Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 19 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
123
23 čer 2014 12:31
Alanis:
No tak se trochu spletl, to je toho. :-"

Cracatit:
Trolejbusové linky - "t".
Tramvajové linky - "d" (pouliční dráha).


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Cracatit: Nevím no, natahat všude koleje, zvlášť když všechny linky, které si vyjmenoval, budou kopírovat trajfy... Tohle by stálo několik miliard :lol:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když to trochu přeženu, tak A-80 je celkem zbytečná až dolů někam na zast. Štefánikova (ulice) není potřeba, protože to každý dojde a kdo nedojde, může se přesunout na Konečného náměstí a pak se pošoupnout na Pionýrskou. Jinak je fajn, že se po letech keců prý realizuje bloková smyčka Konečného náměstí pro trajfy (Nerudova, Kounicova, Kotlářská a zpět na Mendlák), neplánuje se takhle ukončit třeba 25 v sedle? Co takhle změna? Líbilo by se mi to třeba takhle: jedna linka
D-25 Konečňák, Mendlák, Antropos, Libušina třída, Kameňák, Čtvrtě, Nemocnice Bohunice, (Osová) = kvůli odlehčení A-50 v úseku Kameňák - Osová.
D-26 Novolíšeňská, Židenice kasárna, Provazníkova, Pionýrská - Mendlák - Antropos a po stávající trase na Čtvrtě a Kamenný vrch.
A když už jsem v těch změnách, nebylo by lepší místo současného :crazy: na D-35+38+39 zrušit D-35 a místo ní protáhnout 37 přes Mendlák a ukončit třeba každý druhý spoj na Barvičové = krátké spoje 37 Jírovcova - Mendlák + dlouhé spoje 37 Osová - Libušina Třída - Mendlák - Žluťák - Barvičova. To by šlo, ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Třeba by to byl impuls k tomu, aby byla linka 80 zařazena mezi "normální" plnohodnotné linky. Řekl bych, že linka 80 spojující 3 blízké tramvajové tratě splňuje beze zbytku základní princip autobusové dopravy v Brně - kromě napaječů, které zajišťují plošnou lokální obsluhu ve vazbě na kolejovou dopravu, také pokrýt tangenciální vazby a ulevit tak páteřním linkám vedeným přes centrum. K dokonalosti už chybí jen ty Pisárky a návaznost na řečkovickou radiálu.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Aha... ](*,)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Ono bude po volbách, tak proč by to pak měla radnice platit, že :wink:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zaslechl jsem, že se uvažuje o zrušení a-80, dokonce jsem viděl petici za její zachování. Víte někdo víc? Nepřijde mi, že by to byla nevytížená linka, i když samozřejmě každej spoj narvanej nejezdí...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: jo, omylem jsem napsal, že jde o jeden spoj za den. Mělo tam být, že MŮŽE jít o jeden spoj za den. Tak se omlouvám, napsal jsem to blbě. Protože když jsem odjel ze SO, pravděpodobně jsem nemohl kontrolovat další spoje.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Tak v jedné větě napíšeš, že jde o jeden spoj za den a ve druhé reaguješ, že když je to takto ve dvou spojích po sobě, je problém. Tak pak se nediv, že tomu nerozumím.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: pokud se ti stane, že 2 vozy po sobě jsou plné (co se kočárků týče), čekáš tam skoro půl hodiny. A myslím, že to není na této lince tak nepravděpodobné.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
T-25 jezdí po půlhodině?


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Nevešly? Zajímavé...když se jich do 21Tr nacpe pět...

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dnešní postřeh z dopolední t-25 (navazuji na kratší diskuzi z výluk a aktualit):
Měl jsem cestu na Vinohrady, tak jsem jel přes SO a t-25. Problém nebyl v celkové obsazenosti (řekl bych normál, cca stejně sedících i stojících lidí při skoro všech obsazených sedadlech), ale v počtu kočárků. Na SO přijel trolejbus se třemi kočárky a další dva čekající na zastávce se tu zkrátka nevešly.
Při 10minutovém intervalu je to smutné. I když mají maminky s dětmi relativně více volného času (zdánlivě), ono takové 30minutové čekání už je poznat. Pochopitelně je to jenom jeden spoj z celého dopoledne, ale jindy věřím, že je to podobné.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co se týče obyvatel čtvrti, ti už si na změnu asi zvykli. Ale co se týče pacientů, pro ty byla a-51 důležitější. Ale když někdo dělá změny od stolu a vymýšlí, co snese papír, pak je to těžký. :-(


