Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 17 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ono je to vůbec na ŠČ taková svérázná zastávka, kde ani jedna věc není stejnoměrná, jedna busová zastávka je plnohodnotná i s přístřeškem, ale naváděcí pás z kostiček tam není, šalinová zastávka výstup má jedna kolej ostrov, druhá ani omylem, nástupní zastávka naopak má sice přístřešek, ale jinak vymyšlený, než busová zastávka směr Lesná, pro jistotu u toho přístřešku v nástupní šalinové zastávce jsou schody, aby se z něj blbě odcházelo, ostrůvek usnadňující nástup do vozidla hlavně s ohledem na výšku podlahy od temene kolejnic taky není, přitom zrovna tady by na rozdíl od smyčky na Mendláku šel ten ostrov úplně v pohodě vybudovat i s přístřeškem. Jenomže aha, on by ten přístřešek stínil větnamca s trafikou :mrgreen: no a busová zastávka směr Provazníkova pro jistotu má ostrůvek bez nájezdní hrany pro kočárky, bez přístřešku a ještě v blbé poloze, že není jednotný s nástupní šalinou. Fakt by to chtělo buď sjednotit parametry těch zastávek, nebo jednou (dřív jak za "sto roků kopal jsem uhlí") tu smyčku úplně zrušit. Já vím, že je to provizorka na jeden furt, ale aspoň ta busová zastávka směr Provazníkova by šla posunout o třicet - padesát metrů blíž ke křižovatce Merhautky s Provazníkovou, plynulost provozu by taková zastávka neporušovala, bus by stejně stavěl na kolejích a šalina by mohla pak odjíždět ze stejné zastávky směr Jugoslávská a kdyby se trochu ubral chodník a zabral celý jízdní pruh, šel by tam udělat i přechod pro chodce. Ještě, že mám vodicího psa, jít zrovna tuhle složitou zastávku jenom s orientační bílou holí, to by dal snad jedině David Copperfield. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fakt??? Tak určitě, deset kroků od busové zastávky na šalinovou je strašně daleko. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V ŠČ a-57 končit nemůže, protože z té výstupní zastávky by to bylo tuze tuze daleko k tramvaji... :mrgreen:


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Navazuji na debatu z vlákna Irisbus Citybus: ÚMČ Brno Útěchov si vydupalo hlavní směr linky 57 zřejmě kvůli spádové polyklinice na Lesné, kvůli obchodům a zřejmě i kvůli školám. Takže proto se udělal kompromis, že jezdí 43 na Klarisky a jen v sanitkách, ne velké busy. Spíš je problém, že tahle linka Lesnou neprojíždí nějak expresně, aby nemohlo docházet k přetěžování linky. Osobně jinak moc nechápu, proč jezdí na Tomkáč a nekončí na Štefánikově čtvrti, když tam může končit 26 v autobusové verzi dopoledne, snad nepřejíždí ani na 53, ani není spojená s 46, jak byla dřív. Myslím, že by mělo smysl se po výluce MH vrátit k dopolednímu propojení 26+46 s ukončením na Haškově a tu 57 zaříznout na ŠČ, když stejně se časem bude dělat VMO Tomkáč.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Spy píše:
Omluva, však to nebyla narážka přímo na Tebe, ale spíš na to, kam se ta debata ubírá.


Já jsem to nemyslel jen na tebe,ale i na p.P.Haluzu.Můj návrh není takový spojit linku 80 s 46 , ale prodloužit alespoň částečně linku 46 k NCKP ( i za cenu toho , že by se zrušila ČL).Samozřejmě musela by to být dohoda s NCKP , ale ten pokud by chtěl nalákat více návštěvníků , tak by na to i mohl přistoupit.
Zkusím jiný návrh , jenom pro diskuzi:
Linku 46 omezit ve špičce na interval 10 minut a prodloužit každý druhý spoj k NCKP (samozřejmě po dobu 8-20h).
Místo špičkových spojů tam poslat odpoledne linku 53 , která by místo na ŠČ či SO , jezdila od Polikliniky Lesné přímo nahoru na Haškovu.Tím by sice ubylo spojů směrem na ŠF , ale cestující (třeba ze zastávek Arbesova či Blažkova) by získali možnost nově jezdit i na Halasák a tudíž s max.1 přestupem na HL.N .Je to jenom návrh pro diskuzi s tím , že by se dalo rozumně využít linky 53 v úseku od Halasáku , která tady stejně vozí jen vzduch. e_smile


