Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 59 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Dobrý nápad!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Co takhle, kdyz uz se zase resi referendum, ktere uz bylo a v nem se uz jednou rozhodlo, hodit sem anketu, jak by se ted rozhodli zdejsi sotousi?

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
102
13 zář 2007 19:58
Ten RNDr. Patrik je s prominutím úplné h.ovad.o (viz video v článku). Člověk, který je schopen napadat jemu nevyhovující projekty na základě sebenesmyslnějších a sebemarginálnějších procesních pochybení (a následně tato i lživě vydávat za věcná), zde v případě usvědčení z vlastní neschopnosti dodržovat zákonná ustanovení neváhá označit za irelevantní naopak zcela logické zákonné podmínky pro vypsání referenda. Co platí pro jedny, neplatí pro druhé, či, jestli to chápu dobře, úplně stačí, že něco chce RNDr. Patrik (například vypsat referendum o čemkoli) a všichni se tomu musí podřídit, zákon nezákon. Nesmyslně a neuvěřitelně drze namísto uznání vlastního diletantství (mnohonásobné podpisy, neoprávněné osoby - to jim bylo úplně jedno, kdo jim to podepisuje? Nebo ty tisíce neoprávněných byli samí sabotéři?) napadá magistrát z "pohrdání občany" (wtf?), přitom kdyby magistrát nepostupoval, jak postupoval (zcela v souladu se zákonem), mohl by jeho počínání kdokoli úspěšně napadnout. Zajímalo by mne, zda ta jeho arogance a jakýsi podivný pocit nadřazenosti plyne z poruchy osobnosti nebo z vědomí příslušnosti k určitým strukturám.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
C-M: Fakt je, že Onderka byl prvně zvolen mj. s program vysoce vyhraněným proti přesunu. Nicméně trest je jediný možný, příště ho nevolit. Dokud si politici nezvyknou, že názorové veletoče v těch nejzásadnějších bodech jejich programů jsou trestány příštím nezvolením, nestane se nic.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Citace:
Chcete nádraží, nebo demokracii?


Obojí, obojího se tu nedostává. A hlavně chceme, aby až se kopne do kolejiště, tak aby to bylo projekčně a finančně zajištěné tak, aby z těch velkých plánů se nestalo nedokončené a nefunkční torzo, nebo aby se ještě před dokončením stavby nezjistilo, že je potřeba vše znovu přestavět, protože to dle politiků vyprojektované funkční řešení již nevyhovuje


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Jenže když si vyberu kandidáta, který má k nádraží třeba takový a takový postoj, nebo se někde nechal slyšet s nějakým názorem, zvolí ho, jak mu pak zabráním, aby onen, pro mě důležitý názor, časem v rámci kamarádčoftu lehce nezměnil? To ho mám pak jít zastřelit, když se tam zbytek volebního období bude držet jako prase u koryta?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nebo neschopného primátora, který radši zaleze do nory místo toho, aby rázně utnul tipec ekoteroristům a s přihlédnutím k demokracii (ne anarchii) nechal rozhodovat odborníky a zastupitele, které si lidé demokraticky zvolili.
Doufám, že lidé Bc. gubernátorovi Romanovi a všem co na magiči teď jsou jejich nerozhodný postoj ve volbách připomenou a KONEČNĚ se někde kopne do pražců.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Pěkná pasáž o nádraží na stránce: http://www.modernibrno.cz/

Chcete nádraží, nebo demokracii?

Aktivisté bojující za referendum o nádraží nasbírali méně podpisů, než si mysleli, a proto jim hrozí, že žádné referendum nebude. Zdá se tedy, že nastane boj o hlasy pro referendum, potom boj o hlasy v referendu a následně boj za uznání referenda, ovšem to už si většina lidí ani nebude pamatovat, o čem že se to hlasovalo. Stejně je to paradox. Zatímco Berlín, Vídeň, Praha nebo i takový Přerov už mají nové nádraží, Brno má místo nového nádraží demokracii.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Je to takový paradox, Brno potřebuje cca víc než půl století něco udělat s nádražím, stát, ač na to nikdy neměl a nemá finance, a nikdy neměl a nikdy mít nebude na vysoko rychlostní trati, tak nám pomoci peněz z EU teď prý vyřeší problém. Absoloventi vysoké školy na počátku 70. let při přichodu do projekce dostali za úkol vyřešit tyto dvě kauzy, dnes jsou tito v důchodu, jejich celá práce (a celoživotní platy) byla díky neschopným politikům, kteří je úkolovali, k ničemu. Naprosto ztracená generace, celý jejich život naprosto k ničemu. To, co díky politikům vyprodukovali je vhodné na hození do stoupy (nikoli do muzea, tu ostudu žádný politik nedovolí, max do nepřístupného archivu)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Referendum o nádraží v ohrožení: Aktivistům chybí tisíce podpisů
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40818.html


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Téma promazáno od urážek, narážek a hádek.


