Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 83 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na kloubovej NP trolejbus se da cerpat 50%, max. ale 5 milionů. Pokud by bylo ST18 za 12 mil.-5 mil. dotace, pak se koupe nejakych odjetych trosek z Bystrice asi vazne nevyplati.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zalezi za kolik. Nejsem si jistej ze ma cenu nakupovat vcelku dost stary ojetiny a investovat do jejich GO a reko vyzbroje. Nemyslim ze pujdou pod 5-6 milionu za kus a pri trose snahy by za nejakych 12-15 milionu mohly byt novy ST18, na ktery se daji i cerpat dotace. Tam je to tusim minimalne 1/3 ceny .
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/2FD899E ... avidla.pdf


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, ale když už tady to téma je : myslíte, že by pro Brno bylo výhodné nakoupit z Banské Bystrice (pokud se tam tedy ještě něco nezvrtne) a rekonstruovat (zejména ze 750 na 600V :-)) 20 vozů 15Tr z roku 1990 a 2 vozy 15TrM z roku 1997? Pokud by to mínili za levno prodat, myslím že by to Brnu po otevření Pisárek mohlo dost pomoci (byť je to poněkud balkánský způsob obnovy vozového parku).


No tak já bych k tomu chtěl říct, že chvála pánu bohu že tu 14Tr jsou - jinak by nebylo co nasazovat namísto chcíplých 21Tr :-D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Verusha : já budu jedině rád, když spontánně vznikne diskuse o vozech 14Tr/15Tr a následně se vydělí z obecné trolejbusové diskuse. Ani by mi nevadilo, kdyby někdo začal příspěvkem takovou diskusi. Nemám ale rád, když někdo vyplivne nové téma jen tak, aniž by k tomu chtěl něco říct.

P.S. a autor to zřejmě pochopil, neboť s tím současně vytvořené nové téma "nejlepší a nejhorší trolejbus v Brně" záhy zmizelo...


opravuji: "doufám že ještě dlouho neaktální bude"


No, ačkoliv je mi tohle fórum celkem fuk, musím se trošku podivit nad jeho skladbou a tím se i trochu zastat vzniku této diskuse - jak vidno, trolejbusy a autobusy jsou zde spíše v pozadí zájmů. Mají jen své všeobecné diskuse a plus nějaké lokální, většinou krátkodobé diskuse ala "25Tr v Brně". Zato tramvaje tu mají dokonce i několik diskusí typu "K2 a modifikace", prakticky od každého typu diskusi.
Co z toho plyne - pakliže tato diskuse ano, pak rovnež založit paralelní diskusi "21 a 22Tr" a u autobusů obdobně. Na jednu stranu v tom bude chvíli ještě větší zmatek, na druhou stranu by pak už mohlo být zakládání nových diskusí ZAKÁZÁNO a témata přehlednější. Taková všeob. tram diskuse je kolikrát nepřehledná až hrůza. Rovněž by stálo za úvahu stará témata mazat - třeba zrovna 25Tr v Brně je už rok neaktuální (a doufám že dlouho neaktuální nebude 8-) )


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
FD : zase přidáváš adminovi práci s mazáním!
Nová diskuse se zakládá v případě, když chceš něco zásadního sdělit a nehodí se to do jiné, stávající diskuse. Otvírání takhle prázdných témat je k ničemu. Možná by si bylo dobré uvědomit, že internet není na hraní. Když nemáš co sdělit, běž si hrát s autíčky...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Diskuze o trolejbusech 14Tr a 15Tr


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2024 19:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]