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Zajímavá diskuse v době, kdy tu někdo psal, že linka 80 možná zanikne. sarcastic Bude po volbách, čas zdražování a škrtání. Možná se tak dočkáme toho, že linku 80 ukončí na Srbské a zruší linku 32. Tam se budou dobře nabíjet budoucí elektrobusy sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
MtM píše:
Nechte si ty trapný připomínky.Já taky žádný nepíšu. :wink:


Omluva, však to nebyla narážka přímo na Tebe, ale spíš na to, kam se ta debata ubírá. Ale skutečně nabývám dojmu, že při výrazném zvýšení venkovní teploty by toto diskuzní téma mělo být adminy uzamčeno... :) Viz příspěvek P. Haluzy, který v kontextu svých dřívějších rozumných úvah myslel samozřejmě jako vtip (protože jinak by nezapomněl na budoucí Albert Hypermarket na Cejlu, pak bych to bral vážně :mrgreen: ).

Cracatit: Pásmový provoz v Brně máme, určitě. Kromě nejméně 7 verzí trasy linky 49 je krásný příklad třeba metrobus 57 na druhé straně Lesné. Nic proti - ale skutečně by to byl pásmový provoz linky 46, kdyby místo na Zemědělskou jel z Lesnické každý 6. spoj ve špičce k NCKP, do Pisárek a na Myslivnu (nebo kamkoli jinam)?

Věčná otázka "kam s ním a kam s linkou 46" asi propojením s linkou 80 prostě vyřešit nepůjde...


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Že nemáme jiné linky s pásmovým provozem? A co taková A-49 s některými spoji jen do Přízřenic a některými do Dvora v lese (to druhé je asi účelové), co taková A-78 ukončená na Slatina - rozc., Líšeň - Vlkova atd. Nevidím v pásmovém provozu větší problém, pokud se nekoná ve špičce.

Moje vize A-46 je asi takováhle, výchozí zastávkou by byla Štefánikova čtvrť, pak jízda přes Polyklinika Lesná - Halasák - (vybrané spoje do NCKP asi 1/4) - zbytek spojů na Sportovní - Reissigova - Štefánikova (ul.) - ulicemi Chodskou a pokračováním Botanické na Šumavskou, aby pak byl na Klusáčkové přestup ve stejné poloze s trajfama a šalinou a po Táboře zpět směr Reissigova, pak by bus mohl a nemusel jet po Táboře směr Březinova a Nám míru opět jen vybrané spoje. Přestup na Šumavské neuvažuji z důvodu, že zastávka busu je jen pár kroků od zastávky D-1/6 na Štefánikově třídě, ale nebráním se sjednocení, pak by byla trasa, jak už tu někdo navrhoval Reissigova - Štefánikova se zastavením shodně s šalinou - Šumavská až po Kounicovu, Klusáčkova a po Táboře zpět.

Pokud má být A-80 samostatná, pak bych ji vedl z Vaňkova náměstí Lerchovou (výchozí zastávka Vaňkovo nám.) - Náměstí míru - Březinova - Tábor (zastavovalo by se na Veveří směr právnická fakulta) - Šumavská průjezd na Klusáčkovu a dál do Žabovřesk směr Přívrat a konec buď na Vychodilové, nebo blokově stejně jak končívala x-30 v době výluky Královopolské pro trolejbusy v roce 2012.
Možná utopie, možná návrh, můžeme diskutovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nic proti, ale to je fakt blbost. Tahat a-67 přes Lesnou. Jen kvůli jednomu nákupáku, přičemž vůbec není jistý, zda o to ten nákupák stojí.
Můj návrh protažení a-80 dolů sleduje lepší propojení dvou městských čtvrtí s ukončením neblokovou smyčkou. S obousměrným přestupem na d-12 i d-1 hrana-hrana.
Pokud by se to realizovalo, tak a-67 by přes NKCP zajíždět vůbec nemusela.
Nevím, jak je postavená smlouva mezi DPMB a NKCP. Jestli jen na prostou dopravní obslužnost a její četnost nebo na konkrétní linku a směr odkud přijíždí a kam (kudy) směřuje. Ale myslím, že tak obecné to nebude. Protože zastávka Reissigova je na trase vždy od NKCP. Aby substrát byl dopraven nejdřív k nim a pak teprve ke konkurenci.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To už se spíš jako možný jeví nápad, který jsem teď dostal. Částečně je to utopie, ale problém by to řešilo. Co kdyby se a-67 v úseku NCKP--nám. 28. října vedla přes Polikliniku Lesnou, ŠČ, Jugoslávskou a Dětskou nemocnici? Samozřejmě až po opravě MH. Ta linka už je i tak dlouhá jako týden před výplatou a slouží jako napáječ všech možných i nemožných obchoďáků po cestě, takže by jí to až tak neublížilo. A měli byste spojení aspoň ze spodní strany Lesné. :mrgreen:

