Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 18 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Nevíte, jak to vypadá se smyčkou Jírovcova? Starosta Kohoutovic sliboval, že se letos bude předělávat a otočí se směr projíždění.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Pavel píše:
1) Propojení t-35 a t-37 není možné bez úprav trolejového vedení, jinak by trolejbusy směr Kohoutovice nemohly odjíždět ze stejného nástupiště. Ale jinak to není špatný nápad.
Jako by tohle měl být problém v době, kdy zrovna na té 37 z Jírovcovy odjíždí každý druhý spoj od jiného nástupiště a z Mendláku v odpolední špičce těch spojů, co jedou od Úvozu do Kohoutovic, taky není zrovna málo (mluvím o stavu mimo prázdniny)

Edit: Třeba u linky 5 na Mendláku taky každý spoj odjíždí z jiného nástupiště, a nějak se to zvládnout dá.


Offline
45
27 srp 2013 10:12
Masarykova čtvrť
Cracatit píše:
Spíš by mě zajímala reálná možnost propojení T-37+35, kdy by se propojily Kohoutovice - Mendlák a Žluťák jednou linkou, neusnadnilo by to ten blázinec s linkama od Komenského náměstí?
Díky všem za reakce.

Přímé spojení z Barvičky do Pisárek by bylo fajn, ovšem obávám se, že by se úplně rozbila návaznost na t-38 směrem do Masarykovy čtvrti...už tak se kolikrát nesejdou...

_________________________________
...and as always - thanks for watching.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Janatak píše:
K trolejbusu od nádru ke kampusu via ulicemi Vojtova a Vinohrady, není to zase tak nová myšlenka, to už tu bylo několikrát, mimo jiné i na slavných nástěnkách při opakovaných dod v komínské vozovně. Na studii jsem zvědav, zvláště na tu část, kde bude autor řešit vedení komunikace pro trolejbusy a ostatně i pro další dopravu přes vrchní část ulice Vinohrady...

Výstavba trolejbusové linky od nádraží k FN v Bohunicích ulicí Vojtovou a Vinohrady tu byla vymyšlena už v době, kdy ještě nevedla tramvaj ulicí Renneskou. Postavením tramvaje se ještě znásobil počet nedořešených a kolizních míst na trase. Po dostavbě tramvaje až na dnešní konečnou dokonce tu bylo tvrzení, že tramvaj nemůže jakýkoliv další nárůst přepravovaných osob (další sídliště, kampus) zvládnout, proto nutno urychleně vystavět trolejbus, který dodnes není a dodnes nikdo ty sporné místa na trase, znemožňují výstavbu, neřešil a neodstranil. A nevěřím, že nějaká studie za pár korun to vyřeší


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
1) Propojení t-35 a t-37 není možné bez úprav trolejového vedení, jinak by trolejbusy směr Kohoutovice nemohly odjíždět ze stejného nástupiště. Ale jinak to není špatný nápad.
2) Nechápu, co máte pořád s křižovatkou na Nových sadech, že šalina nemůže jet směr bulvár. Takový provoz tam není, se to dá srovnat se současným vytížením Moravského náměstí.
3) Náhodou trolejbus (klidně autobus) přes ulici Vinohrady je dle mne správné řešení oproti šalině na kampus. Zajistí rychlé spojení na linky 2,5,6,8 a uleví přetížené lince 25.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a proč by Lesná a Masarykova čtvrť byly proti, kdyby se spojila A-80 + A-46. Sice asi tuším, ale rád si to nechám vysvětlit. Bavíme se o trase mimo výluky Milady Horákové. Jinak s tím trajfem z Konečňáku na Kampus jsem to zamýšlel asi jako variantu T-37 pod číslem T-25. Možná je to spíš pro nouzové situace a jako příprava na stavbu VMO Tomkovo náměstí, aby bylo kde otáčet trolejbusy a nemuselo se jezdit jen na Mendlák. Spíš to ode mě byla trochu provokace, co na to řeknete. Spíš by mě zajímala reálná možnost propojení T-37+35, kdy by se propojily Kohoutovice - Mendlák a Žluťák jednou linkou, neusnadnilo by to ten blázinec s linkama od Komenského náměstí?
Díky všem za reakce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, o tom trajfu z hlavasu do kampusu jsem už taky párkrát slyšel, ale pořád mi to přijde jako Kokotzianův vlhký sen. Nejvíc mě pobavilo, jak si vtipně představuje, že protáhne ještě jednu trať via křižovatku Nové sady x Husova, přijde mi to jako totální nonsens, leda by tam udělal nějakou estakádní variantu, že by šalina přeskočila křižovatku z jedný strany na druhou a dvě tratě dole by ji podjely = bez vlivu na propustnost, to by pak možná šlo, jenže i tak mi to připadá jako prostý nesmysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
K trolejbusu od nádru ke kampusu via ulicemi Vojtova a Vinohrady, není to zase tak nová myšlenka, to už tu bylo několikrát, mimo jiné i na slavných nástěnkách při opakovaných dod v komínské vozovně. Na studii jsem zvědav, zvláště na tu část, kde bude autor řešit vedení komunikace pro trolejbusy a ostatě i pro další dopravu přes vrchní část ulice Vinohrady...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
b1 píše:
No tak ono už by se dalo i fantazírovat tak, že by linka 80 byla spojena s linkou 46, u které se pořád tak nějak neví, kde ji ukončit. Proč to tak nepůjde, je doufám každému jasné.