Offline
147
06 pro 2009 11:01
sice zrušení 51 přineslo určité zhoršení dostupnosti, ale tak tragické to zase nebude. Přibyl maximálně jeden přestup a to na Mendláku, tkž nic tak hrozného to není.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jak je to dlouho co (nekolikrat) zrusili a-51?
Stale a porad se ptaji cestujici odkud ted jezdi 51. Ci, jak se ze Zvonarky nebo Uzke dostanou na Zlutak (Onkologak !!!) Stale jim musim odpovidat, ze "blbě". Vetsinou lidem s rakem a verte nebo ne, pro ne je pochopeni i zdolani te slozite cesty docela problem, nedelam nic jinyho, nez se jim za zruseni omluvim a poslu je tam x prestupama s docela slozitejma presunama.
Argumentem bylo, ze a-51 jezdi pouze "jednou" mestskou casti a to si mesto nemuze dovolit...
Zrusi se a-51, ktera ve sve puvodni trase jezdila docela naslapana a zavede se a-54.
At pocitam, jak pocitam a-54 jede z Bystrce, pres Bystrc do Bystrce. Rekl bych, ze je to taky jedna mestska cast... Vozil se tim luft, coz dokazuje i nasazeni Stratosu.

Kde se stala chyba? :-k

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pro jednu část v Obřanech, pro druhou v Masarykově čtvrti (teoreticky by to snad šlo, kdyby měly kurzy jezdící do Obřan v Masaryčce minimální pauzu).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pravda, trochu blbě jsem koukal. Nejdelší díra je tam 80 minut. Dalším neduhem tohoto způsobu oběhů je občasné sjíždění garantů, kdy 45 minut nejede nic, pak jede garant na most a hned za ním další do Obřan a pak zase až 45 minut na most. Je ovšem otázkou zda by při tom systému 2 interně oddělených linek šly vyřešit přestávky, které by musely být v Masarykově Čtvrti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
k.ondra89: Já tam teda ty díry nevidím, pravidelně jeden NP spoj za hodinu. Druhá věc je, že 19:53 odjíždí z MM směr Obřany poslední NP spoj a pak už ani ťuk.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
J*M*: v podstatě jsi to napsal - linka by se dala (jen interně) rozdělit na 2 části: MČ - MM, MČ - OB.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Určitě by to nebylo s tou linkou 4 jednoduché, nyní kurz na lince jede jednou z MČ na most a podruhé do Obřan, to by musely kurzy byt rozděleny, jedny jezdit jen na most a druhé (garanty) jezdit vždy až do Obřan


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Určitě by to šlo. Problém vidím v tom, jestli DP preferuje větší intenzitu NP spojů v centru, nebo v celé délce linky. Mně by také přišlo logičtější, aby NP vozy jezdily po celé délce linky.
Podobně mi přijde zvláštní, když v dopoledním sedle jezdí na d-6 některé 2×T3 jen na Švermovu a některé K2 až do Lískovce. Přitom logicky by měly jezdit K2 jen na Švermovu, zatímco 2×T3 primárně až na konečnou (kvůli vyšší poptávce).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak mě napadá. Šlo by změnit oběhy na d-4 tak, aby garanty pokaždé zajížděly až do Obřan? Takto nastává situace kdy za Maloměřickým mostem vznikají díry mezi garanty i víc než 2 hodiny.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
J*M*: však o tom byl (je) Spyův příspěvek. :wink:


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
- V ranní špičce d-1 z Ečerovy do města při 5 minutách nebude stíhat. O 50 % víc lidí současné tramvaje nepoberou.
- Pokud je potřeba posílit ráno z Řečkovic do centra, tak opravdu posílit. V ranní špičce tam interval ty cca 3 minuty jsou, tj. rozdělení na interval 6-4 a 10 není posila. Pokud by měl být interval 3-3-4 na d-1, pak u nějaké hypotetické nové linky by bylo vhodné, aby půlila ty čtyři minuty. Do toho d-6 s intervalem opět 3-3-4, to máme 7 vlaků za 10 minut. Vleze se to tam?
- Pokud jde jen o odklonění jedné soupravy z Řečkovic na d-1 na hlaváku směrem na Technopark, tak jak se vyřeší pauzy u d-1 na Ečerově? Současné posily d-1 na tříminutový interval z Řečkovic na Ečerovu fungují i jako "návoz vozů na pauzy", tj. při případném ranním intervalu 6-4 v úseku hlavák - Ečerova by se tam ty vozy musely nějak dostat. Ukrást je z ranních kurzů na d-3, které by jinak končily v Komíně (bavím se teď o bezvýlukovém stavu)? Přesunout pauzy do Řečkovic nejde (tuším, že je malá kapacita smyčky).
- Odpoledne by to bylo docela zajímavé řešení, a mohlo by i fungovat. Jediná vada na kráse je ta, že potenciální interval 3-3-4 na d-1 z nádraží do Řečkovic se blbě dává do kupy s intervalem 5-5 na d-6 (generuje dvě tříminutové díry).
- Jestli se ta případná linka bude jmenovat 1A, 7, 0, nebo odmocnina ze dvou (vždyť je to taky číslo, ne? biggrin), je celkem irelevantní. Hlavně ať má svůj samostatný JŘ (poznámky nejsou podle mě moc přehledné).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 20:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]