Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 16 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Filip Daněk: Ne, tak já se snažim hlavně asi i provokovat. :-D
Není to hezká vlastnost, vím.
Když vy všichni se ale strašně moc držíte reality. To mi vadí. Nejste schopni použít fantazii, myslet out-of-the-box, apod. Ano, všichni míme, jak realita za nic nestojí. Nové tratě nebudou, staré se rozpadnou, k rozšíření nedojde, nadále se budou dělat špatná rozhodnutí apod. Tohle jsme snad všichni zjistili už.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Naxashi: My pochopili, že se snážíš za každou cenu prezentovat jako jinačí. Ty zase pochop, že tady tím nikoho neohromíš!


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
:-D Lidi, mě baví vaše reakce.
To, co jsem sem dal, je jen sen. OK? Vím, že to tak nebude.
A vlastně, hlavní důvod, proč jsem to sem vlastně dal, je ten, že vím, jaký postoj mají členové tohohle fóra k mým nápadům.
Zajímalo by mě, kolik z vás mě má v nepřátelích. :-D Klidně mi to napište v SZ. :-)
Btw, až se někdy dostanu k realizaci sítě Brna v BAHNu, tak takhle tam bude udělaná Lesná. A věřte mi, tohle je NIC oproti tomu, co mám v plánu pro oblast Bohunic, Starého Lískovce a Kamenného vrchu. A co teprve koleje na Slovaňáku, spojující linii 1 a 6 s 12. :-) To sem dát, tak někteří asi vybouchnou. :-D
Nechci, aby byly sypány miliony do jednoho sídliště. Chci, aby byly sypány miliardy do každého. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Naxashi: Na co dvě tratě??? Ještě jim tam udělejte heliport a přímé letecké spojení do centra. To už fakt nezná mezí, jak by někteří ustavičně sypali miliony do jednoho starobního sídliště na úkor zbytku města.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
No přece Naxashi z kapesného :-D
Doba takových velkých staveb je dávno pryč. Dnes je zázrak když se udrží stávající síť v chodu a jednou za deset až dvacet let se prodlouží o pár set metrů


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Naxashi: Ohromné, kdo takovou megalomanskou stavbu zaplatí? :D


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Mám trochu jinou vizi oblasti Lesné.
Černě jsou existující koleje, modře je, jak bych to udělal já.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Linky, co jezdily na SNP myslím jezdily po Jugoslávské. Nebo aspoň a-72.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Sekce pravopisu je vedle, tady se bavíme o linkách. :mrgreen: Lesná by spíš potřebovala protáhnout pětku nahoru až na Haškovu a tomu pak přizpůsobit vedení busů. Samotný trolejbus na SNP fakt moc neřeší.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
goldfinger píše:
Jo, JSEM BLB, CO NEUMÍ ČESKY


Pěkně si naběhl. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jo, dřív se u Kinokavárny otáčela a67, jednu dobu tam dokonce končily dvě linky (tuším 66 na Maliňák přes Merhautku a Bratislaffskou). Dnes by se tam mohly točit maximálně a46/66. Na zadrátování to je zbytečný.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
To je zbytečná zajížďka jet Mattonovou a Alešovou, navíc na SNP a v okolních uličkách není zrovna dvakrát moc místa. I proto by tam v té oblasti pomohl parkovací dům.


