Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
KT8N by šla udělat i jednosměrná, ne? to by pak nebylo tak drahý... i když zase co si pamatuju rozdíl reko (ale reko, ne nový vůz) R.N2 a R.N1 = 2,5 mil. ale jsou to ceny reko, takže z toho toho moc nevyplývá


Anitry né, kapacitu mají nijak oslnivou a hlavně jenom dva podvozky, ničí koleje a průjezd zatáčkou je, jako by měla padnoucnici. Ty záškuby to je fuckt síla.


KT8N je zbytečně drahá kvůli druhému stanovišti řidiče, úplně by stačilo víc K3RN, vypadají docela dobře, patří k městu a na lepší asi stejně nebude. Pokud bych měl pár miliard, tak bych si dovedl představit např. šalinu a la Štrasburk.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Copak už těch nízkopodlažních variací modernizací není dost??? a jestli chtějí vyrábět nově neco nízkopodlažního ať vyrábí KT8D5N a je to...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Asi tak nějak


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
ds píše:
Nevím co všichni na těch prolízačkách vidíte. To už se radší smířím s obnovou vozového parku wanami, než toto.


Kvatro je hnus...to je zase jenom jakási KT8D5RN a ještě hnusná. To už jsou lepší i Anitry, o wanách nemmluvě :)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nevím co všichni na těch prolízačkách vidíte. To už se radší smířím s obnovou vozového parku wanami, než toto.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Myslis RT8 aneb upravena cela RT6?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ja bych bral kvatro c celama Manilla (ne od manila)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Presne tak Kvatro ale z vozu KT8...designove vypada jako krabice ale podle me teda o dost lip...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tedy Kvatro
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/ ... rawing.htm


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Izzy píše:
Tak a co trojwana ala KT8? Zatim v provedeni R.N1 pro Ostravu...brneska obousmerna snad bude co nevidet...podklad pro kresbu je pouzit ze stranek http://steve-xodiak.mysteria.cz/

ty jó, ta je dost zajímavá...zkus ještě variantu, kdy by byly okna před a za kloubem rovná....a zkosená jen ty dvě krajní
že je to technicky nemožné vím :)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak a co trojwana ala KT8? Zatim v provedeni R.N1 pro Ostravu...brneska obousmerna snad bude co nevidet...podklad pro kresbu je pouzit ze stranek http://steve-xodiak.mysteria.cz/


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Pokud tu bude pár dvojic T3R.EVN, tak ta kapacita je na nic, protože na d-12 je potřeba vozů víc. Pak je ostatně jedno jestli T3RN.EV + T3R.EV nebo T3R.EVN + VV. To je lepší rovnou T3R.EVN + T3R.EV a to by pk už nemusela být europulse, která stojí víc. Ostatně, kdo ví, kdy se jich dočkáme :roll:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
Eda píše:
Honza píše:
...
Btw: fakt se neuvažuje v Brně o europulsech ? Já myslel kvůli vleku.......


A proc by tam meli davat vlek? je to uz nizkopodlazka sama o sobe a kdyz tam daji vlek tak tim ztrati dalsi nikopodlazni soupravu...ja bych to sprahl s T3R.PV/EV...


Pac pak to dylkove odpovida souprave a kapacitne skoro taky.


Ale prisly by o jednu NP soupravu, a k tomu T3RN.EV + T3R.EV ma vetsi kapacitu a k trm ostruvku se taky vejde...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
A prostor pro kočárek kde? Naproti dvěřím? Pak tam ty dvojsedačky budou překážet, ne?


V NP casti by zadny normalni sedacky nebyly , pouze nouzovy


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil: v brne uz ani ja nesazim na to ze to bude mit poloptg...preci jen nuzkac ze skladu je levnejsi :lol: co se tyce krytu podvozku posledni T3R.PV maji po cele delce vozu plenty puvodni a hadejte z jakeho duvodu...samozrejme penize...vsech 8 VarCB3 pred nimi maji vsechny plenty nove...holt zacina se setrit na vsem...ale popravde bych byl nejradsi kdyby T3RN.EV vychazely z vysokopodlaznich T3R.EV...a to jak interierove tak vzhledem zvnejsku...no uvidime...jinak zajima me jak se bude resit spojeni novych vozu...v lbc jsou zasuvky pod prednim sklem, to same v brne, jenom v ove vsadili na zasuvky u sprahla(u bulwiho ksichtu to stejne asi jinak neslo)...jenze brno tim padem bude mit zasuvky jak na cele(kvuli ostatnim vozum)tak u kuplu(kvuli vleku)...aneb at zije unifikace...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
A prostor pro kočárek kde? Naproti dvěřím? Pak tam ty dvojsedačky budou překážet, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Nechci rejpat, ale ta čtyřdveřová wana má jeden dost podstatný nedostatek - v NP části by nebyla skoro žádná sedadla. Prostor mezi dveřmi je na kočárek nebo inv. vozík malý, čímž zbývá jen pár sedadel naproti. K čemu je platný, že všichni polezou do NP části, když si tam nebude kde sednout. Navíc naproti těm dveřím by vstupující cestující rovnou kopali do schodů. Doporučuji změřit a pak si to porovnat např. na KT8D5N nebo K3R. Myslím že jsem s tím SORem nebyl až tak daleko od pravdy...

Koukal sem na fotky a nektery nakresy a slo y udelat 2+1 , s tim ze 2 sedacky by byly na strane oken a posunout schody mimo osu vozu . Pak uz neni zadny problem . Vedle schodu nouzova jednosedacka . Stejne to maji KT8D5N


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
PvvS : To je bělorusko?
Tusim ze jo


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mě se ta liberecká wana líbí, v této podobě (samozřejmě s novými sedačkami, podlahou a kompletní sadou BUSE) bych ji klidně bral v Brně.

Izzy: Na ty kryté podvozky bych možná nesázel, 4 nejnovější Varky je taky nemají.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS : To je bělorusko?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jinak tento vuz ma skoro shodny rozmerovy parametry jako RT6 , akorat je tusim kratsi
http://bytrans.net/tram/htm/aksm743.html


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To v brne nevadí

A RT6 k tomu nema daleko http://mestskadoprava.sk/diskusia/files/rt6n_139.gif Mezi cepem a stredem kloubu 7400mm, Schody jsou skoseny.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Co se tyce NP casti, tak vzdalenost mezi cepy je stejna jako u KT8 , nebo K3 , tedy 7500 mm . Tudiz se da z toho vychazet.
http://www.ckdpragoimex.cz/pic/varioLF/typ_draw.jpg

Já vím, přesně z toho jsem vycházel - znamená to 2 sedadla do pryč a nástup do schodů, což strašně překáží. Aby nebyl nástup do schodů, musely by dveře být mnohem blíž k sobě, v tom případě by ale nešly použít výklopky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 06:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]