Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 233 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Přilož si k té mapě měřítko a zjistíš, že ty jejich "krátké" linky jsou běžně dlouhé jako naše jednička. Ono jen z východu na západ je to kolem 50 km, většina linek má jízdní dobu přes hodinu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Jo, už jsem taky našel novější. Ale dobrý, ta síť jde hezky vidět.
Když jsem včera večer ještě hledal, na tohle PDFko jsem taky narazil, říkal jsem si, že to doopravdy moc přehledný nemají… Ale i tak dobrý, síť mají dost složitou… Nechtěl bych to dělat. Přijde mi, že spoustu šalinových linek mají dost krátkých, chybí mi tam pak i nějaká linka, co jede ze severu na jih, celou délku…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Toto schéma sítě je ovšem z roku 1998, takže teď už to vypadá trochu jinak. Viz např. http://pl.wikipedia.org/wiki/Tramwaje_w ... astruktura (o něco níž jsou i trasy jednotlivých linek). Celá síť tamnějšího integrovaného systému včetně tras tramvají, expresních autobusů a běžných autobusů je na http://www.kzkgop.com.pl/public_media/f ... i/plan.pdf, ale je přeci jen méně přehledná...


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
No, mají to tam zajímavý.
Jen bych doplnil informace tímhle: http://www.doprava.unas.cz/Schemata/gop_ed_1998.gif
To je vždycky to, co se snažím sehnat. Schéma kolejové sítě. Tolik informací, co v tom je…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi píše:
ds: Zajímavé. Jo, chtěl bych se tam jednou podívat, zejména kvůli tomuhle. Jezdí tam nějaké zajímavé vozy nebo tak? Hádám, že když bych googlil info o jejich provozu, všechno,c o bych našel, by byla polština a tu doopravdy nedávám. :-D


i v češtině je toho plný internet - např tady http://mhd.zastavka.net/fd-svet/ je to seriál na 4 pokračování (hledej pod "Horní Slezsko")
Vozy jsou z 80% klasické Konstaly 105N nebo jejich modernizace, pak mají ojetiny z Vídně a Frankfurtu (oboje vzorně rekonstruované), místní variaci na Alstom Citadis a nejnověji Pesa Twist.

Přehled vozového parku zde :) http://transphoto.ru/city/251/

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Alanis: Aha. :-) No, musím říct, že to je zajímavý, jak to vymysleli s tím obrázkem. :D Trochu úsměvný, ale musím ocenit originalitu. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Naxashi: Stejně jako např. Irisbus měl ve znaku delfína, tak Solaris má jezevčíka.

Jezevčík má znázorňovat nízkopodlažnost a věrnost majiteli - spolehlivost a zelení jsou kvůli nízkým emisím. Těch jezevčíku je vícero, Urbina 18,75 mají jezevčíky nejdelší, naopak u Alpina 8,6 je jezevčík kratší a má vystrčenou ##MLUVÍM SPROSTĚ##, to má znázorňovat, že je vůz LE. A např. Trollino 12 má jezevčíka na vodítku - kde vodítka znamenají sběrače.

Solaris je prostě TOP :applause:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
ds: Zajímavé. Jo, chtěl bych se tam jednou podívat, zejména kvůli tomuhle. Jezdí tam nějaké zajímavé vozy nebo tak? Hádám, že když bych googlil info o jejich provozu, všechno,c o bych našel, by byla polština a tu doopravdy nedávám. :-D
To, jak tam mají stejný čísla, mi přijde poněkud zvláštní… Písmeno to odlišuje, ale jen 2ciferných čísel je přeci 100, pokud začínáme od 0. A 100 unikátních linek je hrozně moc… I když na celou tu oblast by jich bylo potřeba asi víc. Zajímalo by mě jejich linkový vedení, fakt. :-D To musí být masakr.
Jinak, předpokládám, že trolejbusy tam nevedou, co?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi: To město jsou Katowice a tramvajový provoz mají, a ne ledajaký, doporučuji navštívit (zrovna jsem se odtam vrátil). Linku 0 tam mají i tramvaje, nějak jim nevadí použít stejná čísla pro tramvaje i autobusy (aspoň v jízdních řádech to odlišují a tramvaje označují jako T0, T1...)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Dííííík! :-D
No však jo. Co je na čísle 0 tak špatnýho, že s tím mají všichni tak strašlivej problém? Je to nejspíš nejvýznamnější číslo.
A jakkoliv Polsko, tu řeč tam, a vůbec všechno tam, nemám rád, musím uznat, že to, co tam mají za věci na tratích (jako smyčka ve křížení, apod.), jsou fakt úžasný. A to město, odkud to je, nemá náhodou taky šaliny? 0 by tím pádem byla vhodnější spíš pro ně…
OSM hezky ilustrují jejich kolejové sítě, a musím říct, tam mají věci, co bych sám nevymyslel.
Jinak, stále nechápu, co je to s těma jezevčíkama. Viděl jsem je na našich Urbinech 18M, je i na tomhle… Proč? Proč zrovna jezevčík, proč zelenej? Nevypadá moc zdravě…
Jo, je to z toho města, jak jsem jím byl fascinován. Kdyby náhodou, tak tady: http://www.openstreetmap.org/#map=11/50.3084/18.9645 stačí trochu přiblížit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Pro Naxashiho sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
k.ondra89 píše:
Plzeňské K3R-NT mají oproti brněnským K3R-N jinak konstrukčně řešené klouby.

a
TMB píše:
Protože u K3 ex T3 je otočný čep vnitřních podvozků ještě součástí rámu skříně krajních článků, zatímco u K3 ex K2 je otočný čep v ose kloubu.