No to doufám, že to je jasné. Ani jednomu z dotčených sídlišť (Masarykova čtvrť, Lesná) by se toto řešení nelíbilo, byť by jejich důvody byly protichůdné. :mrgreen:


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Vy tady vymýšlíte vlhké sny a Kotzián má vlastní vlhké sny:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40718.html
:-)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
No tak ono už by se dalo i fantazírovat tak, že by linka 80 byla spojena s linkou 46, u které se pořád tak nějak neví, kde ji ukončit. Proč to tak nepůjde, je doufám každému jasné.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Cracatit: to je sice správný postřeh, že linky 44/84 a 25/26 mají společné zastávky v Pisárkách (Anthropos), ale ony se díky trasování okružek přes Jundrov od sebe čím dál víc vzdalují, až se postupně začnou přibližovat a na Merhautově se znovu potkají. A linka 80 tu část, kdy jsou od sebe hooodně daleko, docela dobře zalepuje. A pokud by to mělo být hezky souměrně, tak by linka 80 byla v tomhle ohledu dokonalá z Pisárek na Štefánikovu ulici a libovolnou trasou do Černých Polí.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Cracatit píše:
D-25 Konečňák, Mendlák, Antropos, Libušina třída, Kameňák, Čtvrtě, Nemocnice Bohunice, (Osová) = kvůli odlehčení A-50 v úseku Kameňák - Osová.
D-26 Novolíšeňská, Židenice kasárna, Provazníkova, Pionýrská - Mendlák - Antropos a po stávající trase na Čtvrtě a Kamenný vrch.

Tak toto je velmi špatný nápad. Vozit lidi k nemocnici a kampusu o 13 minut déle přes Kohoutovice je nesmysl. Pokud jde o ulehčení linky 50, tak lze protáhnout více spojů linky 37 na Osovou (nebo nemocnici) a vyjde to asi i levněji než tahat linku 25 přes Kohoutovice.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Kdybych bydlel v Kr. Poli, jezdím nakupovat do Globusu a neřeším nějaké Tesco :mrgreen:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Cracatit: No, ono je NCKP napojený dost mizerně. Když jsem bydlel v KP, tak jsem to měl na 2 přestupy. Ještě štěstí, že mě ta jejich cedule informovala, že jsou mi teda nejblíž. Doopravdy jsem to bez toho nevěděl. A teď, co bydlím jinde, je to na jediný pohodlný přestup. Tak nevím. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Za chvilku by přímou linku do svého nákupka mohla chtít každá městská čtvrť.
:sarcastic:
V tomhle směru jsem trochu proti. A-80 by pak nemohla být pokrytá minibusem, musel by jezdit klasický bus a pak by asi lidem na Březinové vadil hluk z projíždějícího busu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Akorát u linky 80 by mohl být trochu lepší interval.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Osobně by se mi ta 80 líbila, pokud začátek její trasy byl v Pisárkách, nebo klidně tam, kde je, ale konec by byl na Královopolském nákupku. Překříží to šaliny, nepojede to nikam daleko.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Přínos a80 je především v pokrytí dosud bílých míst v MHD. Mučednická a Březinova měly akorát noční spojení. Efekt tangeniální vazby je vedlejší příjemný produkt. Přitom je evidentní, že poptáffka v relaci Žabiny - nám. Míru existuje (škola, gymnázium, spojení s poštou atd.). Kdyby se linku podařilo protáhnout a ukončit někde ve Šrajbecu, bylo by to fajn.
Na zatrolejování Lipové si totiž asi počkáme.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proti tangenciálním linkám vůbec nic nemám, jenom mi přijde kapacita zvládnutá, když jede jedna linka: Pisárky - Jundrov - Komín (šalina Vozovna Komín) - Přívrat - Skácelova (další šalina) - Husitská (opět šalina) a tytéž šalinové trasy spojuje z Mendláku trajf na Pionýrskou a dál na Provazníkovu, to by se ta linka z Masarykovy čtvrti mohla protáhnout podle stejné logiky až třeba na Haškovu, nebo pro jistotu do Štefánikovy čtvrti, aby spojovala (křižovala) všechny šalinové trati v segmentu města a pak by se mohla protáhnout třeba až na SO, aby teda křižovala a spojovala ještě čtyřku s dvojkou a pak hurá do Líšně, přece jedna linka do Mariánského údolí nestačí (případně možnost zrušit a nahradit 55) a pro jistotu můžeme vrátit číslo 45, akorát počet busů nevím, kde vezmeme. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Alanis: já mluvím celou dobu o trajfech, o šalině ani slovo krom jedné zastávky. :lol: takže asi kvůli písmenku D nepochopený příspěvek, nebo schválně trolling???

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omluva za chybu, samozřejmě T-25 - T-37, z čísel linek je jasné, o co mi jde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
Když to trochu přeženu, tak A-80 je celkem zbytečná až dolů někam na zast. Štefánikova (ulice) není potřeba, protože to každý dojde a kdo nedojde, může se přesunout na Konečného náměstí a pak se pošoupnout na Pionýrskou.
To, cos napsal, je přesně proti principu tangenciálních linek. Podle stejné logiky je 25/26 zbytečná, protože kdo chce z Konečňáku na Pionýrskou, tak to dojde nebo sjede dolů na Moravák, jako před dvaceti lety...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No a-80 by byla věčná škoda. Ona by se dala protáhnout na jednu stranu do Pisoárek, popř. dál na Myslivnu a na druhou stranu do KrPole k Červenému mlýnu s potenciálem zatrolejování a-67 a vynechání toho závleku po Cimburkově. Vím, že už se obě větve probíraly tisíckrát.
A navíc co na to řeknou rozmlsaní "Kraváci", když tak tak zkousli minibusy a kde na to vzít volně ložené poukázky ČNB...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Cracatit: Skoro se vším souhlasím :)
Alanis: Peníze... To je bohužel zrovna ta nevýhoda :(


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 20:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]