Většinou totiž nepřinesou nic než hádky. Řekl bych, že většina uživatelů sem chodí právě proto, že je tu, ve srovnání s jinými fóry, klid, a až na výjimky rozumná diskuze.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 12:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]