Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 354 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
To je zase mediální zvratek... Od začátku až po konec. Opět nezklamali...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Oni nepíšou o závažnosti, ale o dramatičnosti. A to navíc z pohledu pro hasiče. A to převrácený autobus klidně může být...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Autobus na křižovatce ohrozil řidiče. Počet nehod dopravního podniku roste

Citace:
Právě rozjezdový autobus má na svědomí letos doposud nejdramatičtější nehodu dopravního podniku. Na konci května autobus linky 90 mířící na hlavní nádraží, nedojel ani na druhou zastávku. V Klimešově ulici v Ořešíně krátce po opuštění konečné havaroval. „Autobus sjel ze silnice do pole a převrátil se na bok. Dva cestující jsme ale museli vyprostit," popsala mluvčí jihomoravských hasičů Pavla Pražáková.


No já nevím, ale asi nějak zapomněli na to, že jedna paní pod autobusem na Velikonoční pondělí přišla o ruku. Tohle osobně bych považoval za závažnější nehodu.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Idnes:
Město trolejbusů. Síť by v Brně mohla být ještě větší, říká odborník


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Jeden archivní: Podpovrchová tramvaj se začne stavět do tří let

zdroj: Znovu 89


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40805.html
Kratší článek k výluce v Tuřanech. Už aby skončila, když skrz zasažené území vede jedna důležitá cyklostezka. :-)


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40730.html
No, koukám, že se to už objevilo i v trolejbusovém vlákně, tak nic.. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: potřebují se zviditelnit a doufají, že jim to někteří občané sežerou (a někteří tak bohužel učiní).


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Bc a spol už jsou trapní, kolikrát ty vozy ještě budou představovat? kolikrat se na nich ještě budou zviditelňovat? ještě chybí šampaňské, třeba na potřetí...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Už je to tady:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40724.html


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M a další:
Pokud si Dopravní podnik do výběrového řízení napíše, že chce místo sedaček bidýlka pro ptáčky, tak mu je tam výrobce namontuje (samozřejmě pokud to bude v souladu s legislativou, vozidlo s tímto typem bidýlek bude schválené pro provoz v EU, bla bla...). A protože si DPMB do VŘ na prvních 12 ks CNG busů napsal, že chce plastová sedadla s částečným textilním potahem (což bylo ještě před tím, než proběhly ty všemožné ankety a zkušební provozy), dostal je. SORy nebyly vyráběny pod takovým tlakem, proto do nich DP mohl více vnášet vlastní myšlenky a přizpůsobit si je více k obrazu svému. Proto např. jiné barevné provedení a bez látky.

Ve VŘ na zbylých 88 plyňáků je celoplast.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
U těch sedaček jde především o ten molitan, ze kterého se to nedá dostat, látka docela dobře čistit jde.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ocekavam, ze kyzenou výhodou ma byt menší klouzavost...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: taky mi přijde kombinace plastové sedačky a látkového potahu přinejmenším zvláštní.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Já furt nechápu ty sedačky v CNG ciťácích a jestli mají být v dalších 88 busech, tak bych rád poznal jejich výhodu.

Takže máme plastové sedačky. Jsou tvrdé, ale lépe se čistí. A pak máme sedačky čalouněné, které jsou měkké, ale špatně se čistí potah.

A pak máme sedačky STER MX s potahem na sedáku. Zkombinovali jsme obě dvě nevýhody, špatně se čistí a budou tvrdé :applause:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli se nemýlím, tak by zakopaný pes mohl být v tom, že současná CNGčka jsou euro 5, kdežto vozy z následujícího VŘ už budou euro 6. Tudíž minimálně papírově asi jiné autobusy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
presně tak, pač tu někdo psal že v sorech tyto sedačky snad nemaji schválení či co,ale mohu se plect.


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
První část věty je citace z článku, úvaha zřejmě směřovala k sedákům, jež jsou v CNG Citelisech nyní.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M píše:
... a příští rok dalších 88 ve kterých bude plast potažený látkou, že by náznak toho, že dlší plyňáky budou Iveco??? nepřekvapilo by mě to.

Docela by mne zajímal myšlenkový pochod, jak jsi to tvrzení vyvodil. :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Do zbylých 88 CNG busů jsou požadovány sedačky celoplastové. Viz. veřejně dostupný soupis požadavků.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
... a příští rok dalších 88 ve kterých bude plast potažený látkou, že by náznak toho, že dlší plyňáky budou Iveco??? nepřekvapilo by mě to.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Lehce? Ať mi dají polovinu a já jim to udělám.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Sedačky v hromadné dopravě? Lidé si častěji posedí na plastu
http://brnensky.denik.cz/z-regionu/seda ... 40718.html


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Přesně tak. Nebo například dát okružky do sól a interval 5 minut a každý druhý spoj by byl zrychlený (v určitých částech přes tunel). Bohužel nevím, jak se počítá kloubový vůz z hlediska vozokilometrů a jestli by to nebyl značný nárůst.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: expresními spoji by mohly být i např. a-44/84, kdyby zastavovaly jen na důležitějších zastávkách - tam, kde jedou v souběhu s jinou linkou a tam, kde je lze vést rychlejší trasou (i kdyby to někde znamenalo posunutí do jiné čtvrti).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 13 říj 2024 04:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]