Offline
102
13 zář 2007 19:58
Ale tak jistě, můžete se "rozhodovat podle sebe" třeba na základě hodu korunou, nebo třeba podle toho, zda v den referenda bude svítit sluníčko. Rozhodovat se na základě ucelených informací by bylo vysloveně hloupé. Ale tak vždyť píšu, že to po běžném smrtelníkovi snad ani nikdo nemůže chtít.

Potíž tohoto referenda je zejména v tom, že pokud by na druhou otázku, podle některých ohlasů i na první, bylo většinově při dostatečném kvóru odpovězeno "ano", šlo by doporučení mj. proti zájmům státu, který má závazky vůči Unii modernizovat uzel do roku 2030. Čili je asi jasné, jak by se stát v takovém případě zachoval - referendum by ignoroval. A takové referendum je IMHO k ničemu.

Počkat si nyní musíme zejména na dokončení studie proveditelnosti.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
A to že neznám nějaký "TENTononc" mi má upřít právo se rozhodnout podle sebe? Pokud tu ta možnost referenda je, tak ji jako brňák rád využiju. Podle výsledku se pak můžete buď plácat po zádech, nebo uznat jiný názor obyvatel Brna. Ale na to si musíme počkat...


Offline
102
13 zář 2007 19:58
MartinV píše:
Tady je trochu zakopaný pes - kdyby existoval nějaký objektivní seznam výhod i nevýhod všech variant, mělo by to referendum smysl. Ale chtít takový objektivní seznam je zřejmě utopie.


Řekl bych, že ten pes je zakopaný ještě hlouběji. I kdyby nakrásně takový seznam vznikl a byl rozdistribuován všem volitelům, jaké procento si ho skutečně přečte a jaké procento z předchozího procenta dostatečně porozumí jeho obsahu? Lidi podle mě nakonec stejně budou volit spíš na základě emocí než chladného rozumu, příp. pod vlivem zjednodušujících marketingových hesel jednotlivých stran. A že zejména vyvolávající strana bude využívat veškerých možností (viz např. první dva příspěvky ze stejné IP adresy zde v diskusi.) Tady se navíc míchá dohromady až moc aspektů, které v podstatě vylučují smysluplnost referenda. Lidi by se teoreticky mohli rozhodovat (pro příklad) mezi podporou výstavby nové čtvrti a zachováním současné dopravní dostupnosti nádraží. Hůř ale po nich může někdo chtít, aby hlasovali zodpovědně vůči nadmístním potřebám. Zvlášť když jsou právě třeba evropská témata pro většinu z nich pořád tak vzdálená, o TEN-T 90% lidí nikdy neslyšelo a snad ani nechápe, že nadmístní potřeba s sebou nese v tomto případě zcela jasný místní benefit.


Offline
102
13 zář 2007 19:58
goldfinger píše:
Který je ten druhý koridor? Aha, Vy myslíte Batl-Adria, ale ten už svou křižovatku má v Lundenburgu. Přes šalingrad je to dost zajížďka.


Opět s dovolením budu brát za bernou minci oficiální politiku EK, která ten brněnský uzel definuje, řekl bych, dost jasně. Btw. jediné dva přímo vyjmenované komplexní uzly v CEF jsou Brno a Lublaň.

http://ec.europa.eu/transport/infrastructure/tentec/tentec-portal/site/maps_upload/09_01_2014SchematicA0_EUcorridor_map_outlined.pdf

http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/ten-t-guidelines/doc/ten-t-country-fiches/merged-files/cz.pdf

Je potřeba si uvědomit, že tyto mapy vymezují železniční prioritu EU na desítky let dopředu. Sem půjdou do budoucna hlavní investice, podle této mapy se bude do značné míry řídit průmysl a investoři. Trať 330 bude pouze doplňková.

goldfinger píše:
Nacpáním nákladní a osobní dopravy do jednoho koridoru, prodloužením cestovní doby do většiny cílů ve městě, rozvrácením celé sítě MHD a městského rozpočtu.