Plzeňské K3R-NT a brněnské K3R-N mají stejné řešení uspořádání kloubů, rozdíl je v konstrukčním řešení "nosu", nesoucím kloub, na kterém zavěšen nízkopodlažní článek. Vozy KT8 mají střední článek zavěšený v ose královského čepu druhého a třetího podvozku (jak vozy K2, kde podvozek nemotorový, tedy bez hrbu nad podvozkem). Vozy K3 nemají osu zavěšení totožnou s osou královského čepu druhého a třetího podvozku, typů "nosu" neseného kloub by mělo být daleko více než zmíněné 2, typ nosu vozů 1751-2, typ nosu vozů 1753-4, typ nosu K3R-NT a upravený typ nosu na voze 1752 (a asi i upravený typ nosu na voze 1754ú


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Pár zajímavostí od nás i ze zahraničí.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Všechno praská, i škodovka na něčem ušetřit musí, když ne na váze (rozuměj cena výkupen železa sarcastic )...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
M: To nikdo nikde neřekl. Demon ale napsal tohle: "Jinak upřesňuji, že nejde o prasklé rámy podvozků nýbrž o prasklé rámy skříně v místě uchycení podvozku a praskliny jsou na 6 z 6 kontrolovaných vozů z různých sérií, takže je vysoká pravděpodobnost, že jsou popraskané všechny. A pozor, netýká se jen Prahy..." Otázka je, jestli se to neprojeví po určitém počtu najetých km. Kolik mají vaše najeto cca plus mínus přibližně?

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
ZXS.91: My máme v Brně taky nějaký popraskaný díly na 13T? že nikdo nic nepsal. Věta...po upozornění z Brna...je zajímavá. Nevěděl jsem že tu máme nějaké podobné problémy..jinak co se týká novinářu, to je bez komentáře.


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
On je kapku rozdíl, jestli to medializuje podnik nebo novináři. DPP: DPP dočasně přeruší provoz tramvají 14T versus TN: Konec tramvají Porsche v Praze! Vyřadí je kvůli technické chybě - V podstatě stejný obsah, nicméně titulky vyznívaji poněkud jinak.

Jiricek: Nějakou podobnou reakci jsem čekal...

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
811
25 led 2006 09:46
Ad Fafner: Protože u K3 ex T3 je otočný čep vnitřních podvozků ještě součástí rámu skříně krajních článků, zatímco u K3 ex K2 je otočný čep v ose kloubu.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Jako byste neznali Pražáky(Bohužel už si nepamatuju, jestli se píše PRAŽÁKY s velkým P, nebo s malým p.)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Však nikde netvrdím, že se to Brna netýká. Jen mi prostě přijde "zajímavé", že v Brně je kolem toho ticho, ale v Praze to musel DPP zmedializovat. Vsadím se, že kdyby nevyjela jediná 14T, tak by si toho novináři ani nevšimli.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
k.ondra89: Tím, že se to Brna netýká, bych si taky úplně jistej nebyl. Jak píše demon tady, tak se defektoskopie prováděla právě po upozornění z Brna

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jó, kdyby se při konstrukci K3RN nevymýšlely chujoviny a rovnou se klouby udělaly stylem KT8D5N, mohli jsme tu mít kvalitní a spolehlivé nízkopodlažní velkokapacitní tramvaje...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Mě by spíš zajímalo, v čem je technická komplikace udělat ten kloub v plzeňském stylu... Když se v Plzni ten vůz dělal stylem "odřízne se zadek a navaří se kloub", proč nejde v Brně odříznout kloub a navařit pořádný kloub? (A jo, asi si to představuju jako Hurvínek válku :) )

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2819
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a není to nakonec jejich výhoda, že mají v Plzni jinak řešený klouby na K3R-NT?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Tak u K3R byl asi problém v tom, že se klouby navařovaly do původní K2 bez čepu, třeba v Plzni jim jezdí snad všechny K3, asi udělali dobře, že na tuhle úpravu poslali původní T3, ale nějakou výstuhu asi potřebovaly i kachny, ale moc o tom nevím, četl jsem jen o těch K3.

Plzeňské K3R-NT mají oproti brněnským K3R-N jinak konstrukčně řešené klouby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 15:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]