(Ano, je to kravina, ale na úrovni námětů o prodloužení a-80 či a-46...)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Spy píše:
Už by se mohlo trochu ochladit :-)


Nechte si ty trapný připomínky.Já taky žádný nepíšu. :wink:

Spy píše:
Tady je jen jeden drobný problém, a to že červenou linku provozuje jiný dopravce než DPMB. Za trochu jinou cenu než DPMB. Takže náklady NCKP na celodenní provoz této linky by vyšly tak možná s bídou na 10 párů linky 46, byť jen v úseku Lesnická - NCKP.


Kdyby NCKP chtěl větší příliv zákazníků , tak by do toho šel i za cenu většího připlácení.Vezměte si jiný nákupní centra (AVION,GLOBUS) , tam také jezdí autobusy každých 20 minut.Jsou sice trochu mimo město,ale že by NCKP byl centrem všech tras , se také říci nedá.
Tady teď jde spíše o to , že NCKP spíš pokračuje v trendu omezování (viz. nedávné zrušení modré linky) , ale co my víme , jak to bude třeba za rok , dva. Proto ten návrh. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
MtM píše:
Ano dokážu , jelikož by NCKP zaplatil jen navýšené vozokm (v úseku Provazníkova-NCKP).Zbytek by normálně platil DPMB jako současnou linku 46.To by zas nebyl tak velký finanční problém , jelikož teď NCKP hradí červenou linku v celé své trase. :wink:

Už by se mohlo trochu ochladit :-)

Tady je jen jeden drobný problém, a to že červenou linku provozuje jiný dopravce než DPMB. Za trochu jinou cenu než DPMB. Takže náklady NCKP na celodenní provoz této linky by vyšly tak možná s bídou na 10 párů linky 46, byť jen v úseku Lesnická - NCKP.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tím , že by se zvýšil počet spojů zajiždějících do NCKP by určitě zvýšil i poptávku (to , že by tam v současné době jezdil vzduch , taky není žádná pravda).
Nebo co je teď pro cestující Lesné lepší - čekat hodinu na jeden spoj NCKP nebo zajet třeba do Globusu , kam jim bude trvat cesta sice o 10 minut déle , ale pojede jim to tam každých 10 minut? Když už NCKP je "zašitej někde na Cimburkové" , tak už jen pro to by mohl za dopravu trochu připlatit.
Ve špičce by se to dalo vyřešit , že by jezdil každý jen každý druhý spoj na NCKP. :wink:


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Už vidím NCKP, jak financuje návoz vzduchu. Ale můžete se jich zkusit zeptat. :mrgreen:


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
P. Haluza píše:
Dokážete si představit finance na provoz červené linky v intervalu 60 minut a finance na provoz a-46 ve špičkovém intervalu 5 minut?


Ano dokážu , jelikož by NCKP zaplatil jen navýšené vozokm (v úseku Provazníkova-NCKP).Zbytek by normálně platil DPMB jako současnou linku 46.To by zas nebyl tak velký finanční problém , jelikož teď NCKP hradí červenou linku v celé své trase. :wink:


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dokážete si představit finance na provoz červené linky v intervalu 60 minut a finance na provoz a-46 ve špičkovém intervalu 5 minut? A nebo by se zase prodlužoval každý desátý spoj? A co s tím zbytkem? Proberte se, to je tím vedrem...


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já bych linku 80 ukončil u NCKP , tam je to ideální konečná a nemusely by sem normální sóla.
Co se týče dostupnosti NCKP a Lesné , tak by se to dalo vyřešit jedině tím , že by se NCKP a DPMB dohodli , NCKP zrušil červenou linku na Lesnou a místo toho by se do NCKP protáhla 46 , kterou by NCKP financovalo místo předešlé červené linky.Na lince 46 by se tak navýšené vozokm proplatily a zároveň by se vyřešila konečná této linky.
Ale to by muselo dojít ke shodě , jako třeba u linky 42 , kde to financuje GLOBUS (to , že podivně a v nejvíc vytížené době PD-sedla , když zde jezdí nejvíc lidí , tady jezdí sóla a o víkendech klouby , když o víkendu tady jezdí minimum lidí , je věc jiná).