Takže jablka a hrušky. tr psal o katastrofálním stavu z hlediska nadmístního významu uzlu. Z toho pohledu může být relevantní jen ta absence samostatného nákladního průtahu, ale celkově půjde zcela jistě o zlepšení oproti současnému stavu. To snad nemůžete popřít ani Vy. Z hlediska místních "katastrof" se určitě nemůžu ztotožnit s rozvracečskými teoriemi, nicméně souhlasím s J*M*, že pokud stát resp. EU uzná za vhodné pro své potřeby nádraží přesunout, mohl by se podílet i na vyvolaných nákladech do městské infrastruktury.


Offline
70
11 črc 2011 08:39
Štatl
:!: =; :dancing:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Pro mě je při vší úctě relevantní, že Evropská komise ŽUBu přisuzuje význam křižovatky 2 z 9 koridorů hlavní evropské sítě, kterou chce mít hotovou do roku 2030, a přisuzovaný význam podtrhuje vyjmenovanou financovatelností z CEF.

Který je ten druhý koridor? Aha, Vy myslíte Batl-Adria, ale ten už svou křižovatku má v Lundenburgu. Přes šalingrad je to dost zajížďka.

A jak konkrétně by ho nastolil?[/quote]
Nacpáním nákladní a osobní dopravy do jednoho koridoru, prodloužením cestovní doby do většiny cílů ve městě, rozvrácením celé sítě MHD a městského rozpočtu. Je to málo? Jedna Zvonařka stačila. Pamatuju si ty kráčející davy od ÚANu na rolu.Jenom dement se spálí dvakrát o tytéž kamna.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
chat-maniac píše:
Dyť už tu jedno referendu bylo a jeho výsledek si snad ještě všichni pamatujeme, ne?

To jo, byla to trapná fraška... :mrgreen:

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
102
13 zář 2007 19:58
goldfinger píše:
Význam ŽUB pro střední Evropu i ČR bych až tak nepřeceňoval.


Pro mě je při vší úctě relevantní, že Evropská komise ŽUBu přisuzuje význam křižovatky 2 z 9 koridorů hlavní evropské sítě, kterou chce mít hotovou do roku 2030, a přisuzovaný význam podtrhuje vyjmenovanou financovatelností z CEF.

goldfinger píše:
A kdybych chtěl být moc jízlivý, tak napíšu, že katastrofický stav by nastolil teprve odsun.


A jak konkrétně by ho nastolil?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Dyť už tu jedno referendu bylo a jeho výsledek si snad ještě všichni pamatujeme, ne?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
tr: A Vy máte křišťálovou kouli, v níž vidíte, jak toto referendum dopadne?!
Význam ŽUB pro střední Evropu i ČR bych až tak nepřeceňoval.
A kdybych chtěl být moc jízlivý, tak napíšu, že katastrofický stav by nastolil teprve odsun.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
marecek.00 píše:
Místní referendum závazné je při splnění kvóra a to pro místní zastupitele. Také jsou takto psány otázky, zavazují zastupitelstvo jen k aktivitě směřující k jimi navrhovanému řešení (nebo spíš neřešení), nikoliv k řešení samému. Ministr v zásadě jen ocitoval to, co plyne ze zákona - v tom nevidím problém.


Je závazné pro město, nikoliv pro stát. Naštěstí... ŽUB je dopravní problém střední Evropy, zásadní problém dálkové dopravy celé ČR. Místí referendum je proto úlet, který opět prodlouží katastrofální stávající stav.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Místní referendum závazné je při splnění kvóra a to pro místní zastupitele. Také jsou takto psány otázky, zavazují zastupitelstvo jen k aktivitě směřující k jimi navrhovanému řešení (nebo spíš neřešení), nikoliv k řešení samému. Ministr v zásadě jen ocitoval to, co plyne ze zákona - v tom nevidím problém.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Jiricek píše:
Referendum nic neznamená. Stejně o tom rozhodne vláda a ministerstvo dopravy.


Já to tu psal už dřív, ale myslel jsem, že není závazné. A to nejsem ministr.
„Výsledek nás zajímá jako doporučení. Ale závazné není. Pro nás je důležité řešení, které pomůže situaci v celé republice."
A pak, že tomu nerozumím. Rozumím tomu až moc dobře.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Sice je článek převážně o jiné stavbě (taktéž důležité), ale je zde i prachařova poznámka k brněnskému nádraží:

Prachař:„Výsledek nás zajímá jako doporučení. Ale závazné není. Pro nás je důležité řešení, které pomůže situaci v celé republice."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 11:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]