Tak ono by nešlo o zajížďku, ale o obsluhu dané oblasti...navíc se v těchto místech kdysi trolejbus plánoval, mám dojem, že v souvislosti tehdejší původní trasy centrum - Lesná. A ono to sídliště není zrovna malý a linky mhd vedou pouze po jeho obvodu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je zbytečná zajížďka jet Mattonovou a Alešovou, navíc na SNP a v okolních uličkách není zrovna dvakrát moc místa. I proto by tam v té oblasti pomohl parkovací dům.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
goldfinger píše:
A kde by přesně prosím pěkně ta smyčka Merhautova měla být?
Trocha historie, třeba např zde, otázka je: jak tam ty trolejbusy dostat, aby dráteníci křížení zvládli osadit bez újmy na svém duševním zdraví? A sociální zázemí je tam snad dodnes.
K trase do smyčky - možná by stálo zauvažovat o trolejbusové trase v trase bývalé autobusové linky ulici Mathonovou a nám.SNP a odtud pak Alešovou.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bavím se o prostoru, ne o zaplněnosti. S tím vybudováním parkovacího domu celkem souhlasím, protože zrovna v téhle oblasti je hodně aut zaparkovaných tak různě i na Merhautce směrem od Jugoslávské, takže v tomhle prostoru by to určitě pomohlo a třeba vedle toho placatýho paneláku, co se táhne od zastávky trajfu na Provazníkové až nějakých 150 - 200 metrů směrem k Husovicím, je celkem místo, tak podél Provazníkovi by to tam nějak šlo umístit a ani s inženýrskýma sítěma nebo podložím by neměl být problém, určitě by ten parkovací barák vyšel levněji než ten nový u Husovy ulice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Místa je tam všude dost. Smyčka nemusí být velká. Dá se prodloužit záliv (nebo zabrat pruh) směr Tomkovo náměstí a tam se dají odstavovat vozy a pak stačí minismyčka, co je třeba na Novolíšeňské. Akorát to bude chtít i nějaké zázemí (toaletu) pro řidiče.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ten velkej parking slouží pro paneláky po obou stranách Provazníkovy a bývá věčně plný. Kde by ti lidi měli parkovat, na Kohoutově? Se smyčkou bych souhlasil v případě, že se pod ní vybuduje dvou až třípatrová podzemní garáž.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kde by ta smyčka měla být? Přece místo toho velkýho parkingu, co je kousek za těma zastávkama Merhautova na Provazníkové (zastávky okružek a trolejbusu), tam by se ta smyčka hodila už dávno, ale víme, jak to v našem městě chodí s vrchním bakalářem MBA v čele. Smyčku na Konečňáku chápu spíš jako řešení pro nouzové situace, kdy se třeba stane nějaká větší nehoda na Pionýrské, případně na Kotlářské a je potřeba jezdit i někam dál než pouze z Osové na Mendlák, takhle se pokryje část trasy efektivně a líp než jízdou pouze z Mendláku, minimálně pro návoz z vysokoškolských kolejí a privátů směr Kampus to má smysl. Co jsem sledoval jedno delší období při pravidelných jízdách okružním trajfem vždycky ráno směr Konečného náměstí, případně Lipová a odpoledne/večer zpět směr Merhautova, někdy SO, tak střední nával bývá asi od Provazníkovy po Kotlářskou, tam se tak třetina lidí vymění a trajfl zase o cosi nakyne a pak od Pionýrské na Kotlářské/Konečňáku se navalí dav, co jede do Kampusu a je narváno až na Mendlák, kde se buď někdo ještě vmáčkne, nebo se čeká na posilu, v tomhle je rozumné, že některé 37 jedou přes Kohoutovice až na Osovou, že se ten nával dá zředit, každopádně se tyhle návaly opakovaly minimálně do půl desáté dopoledne, pak vlna do Kampusu opadla a zpátky bývá nával od Mendláku na Pionýrskou, pak už to zase celkem jde, nával z Kampusu se trochu ředí i tím, že funguje padesátka do Komecu a šedesátka na Zvonařku. Od Kampusu je pak docela silná poptávka hlavně na Kameňák a různě po sídlišti, takže je potřeba právě proklad padesátky a trolejbusů, co to dá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A kde by přesně prosím pěkně ta smyčka Merhautova měla být? Předpokládám, že průjezd okružek bude i při výstavbě VMO Tomkovo nám. zachován?


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jelikož se tam počítá se šalinou, tak to sotva někdo udělá. Spíš by už konečně mělo město postavit autobusovou a trolejbusovou smyčku Merhautova. Jelikož se do budoucna bude stavět VMO Tomkovo náměstí, tak bude stejně potřeba. Navíc má určitě větší smysl než smyčka na Konečného náměstí.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Cracatit píše:
...a takhle to dává větší smysl, než zbytečný závlek kloubových trolejbusů na otočení ve vozovně Husovice.

Ona je potíž v tom, že na sedlovou 26 nejsou v žádném případě potřeba kloubové busy.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Teoreticky by se tam ty dráty daly natáhnout ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že se i po MH přistoupí na spojení 26+46 v autobusové trakci, protože na ŠČ/Provazníkové není trolejbusová smyčka a takhle to dává větší smysl, než zbytečný závlek kloubových trolejbusů na otočení ve vozovně Husovice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přepsal jsem se, místo posledního přechodu pro chodce jsem měl napsat, že by na takovém širším ostrůvku šel udělat i přístřešek, respektive i na úzkém ostrově ten přístřešek jde udělat, když se chce, viz třeba odjezdovou zastávku Osová u šaliny pro regionálky do Ostopovic. Tam je hodně málo místa, cca stejně jako na některých šalinových ostrůvcích a přece tam ten přístřešek je a dokonce i s nájezdní rampou pro vozíčkáře.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Cracatit píše:
Myslím, že by mělo smysl se po výluce MH vrátit k dopolednímu propojení 26+46 s ukončením na Haškově

Doufám, že po výluce MH již nebude nutné vypravovat na linku 26 autobusy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 15:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]