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
colt274 píše:
Nemusí tam být jednotný interval, prostě by byl prodloužen třeba jen každý čtvrtý spoj a-46...


To je ale totální kravina. Ukažte mi jedinou linku v Brně, která je řešena tak, že se vybraný spoj protahuje na území jiného sídliště. Navíc poptávka po takovém spojení by nepřekročila teoretickou rovinu rozvíjenou zde. Protažení a-80 na Lesnou opět nesmysl, nicméně opět musím opakovat již mnohokrát řečené: když si to NCKP a Lesná zaplatí, proč ne.

A ještě taková perlička: nyní má Lesná s NCKP spojení v intervalu 60 minut. Navrhovaná protažená a-80 by měla 30 minut, to by si teda fakt pomohli. Navíc kdyby tam ta poptávka byla, už by dávno jezdila free linka v častějším intervalu. Ale jaksi poptávka taková není.


Naposledy upravil P. Haluza dne 21 črc 2014 11:51, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Já bych linku 80 protáhl přes NCKP až na Lesnou (možnost pauzy na Kohoutově) a vyplnil bych tak mezeru mezi tangenc. linkami 25/26 a 44/84. Už jsem to tu navrhoval mockrát.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Pro začátek by stačilo protáhnout a 80 na Vaňkovo nám., bude-li to tam kde otáčet. Ve Šrajbecu se bude točna hledat hooodně těžko. Na druhou stranu by mohla tato linka jet Domažlickou a přes Šumaffskou zpátky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A musí to být zrovna a-46, co se uvažuje propojit? A musí se to vůbec propojovat? A musí se vůbec a-80 protahovat až na Lesnou? A když jsem u provozu na Březinově, předpokládám, že hlučnost kvedlaček, resp. 73x obecně a nových CNG je nesrovnatelná. Takže rozmlsaní "kraváci" se nebudou muset tolik rozčilovat.
Já bych si dokázal představit a-80 protaženou z Pisárek (otázkou je kde tam otáčet) nebo jen z Vaňkova nám. do prostoru Cimburkovy ulice v taktu 10-15 min. PD a 20 min. VIK. Vést přes zastávku Klusáčkova (přestup d-12, t-34/6) po Šumavské ulici, přes zastávku Šumavská (přestup hrana-hrana d-1/6) a po Reissigově dolů.
Nejde jen o obsluhu toho nákupáku za Červeným mlýnem, ale obecně spojení Žabin (okolí Veveří ulice) s KrPolem, Medloněmi a Křečkovicemi.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Nemusí tam být jednotný interval, prostě by byl prodloužen třeba jen každý čtvrtý spoj a-46...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Cracatit píše:
No a proč by Lesná a Masarykova čtvrť byly proti, kdyby se spojila A-80 + A-46. Sice asi tuším, ale rád si to nechám vysvětlit. Bavíme se o trase mimo výluky Milady Horákové.


Samozřejmě že s Miladou Horákovou to nesouvisí. Ale máme-li interval na a-46 ve špičce 5 minut a na a-80 ve špičce 20--30 minut, tak opravdu nevím, jak to spojit. Když se udělá jednotný interval 5 minut, tak bude (oprávněně) řvát Masarykova čtvrť, protože to tam a) bude vozit vzduch a b) zbytečně navyšovat hlučnost. Když se udělá interval 20 minut na a-46, bude (oprávněně) řvát Lesná. Opravdu nevím, jak spojit linky, jejichž intervaly jsou takto diametrálně odlišné. O případné poptávce po takovém spojení ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V květnu to bylo teprve ve fázi projednávaní, tak kde berou tu jistotu, že se to letos stihne? Musí se vydat stavební povolení, udělat výběrové řízení na zhotovitele, musí se vyjádřit MMB, DPMB, PČR.
Pokud by snad byly potřeba další sloupy, tak sami jsme viděli loni, za jak dlouho je chomutovské železárny dodaly na Tvrdého (i když to snad byla nějaká mimořádnost).
Prázdniny za chvíli skončí a do konce roku nám zbývají pak už jen 4 měsíce. Nemůžu se zbavit dojmu, že to je jenom předvolební slib a do konce roku se nic nezmění.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Na stránkách MČ Kohoutovice jsem v Otázkách a odpovědích našel toto http://www.kohoutovice.cz/modules/faq/q ... hp?id=2184 a toto http://www.kohoutovice.cz/modules/faq/q ... hp?id=2176


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 15:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]